Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Bmw x3 xdrive28i lifestyle відгуки

  1. Індивідуальність від BMW без традиційної розкоші.
  2. Зменшення кількості циліндрів і економія палива.
  3. Великий автомобіль нічим не поступається від управління седаном.
  4. Недоліки BMW Х3 2013 року.
  5. ПІДСУМОК
  6. Відгук про автомобіль BMW X3 xDrive28i
  7. BMW X3 2014 року, 245 л. с. - відгук власника
  8. відгук власника
  9. Паспортні данні
  10. Коментарі 30

Індивідуальність від BMW без традиційної розкоші.

Наша сеть партнеров Banwar

У всьому світі відомо, що BMW 3-серії є дуже блискучими автомобілями. Це суміш асорті зі спорту, розкоші і технологій. Не дивлячись на те, що ця серія знаходиться не в дуже дорогий преміум категорії, виглядають вона дуже солідно, ні чому, не поступаючись іншим категоріям модельної лінійки Німецькій марки.

Але для тих, кому подобається 3-серія БМВ зі спортивним характером, але хотіли б отримати більш просторий автомобіль, який буде більше практичним і зручним для всієї родини, то саме відмінне рішення це придбання це X3 xDrive28i модельного ряду 2013 року.

Зменшення кількості циліндрів і економія палива.

КОРОТКІ ФАКТИ

1. На відміну від попередніх років автомобілів, на яких встановлювався 6-циліндровий двигун, на 2013 X3, стали встановлювати 2,0-х літровий 4-х циліндровий двигун потужністю 245 к.с. і 350 Н.м крутного моменту.

2. X3 використовує восьми-ступінчасту автоматичну коробку передач, допомагаючи зменшити витрату палива з 11л. / 100км. до 8-9л / 100км. в змішаному режимі.

3. Вартість xDrive28i починається від 1.89 млн. Руб., Більш потужні X3 xDrive35i від 2,15млн. руб.

Хто має хорошу тягу і економічний четирехціліндрованний двигун, в парі з восьмиступінчастою автоматичною коробкою автомат, кросовер не дасть занудьгувати будь-якому водієві за кермом. На відміну від попередніх версій двигунів, новий силовий агрегат має більше тягової потужності в моменті, що крутить на 67Н.м.

За великим рахунком важко собі уявити, навіщо взагалі потрібен потужний двигун у версії BMW x3 xDrive35i.

Під час тест-драйву, який проходив цілий тиждень, X3 xDrive28i довів, що цей автомобіль може вважатися досить економним по витраті палива. У порівнянні з двигунами більшого обсягу, але подібним по потужності, двигун у xDrive28i є дуже економічним. У порівнянні з двигуном цієї ж моделі 2012 року витрата палива також менше, але не значно.

У порівнянні з двигуном цієї ж моделі 2012 року витрата палива також менше, але не значно

Але як це зазвичай буває, реальний витрата палива досить на багато розходиться з офіційними даними автовиробника. Так в результаті проведених тижневих випробувань на реальній дорозі в місті і заміському режимі, в змішаному циклі автомашина витрачає 10,5 літрів на 100 кілометрів шляху (виробник заявляє, що BMW X3 xDrive28i споживає в змішаному циклі 7.9л. / 100км). Але цей показник краще, ніж BMW х3 минулих років, коли в результаті випробувань в реальних міських і заміських умовах витрата палива склав 11,2л. / 100 кілометрів.

Всі двигуни, що встановлюються на нові автомобілі X3 2013 року ця результат дорогих нових технологій компанії BMW. Оснащуючи турбіною нові силові агрегати, одночасно зменшуючи обсяг двигуна, але збільшуючи потужність і зменшуючи витрати палива, Німецький автоконцерн позиціонує цей як, один з не багатьох кросоверів, який має не велика витрата палива, при збереженні потужності і динаміки машини.

У цій версії автомобіля присутній спортивний режим, в якому ви відчуєте спортивний характер БМВ. Як тільки ви встановите спорт режим, то можете забути про 7 і 8 швидкість в автоматичній коробці передач, так як з переходом в цей режим кожна передача стає довшим, дозволяючи розкручувати двигун на більш великі обороти.

Великий автомобіль нічим не поступається від управління седаном.

Великий автомобіль нічим не поступається від управління седаном

На автомобілі встановлений електропідсилювач керма, який надає надійну жорсткість керма, яким керувати більш приємніше і безпечніше, ніж автомобілем з встановленому гідропідсилювачем. Також задоволення від керування автомобілем допоможе отримати нова комунікативна підвіска. Плюс до цього на відміну від Mercedes-Benz GLK на X3 можна примусово відключити систему антіпробуксовкі і систему контролю стійкості, щоб ви змогли відчути спортивний характер цього кросовера, а також змогли з легкістю виїхати з складних ділянок бездоріжжя.

Плюс до цього на відміну від Mercedes-Benz GLK на X3 можна примусово відключити систему антіпробуксовкі і систему контролю стійкості, щоб ви змогли відчути спортивний характер цього кросовера, а також змогли з легкістю виїхати з складних ділянок бездоріжжя

Для тих, хто звик частіше економити на витратах, пов'язаних з експлуатацією автомобіля, в новій БМВ є спеціальний режим для зниження споживання палива. Він називається режим Eco Pro. У цьому режимі всі системи автомобіля переключаються в режим максимальної економії палива. Наприклад, клімат-контроль буде працювати в адаптованому режимі, достатньому для кондиціонування повітря в салоні автомашини, але при максимальній економії палива. Також в цьому режимі оптимізовані налаштування роботи педалі газу і коробки автомат, що дозволяють суттєво економити паливо. В тому числі, знизити витрату палива дозволяє робота системи стоп-старт двигуна при зупинках і рекуперації енергії гальмування. Відзначимо, що при включеному режимі Eco Pro електронна система автомобіля може давати рекомендації щодо скорочення витрати палива, виводячи інформацію на інформаційний дисплей. Так система може порадити переключити передачу, знизивши швидкість. За офіційними даними цей режим здатний знизити витрату споживання палива до 20 відсотків.

Недоліки BMW Х3 2013 року.

Недоліки BMW Х3 2013 року

Не дивлячись на те, що цей позашляховик не претендує на розкішний люксовий сегмент автомобілів, так склалося, що конкурує він з більш дорогими кросоверами і позиціонується, як кросовер люксового класу. Але, на жаль, жорстка підвіска і невелика товщина низкопрофильной гуми не дозволяють з більшим комфортом їхати в автомобілі по нерівній дорозі або грунтовки. Це пов'язано з дуже жорсткою підвіскою, яка не дуже м'яко відпрацьовує нерівності. Це не те, що багато хто чекає від люксового автомобіля.

Це не те, що багато хто чекає від люксового автомобіля

Крім того, є ще один самий дратівливий недолік. Це система автоматичного вимкнення та старту двигуна при зупинках, яка несподівано і різко запускає двигун під час початку руху після тимчасової зупинки автомобіля (наприклад, на світлофорі). Якщо ви їсте в автомобілі не один, то чекайте питань у пасажирів: «Що трапилося?», В той момент, коли двигун несподівано затихне при зупинці, і коли різко запуститися після початку руху з місця. При випробуванні вдалося встановити, що в реальних міських умовах автоматична функція стоп-старт двигуна під час тимчасових зупинок економить всього 0,3 літра на 100 кілометрів, що говорить про безглуздість її застосування. Ця система більше буде доставляти занепокоєння, ніж користь.

У стандартних комплектаціях 2013 BMW х3 дуже бідна на різні розкішні функції і елементи обробки У стандартних комплектаціях 2013 BMW х3 дуже бідна на різні розкішні функції і елементи обробки. Так в стандарті доступні тільки адаптивні автоматичні передні фари, автоматичний склоочисник і автоматичні склопідйомники.

Інші функції доступні в якості додаткових опцій (в Росії частіше вже включені у вартість представлених в автосалонах автомобілів, ніж вартість автомобілів цього класу дуже завищена).

Варто з похвалою звернути увагу на дуже зручну систему управління бортовим комп'ютером, розважальною системою і практично будь-якими функціями автомашиною під однойменною назвою IDrive, яка зарекомендувала себе ще з 2003 року, коли вона стала застосуватися на флагманської моделі BMW 7-серії Варто з похвалою звернути увагу на дуже зручну систему управління бортовим комп'ютером, розважальною системою і практично будь-якими функціями автомашиною під однойменною назвою IDrive, яка зарекомендувала себе ще з 2003 року, коли вона стала застосуватися на флагманської моделі BMW 7-серії. Німецька марка навмисно утримується від застосування сенсорних дисплеїв, з тієї причини, що за допомогою IDrive, яка представлена ​​дуже зручним колесом управління комп'ютером для навігації по меню, розташоване на консолі поруч з ручкою перемикання коробки.

На відміну від сенсорних дисплеїв, при користуванні якими водій відволікається від дороги, система IDrive дозволяє з легкістю користуватися інформаційно-розважальною системою, не відволікаючись від дорожньої ситуації.

Новий цікавий дизайн БМВ X3 став набагато мудріше і агресивніше в порівнянні з попереднім кузовом. Варто відзначити нові передні фари, вид яких пом'якшав і розкішніше. Також варто звернути увагу на змінений стиль задніх фар, в яких проглядається новий стиль всіх нових моделей BMW. Тепер дизайну задніх фар приділяється уваги, нітрохи не менше, ніж переднім.

Завдяки стильним яскравим фарам і характерною решітці, автомобіль буде впізнаваним навіть вночі в повній темряві.

Інтер'єр БМВ дуже якісний і просторий. Як переднім так і заднім пасажирам місце предостатньо, щоб не відчувати себе в тісноті під час руху, особливо на далекі відстані.

Багажник х3 набагато краще, ніж у Audi Q5 і Mercedes GLK. Обсяг багажника 560 літрів. При складених задніх сидіннях об'єм збільшується до 1600 літра.

ПІДСУМОК

ПІДСУМОК

БМВ Х3 несе в собі стиль 3 серії, але потенційна аудиторія покупців цього автомобіля трохи інша на відміну від тих, хто вважає за краще легкові автомобілі 3-серії. Але завдяки використанню ліній і деяких елементів дизайну від стилю легендарної «трійки» робить автомобіль X3 дуже популярним, не дивлячись на дорожнечу.

Але завдяки використанню ліній і деяких елементів дизайну від стилю легендарної «трійки» робить автомобіль X3 дуже популярним, не дивлячись на дорожнечу

Х3 має хорошу потужність, керованість, розкішний салон, але має недоліки по жорсткості ходової частини автомобіля, яка не повинна бути присутнім в цьому люкс сегменті автомобілів.

Хоча в якості різних опцій автомобіль може додатково оснащуватися різними додатковими функціями або розкішними елементами інтер'єру салону, ціна, яку в підсумку заплатить споживач за них, може виявитися дуже великий, що в підсумку призведе до дуже дорогий вартості нового автомобіля. Це знижує доступність цієї моделі для покупки споживачем. Для прикладу в якості додаткових опцій можна встановити розкішний шкіряний салон, легкосплавні диски 19-ти дюймів, обігрів задніх сидінь, низькопрофільну спортивну гуму і т.п. Але за вартістю автомобіль вже буде наближатися до іншого сегменту кросоверів, таких як BMW X5.

В кінцевому рахунку, вирішувати, купувати цей автомобіль чи ні, доведеться кожному покупцеві самостійно. Якщо для нього в верхніх рядках списку, що має бути в автомобілі, знаходяться такі побажання, як задоволення від водіння, керованість і потужність, то цей автомобіль задовольнить його запити. Якщо ж покупець, крім перерахованого, хоче купити розкішний і люксовий кросовер, то 2013 BMW X3 не той вибір для покупки.

джерело: www.1gai.ru


Відгук про автомобіль BMW X3 xDrive28i

Відгук про автомобіль BMW X3 xDrive28i

Відгук про автомобіль BMW X3 2014 року випуску

двигун: 2.0 (245 к.с.) КПП: A8

BMW X3 xDrive28i

Рік випуску діє до: 2014

Двигун: 2.0 (245 л. С.) КПП: A8

Загальна оцінка: Загальна оцінка:   (5 з 5) (5 з 5)

Всім привіт! Вирішив поділитися своїми враженнями від володіння чудовим апаратом - BMW X3. З моменту покупки пройшло вже близько дев'яти місяців, так що рожеві окуляри самі собою зникли і здоровий глузд переміг. Відповідно, емоції вляглися і мені цілком під силу написати тверезий, адекватний відгук. Ну, поїхали. «Бехамі» захворів давно, але втілити мрію в реальність не дозволяли фінанси. Але ось, в кінці листопада з'явилося світло в кінці тунелю і, не дивлячись на курси валют, мені все-таки пощастило придбати Х3. Що можу сказати, машина багато в чому шикарна. Так, саме багато в чому, без косяків і інженерних прорахунків не обійшлося.

Бензин заливаю тільки «Газпромівський» і тільки 98-й. Витрата по трасі приблизно 11-13 літрів на "сотню". У місті, особливо з пробками, на 3-4 літра більше. Забагато, звичайно, але що робити. ТО пройшов через 10 тисяч кілометрів, обійшлося мені воно знову ж в 10 тисяч, але вже рублів.

Матеріали ставив саме оригінальні. Можна було пошукати дублікати, але ризикувати і злітати з гарантії не хотілося. Поки так, далі подивимося, може і понаглей.

Якщо на вулиці холодно, то моє плече ліве плече (біля бічного скла) сильно мерзне. Тому доводиться підганяти під цю особливість дефлектори обдування.

Прохідність у Х3 непогана, але не більше того. Діагонального вивішування машина категорично не любить, не любить вона і розбиті сільські грунтовки. По тих місцях, де я до цього спокійно лазив на X-trail 2010-го року випуску, на «БМВ» намагаюся не сунутися. Кросовер проїде, але немає почуття впевненості в його здібностях, як, відповідно, відсутній хоч якийсь запас міцності. Думаєш, що ось ще метр і все, авто встане і прийде бігати по лісах у пошуках лісовика з трактором. Так що, без необхідності не ризикую.

Взимку виявилася дуже неприємна особливість машини. Дуже швидко, навіть надзвичайно швидко брудняться передні бічні стекла. І, як на зло, найсильніше в районі дзеркал заднього виду. Доводиться зупинятися, стрибати по бруду з ганчіркою і протирати їх. Причому, маніпуляції ці потрібно проводити регулярно, мало не через кожні 20-30 хвилин шляху. Не сказати, щоб цей прорахунок був критичним, але напружує. Факт.

Здавалося б, крісла оббиті натуральною шкірою, але вона зовсім не дихає. Дуже сильно потіє спина, влітку сорочки можна вичавлювати. Теж напружує.

До речі, виявилася одна досить кумедна особливість Х3. Справа була в червні. Довго і болісно стояв в пробці і раптом. з «ніздрів» авто пішов густий пар! Я спочатку було кинувся за вогнегасником, але водій сусіднього BMW посміявся і пояснив мені ситуацію. Сенс в тому, що це радіатор (якийсь із них, не знаю точно який) починає активно відбуватися від тепла, створюючи тим самим ілюзію киплячого і палаючого мотора. Відбувається це рідко, і тільки на спеці, і тільки в пробках. І ще, рідні літні шини 245/50 R18 Dunlop RunFlat жахливі. Вони дуже чутливі до якості дорожнього покриття і, до того ж, дуже галасливі.

Переваги BMW X3 xDrive28i:

Зовнішній вигляд, якість оздоблювальних матеріалів, динаміка.

Недоліки BMW X3 xDrive28i:

Шкіра на кріслах, конструктивні прорахунки (забруднення бічних стекол), слабкі позашляхові показники.

Відгук o BMW X3 xDrive28i залишив: Ілля з міста Вологда

джерело: www.carexpert.ru

BMW X3 2014 року, 245 л. с. - відгук власника

- відгук власника

відгук власника

відгук власника

Усім доброго вечора! Нарешті 12 травня 2015 р. ми стали володарями чорного красеня. Задивляючись знову на GLK, відлякувала ціна, зросла на 500 т.р.
У бесіді з друзями випадково дізнався про знижки в Борісхофф на бмв. Тут вирішив поїхати і перевірити. Так дійсно нам запропонували за 1300000 р. трієчку 2014р., цілком стерпна ціна. Однак посидівши в ній, подивившись на реакцію дружини, зрозумів, що нам потрібен кросовер. І тут почалося. Пропозиції на 2014 р. цілком порадували. Х3 в моїй комплектації за ціну минулого року, круто. Рік випуску мене не бентежить. Специфікація сподобалася. Повний "фарш" за 2390000р. Непогано я вирішив. Побачивши очі дружини, загнав знову в кредитну яму. Так ми і придбали це диво.

Паспортні данні

  • Двигун 2.0 (245 к.с.)
  • Машина 2014 року випуску, була куплена в 2015 році
  • BMW X3 (F25) випускається з 2010 року

бортжурнал 8

бортжурнал 8

Коментарі 30

Коментарі 30

Вітаю з придбанням! Нехай ця машина доставляє вам тільки радість. А вона на це здатний, це точно :)))
А чому від GLK пішли? Що вам не вистачало в мерсі, і чи отримали ви це в бехе?

Що вам не вистачало в мерсі, і чи отримали ви це в бехе

Вітаю з придбанням! Нехай ця машина доставляє вам тільки радість. А вона на це здатний, це точно :)))
А чому від GLK пішли? Що вам не вистачало в мерсі, і чи отримали ви це в бехе?

Судячи з наслідків якість мерса вище усіляких похвал. За ту вартість в комплектації ексклюзив мерс подібний коштує дорожче. Тому взяв бмв за 2390 2014 дорейсталінг думав опції все рабочии, виявилося такі гроші віддав за якісну корье і класну ходовки. Все інше ..., одним словом наша збірка. Купи і доукомплектує-типу мало заплатив. Мерс в базі все це має навіть більше, купи і катайся, збірка германію, а запах ммммм. Бмв розчарував. Клімат ге, сидіння пріє все, видать погана просочення шкіри, треба вентилювати, ще гроші, і так до закінчення століть. Про ГЛК погано пишуть хто ніколи не сидів в ньому. Тут як з айфоном. Якщо Беха буде айфоном я буду радий. Лучшеб я доплатив і взяв мерс знову. Але нажаль. Шкода не бачив свій апарат до покупки

Шкода не бачив свій апарат до покупки

Хмммм, зрозуміло. Чи не ваша означає це машина, занадто багато негативу у вас. Чи не мучтеся, продайте її, і візьміть то що вас радує.
Що стосується збірки, я вас запевняю, в набраних американках абсолютно така ж шкіра, запах, мультимедія і тд і тп 🙂 Просто там ви можете набирати додаткові опції по своєму смаку, типу поперекового підпору, асистента парковки і тд, доведеться довше чекати машину ну і віддати більше грошей. А перфорованої шкіри і охолодження керма ви все одно не отримаєте 🙂

А перфорованої шкіри і охолодження керма ви все одно не отримаєте 🙂

Я теж хочу ніздрі чорні

Я теж хочу ніздрі чорні

Хром чорнити ніж?

Хром чорнити ніж

Пробував у дилера. Вони кажуть, що в Росії він не ловить, потрібні оновлення. Скачав всі можливі і немає ефекту. У Вас дійсно виходить в інтернет? І Ви через мобільник сполучаєте і все працює? Хотілося б. А обурююся бо офіціали знають проблеми і не попереджають. Для мене цей пункт був важливий. А потім я за цю комплектацію гроші плачу і не розумію чому я повинен платити в інші компанії з доопрацювання

А потім я за цю комплектацію гроші плачу і не розумію чому я повинен платити в інші компанії з доопрацювання

Розповім про недоліки.
Ставши власником Х3 я випробував змішані почуття: прекрасна динаміка і керованість, просторий салон, відмінна гучний зв'язок, середня якість збірки (Росія), і неможливість користуватися багатьма функціями наявними в специфікації, але ж на хвилиночку гроші сплачені. Мене все запевняли, що бмв прагне до мінімалізму і це так круто, нічого не відволікає. Так ось хочу сказати любителям БМВ, що мабуть вони не сиділи в Мерседес. Так дизайн у мерс останньої лінійки жах, зручність пасажирів не на висоті (це не стосується преміум сегменту), проте якість збірки, матеріали, панель, зручність користування кнопками (вистав автомат і ні чим більше не користуйся без потреби) в мерсі вище усіляких похвал. Що б було зрозуміло, в минулому я власник GLK, тому весь час порівнюю. Ні я не мало не шкодую про покупку, навіть вважаю, що на сьогоднішній день Х3 кращий кросовер серед конкурентів. Але за ці гроші продавати намальований функціонал, несерйозно. Користуватися кнопками і мультимедіа не дуже зручно, кнопок мало але вони безглузді. Жахливий кондей в Х3. Я за два дні застудив всі м'язи. Відрегулювати його виявилося складно. Проше решеточку все закрити і пустити на вікно. Без кондея душно, треба вікна відкривати (жигулі прям). Фари теж виявилися не адаптивними. Круїз контроль, якщо його можна так назвати, не зручна. Тепер розчарування, яке коштує не малих грошей, якщо до укомплектувати (за специфікацією авто) - мультимедіа. Тут довелося знову порівнювати інтуїтивно зрозумілий інтерфейс мерса з пропіарених БМВ мультимедіа. Мало того, що я до сих пір не можу зрозуміти, що за головний пристрій в моєму авто, чи є жорсткий диск, яка операційна система, характеристики заліза, чи є жорсткий диск і на скільки, так ще і мені самому доведеться доплачувати за те що є в специфікації, але типу в Росії не працює. Заявлений інтернет, хотілося б їм користуватися, так як при виборі комплектації цей пункт був важливий. Але нажаль. Мені предлжілі оновити ПЗ. Скачав з сайту БМВ всі можливі оновлення, так мій авто мені і каже, що для вашого авто файлів на флешці не міститься. Весело. Тепер шукаю тюннінг ательє, де люди вирішують ці проблеми. Але хочеться зрозуміти, я за що гроші заплатив і чому машини збираю в Росії для Росії з німецькими прошивками. Не невже важко зняти обмеження. Це знущання. З айфона тільки музику слухати можна. На базовій комплектації GLK я з легкість Ютюб переглядав з айфона на моніторі і звук був на динаміках. Що заважає БМВ в 21 столітті? Я заплатив за крутий медійний центр, а користуюся на 9 дюймовому екрані базою. При постановці на сигналізацію хочеться, щоб був звуковий сигнал. Так ось в настройках це не передбачено, за те в інтернеті знайшов, що у деяких власників дана функція затребувана і за день вони до оснащуються. Сподіваюся я не розчарував любителів марки БМВ. Але з цим треба, що то робити. В інеті тільки позитивні відгуки. І у БМВ слабка, на відміну від мерседеса, інформаційна база. Треба б їх підтягнути. Якщо хто приймав рішення виправити описані недоліки, радий буду отримати пораду досвідчених БМВ любителів. Дякуємо.

95% тексту спростовую ... все наявне в машині працює - і флешки, і мультимедіа, і інтернет теж, все зручно і зрозуміло

Підкажіть пож як користуватися інтернетом

95% тексту спростовую ... все наявне в машині працює - і флешки, і мультимедіа, і інтернет теж, все зручно і зрозуміло

Після суперінтуітівного мерса бмв зі своїм уявним мінімалізмом змушує звикати, витрачати час на пошуки інформації і тд

Після суперінтуітівного мерса бмв зі своїм уявним мінімалізмом змушує звикати, витрачати час на пошуки інформації і тд

по-перше, марно порівнювати ... у мерса зроблено так, у тойоти по-іншому, у бмв по-іншому ... кожен купує і помагає те, що йому подобається

якщо не подобається і нічого не зрозуміло, то це не означає, що в машині одні недоліки ... потрібно купити тоді ту марку, де все інакше

для мене перераховані вище бажання навпаки не актуальні жодного разу ... наприклад, не вважаю проблемою відсутність звуку при постановці на охорону - його не було ні на одній машині ніколи і він мені ні секунди не потрібен
кожному своє

по-друге, про доступ в інтернет можна почитати в серв.кніжке, дізнатися у офіціалів або в інтернеті ... в інтернет машина заходить через блюзуб мобіли - це коротко

95% тексту спростовую ... все наявне в машині працює - і флешки, і мультимедіа, і інтернет теж, все зручно і зрозуміло

Він оновлення не бачить з флеш. В інет не виходить. Яким чином Вам вдалося змусити його працювати. Якщо є ще у кого ексклюзив з инетом відпишіться пож, як Ви вирішили цю проблему. Буду радий корисної інформації

джерело: www.drive2.ru

Якщо ви їсте в автомобілі не один, то чекайте питань у пасажирів: «Що трапилося?
Що вам не вистачало в мерсі, і чи отримали ви це в бехе?
Що вам не вистачало в мерсі, і чи отримали ви це в бехе?
У Вас дійсно виходить в інтернет?
І Ви через мобільник сполучаєте і все працює?
Що заважає БМВ в 21 столітті?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов