- БМВ 6-серії (2003-2010) 2-го покоління. Технічні характеристики BMW 6-Series (E63 / 64) і огляд з фото.
- Комплектація
- Технічні характеристики BMW E63
- БМВ 6-серії (2003-2010) 2-го покоління. Технічні характеристики BMW 6-Series (E63 / 64) і огляд з фото.
БМВ 6-серії (2003-2010) 2-го покоління. Технічні характеристики BMW 6-Series (E63 / 64) і огляд з фото.
Наша сеть партнеров Banwar
Друге покоління BMW 6-Series в кузові купе (E63) було представлено публіці на подіумах Франкфуртського автосалону в 2003 році, а в 2004-му на виставці в Детройті дебютував кабріолет (E64). У 2007 році автомобіль зазнав невелике оновлення, злегка торкнулася зовнішність і інтер'єр, після чого по закінченню чотирьох років поступився на конвеєрі місце чергового поколінню «шістки» з індексом F12 / F13.
«Друга» BMW 6-ої серії пропонувалася в двох типах кузова - купе з двома дверима і кабріолет зі складним м'яким верхом. Довжина автомобіля незалежно від модифікації становить 4820 мм, висота - 1 373 мм, ширина - 1855 мм. На базу коліс у баварській моделі відведено 2780 мм, дорожній просвіт не перевищує позначки в 140 мм, а її споряджена маса коливається в межах від 1650 до 1995 кг.
Під капотом «шістки» другого покоління можна зустріти як бензинові, так і дизельні силові агрегати. Бензинова частина утворена рядними шестициліндровими моторами об'ємом 3.0 літра, що видають від 258 до 272 кінських сил і від 300 до 315 Нм крутного моменту, а також атмосферної V-подібною "вісімкою» на 4.8 літра з віддачею в 367 «коней» і 490 Нм. Був доступний і 3.0-літровий дизельний агрегат з турбонаддувом і шістьма розташованими в ряд циліндрами, в арсеналі якого 286 сил і 580 Нм. Коробок передач три - 6-ступінчасті «механіка» і «автомат», або 7- діапазонний «робот» з парою зчеплень, трансмісія виключно заднеприводная.
Друге покоління BMW 6-Series побудовано на платформі «п'ятірки» в кузові E60. Передня підвіска незалежна зі стійками McPherson, а задня вісь підвішена на многоричажной конструкції. Рульовий механізм оснащений електропідсилювачем управління з можливістю зміни передавального числа рейки в залежності від обраного режиму. Дисковими пристроями з вентиляцією автомобіль укомплектований «по колу», є технологія ABS, керуюча кожним колесом незалежно.
Позитивні якості «шістки» - приваблива зовнішність, люксовий інтер'єр, багате оснащення, потужні двигуни, відмінна динаміка, відточену рульове управління і чіпкі гальма.
Без мінусів не обійшлося - дороге обслуговування, маленький кліренс, відсутність запасного колеса і місця під нього, а так же тісний задній диван (що, втім, характерно для більшості купе).
джерело: auto.ironhorse.ru
BMW E63 Coupe є другим покоління купе 6 серії. Автомобіль було представлено одночасно з кабріолетом E64.
У 1989 році оригінальний E24 був замінений на більш дорогу з більш високою продуктивністю E31 модельного ряду 8 серії, і тільки в кінці 2003 року на автосалоні у Франкфурті було представлено купе, яка проводилася до 8 липня 2010 року.
Дизайнером другого покоління 6 серії був Адріан ван Хойдонк, і заснований БМВ Е63 був на платформі E60 5 серії.
Стиль БМВ Е63 6 серії в цілому отримав теплий прийом. Спортивні, привабливі і витончені лінії кузова з довгою колісною базою і капотом, надзвичайно короткими свесамі і 18-дюймові легкосплавні диски надають потужну позицію зовнішнім виглядом купе.
Елегантність виходить від кожного аспекту конструкції автомобіля, а тонка деталізація і ідеальні пропорції схожі на класичне купе Gran Turismo.
Динамічні контури і чіткі лінії інтер'єру створюють динамічне відчуття гармонії. Ідеальна ергономіка і високоякісні матеріали забезпечують функціональність і ексклюзивність салону. Клімат-контроль незалежно від зовнішніх умов автоматично зберігає ідеальну температуру і забезпечує оптимальну якість повітря в усі пори року, а система активної безпеки забезпечує постійний захист водієві і пасажирам.
Завдяки своєму компактному діаметру, всього 379 мм, трьох-спицеве кермо забезпечує міцний, спортивний захоплення. Інтегровані багатофункціональні кнопки можуть використовуватися для управління радіо, CD або додатковим телефоном. Дві інші кнопки можуть бути запрограмовані для будь-яких інших функцій.
Комплектація
На купе доступні адаптивні передні фари, які за допомогою центрального комп'ютера використовує дані про вугілля повороту рульового колеса, швидкості водіння і забезпечують ідеальний кут освітлення.
Індикатор гальмівного зусилля через задні ліхтарі вказує водіям, які їдуть позаду, на скільки сильно гальмування. Це можливо завдяки двосекційний світла в задній оптиці.
Додатково, так само встановлюється скляний люк з електроприводом, і сенсорним управлінням.
Опціонально купе комплектується 18-дюймовими легкосплавними V-спиць (в стандартній комплектації для 650i), 17-дюймовими (у вигляді зірки), 18-дюймовими (з подвійними спицями) і 19-дюймовими дисками. Всі ці диски оснащуються інноваційними шинами - Run-flat tyres, що дозволяють колесу тримати форму при проколі завдяки укріпленим бічних стінок шини, за умови їзди при максимальній швидкості до 80 км / год.
EfficientDynamics пропонується цілий ряд ефективних технологи, такі як High Precision Injection, рекуперація енергії гальмування (Brake Energy Regeneration), високоточну систему вприскування палива, індикатор перемикання передач (тільки з механічною коробкою передач, крім 635d), а також ряд поліпшень в трансмісії, які забезпечують значне зниження витрати палива і викидів - при одночасному підвищенні продуктивності.
Технічні характеристики BMW E63
Двигуни і модельний ряд
На 630i до 2007 року встановлювався 258-сильний N52B30, а в період з 2007 по 2010 роки - N53B30.
645Ci комплектувався V-образним 8-циліндровим 333-сильним бензиновим двигуном N62B44. Завдяки системі Valvetronic і Double-VANOS мотор забезпечував максимальну динаміку і виняткову продуктивність.
На 650i встановлювався мотор того ж сімейства - N62 (N62B48), тільки з більш потужний - 367 л.с ..
Єдина дизельна версія 635d оснащувалася шестициліндровим дизельним силовим агрегатом - M57TU2D30TOP. Це 286-сильний з обертовим моментом в 580 Нм двигун, з системою Common Rail, чотирма клапанами на циліндр і двоступінчастим турбокомпресором.
джерело: www.bimmerfest.ru
БМВ 6-серії (2003-2010) 2-го покоління. Технічні характеристики BMW 6-Series (E63 / 64) і огляд з фото.
Друге покоління BMW 6-Series в кузові купе (E63) було представлено публіці на подіумах Франкфуртського автосалону в 2003 році, а в 2004-му на виставці в Детройті дебютував кабріолет (E64). У 2007 році автомобіль зазнав невелике оновлення, злегка торкнулася зовнішність і інтер'єр, після чого по закінченню чотирьох років поступився на конвеєрі місце чергового поколінню «шістки» з індексом F12 / F13.
«Друга» BMW 6-ої серії пропонувалася в двох типах кузова - купе з двома дверима і кабріолет зі складним м'яким верхом. Довжина автомобіля незалежно від модифікації становить 4820 мм, висота - 1 373 мм, ширина - 1855 мм. На базу коліс у баварській моделі відведено 2780 мм, дорожній просвіт не перевищує позначки в 140 мм, а її споряджена маса коливається в межах від 1650 до 1995 кг.
Під капотом «шістки» другого покоління можна зустріти як бензинові, так і дизельні силові агрегати. Бензинова частина утворена рядними шестициліндровими моторами об'ємом 3.0 літра, що видають від 258 до 272 кінських сил і від 300 до 315 Нм крутного моменту, а також атмосферної V-подібною "вісімкою» на 4.8 літра з віддачею в 367 «коней» і 490 Нм. Був доступний і 3.0-літровий дизельний агрегат з турбонаддувом і шістьма розташованими в ряд циліндрами, в арсеналі якого 286 сил і 580 Нм. Коробок передач три - 6-ступінчасті «механіка» і «автомат», або 7- діапазонний «робот» з парою зчеплень, трансмісія виключно заднеприводная.
Друге покоління BMW 6-Series побудовано на платформі «п'ятірки» в кузові E60. Передня підвіска незалежна зі стійками McPherson, а задня вісь підвішена на многоричажной конструкції. Рульовий механізм оснащений електропідсилювачем управління з можливістю зміни передавального числа рейки в залежності від обраного режиму. Дисковими пристроями з вентиляцією автомобіль укомплектований «по колу», є технологія ABS, керуюча кожним колесом незалежно.
Позитивні якості «шістки» - приваблива зовнішність, люксовий інтер'єр, багате оснащення, потужні двигуни, відмінна динаміка, відточену рульове управління і чіпкі гальма.
Без мінусів не обійшлося - дороге обслуговування, маленький кліренс, відсутність запасного колеса і місця під нього, а так же тісний задній диван (що, втім, характерно для більшості купе).
джерело: auto.ironhorse.ru