Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Блок управління обігрівачем ваз 2110 своїми руками

Наша сеть партнеров Banwar

На ВАЗ-2110 (2002 г

На ВАЗ-2110 (2002 г.) грубка стала видавати тільки холодний, або тільки гаряче повітря, та й вентилятор став працювати тільки на максимальній швидкості. З'ясувалося, що зносився датчик положення заслінки обігрівача (вуглецевий змінний резистор - вийшов з ладу) і перегорів додатковий резистор двигуна вентилятора пічки. Та й раніше у вентилятора було кілька великих і дуже великих швидкостей.

Після оцінки обсягу робіт по ремонту, і вартості запасних частин вирішили виготовити блок управління, який би працював з зазначеними несправностями, а за витратами і своїми властивостями перевершував заводський варіант.

Схема пристрою:

Схема пристрою:

Основні переваги даного блоку управління:
- Немає необхідності купувати новий моторедуктор обігрівача з датчиком (≈1500 р-продається тільки в зборі) і міняти його.
- Немає необхідності купувати новий резистор вентилятора обігрівача (≈300 р) і міняти його.
- Немає необхідності купувати новий датчик температури салону (який скрекоче біля вуха зверху) (≈300 р) і міняти його.
- Сучасний вигляд і функціонал. Регулювання швидкості вентилятора від нуля. Підтримка заданої температури.
- Дешевизна комплектуючих (300-500 р).

Конструкція зібрана в корпусі від старого блоку. Штатна плата видалена. Лицьова панель - відклеївся .Остаётся тільки пластмасовий корпус.

Елементи управління пристроєм:
- виносний датчик температури DS18S20 в корпусі TO-92 (DS1820) .Він розміщується в салоні поблизу воздуховода.
- клавіши і швидкості вентилятора
- електронні кінцеві датчики - реалізовані схемотехнически і програмно.

Схема містить декілька незвичайних схемотехнік, але - вони перевірені і добре працюють. Цікава схема управління від мікроконтролера напрямком обертання колекторного двигуна (12 В) з визначенням заклинювання. Також цікава схема драйвера затвора польового транзистора.

Схема побудована на основі мікроконтролера PIC16F628A в корпусі DIP18.Он працює від внутрішнього генератора з частотою 4 МГц. Мікроконтролер встановлений в «ліжечко» для вилучення при прошивці.

Замість датчика положення двигуна заслінки обігрівача введені датчики кінцевих положень. Їх робота заснована на принципі збільшення струму двигуна при заклинювання. При збільшенні струму, напруга на резисторі R24 збільшується до 0.4-0.6 В, транзистор VT4 (BC337-40) відкривається, на виводі 3 (RA4) мікроконтролера сигнал змінюється з «1» на «0». Мікроконтролер отримує сигнал «крайнє положення».

Регулювання температури здійснюється за даними виносного датчика температури DS18S20 невеликими переміщеннями заслінки. При несправності або обриві датчика - переміщення заслінки при натисканні на кнопки «+», «-» Со.

На транзисторах VT5, VT8 (BC337-40) і VT6, VT7 (BC327-40) зібрана схема управління колекторним двигуном заслінки. При лог.1 на одному з висновків 1 (RA2), 2 (RA3) мікроконтролера двигун обертається в необхідному напрямку.

Двигун вентилятора ВАЗ-2110 споживає струм до 16 А, він управляється ШІМ, за допомогою потужного польового транзистора VT1 (IRFZ48N). Потужний діод VD4 (2Д213А) призначений для придушення впливу індуктивності двигуна. На транзисторах VT9 (BC337-40), VT10 (BC327-40), оптроні V1 (PC817C) і діод VD1 (1N4007) зібрана схема драйвера затвора польового транзистора. Використовується апаратний ШІМ мікроконтролера з виходу 9 (B3) .Він працює на частоті близько 20 кГц.

Світлодіодний індикатор - здвоєний зеленого кольору (LTD585G 'LITEON'). Використовується динамічна індикація за допомогою ключів VT2, VT3 (BC337-40) .Кнопкі управління підключені до тих же портів мікроконтролера, що і індикатор. Опитування кнопок відбувається з частотою близько 4-5 Гц. На цей час індикатор відключається (кілька мікросекунд - оком не помітно).

Ланцюг аналогового датчика температури (термістора) R19, C6 не використовується. Але якщо у когось буде бажання, то його можна (і навіть потрібно) використовувати.

Харчування цифровий частини від +5 В стабілізатора типу КРЕН5А або імпортного аналога 7805.

Налаштування пристрою

Налаштування пристрою полягає в правильному підключенні трьох проводів: +12 В, землі, + вентилятора (К10) до автомобільної колодці «тато» 6 контактів (купити в автомагазині). І в підключенні двох проводів з 3мм «татами» до контактів моторедуктора в штатному роз'ємі (К11, К12). Якщо температура буде регулюватися неправильно (скакати від мінімуму до максимуму), то ці два контакти потрібно поміняти місцями. Підключення проводиться відповідно до схеми електропроводки ВАЗ-2110.

Алгоритм роботи мікроконтролера:

1. При першому включенні після прошивки відбувається калібрування: вимірюється час переміщення з одного крайнього положення в інше. (Важливо, щоб напруга була близькою до робочого, бажано протягом 10 сек запустити двигун).

2. Відбувається відображення «88», для перевірки індикаторів.

3. Первісне вимір температури. Визначення справності датчика температури. Якщо різниця від заданого значення велика, то переміщення заслінки до відповідного крайнього положення. (При несправності датчика температури-не виконується).

4. Основний цикл роботи:
- Вимірювання температури з періодом 5-6 с. Визначення справності датчика температури. При відміну від встановленої - переміщення заслінки. (Від 1 до 3-х умовних кроків (а то й крайнє положення). Крок - час включення двигуна заслінки. Час залежить від початкової калібрування.)
- Опитування кнопок і зміна значень установки. При зміні температури відбувається запис у FLASH (запам'ятовування). При зміні швидкості обертання - зміна шпаруватості ШІМ.
- Через 5-6 с відбувається зменшення яскравості індикаторів до однієї чверті. Індикатори відображають поточну температуру.
- З частотою 40-50 Гц відбувається динамічна індикація поточного параметра (швидкість обертання, задана температура, виміряна температура (яскравість-0,25)).

Вихідний проект додається і він добре прокоментований.

Проект створений в P-CAD2001 і Microcode Studio (PIC-BASIC) .Программірованіе мікроконтролера - IС-prog за допомогою JDM вибору програм (спрощений варіант з 3-х резисторів - найпростіший JDM програматор).

При програмуванні: INT RC-I / O, WDT-OFF, PWRT-ON, MCLR-ON, BODEN - ON, LVP-OFF, CPD-OFF, CP-OFF.

Плата - одностороння з дротяними перемичками. Вона розміщується в передній частині корпусу там, де раніше були ручки управління.

АРХІВ: завантажити

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов