Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Блокування диференціалів для УАЗ

Наша сеть партнеров Banwar

Провели прості, але наочні випробування блокувань на УАЗ Провели прості, але наочні випробування блокувань на УАЗ. Вітаю всіх любителів «уазіков»! Тепер мости вітчизняного мисливця та патріота можна оснастити блокуваннями диференціалу практично на будь-який смак.

І ось відразу з'являється проблема вибору самоблок. Щоб розв'язати цю проблему, ми провели невеликий тест спільно з фахівцями Ульяновського авторемонтного заводу. Метою даного тесту було просто зрозуміти, яка блокування диференціала як працює і для яких режимів експлуатації підходить краще, в який міст (передній або задній) встановлювати її.

Для випробувань ми взяли чотири блокування: кручені системи Torsen, не менше відому кулачкову нижегородського виробництва, що стала, мабуть, найпопулярнішою серед «уазоводов», примусову «Спрут» з пневмоприводом і новомодний ДАК (диференціал автоматичний Красикова), про який останнім часом ходила маса чуток, але в очі майже ніхто не бачив. Тим цікавіше було все це потримати в руках і подивитися, як воно працює.

Стенд, на якому ми перевіряли роботу блокувань, виконаний таким чином Стенд, на якому ми перевіряли роботу блокувань, виконаний таким чином. Задній міст від «УАЗа» змонтований на верстаті, його редуктор крутить великий електромотор. Замість коліс на барабани одягнені шківи, ​​кожен з яких за допомогою пасової тяги з'єднаний зі своїм електромотором. Включаємо головний мотор - починають обертатися шківи-колеса. Подаємо електрику на мотор, керуючий шківом, - імітуємо гальмування одного колеса. Звичайний диференціал без блокування починає в такому випадку крутити других, вільна колесо в два рази швидше. Що буде, якщо в міст встановити блокування?

гвинтові НАДІЯ   Гвинтові диференціали підвищеного тертя відомі давно гвинтові НАДІЯ
Гвинтові диференціали підвищеного тертя відомі давно. Проводять їх для «УАЗа» різні виробники. Я сам такими користувався цілий спортивний сезон. Тим цікавіше було порівняти з кулачковою блокуванням. Результат вийшов практично однаковим: момент на гальмує колесі точно такий же - 3.06 кг • м. Висновки - ті ж самі. До речі, повністю підтверджуються моєї практикою. Якщо газануть заздалегідь перед перешкодою, то підібганий гвинтами диференціал дійсно допомагає в порівнянні зі звичайним. Якщо ти вже вивісили, то диференціал гуде, колесо буксує, машина смикається, але не їде.

кулачкові ІЛЮЗІЯ   Першою ми вирішили випробувати кулачкову блокування кулачкові ІЛЮЗІЯ
Першою ми вирішили випробувати кулачкову блокування. Яка насправді зовсім не блокування, а диференціал підвищеного тертя. Що і підтвердили випробування: при гальмуванні одного колеса другий продовжує крутитися, а колесо, яке ми загальмовує, майже відразу повністю зупинилося. Вимірювання показали, що зусилля на ньому зросла на 3.06 кг • м. Що це означає на практиці? Якщо вивісити машину на діагональ або провалитися одним колесом в слизьку калюжу (або сніг, лід), автомобіль буде безпорадно буксувати - колесом, яке на слизькій поверхні або вивішено. Друге колесо, що має гарне зачеплення, буде в кращому випадку сіпатися. Допоможе така «блокування» тільки в тому випадку, якщо різниця в зачепленні невелика і машина має деякий запас ходу - ви і не дізнаєтеся, що могли застрягти там, де проїхали, якби в мостах вашого «УАЗа» стояли звичайні диференціали.

ВКЛЮЧИВ ВКЛЮЧИВ? НЕ Забудь ВИМКНУТИ!
Примусові блокування на «УАЗ» з'явилися кілька років тому. Особливості їх полягали в тому, що в комплект входила саморобна піввісь з додатковими шлицами, а установку неможливо здійснити в гаражних умовах: були потрібні зварювання і настройка механізму включення-виключення. Крім того, до останнього часу на мости типу «Спайсер», якими оснащуються випускаються нині автомобілі «УАЗ», такі блокування не відбувались.

Тепер з'явилася нова примусове блокування, позбавлена ​​цих недоліків. Називається «Спрут» і випускається Ульяновским авторемзавод. Виконана аналогічно широко відомої ARB і працює точно так само. Будучи встановленої на стенд, в вимкненому стані функціонувала як звичайний диференціал. Гальмуємо одне колесо - друга продовжує обертання. Включаємо компресор, потім блокування. Лунає шипіння пневмопривода, і ремінь на шківі, котрий гальмує одне колесо, починає буксувати - обидві півосі обертаються з однаковою швидкістю. Знову натискаємо кнопочку, тепер щоб виключити блокування. Одне колесо не обертається, друге крутиться. Знову звичайний диференціал.
Чудес не буває. Жорстка примусове блокування - це жорстка примусове блокування. Треба тобі - включив. Не треба - вимкнув.

ГЛАМУР В ЗАКОНІ   Диференціал автоматичний Красикова - наймодніший і самий обговорюваний в мережі девайс ГЛАМУР В ЗАКОНІ
Диференціал автоматичний Красикова - наймодніший і самий обговорюваний в мережі девайс. Що це? Блокування або все ж диференціал підвищеного тертя? Як він влаштований і як працює? Питань було більше, ніж відповідей. Спочатку нам його навіть давати не хотіли - сказали, що ви, мовляв, про нього напишете погано, а нам його продавати. Після довгих умовлянь диференціал все ж нам привезли. Розібравши пристрій, ми побачили конструкцію, багато в чому нагадує гвинтовий Torsen. Однак докладне вивчення показало, що хоча пристрій в цілому гвинтове, але працює інакше, ніж всі, що ми пробували до цього. Встановили на стенд. Гальмуємо одне колесо. Ремінь прослизає, обидва колеса крутяться. Наче ми включили жорстку блокування. Може, диференціал просто не працює? Знімаємо зі стенду, вставляємо в пристрій дві півосі. Одну затискаємо в лещата, другу крутимо. Важко, ривками, але провертається. Мимоволі спадає на думку: а що буде з машиною в повороті? Беремо пристрій і встановлюємо в «уазик». Спочатку заїжджаємо однією стороною на естакаду. Машина продовжує впевнено їхати з вивішених колесом, і обидва ведучі колеса при цьому обертаються з однаковою швидкістю, як при включеній жорсткої блокування. Тоді робимо по-іншому. Чіпляємо тросом машину до стовпа. Намагаємося рушити з місця. «УАЗик» чесно буксує двома колесами, з-під яких йде дим. Колеса при цьому обертаються синхронно. Тоді відчіплюватися машину і починаємо накручувати п'ятаки по заводському цеху, уважно спостерігаючи за колесами однієї осі. Розворот відбувається без пробуксовки! І це - на передній осі автомобіля. На задній, до речі, теж. Якщо різко НЕ газувати. Фантастика. Справжня автоматичне блокування. Залишився тільки одне питання: як довго зможе прослужити це пристрій, що вимагає високої точності виготовлення і якості матеріалів? Чесно кажучи, шкода, що в цій статті неможливо описати пристрій і принципи роботи диференціала Красикова - знадобиться занадто багато місця.

ЩО Ж КУПИТИ «УАЗОВОДУ» ЩО Ж КУПИТИ «УАЗОВОДУ»?
Найцікавіше, що в теорії роздрібна ціна на всі вишеізученние блокування приблизно однакова: в районі тринадцяти-чотирнадцяти тисяч за один девайс. Тільки кулачкова трохи дешевше, але, за нашою інформацією, вона майже зникла з продажу. Але не варто забувати, що на практиці помітно збільшується ціна примусового блокування - потрібно придбати ще й компресор з ресивером, і обійдеться повний комплект для установки на «УАЗ» в 34 000 рублів (на два мости). Крім того, сама робота по установці виявиться дорожче.

Так що вибирайте, що потрібно вам і вашому «УАЗу»: незначна допомога в снігу або бруду за відносно невелику ціну або ультимативна прохідність на екстремальному бездоріжжі. Що ж стосується самого модного і самого маловідомого ДАК, то нам поки ясно одне - ця штука однозначно працює як повністю автоматична жорстка блокування. Але у нас ще немає достовірної інформації про надійність та довговічність цього пристрою, немає і досвіду використання його в різних дорожніх умовах. І коштує він більше всіх - від 20 000 рублів, що пов'язано з дуже високою складністю виготовлення.

Журнал 4x4 Club

Що буде, якщо в міст встановити блокування?
Що це означає на практиці?
ВКЛЮЧИВ?
Що це?
Блокування або все ж диференціал підвищеного тертя?
Як він влаштований і як працює?
Може, диференціал просто не працює?
Мимоволі спадає на думку: а що буде з машиною в повороті?
Залишився тільки одне питання: як довго зможе прослужити це пристрій, що вимагає високої точності виготовлення і якості матеріалів?
ЩО Ж КУПИТИ «УАЗОВОДУ»?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов