Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

BMW 320: Сходження на Олімп

  1. Баварська порода
  2. На бриючому польоті
  3. ходовий еталон
  4. гідна спадкоємиця

Наша сеть партнеров Banwar

До розробки п'ятого покоління BMW 3-ї серії баварці підійшли дуже обережно До розробки п'ятого покоління BMW 3-ї серії баварці підійшли дуже обережно. Саме ця модель найдовше проіснувала в так званому класичному вигляді. І ось останній оплот класицизму порізаний гострими гранями кузова нової 3-й серії.

Утриматися на Олімпі набагато складніше, ніж туди потрапити. Так що завдання перед конструкторами стояло не з легких. Від них було потрібно створити абсолютно новий автомобіль, що відповідає сучасній стилістиці BMW, і при цьому зберегти властиві саме 3-й серії дизайн і «породистість».

Баварська порода

П'яте покоління BMW 3-ї серії демонструє натиск, стриману агресію і в той же час впевненість ситого хижака. Нова «трійка» поєднує в собі риси BMW 5-й і 1-ї серій. Але без фанатизму, адже машина повинна подобатися всім. Погляд істинного шанувальника марки, ще пам'ятає більш округлі форми попередниці Е46, і людини, тільки пізнає «світ BMW», не повинен «порізатися» об гострі грані кузова. Навпаки, він затримається на них, щоб насолодитися граціозністю форм, властивих BMW 3-ї серії, - динамічним спортивним силуетом з трохи зміщеною назад кабіною, коротким переднім свесом (який став ще менше), фірмовими поясний лінією і обрисом арки задніх дверей (прозваним вигином Хофмайстера).

Дальше більше. Роздуті крила, широкі «ніздрі», акулячий повітрозабірник в передньому бампері і проникливий «погляд» здвоєних фар. Вони дуже схожі на оптику BMW 1-ї серії, тільки перевернуту. Сімейні риси машини невловимим чином переплітаються з новими і створюють неповторний образ. І не треба бути провидцем, щоб впевнено заявити - під чудово складеним кузовом знаходиться та ж класична компоновка з засунутим за передню вісь мотором, що забезпечує ідеальну развесовку по осях 50:50.

З відчутним зусиллям зачинилися двері, відрізавши нас від зовнішнього світу. Спортивність "кокпіта" підкреслюють оздоблення «під алюміній» і кнопка старту. Електронний ключ тут потрібен тільки для того, щоб розблокувати іммобілайзер і «оживити» електрику. Ті чотири градуси, на які центральна частина торпедо розгорнена до водія, на око визначити важко, але всі органи управління незбагненним чином опиняються під рукою якраз в потрібний момент! Сенс було ставити, скажімо, роздільний клімат-контроль, щоб сидить праворуч пасажир тягнувся до своєї ручці «з-за рогу»?

Широченний діапазон регулювань і щільні «обійми» бічної підтримки сидіння (звичайного, а не спортивного), зручний кермо невеликого діаметру і, звичайно ж, для підлоги педаль газу - все як у старому доброму «бімері». А ось ззаду в новій машині значно просторіше, адже колісна база виросла на 35 мм. Тільки вибиратися звідти як і раніше не дуже зручно - дверний отвір внизу звужений, а поріг високий. Втім, це головне в BMW 3-ї серії? Адже модель завоювала серця мільйонів шанувальників, коли її салон був набагато тісніше, ніж у Е90. Всі «троячки» підкорюють своїми ходовими якостями і керованістю.

На бриючому польоті

Розбудити драйверські інстинкти здатний навіть базовий варіант BMW 3-ї серії. Ще б! Під довгим капотом привільно розмістилася 2,0-літрова рядна «четвірка» потужністю 150 л. с. У парі з базовою 6-ступінчастою механічною КПП вона дозволяє «трієчку» набирати 100 км / год за 9 секунд. Це кращий показник серед однокласників з моторами аналогічного обсягу!

Всього дев'ять секунд. Але навіть їх вистачає, щоб зрозуміти ідеологію BMW. Вібрації важеля КПП на холостих обертах - це мала плата за високу чіткість включення передач (хоча я очікував, що хід важеля буде менше), а тугі педалі і кермо демонструють відмінну інформативність.

Прислів'я «Краще один раз побачити, ніж сто разів почути» стосовно нової 3-й серії можна перефразувати «Краще один раз відчути». Хоча музику в стилі BMW слухати - НЕ переслухати. Як по-фірмовому оксамитово басить вихлоп на невисоких оборотах! І як з їх зростанням «співає» мотор! Завдяки новому поколінню механізму плавного управління відкриттям впускних клапанів Valvetronic і системі безступінчатим регулювання фаз газорозподілу Bi-Vanos двигун легко розкручується, залишаючись дуже еластичним. Лише при різкому додаванні газу на невисоких оборотах помітна невелика інертність в його відгуках. Але виявляється це тільки при спеціальних вправах. У міському ж потоці плавне, наростаюче зі збільшенням оборотів прискорення підхоплює й несе машину. Може, тепер BMW ще і бажання водія передбачає? Дійсно, нова «трійка» немов чекає додавання газу, повороту керма або гальмування. Здавалося б, ти тільки подумав, а сріблястий BMW 320i, миттєво відреагувавши, вже стрілою пронизує потік машин, перебудовується або оттормаживаются.

ходовий еталон

Підвіска і рульове управління настільки прозорі, що здається, ніби вони повідомляють навіть про фактуру дорожнього полотна. Коротке пружне струшування - і ось уже «побитий» вибоїнами і латками ділянку дороги залишився далеко позаду. Різкий віраж ... на мить присівши на зовнішнє заднє колесо, «трійка» як по рейках угвинчується в поворот! І найголовніше - з критичних ситуацій машина намагається вийти сама, немов відчуваючи незручність від того, що спровокувала водія на зухвалість. У міру жорстка підвіска миттєво запобігає розгойдування на хвилях асфальту і компенсує крени кузова при різких маневрах.

У порівнянні з попередницею нова «трійка» впевненіше тримає дорогу на швидкостях, близьких до максимальних. Вона немов вчепилася в дорогу широкими покришками 205/55 R16. Точні і швидкі реакції автомобіля не здатні «змазати» навіть електронні системи контролю над процесами гальмування і підтримки курсової стійкості, без яких уявити сучасний BMW неможливо. Вони встановлюються на нову 3-ю серію вже в «базі».

Якщо система динамічного контролю стійкості DSC і спрацьовує, то непомітно для водія (тільки сигнальна лампочка блимне). А ось з боку добре видно, як ефективно пригальмовує розвантажене заднє колесо в швидкісному повороті (часом навіть малюнок диска вдається розглянути).

Систему можна відключити. Робиться це в два етапи. Один раз натиснувши на кнопку в центрі торпедо, блокуємо функцію динамічного контролю тяги DTC. Втім, при різких стартах на мокрому покритті з включеною і відключеною DTC різниці не помітили. Якщо ж якийсь час потримати кнопку натиснутою, то відключається і система динамічного контролю стійкості DSC, а поведінка машини змінюється. Тепер BMW 320i зривається з місця з помітною пробуксовкою.

І все одно автомобіль настільки впевнено і чіпко «тримає» траєкторію, що довелося добряче попотіти, щоб на прохання фотографа проїхати «змійку» не як по рейках, а в ефектному ковзанні то одним, то іншим боком. Різкіше, ніж того вимагає ситуація, рвонув кермо в сторону і «невчасно» додав газ - у відповідь машина різко закидає задню вісь, але після рефлекторного подруливания в сторону короткого занесення вирівнюється і як ні в чому не бувало летить далі.

При різкому гальмуванні в підлогу уповільнення дуже ефективне. На мокрій дорозі, коли задіюється ABS, відбувається незначний знос передньої осі, але потім автомобіль слухняно об'їжджає перешкоду. А на сухому покритті, чітко і ефективно відпрацювавши з асфальтом, колеса ведуть машину за кермом.

гідна спадкоємиця

Блиснувши на сонці металевим відблиском, машина пропадає з виду. Якийсь час в повітрі висить соковитий звук вихлопу. Нове творіння баварців не прагне шокувати оточуючих. На відміну від інших моделей концерну, нової «трійці» властивий «тихий» авангардизм. Автомобіль став ще зручніше для задніх пасажирів і при цьому придбав нові «драйверські» навички. BMW 320i - динамічна швидкісна машина, вона демонструє чудові ходові якості, виправдовуючи все епітети, видані їй авансом на честь заслуг попередників!

ДУМКАДУМКА

Сергій Лук'янчук   Директор Центру вищої водійської майстерності «Енергія руху» Сергій Лук'янчук
Директор Центру вищої водійської майстерності «Енергія руху»

На мій погляд, BMW 3-ї серії (Е90) на сьогодні є найстильнішою машиною як в D-класі, так і в модельному ряду компанії. Ідеально налаштована, в міру жорстка короткоходная підвіска м'яко краде всі нерівності, дозволяючи їздити комфортно і при цьому активно. У новій «трійці» значно краще відчувається ідеальний розподіл маси по осях 50:50. Машини 3-й серії попередніх поколінь було складніше спіймати при вугіллі занесення 15 - 20 градусів. Нова 3-тя серія краще управляється і легше виводиться із замету. При цьому характер задньопривідного автомобіля зберігається. У ньому помилки водія більш очевидні, особливо на слизькій поверхні. Коли намагаєшся спровокувати нову «троячку», система динамічного контролю стійкості дуже впевнено стабілізує рух. Електроніка не заважає, а допомагає водієві зі слабким рівнем підготовки. Хоча слід пам'ятати, що законів фізики ніхто не відміняв. Просто система дозволяє розширити певні межі. Машина миттєво реагує на всі дії водія. Інформативність педалей і рульового управління на дуже високому рівні. Гальмування великолепнейшее! ABS вступає в роботу досить пізно і діє дуже грамотно.

Загальні дані

Тип кузова седан Дверей / місць 4/5 Габарити Д / Ш / В, мм 4520/1817/1421 Колісна база, мм 2760 Колія передн. / Задн., Мм 1500/1513 Кліренс, мм 130 Маса споряджений. / Повн., кг 1395/1840 Об'єм багажника, л 460 Обсяг бака, л 60 Двигун Тип бенз. з розпод. впр. Роз. і к-ть цил. / кл. на цил. R4 / 4 Обсяг, см куб. Тисяча дев'ятсот дев'яносто п'ять Потужність, кВт (к. С.) / Об / хв 110 (150) / 6200 Макс. кр. мом., Нм / об / хв 200/3600 Трансмісія Тип приводу задній КПП мех. 6-ст. Ходова частина Гальма передні / задні диск. вент. / диск. вент. Підвіска передня / задня неза. / Неза. Підсилювач гідро Шини 205/55 R16 Експлуатаційні показники Максимальна швидкість, км / год 220 Розгін 0 - 100 км / ч, з 9,0 Расх. траса-місто, л / 100 км 5,6 - 10,7 Гарантія, років / км 2 / без обмеж. проб. Періодичність ТО, км 25000 Вартість ТО, грн. 508 Вартість тестованого автомобіля 35618 євро Мін. ціна з мотором 2,0 л 27800 євро Мотор: обсяг, л / мощн., л. с. 2,0 / 131 1,8 / 143 2,0 / 156 Габарити, мм 4585/1770/1430 4525/1730/1430 4670/1790/1390 Колісна база, мм 2650 2715 2710 Обсяг багажника, л 460/720 455 450 Макс . Швидкість, км / год 212 223 210 Расх. палива, л / 100 км 6-11,5 5,9-11,4 7,1-12,7 Гарантія, років / км 2 / без обмеж. проб. 2 / без обмеж. проб. 3/100000 Мін. вартість 28310 євро 30000 євро 30000 євро

Дмитро Чабан
Фото Сергія Кузьмича

Редакція дякує компанії «АВТ Баварія» за наданий на тест автомобіль

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Сенс було ставити, скажімо, роздільний клімат-контроль, щоб сидить праворуч пасажир тягнувся до своєї ручці «з-за рогу»?
Втім, це головне в BMW 3-ї серії?
Може, тепер BMW ще і бажання водія передбачає?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов