Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

BMW E34

  1. 518i [ правити | правити код ]
  2. 520i [ правити | правити код ]
  3. 525i, 525ix [ правити | правити код ]
  4. 530i, 535i, 540i [ правити | правити код ]
  5. Історія випуску [ правити | правити код ]
  6. вартість [ правити | правити код ]
  7. Динамічні характеристики серійних автомобілів [ правити | правити код ]

Наша сеть партнеров Banwar

BMW E34 BMW E34   Виробник   BMW   роки виробництва   1987   -   1996   вироблено 1 333 412 шт   [1] Виробник BMW роки виробництва 1987 - 1996
вироблено 1 333 412 шт [1] . збірка Дингольфинг , Німеччина
Толука-де-Лердо , Мексика клас Бізнес клас Тип кузова 4-дв. седан (5-місць.)
4-дв. універсал (5-місць.) платформа BMW E34 компонування передньомоторну, заднеприводная
передньомоторну, повнопривідна Колісна формула 4 × 2

бензинові:

1.8 BMW M43 (518i) Виробник BMW код двигуна M43B18 Тип бензиновий Обсяг Тисяча сімсот дев'яносто шість см3 Максимальна потужність 85 кВт (116 л. с. ), При 5500 об / хв Максимальний обертовий момент 168 Н · м, при 3900 об / хв Конфігурація рядний, 4-циліндр. циліндрів 4 Клапанів 8 Витрата палива при змішаному циклі 7,9 Витрата палива при міському циклі 11,0 Витрата палива на трасі 6,2 Екологічні норми Євро-2 Діаметр циліндра 84,0 мм Хід поршня 81,0 мм Ступінь стиснення 9,7 Система харчування інжекторна клапанної механізм SOHC матеріал блоку циліндрів чавун Ресурс 300+ тис. Км. Червона зона з 6 200 об / хв Рекомендована паливо АІ-95 Дизельне: 5 ст. МКПП Getrag
6 ст. МКПП Getrag
4 ст. АКПП ZF
5 ст. АКПП ZF Довжина 4720 мм Ширина 1751 мм Висота 1412 мм (універсал: 1417 мм) кліренс 120 мм Колісна база 2761 мм Колія задняя 1485 мм Колія передня 1465 мм Маса 1360-1750 кг, пов'язані BMW M5 Схожі моделі Mercedes-Benz W124 , Audi 100 C3 , Audi 100 C4 , Audi A6 сегмент E-сегмент Вантажопідйомність 460 Обсяг бака 80 1 Медіафайли на Вікісховища

BMW E34 - модифікація кузова BMW п'ятої серії , Який випускався з 1988 по 1996 рік включно. Всього було випущено 1 333 412 автомобілів, з них 124 656 універсалів. Автомобіль був витриманий в стилі традиційного BMW , Але в той же час містив у собі сучасні технології. Він був також оснащений автоматичним контролем стійкості (ASC) або тяги (ASC + T).

518i [ правити | правити код ]

518 [ правити | правити код ]

  • 518 Touring (1994-1996) Універсал з мотором 1,8 з функцією роботи на метані крім бензину.

520i [ правити | правити код ]

Роки випуску Маркування ДВС Робочий об'єм DME Передавальні числа ГОЛОВНІЙ ПАРИ 09.1987 - 04.1990 M20 B20 6 KA 1991 Bosch Motronic 1.3 4.44 01.1989 - 08.1991 M50 B20 6 S1 1991 Bosch Motronic 3.1 механіка: 4.27 по 01.1991 05.1989 - 09.1991 M50 B20 6 S1 1991 Bosch Motronic 3.1 .2 автомат: 4.44, з 09.1990 3.64
механіка: 3.46 з 01.1991 (з 11.1990 для машин з кондиціонером) 09.1991 - 09.1992 M50 B20 6 S2 1991 Bosch Motronic 3.3.1 автомат: 4.44, з 09.1990 3.64
механіка: 3.46 з 01.1991 (з 11.1990 для машин з кондиціонером) 09.1992 - 01.1996 M50 B20 6 S2 Vanos Тисячу дев'ятсот дев'яносто один Bosch Motronic 3.3.2 автомат: 4.46
механіка: 3.46 09.1991 - 09.1992 M50 B20TU 6 S2 1991 Siemens MS 40.0 автомат: 4.44, з 09.1990 3.64
механіка: 3.46 з 01.1991 (з 11.1990 для машин з кондиціонером) 09.1992 - 01.1996 M50 B20TU 6 S2 Vanos тисячі дев'ятсот дев'яносто один Siemens MS 40.1 автомат: 4.46
механіка: 3.46

525i, 525ix [ правити | правити код ]

  • 525i (1988-1990) M20B25
  • 525i (1990-1995) M50B25
  • 525ix (1992-1995) M50B25 (Повноприводна версія)

530i, 535i, 540i [ правити | правити код ]

Характеристики моделі [ правити | правити код ]

У жовтні 1987 року BMW почали виробництво сімейства Е34. У порівнянні з Е28, кузов став більш обтічним, з'явилися вертикальні покажчики повороту спереду, протитуманні фари під бампером. Габарити в порівнянні з попередньою моделлю п'ятої серії відчутно зросли, а маса автомобіля була знижена.

У порівнянні з попередньою моделлю п'ятої серії - BMW E28 , Висхідній до розробок початку 1970-х років - автомобілі нового сімейства були кроком вперед. Значно розширився набір базового і опціонального обладнання, підвищився загальний технічний рівень автомобіля. Прогрес був і в області безпеки [ Джерело не вказано 1059 днів ].

Налаштування ходової частини забезпечувала поєднання комфорту і керованості (проте, перевага віддавалася останньому). Версії з двигунами великого робочого об'єму відрізнялися хорошими динамічними характеристиками, поряд з ними випускалися і економічні чотирициліндрові модифікації, зазвичай зі спрощеним оформленням інтер'єру.

Трохи тісний салон з низькою лінією даху орієнтований на зручність водія: консоль панелі приладів (доступною в чорному, синьому, сірому, коричневому, бежевому і червоному (дуже рідкісному кольорі)) розгорнута в його сторону, сидіння водія має п'ять електрорегулювань; все скомпоновано так, щоб забезпечити простору посадку саме на передніх сидіннях. Для Е34 була характерна ергономіка органів управління.

Підвіска при високій якості покриття дискомфорту у пасажирів не викликає. двигун звучить приглушено навіть на високих оборотах. Оглядовість у всіх напрямках, крім заднього, достатня, тому - утруднений.

У кришці багажного відсіку був розміщений вельми повний комплект інструмента. Зате всі інші доповнення (крім АБС фірми Bosch і подушки безпеки для водія) пропонувалися тільки в опціях. Гідропідсилювач рульового управління розвиває повну потужність при маневруванні, а з ростом швидкості зменшує свою дію для підвищення точності зворотного зв'язку. Гальма - з потужним уповільненням, інформативністю, м'яко і точно працює АБС.

П'ята серія стала найбільш представницької по набору двигунів у виробничій програмі компанії, яка створила для неї широкий діапазон рядних шестициліндрових бензинових силових агрегатів c уприскуванням «Бош-Мотроник»: 2,0 л, 129 л. с., шини 195/65 HR15 (модель 520i); 2,5 л, 170 л. с. (525i); 3,0 л, 188 л. с., шини 205/65 VR15 (530i) і 3,4 л, 211 л. с., шини 205/65 VR15 (535i). Їх агрегованих з автоматичними 4-діапазонними і 5-ступінчастою механічною коробками передач. У березні 1988 року з'явилися економічні (9,3 л / 100 км в місті) седани 524td з турбодизелем потужністю 115 л. с.

Топ-модель - седан М5 з двигуном робочим об'ємом 3,6 л (315 л. С.) І збільшеним до 90 л паливним баком - з'явилася в січні 1989 року і відразу завоювала популярність у колах любителів швидкої їзди. Укомплектована механічною п'ятиступінчастою коробкою передач, протівобуксовочной системою і шинами розмірності 235/45 ZR17 спереду і 255/40 ZR17 ззаду, вона стала найдинамічнішою в своєму класі (розгін до 100 км / год за 6,3 с, максимальна швидкість обмежена - 250 км / ч).

У квітні 1992 цей двигун замінили могутнішим 3,8-літровим 327-сильним, а через місяць з'явилася його 340-сильна версія. У серійній комплектації всі машини обладнали підсилювачами гальм.

У BMW тих років є два діагностичних інтерфейсу. Найраніший BMW інтерфейс, відомий як ADS, являє собою круглу сполучну колодку з двадцятьма контактами. В автомобілях BMW після 1996 року стали з'являтися стандартні шестнадцатіпіновие OBDII колодки. ADS в BMW проіснував до початку 2000-х років і був відсутній в пізніх E38 .

Історія випуску [ правити | правити код ]

У травні 1990 року почався випуск седанів 520i і 525i новим двигуном М50 мають 24-клапанну головку блоку циліндрів, що дозволило «знімати» по 150 і 192 л. с. Жовтень 1991 р ознаменував появу першої в історії сімейства «п'ятірок» повнопривідної модифікації 525iX з 2,5-літровим двигуном (192 л. С.). Вона мала вищу активну безпеку в порівнянні з традиційними задньопривідними моделями: вона стійка і не піддається не тільки заносу, а й різкою пробуксовці коліс на сухому асфальті (завдяки протівобуксовочной системі), і тим більше не дозволяє автомобілю сісти в калюжу на дорозі.

Крім того в цей же час з'явився новий турбодизель з проміжним охолодженням - 525tds (143 л. С.), Що дозволило досягати максимальної швидкості більше 200 км / год і при цьому середня витрата становив всього 7 л / 100 км. З листопада в автосалонах з'явилися бюджетні версії седана - 518i - з тяговітим 113-сильним двигуном , Призначені в основному для східноєвропейського ринку.

У січні 1992 р повним ходом пішли продажі елегантних універсалів Touring 520i і 525i, які зберегли всі кращі їздові якості седанів , А також версії з системою повного приводу BMW 525iX Touring. Обсяг багажного відсіку при п'яти їздців становив 460 л, а з двома - 1450 л. У вересні двигуни з індексом М50 (2 і 2,5 літра) стали оснащуватися системою зміни фаз газорозподілу VANOS , Що дозволило розвивати двигуну велику потужність на низьких оборотах, а також знизити витрату палива.

З жовтня 1992 року в продаж надійшли седани і універсали 530i (218 л. С.) І 286-сильний 540i (замість 535), оснащені малошумними високотехнологічними двигунами V8, а також М5 Touring. Восени 1992 був проведений невеликий рестайлінг моделі - бічні дзеркала заднього виду стали більш елегантною і сучасної форми. У квітні 1994 року БМВ 5-ї серії отримала нову широку решітку радіатора і новий капот, а також пластикові накладки на пороги, і другу подушку безпеки в торпедо. Також в 94-му році у «п'ятірки» в базі з'явилися повторювачі покажчика поворотів на передніх крилах.

У січні 1993-го на 518i стали встановлювати новий 4-циліндровий 1,8 л двигун потужністю 115 л. с. А в квітні 115-сильний 2,4-літровий турбодизель (524td) замінили на 2,5-літровий 143-сильний турбодизель (525tds), агрегатується з автоматичними і механічними КП.

вартість [ правити | правити код ]

На момент своєї появи на ринку Німеччини BMW 525i коштувала 47 000 DM. Додатково можна було замовити автоматичну коробку передач за 2 450 DM, передні і задні електричні склопідйомники за 1 675 DM, механічний прозорий люк в даху за 1 380 DM і забарвлення металік за 1 175 DM. Ціна на базову модель Е34 520i в Німеччині в 1994 році починалася від 48650 марок. Ціна на базовий універсал - 52550 марок [ Джерело не вказано 2512 днів ].

Динамічні характеристики серійних автомобілів [ правити | правити код ]

Модель Потужність КПП 0-100 км / ч 0-140 км / ч 0-160 км / ч 0-180 км / ч 0-200 км / ч 60-100 км / год

(4 передача

80-120 км / год

(5 передача)

1000 м

з місця

Максимальна

швидкість

518i [2] 113 к.с. 5МКПП 12,3 с. 25,4 с. 38,0 с. - - 12,7 с. 20,7 с. 33,4 с. 194 км / год 520i [3] 129 к.с. 5МКПП 11,6 с. 23,1 с. 32,7 с. - - 13,7 с. 22,6 с. 32,6 с. 205 км / год 520i [4] 150 к.с. 5МКПП 10,4 с. 21,3 с. 28,1 с. 40,9 с. - 13,3 с. 20,4 с. 31,4 с. 216 км / год 525i [5] 170 к.с. 5МКПП 9,3 с. 17,8 с. 25,2 с. 34,5 с. - 12,4 с. 18,7 с. 30,4 с. 228 км / год 525i Auto [6] 192 к.с. 5АКПП 10,6 с. 19,3 с. 26,0 с. 39,5 с. - - - 31,5 с. 227 км / год 525i [7] 192 к.с. 5МКПП 8,6 с. 16,1 с. 22,5 с. 31,4 с. - 11,5 с. 16,0 с. 29,7 с. 232 км / год 524td [8] 115 к.с. 5МКПП 13,7 с. 28,3 с. 42,7 с. - - 12,0 з 18,1 с. 34,5 с. 195 км / год 525tds [9] 143 к.с. 5МКПП 10,6 с. 21,9 с. 31,3 с. - - 9,9 с. 13,6 с. 31,9 с. 207 км / год 530i [10] 188 к.с 5МКПП 8,8 с. 16,8 с. 22,9 с. 31,2 с. - 12,0 с. 18,3 с. 29,8 с. 225 км / год 530i [11] 218 к.с. 5МКПП 8,1 с. 15,2 с. - 28,6 с. - 9,1 с. 12,6 с. 28,6 с. 235 км / год 535i Auto [12] 211 к.с. 4АКПП 9,8 с. 17,6 с. 23,3 с. 30,8 с. - - - 30,4 с. 233 км / год 535i [13] 211 к.с. 5МКПП 7,9 с. 14,6 с. 20,1 с. 27,0 с. 38,1 с. 9,6 с. 14,2 с. 28,6 с. 237 км / год 540i Auto [14] 286 к.с. 5АКПП 7,5 с. 13,2 с. 17,1 с. 23,1 с. 30,7 с. - - 27,6 с. 240 км / год 540i [15] 286 к.с. 6МКПП 6,5 с. 11,1 с. - 19,8 с. - 7,5 с. 9,9 с. 26,4 с. 250 км / год M5 [16] 315 к.с. 6МКПП 6,2 с. 11,2 с. 14,3 с. 18,4 с. 23,4 с. 8,3 с. 11,4 с. 25,9 с. 250 км / год М5 [17] 340 к.с. 6МКПП 5,7 с. 10,0 с. 13,0 с. - 21,1 с. 7,0 c. 9,5 с. - 250 км / ч M5 Touring [18] 340 к.с. 6МКПП 6,3 с. 11,5 с. - 19,4 с. 25,0 с. 7,6 с. 10,9 с. 26,1 с. 250 км / год

Динамічні характеристики доопрацьованих автомобілів

Виробник

Модель

Модель

двигуна

Потужність Крутний момент КПП 0-100 км / ч 0-140 км / ч 0-160 км / ч 0-180 км / ч 0-200 км / ч 60-100 км / год

(4 передача

80-120 км / год

(5 передача)

1000 м

з місця

Максимальна

швидкість

ALPINA B10 3.5 [19] M30B35 254 к.с. / 6000 об / хв 325Нм / 4000 об / хв 5МКПП 7,4 с. 13,3 с. 18,0 с. 23,1 с. 29,9 с. 8,6 с. 12,1 с. 27,6 с. 255 км / год ALPINA B10 BITURBO [20] M30B35 360 к.с. / 6000 об / хв 520нм / 4000 об / хв 5МКПП 5.6 c. 9,8 с. 12,3 с. 15,7 с. 19,7 с. 7,1 с. 9,2 с. 24,7 с. 288 км / год Schnitzer S5 3.7 [21] M30B35 262 к.с. / 6500 хв 345Нм / 4300 об / хв 5МКПП 6,8 с. 12,0 с. 16,1 с. 20,2 с. 26,2 с. 8,0 с. 11,2 с. 26,6 с. 265 км / год Hartge H5 V12 [22] M70B50 480 к.с. / 6000 об / хв 620Нм / 2000 об / хв 5МКПП 4,6 с. - - - 13 с. - - - 324 км / ч M5 MK MOTORSPORT [23] S38B36 360 к.с. / 7000 об / хв 420Нм / 5200 об / хв 6МКПП 5,7 с. 9,9 с. 12,9 с. 16,6 с. 21,8 с. 9,7 с. 14,9 с. 25,0 с. 273 км / год

  1. Production figures: Kittler, Eberhard. Deutsche Autos seit 1990, vol.5 (нім.). - Stuttgart: Motorbuch, 2001. - S. 165. - ISBN 3-613-02128-5 .
  2. Auto Motor Sport 06/1990 - TEST: BMW 518i стр. 34
  3. Auto Motor Sport 07/1988 - TEST: BMW 520i, Mercedes 230 E, Saab 9000i 16 стор.66
  4. Auto Motor Sport 08/1990 - TEST: BMW 520i стор.28
  5. Auto Motor Sport 09/1990 - TEST: Saab 9000 Turbo 16, BMW 525i / Audi 200 Quattro 20V, Mercedes 300 E-24 / Volvo 440 Turbo, Opel Vectra 2.0i CD / Daihatsu Charade GTti, Opel Corsa GSi / Renault Alpine V6 Turbo , Porsche 944 S2 стор.38
  6. Auto Motor Sport 04/1991 - Test: BMW 525i стр. 67
  7. Auto Motor Sport 06/1991 - TEST :: BMW 325i, BMW 525i стор.52
  8. Auto Motor Sport 16/1988 - TEST: i, BMW 525td стр. 62
  9. Auto Motor Sport 23/1993 - VERGLEICH: BMW 525 tds, Mercedes E 300 D, стор.46
  10. Auto Motor Sport 11/1988 - TEST: BMW 530i, Opel Omega 3000, стор. 34
  11. Auto Motor Sport 08/1993 - TEST: BMW 530i Touring, Mercedes 320 TE стор.96
  12. Auto Motor Sport 23/1989 - VERGLEICH: BMW 535i (Automatik), Mercedes 300 E-24 (Automatik), стр. 38
  13. Auto Motor Sport 05/1988 - TEST: BMW 535i, стор.27
  14. Auto Motor Sport 23/1992 - TEST: BMW 540i, стор.28
  15. Auto Motor Sport 10/1994 - TEST: BMW 540i (six gear box) стор. 74
  16. Auto Motor Sport 21/1988 - TEST: BMW M5, стор. 30
  17. Auto Motor Sport 09/1992 - TEST: BMW M5, стор. 52
  18. Auto Motor Sport 17/1992 - TEST: BMW M5 Touring, стор. 44
  19. Auto Motor Sport 11/1988 - TEST: Alpina B10 3.5 стр. 52-56
  20. Auto Motor Sport 24/1989 - Test: Alpina B10 Biturbo, BMW M5, Schnitzer S5 3.7 стр. 12-18
  21. Auto Motor Sport 24/1989 - VERGLEICH: Alpina B10 Biturbo, BMW M5, Schnitzer S5 3.7 стр. 12-18
  22. Auto Motor Sport 15/1989 - TEST: BMW M5, Hartge H5 V12 стор. 24-28
  23. Auto Motor Sport 13/1991 - TEST: Audi 80 Quattro Abt B300, Ford Sierra Cosworth 4x4 Wolf, BMW M5 MK Motorsport стр. 76

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов