Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

BMW X3: бумер хХх ...

Наша сеть партнеров Banwar

До близького знайомства з молодшим з представників класу SAV компанії BMW мені було незрозуміло - хто і навіщо купує цей автомобіль. Може бути, через брак коштів на Х5? Або не влаштовує закріпився за «старшенький» імідж? А може, просто не той розмір? - ці та інші питання ніяк не давали мені спокою, тому дуже приємно, що тепер є можливість відповісти на них і в усьому розібратися ...

Не буду довго розмірковувати про зміни зовнішнього вигляду X3 після рестайлінгу і його екстер'єрі в цілому. Кросовер непогано продається, його можна часто зустріти на вулицях міста - а це значить, що він затребуваний і подобається покупцям. Оновлена ​​версія, роздувши ніздрі і хижо прицілившись свіжим поглядом, стала ще більше схожим на старшого брата. Більше того, нова версія Х5, яка з'явилася на нашому ринку зовсім недавно, і сама стала чимось скидатися на нашого сьогоднішнього випробуваного. Крім оптики і решітки, трохи змінився і пластиковий обвіс. Якщо подивитися на кормову частину, ми більше не побачимо повністю нефарбованого бампера, тепер він розділений навпіл і гармонує з переднім. У свою чергу і носова частина залишилася без «непотрібного пластику», протитуманні фари перекочували з «іклів» в основну частину бампера і змістилися трохи назовні. Подібні зміни говорять про урбанізацію Х3, на якій і так мало хто вирішувалися відправитися в чисте поле або дрімучий ліс.

Щоб забратися на водійське місце, можна скористатися підніжкою або не можна? Відчувати призначення порога мені якось не захотілося, він здався не надто міцним, і був схожий, скоріше, на декоративний. До того ж, застрибнути в салон рослому чоловікові труднощів не складе, головне - не забруднитися. Що ж стосується жінок і дітей, для них поріг буде вельми корисний, і проблем не повинно бути зовсім.
Всередині все дуже якісно, ​​зручно, проте ... не пафосно. Звичайно, комусь це може здатися недоліком, але мені - аж ніяк. Отже, налаштовую за допомогою сервоприводу водійське крісло, у якого відразу відзначаю хорошу бічну підтримку, ввожу координати місця призначення в навігаційну систему - і в дорогу. Примітно, що в «ікс третьої» немає традиційної для всіх BMW системи iDrive. Назвати недоліком її відсутність досить важко: настройка музики, навігації, клімату та інших систем здійснюється звичним способом на інтуїтивно зрозумілому рівні. Кілька слів про саму навігації. Працює вона досить точно, і користуватися нею істотно зручніше, ніж звичайної дорожньою картою. Вибираєш через меню потрібну вулицю, при необхідності номер будинку, масштаб і дивишся оптимальний маршрут. У міру наближення повороту, який намічений електронним помічником, приємним жіночий голос російською мовою виголошує залишився до нього відстань. У деяких випадках ми, правда, ігнорували підказки і їхали більш швидкої дорогою, оскільки інформації про пробки в комп'ютері поки немає. «Мізки» досить довго розуміють при зміні маршруту і настійно рекомендують повернутися назад. Лише коли перевага в відстані стає очевидним, помічник перебудовується на новий лад.

Для чистоти експерименту, і просто по необхідності, свій шлях починаю з заправки. Як з'ясувалося пізніше, 67 літрів вистачило на 300 кілометрів активного пересування по місту, трасі і навіть нетривалої поїздки по полю (після чого бензин не закінчився). Дуже помірний апетит для трилітрового 272-сильного мотора. Взагалі при розміреному пересуванні Х3 їсть близько одинадцяти літрів по трасі і вісімнадцять в місті. Але їздити на драйверской машині в манері міських малолітражок - заняття порівнянне з підкоренням підмосковних гір в повному альпіністом спорядженні. Саме тому справжнім поціновувачам традицій BMW не пристало нудно штовхатися в потоці невігласів, вони вибирають інші маршрути - нехай трохи довше, зате просторіше і швидше. Звичайно, не завжди можна знайти подібну дорогу, зате, опинившись на ній, незалежно від водійських переваг розумієш, чому і навіщо покупці віддають перевагу баварської марки.
До моменту, коли ми з автомобілем вже стали одним цілим, попереду дуже вчасно здався любитель японського автопрому. Манера їзди, велика вихлопна труба, широка гума і наклейки, що позначають приналежність до одного з клубів, недвозначно давали зрозуміти, що за кермом справжній «ас». З почуттям власної гідності і повагою до оточуючих спокійно наближаюся до гонщика. Висока посадка і хороша оглядовість дозволяють без праці маневрувати і єхидно зловтішатися над марними спробами рейсера вибрати кращий маршрут руху. Ну що, світлофор і пряма розсудять нас? Кілька секунд напруги, у опонента мабуть не витримують нерви і він стартує, не дочекавшись зеленого. Ще пару миттєвостей ... Акселератор в підлозі, благородний рик «рядної шістки» і стрімко скорочується відстань до повороту, до проходження якого вже приступив конкуруючий тест-пілот. Мабуть, мій псевдосопернік був упевнений в своєму перевазі, акуратно вписуючись по внутрішній смузі. Трохи скидаю, беру ширше на вході, зі скрипом коліс і помірним креном вимальовується потрібну траєкторію і до виходу знову опиняюся на зовнішньому радіусі, точно поруч з опонентом. Знову дотискати педаль до упору, і шестиступінчастою «автомату» навіть не треба було включати знижену, щоб гонщик залишився позаду. Максимальний крутний момент триста ньютон-метрів доступний при трьох з половиною тисячах оборотів в хвилину, і, треба сказати, до упору стрілки тахометра двигун розторопно підхоплює і потужно розганяє майже 1800-кілограмовий кросовер.
Коли широке дорожнє полотно змінилося вузької, але рівною доріжкою - їхати стало ще приємніше. Однак голос навігаційної системи сказав, що більше вона не може підказувати маршрут і чекає нашого повернення в місто. Чіткі реакції пухленького рульового колеса радували знову і знову. Прекрасно налаштоване шасі і передбачувана поведінка автомобіля дійсно радували любителя спортивних машин і позашляховиків одночасно. Здавалося б, як можна поєднати несумісне? Все дуже просто - пружна підвіска і педантичність в настройках з прицілом на керованість.
У міру віддалення від цивілізації, дорога ставала все гірше. Кількість вибоїн збільшувалася, а місце для об'їзного маневру зменшувалася. «Першу зловив» - подумав я про себе після невдалої спроби акуратно проскочити комплект з різного роду нерівностей. Бажання зменшити хід виникло само собою. По-перше, вибоїни на дорозі відчутно передавали свій рельєф моєму хребту і несприятливим чином позначалася на траєкторії руху, а по-друге, не було ніякого бажання пробити колесо, або того гірше, що-небудь пошкодити. Поки мої думки були спрямовані на вивчення тактильних відчуттів, очі відправили сигнал про наближення з'їзді з асфальту на відносно чисте поле. Дорога була в міру рівна, і екстрене гальмування порадувало своєю ефективністю, даючи можливість зайти на ґрунтовку з потрібною швидкістю. Невеликий занос, коригуючий рух кермом, делікатна робота системи стабілізації - і попереду простір.
Ех, шкода, що сьогодні в моїх руках не гоночна дакаровского версія Х3. І справа, скоріше, навіть не в збільшеному дорожньому просвіті (на нашому двадцять сантиметрів). Пару кіл з ефектним шлейфом пилу, і мій вестибулярний апарат порекомендував відправитися назад на асфальт. Так, машині рівна дорога подобається куди більше, ніж кросові вилазки, що супроводжуються потряхиванием і підстрибування.
Мабуть, настав час перепочити на задньому сидінні? Забратися через неширокий дверний проріз наверх мені не склало труднощів, але бабусі однозначно потрібна була б допомога. Зате їй точно б сподобався панорамний люк для задніх пасажирів. Відкрити його, правда, можна лише вгору, попросивши сидить попереду натиснути на заповітну кнопку. До того ж, якщо передня частина люка буде повністю відсунута назад, задній доведеться поступитися своїм місцем. Для більшого комфорту середнє сидіння можна перетворити в підлокітник, а ось налаштувати або змінити положення спинки або відсунути диван назад вже не вийде. Сказати, що пасажирові другого ряду не вистачає місця, не можна, але відчувається якась здавленість. Тому краще скласти сидіння зовсім і перетворити машину в купе з великим вантажним відсіком (1560 літрів замість 480). Де ви ще таке знайдете?

# BMW # X3
Може бути, через брак коштів на Х5?
Або не влаштовує закріпився за «старшенький» імідж?
А може, просто не той розмір?
Щоб забратися на водійське місце, можна скористатися підніжкою або не можна?
Ну що, світлофор і пряма розсудять нас?
Здавалося б, як можна поєднати несумісне?
Мабуть, настав час перепочити на задньому сидінні?
Де ви ще таке знайдете?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов