Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

БМП-2: Буде Менше Пробок

  1. Чи не підвладна віянням моди
  2. Легким рухом руки ...
  3. По бездоріжжю і водної гладі
  4. Нове життя бойової машини

Наша сеть партнеров Banwar

Наскільки вдала машина ця бойова машина піхоти Наскільки вдала машина ця бойова машина піхоти! Прохідність вражаюча. А маса і зовнішність навіть власника Hummer перетворять на «простого смертного» на «Запорожці». Для особливо незговірливих є вагомі аргументи у вигляді кулемета і гармати. У порівнянні з танком бойова машина по-мінівеновская містка. Ще б пак, адже тут розміщуються десять чоловік. Так все зі зброєю.

Чи не підвладна віянням моди

Зовнішність бойової машини не можна назвати зразком елегантності і витонченості. Та й навіщо їй все це? Головне, в ній відчуваються неприкрита сила, загроза і міць. Дизайн БМП-2 розробляли «кутюр'є» Курганського машинобудівного заводу, що спеціалізуються на «пошитті» військової «уніформи». До речі, машина з'явилася ще в далеких 60-х під ім'ям БМП-1. Після модернізації, проведеної в 1974 році конструкторським бюро Курганмашзавод, з'явилася БМП-2, а в 1980-му вона була прийнята на озброєння Радянської Армії. Нововведення полягали в установку сучаснішого обладнання. Щоб його розмістити, для БМП-2 спеціально розробили двомісну вежу. А ось десантний відсік зменшився з семи- до шестимісного. Під капотом же модернізованої машини з'явився новий турбодизель УТД 20С1.

Бойова машина в прямому сенсі слова здатна пробивати собі дорогу корпусом. До речі, для його перефарбовування не знадобляться спеціальні фарбувальні камери і обладнання. Залежно від умов експлуатації БМП-2 може бути пофарбований в колір хакі (як тестований) влітку і стати білим, як сніг, взимку. У спекотній пустелі машині легко надати пісочний камуфляж, в лісі - зелений. До того ж по корпусу часто ходять в брудному взутті. До слова, іноді машина спеціально «ховається» за димовою завісою, для цього БМП-2 обладнана спеціальною термодимової апаратурою. Так що не варто особливо перейматися якістю фарбування. Тим більше що так само, як шрами прикрашають чоловіка, бойовій машині «на-віч» вм'ятини і розриви металу. До речі, крізь деякі з них проглядається пінопласт прошарок в крилах. І служить вона аж ніяк не для утеплення салону, а для забезпечення кращої плавучості. Але про це трохи пізніше ...

Сідаючи на місце механіка-водія, стрільця, оператора-навідника або командира, доводиться пірнати в вузький люк і топтатися по сидіннях. Так що шикарний вечірній костюм краще залишити вдома. Шкода, так хотілося під'їхати на звану вечірку, скрегочучи гусеницями по асфальту, а потім хвацько крутанувшісь на місці, припаркуватися між лощені кузовами дорогих іномарок, так з компанією збройних друзів. До речі, їм з посадкою і висадкою простіше. У розташоване у кормовій частині десантне відділення потрапити досить легко: для цього є задні двері (в них, до речі, розміщені додаткові ємності для пального) і чотири люка у верхній частині корпусу.

Легким рухом руки ...

Керуючи БМП-2, можна підняти сидіння механіка-водія в верхнє положення і сидіти, висунувшись над бронею, або опустити в нижнє, але тоді дивитися доведеться через триплекси, розташовані навколо люка. Огляд, звичайно, не дуже привабливий. Але контролювати правий передній габарит допомагає, наприклад, розташована скраю корпусу фара. А ось огляду назад попросту немає. Про які-небудь перешкоди «за кормою» попереджає хіба що сидить ззаду десантник-оператор.

На відміну від автомобілів, в БМП-2 електричний стартер служить для резервного пуску двигуна. У звичайних умовах для цього застосовується стиснене повітря, а в найбільш складних можна використовувати обидва пристрої одночасно.

До органів управління звикаєш швидко. Під ногами знайомий педальний вузол - зчеплення, гальма, газ, всі педалі досить легкі і не дуже інформативні.

Вирушайте з другої зниженої передачі. «Вилка» коробки така ж, як у звичайній машині. Важелі 5-ступінчастою механічною КПП і «раздатки» розташовані на рульовій колонці, як в більшості американських авто. Головне - звикнути «ворушити» важелями у вертикальній площині.

Справитися з цією важкою військовою технікою не складає труднощів. Два планетарних механізму повороту забезпечують БМП-2 відмінну маневреність. Поворот бойової машини здійснюється за допомогою штурвала, схожого на кермо велосипеда або мотоцикла. Він дуже чутливий, легкий і гострий (всього півоберта!), А тому щоб уникнути курсового рисканья потребує відповідного догляду. Хоча більше боятися повинні інші. Проти лома немає прийому! І броня наша міцна! А досить повернути штурвал на 90 градусів, і БМП-2 починає розгортатися практично на місці.

По бездоріжжю і водної гладі

Хто б міг подумати, що ця машина ... передньопривідна! Проте це так. У гусеничному рушії БМП-2 провідними є саме передні катки. Високу швидкість на суші (65 км / ч) машина розвиває завдяки легким мелкозвенчатие траками, сполученим резинометаллическими шарнірами. Гусениці зовсім не бояться проколів і досить «живучі», з ладу вони можуть вийти, мабуть, лише внаслідок прямого влучення снаряда або наїзду на міну. В іншому головне не забувати їх перевіряти і при необхідності підтягувати через кожні 1200 - 1300 км пробігу.

Масивною підвіска виглядає вражаюче. Втім, на перевірку вона виявляється дуже комфортною. Невеликі нерівності просто ігноруються. Гусениця приймає їх форму, і поштовхи не передаються на кузов. Навіть глибокі яри і гострі піки пагорбів бойова машина долає дуже м'яко. Правда, при русі по пересіченій місцевості і при різкому троганье і гальмуванні поздовжнє розгойдування завелика. Але інерція важкого корпусу гаситься впевнено.

Значні потужні гідроамортизатори подвійної дії не мають жорсткого закріплення і зроблені за принципом «що хитається свічки». Хід «стійки» досить великий, а в кінці стоїть демпфер, але до нього підвіска спрацьовує рідко, хіба що при приземлення після стрибків під час швидкісного подолання великих нерівностей або десантування з літака. З такою ходової прохідність БМП-2 просто вражаюча! Куди там самим «наворочений» позашляховиків з їх змінним дорожнім просвітом і блокуваннями. А що не "підкориться» величезному 420-міліметровому кліренсу бойової машини, буде розчавлене 14-тонної масою (бойова вага з екіпажем, десантом і озброєнням), до того ж без найменшого ризику відірвати що-небудь, адже днище машини абсолютно гладке. Питомий тиск БМП-2 на грунт становить всього 0,62 кг / см2. Завдяки цьому машина впевнено пересувається і по піску, і по снігу, і по заболоченій місцевості. А спеціальні бортові передачі сприяють збільшенню крутного моменту на ведучих колесах.

В умовах бездоріжжя бойовій машині по плечу 36-градусні підйоми, 0,7-метрові прямовисні стінки і рови шириною до 2,5 м. БМП-2 здатна рухатися по схилах крутизною 30 градусів. Та й водна перешкода для неї не перешкода. Причому форсувати її можна навіть з ходу. За допомогою пневмосистеми, що включає балон зі стисненим повітрям, повітряні редуктори і пневмокомпресор, піднімається волноотражательний щиток, проводиться гідропневматичне очищення зовнішніх стекол в приладах спостереження механіка-водія і командира і висувається воздухозаборная труба, що захищає мотор від попадання води. А її проникнення в двигун через очисник повітря і випускні колектори запобігають спеціальні автоматичні клапани. Проникла ж в корпус вода відкачується трьома насосами. Їх продуктивності досить, щоб БМП-2 зберігав плавучість навіть в разі невеликої пробоїни. Про стан килимків і матеріалів обробки інтер'єру особливо можна не турбуватися - через відсутність оних.

Для форсування водних перешкод на БМП-2 не передбачено ніякого спеціального двигуна. Навіщо ускладнювати конструкцію, головні вимоги до якої - надійність в експлуатації, простота обслуговування і висока ремонтопридатність, і збільшувати масу транспортного засобу? На плаву БМП-2 рухається за рахунок реакції потоку води, що створюється нижніми гілками рухаються гусениць. Крім того, конструкція крил така, що вони направляють потік від верхніх гілок гусениць в зворотну сторону. В результаті по воді машина пересувається зі швидкістю 7 км / ч.

Нове життя бойової машини

Висока маневреність, невеликі маса і розміри бойової машини роблять її малоуязвімая на поле бою. Легкість керування БМП-2 в поєднанні з великим запасом ходу по паливу, плавучість, можливістю перекидання по повітрю, високою надійністю і простотою експлуатації дозволяють істотно розширити діапазон її використання.

Після чергової модернізації на бойову машину встановлюють автоматичний гранатомет АГ-17, приціл навідника БПК-3-42 з лазерним освітлювачем або приціл БПК-М з тепловізіонним модулем, прилад спостереження командира ТКН-АІ з лазерною активно-імпульсної підсвічуванням, універсальний прилад механіка-водія ПМВ. Проведена і модернізація системи управління вогнем додаткового озброєння.

Сучасний БМП-2 обзавівся новим турбодизелем УДТ-23 потужністю 360 л. с., додаткової бронею, швидкодіючої системою пожежогасіння «Іній» і кондиціонером КБМ-2. Оновленню піддалася і ходова частина.

Сьогодні на базі БМП-2 створюється і спеціальна техніка. Так званий командирський варіант БМП-2К оснащується додатковою навігаційною і радіоапаратурою. «Афганський» БМП-2Д відрізняється посиленим бронюванням бортів, вежі і днища, правда, в цьому випадку машина «розучується» плавати. БМП-2 МПС - це стандартний БМП-2, тільки пристосований для навішування протимінних тралів КМТ-8 і КМТ-10.

конструкція

Двигун БМП-2 розташований в носовій частині машини Двигун БМП-2 розташований в носовій частині машини. У цьому ж відсіку знаходиться масляний бак з котлом підігріву, блок системи охолодження з воздухоочистителем, вузли паливної системи, компресор, водооткачивающих насос та інше обладнання.

Зліва від моторного відсіку, розділені тепло- і звукоізоляційні перегородкою, розташовані відділення механіка-водія і стрілка. Місця командира і оператора-навідника розташовані в центрі машини (в башті). Вони обладнані обертовими сидіннями. Тут же базуються штатну зброю БМП-2 і боєкомплект, прилади спостереження і стрільби, а також витяжний вентилятор.

Десантний відсік знаходиться в кормі. Він розділений основним паливним баком і контейнерами акумуляторних батарей надвоє. Тут же розміщуються ящики для продуктів, насоси водооткачивающих і термодимової апаратури, повітроводи для подачі очищеного повітря десантникам, воздухозаборная труба, вентилятори відсмоктування порохових газів, укладання для гранатомета, ЗУР та інше обладнання. Використання ручного гранатомета РПГ-7 можливо через відкриті люки в даху десантного відділення. При необхідності діяти поза машиною десант може легко витягти зброю з амбразур.

Бойовий розрахунок і обладнання БМП-2 захищені від пожежі, затоплення, впливу звичайних вогневих засобів, ядерної, хімічної і бактеріологічної зброї. Основним захистом служить круговий бронювання машини. Лобова проекція корпусу та башти захищені від 23-міліметрового бронебійного снаряда, бортова - від бронебійною кулі калібром 7,62 мм. У разі ядерного вибуху система захисту тут же зупиняє двигун, вентилятори і нагнітачі, закриває жалюзі, заслінки ежектора і клапани вентиляторів вежі і десантного відділення, відключає електропривод вежі і включає в магістраль подачі повітря фільтр-поглинач.

Проти «Чебурашки» не попреш

Більш ефективному застосуванню озброєння в бою сприяє наявність в машині напівпровідникового електропривода наведення вежі, що поєднує велику швидкість перекидання вежі з високою плавністю наведення озброєння на ціль Більш ефективному застосуванню озброєння в бою сприяє наявність в машині напівпровідникового електропривода наведення вежі, що поєднує велику швидкість перекидання вежі з високою плавністю наведення озброєння на ціль.

«Чебурашка» - так ласкаво називають електромеханічний двухплоскостной стабілізатор озброєння з наведенням з пульта оператора-навідника і дублюванням з пульта командира. Це дозволяє вести стрілянину як з гармати, так і з кулемета не тільки оператору-наводчику, але і командиру.

Для підготовки прицільної стрільби з гарматно-кулеметного озброєння вежі і наведення ПТУР на меті служить комбінований бесподсветний приціл, за допомогою якого ведеться спостереження і прицілювання в нічний час, не демаскируя машину освітлювачем. Наявність електрообігріву і пневмогидравлической очищення стекол дозволяє використовувати озброєння в мороз і негоду.

Загальні даніЗагальні дані

Тип гусенична, плаваюча, авіатранспортабельні Люків / місць (бойовий розрахунок, чол.) 8/10 Габарити, Д / Ш / В, мм 6735/3150/2450 Кліренс, мм 420 Повна бойова маса, т 14 Кількість / обсяг баків, л 3/462 Захист Лобова проекція башти і корпусу, від 23 мм бронебійного снаряда Бортова проекція, від 7,62 мм бронебійною кулі Система захисту від зброї масового знищення * Засоби захисту ППО, ТДА ** Двигун Тип турбодизель з непоср. уприскування. Роз. і к-ть цил. / кл. на цил. V6 / 2 Обсяг, см куб. 15900 Мощн., КВт (к.с.) / Об / хв 220 (300) / 2600 Трансмісія Тип приводу передній КПП мех. 5-ст. Долаємо перешкоди Висота прямовисній стінки, м 0,7 Ширина рову, м 2,5 Глибина броду, м плаває Максимальний кут підйому / крену, град. 36/30 Ходова частина Підвіска права / ліва торсіонна з телескопічними гідроамортизаторами Гусениці мелкозвенчатой конструкції траків, з резинометаллическими шарнірами Експлуатаційні показники Максимальна швидкість по шосе / на плаву, км / год 65/7 Середня швидкість по сухій ґрунтовій дорозі, км / год 40 - 50 запас ходу, км 500 - 600 Контрольний огляд перед виходом / через 2-3 год руху Щоденне ТО по поверненню в парк Сезонне ТО при переході на соответств. режим експлуатації Періодичність ТО, км / год 2500/5 Ціна тестованого БМП-2 військова таємниця Ціна баз. версії військова таємниця * ОМП - зброя масового ураження
** ППО - протипожежне обладнання, ТДА - термодимовая апаратури

Дмитро Чабан
Фото Владислава Бойко

Редакція дякує командування Деснянського навчального центру за наданий на тест БМП-2

На час тесту ми не стали страхувати бойову машину піхоти. Навіщо?

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Та й навіщо їй все це?
Навіщо ускладнювати конструкцію, головні вимоги до якої - надійність в експлуатації, простота обслуговування і висока ремонтопридатність, і збільшувати масу транспортного засобу?
Навіщо?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов