Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Блок для наших доріг: Штатна блокування диференціала для «Газелі» і «Соболя»: Off-road drive

Штатна блокування диференціала для «Газелі» і «Соболя»

Наша сеть партнеров Banwar

Що значить мати можливість заблокувати міжколісні диференціали, бувалому джиперу пояснювати не варто Що значить мати можливість заблокувати міжколісні диференціали, бувалому джиперу пояснювати не варто. Це принаймні відсотків на 20 підвищує прохідність позашляховика. А якщо ведуча вісь всього одна? тоді примусова блокування може виявитися єдиним засобом продовжити рух.

Про те, як виглядають наші дороги загального користування де-небудь кілометрів за п'ятсот від столиці, знає багато хто. І на жаль, найближчим часом цю сумну картину не виправити. Навіть непоганої якості асфальт в наших кліматичних зонах має властивість зникати під шаром снігу або льоду, а начебто пристойно утрамбована грунтовка після нічного дощу перетворюється в слизький мильний розчин.

Наслідки «несподіваного» випадання опадів теж передбачувані. У місцевому магазині закінчиться хліб, селяни (а іноді і городяни) не дочекаються замовленої ними меблів, а власники повнопривідних автомобілів і тракторів значно піднімуть ціни на свої послуги. Але і це аж ніяк не найнеприємніше. Набагато гірше, коли до хворого не може дістатися карета швидкої допомоги або загін рятувальників застряє на невеликий, здавалося б, горочке. Звичайно, там, де подібні погодні колапси трапляються періодично, всі автомобілі, як правило, оснащені повнопривідною трансмісією, але як часом буває прикро, коли навіть машині з колісною формулою 4х4, щоб подолати метрів 500 Засадного ділянки, не вистачає одного маленького зусилля ...

Взяли з боку
Взяли з боку   Загалом, вирішено: міжосьовим   блокування   не буде зайвою ніколи Загалом, вирішено: міжосьовим блокування не буде зайвою ніколи. Напевно, так само думали конструктори холдингу «Група ГАЗ», запровадивши з цього року примусове блокування диференціала заднього моста в якості опції для всього заднеприводного сімейства «Газелей» і «Соболь» і як базове устаткування для їх повнопривідних модифікацій. Треба зауважити, що рішенням про застосування нового вузла передував довгий шлях проб і пошуків.

Незважаючи на те що у Горьковського автозаводу є великий досвід створення і виробництва власних самоблокирующихся диференціалів, від кулачкового механізму (аналогічного диференціалу ГАЗ-66) було вирішено відмовитися. Причини цього рішення вагомі: не найдешевше виробництво, погіршення керованості автомобіля і підвищення витрати палива. Вивчивши ринок пропозицій і провівши масу переговорів, вибір зупинили на виробі компанії Eaton.

Треба сказати, що фірма, центральний офіс якої знаходиться в Бразилії, вже давно займається проектуванням та виготовленням подібних механізмів для техніки самого різного призначення, починаючи від легкових автомобілів і закінчуючи важкими тракторами і кар'єрними самоскидами. А її репутація на цьому і багатьох інших теренах бездоганна практично на всіх ринках світу.

все передбачено
все передбачено   Диференціал Elocker, народжений спеціально на замовлення «Групи ГАЗ», отримав примусову електричне блокування, і при цьому він взаємо заміняємо з вільним штатним диференціалом для автомобілів сімейства «Газель Бізнес» Диференціал Elocker, народжений спеціально на замовлення «Групи ГАЗ», отримав примусову електричне блокування, і при цьому він взаємо заміняємо з вільним штатним диференціалом для автомобілів сімейства «Газель Бізнес». Принцип роботи зовсім не складний: при русі по твердих поверхнях він функціонує точно так же, як будь-який вільний диференціал. У разі необхідності після натискання клавіші, розташованої на центральній панелі автомобіля, електромагнітні котушки зрушують кулачковий механізм, блокуючий одну бічну шестерню, і відбувається 100-відсоткова блокування диференціала.

Передбачена і «захист від дурнів»: активується блокування на швидкостях до 5 км / год і автоматично відключається після досягнення 40 км / год. Є і ще одна перевага диференціала Elocker. На відміну від штатного механізму зуби його шестерень НЕ нарізні, а ковані, що вселяє надію на дуже довгий термін служби навіть з підвищеними навантаженнями. Та й самі творці дають гарантію на обслуговуються агрегат в 100 000 км - тобто точно стільки ж, скільки і на сам автомобіль. І ще один дуже приємний момент: вартість опції становить всього 12 000 руб. Причому тим, хто бажає встановити блокується диференціал на вже куплений вантажівка, досить звернутися в фірмовий автосервіс ГАЗу і інтегрувати вузол в свою машину за ту ж суму.

Що стосується планів, то вже в цьому році з конвеєра Горьківського автозаводу має зійти не менше 30 000 «Соболь» і «Газелей» з диференціалом Elocker виробництва компанії Eaton в редукторі заднього моста.

Перевірено на собі
Перевірено на собі   «А зараз встаємо і намагаємося рушити», - дає чергову вказівку інструктор «А зараз встаємо і намагаємося рушити», - дає чергову вказівку інструктор. Звичайна заднеприводная «Газель» застигла на 10-відсотковому підйомі випробувальних доріг автополігона НАМИ. Під колесами лівого борту - сухий і чистий асфальт, під правими - щедро змочений водою базальтове покриття, у якого коефіцієнт зчеплення мало не менше, ніж у голого льоду. Кузов абсолютно порожній. Таким чином, створені найсприятливіші умови, в яких можуть виявитися водії комерційних вантажівок. Ну що ж, пробуємо рушати, благо встановлений під капотом турбодизель Cummins і вельми інформативний зчеплення дозволяють майже ювелірно дозувати тягу на ведучих колесах. Але як би ніжно ні подавався крутний момент на задню вісь, результат залишався незмінним: праве колесо кожен раз зривалося в пробуксовку. «А тепер включаємо блокування диференціала». Натискання на кнопку, і «Газель» практично без пробуксовок починає рух.

Наступне випробування імітувало ще одну цілком типову для вітчизняних напрямків ситуацію. Ґрунтова дорога пірнала в улоговинку, дно якої представляло собою ділянку водно-грязьовий суміші довжиною метрів 150. Звичайно, досвідчений водій спробував би подолати це місце ходом, і цілком можливо, що це у нього вийшло б. Але наші наставники не шукають легких шляхів, і «Газель» застигає в найневдалішій для подальшого продовження руху точці. І знову той же результат - непродуктивне перемелювання грунту у варіанті з вільним диференціалом і безпроблемне подолання ділянки після активації механізму його блокування.

Мабуть, кульмінаційний вправу було виконано вже на автомобілі «Соболь». Досить крутий заїзд на естакаду, де один з трапів був доріжку з крутяться роликами. Чи потрібно говорити, що із заблокованим диференціалом в'їзд на п'єдестал не написав ні найменшого праці?

Наостанок нагадаю, що Elocker з цього року входить в штатну комплектацію автомобілів «Газель» і «Соболь» з колісною формулою 4х4. А ось наскільки блокування діффернціала змогла підвищити їх прохідність, постараємося перевірити в наступний раз.

текст: Олексій Топунов
фото: Михайло МИХАЙЛОВ

А якщо ведуча вісь всього одна?
Чи потрібно говорити, що із заблокованим диференціалом в'їзд на п'єдестал не написав ні найменшого праці?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов