Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

BMW M5: Екстремальне таксі

  1. Спортсмен в діловому костюмі
  2. Гроші на вітер
  3. Кому потрібен «бізнес-експрес»?

Наша сеть партнеров Banwar

Навіть найзапекліші противники автомобілів BMW, з піною у рота доводять переваги японської техніки, шанобливо кивають головами і багатозначно мовчать, коли мова заходить про автомобілі, підготовлених підрозділом BMW Motorsport GmbH

Навіть найзапекліші противники автомобілів BMW, з піною у рота доводять переваги японської техніки, шанобливо кивають головами і багатозначно мовчать, коли мова заходить про автомобілі, підготовлених підрозділом BMW Motorsport GmbH Навіть найзапекліші противники автомобілів BMW, з піною у рота доводять переваги японської техніки, шанобливо кивають головами і багатозначно мовчать, коли мова заходить про автомобілі, підготовлених підрозділом BMW Motorsport GmbH. Що вже говорити про справжні прихильників баварської марки! Ті взагалі відчувають благоговійний трепет перед фірмовим «емочним» триколором.

Спортсмен в діловому костюмі

Серед таких автомобілів справді унікальна модель М5 - адже це не спортивне купе, а представницький седан з «начинкою» спорткара. Не дарма ж з подачі британських колег цю машину охрестили «бізнес-експресом». Ось тільки через високу ціну і підвищених витрат на утримання придбати такий автомобіль можуть далеко не всі. До того ж для управління BMW М5 потрібно не тільки холоднокровність, але і незвичайні здібності. І це незважаючи на те, що в машині застосовані всі мислимі і немислимі технічні інновації. Особливо показова М5 нинішнього покоління (Е60). А чого ще можна було очікувати від продукту схрещування шикарного седана з болідом Формули-1 ?!

Нехай BMW М5 попередніх поколінь були більш зрозумілими для водія, але Е60 настільки технологічно «космічна», що власник повинен дуже тонко відчувати машину, щоб грамотно її налаштувати під себе. Взяти хоча б той факт, що інформація на лобове скло проектується в двох варіантах. Далі - більше: двигун і амортизатори працюють в трьох режимах, система стабілізації DSC - в двох, коробка перемикається по одній з шести програм в автоматичному режимі і п'яти - в ручному. Ну де, скажіть, в Україні знайти місце, щоб відчути різницю в поведінці машини з такою кількістю налаштувань? Для цього найбільш підходить закритий трек.

Ми вирушили на трасу Eurospeedway в околицях Дрездена. Вона знаменита тим, що тут проводиться безліч автоспортивних змагань. Ми ж прибули сюди для того, щоб за кермом седанів 5-ї серії оцінити роботу допоміжних систем BMW. Переставки, екстрені гальмування, їзда на «проколотих» шинах RunFlat - найостанніші інновації дуже ефективно працюють на цих машинах. Але на піт-лейн заманливо блищить заповітна BMW M5. Саме ця модифікація вбирає все найдосконаліше, що поки ще недоступно «цивільним» версіями.

Гроші на вітер

Коли я зрозумів, що проїхати по трасі за кермом BMW М5 не дозволять, то готовий був від досади гризти його фірмові 19-дюймові диски. На вершину інженерної думки «емочних» конструкторів можна було злетіти лише в якості пасажира. Пілотом ж виступала не хтось інша, як Клаудіа Хуртген - найшвидша жінка Німеччини, багаторазовий переможець і призер численних автомобільних змагань, а також пілот «таксі» BMW M5 на Нюрбургринзі.

Саме М5 користується найбільшим попитом у шанувальників екстремальних катань на спортивних автомобілях - Ring Taxi. Притому що вибір пропонується величезний - від MINI Cooper S до Porsche 911 GT3 і Dodge Viper Zaсkspeed.

Навіть те, що на Нордшляйфе одне коло задоволення коштує 150 євро, а тут можна покататися безкоштовно (хоча і автодром інший), що не заспокоювало.

Правда, блиск в очах Клаудії і той факт, що півгодиною раніше я показав найкращий час у слаломі на BMW 530 xd, говорили про те, що від поїздки можна очікувати багато чого. І це «багато» почалося зі старту. В арсеналі BMW М5 є стартовий режим launch control. Щоб його перевірити, відключаємо систему стабілізації DSC, потім Клаудіа пересуває коротенький важіль коробки SMG вперед (так в BMW включається знижена передача) і утримує його. Далі заганяє стрілку тахометра за 4000 об / хв і відпускає важіль. BMW M5 вистрілює як з гармати, розвиваючи максимальне прискорення. Відчуваєш себе розмазаним по спинці сидіння і здається, що першу «сотню» машина розмінює набагато швидше, ніж за заявлені 4,7 секунди. Ех, шкода, що відразу повторити розгін не можна - кілька кілометрів треба проїхати спокійно, щоб гідравліка SMG III охолола. Чи не вийде її і обдурити - блокування не дозволить мотору вийти в цей режим.

У звичайному режимі двигун працює за програмою Р400 - видає всього лише 400 л. с. (Хай вибачать мене за ці слова автовласники, які намагаються всіма силами підняти потужність моторів своїх улюбленців). Це самий «спокійний» режим, при якому могутній V10 досить інертний. У наступному режимі (Р500) вже спостерігається хороший баланс між комфортом управління, тягою і реакціями мотора. Саме в ньому все 507 л. с. і 520 Нм з люттю вихлюпуються на асфальт. Ну а в режимі Р500 Sport автомобіль немов читає твої думки, настільки миттєві і жорсткі його реакції.

Мотор просто заливається металевим дзвоном на граничних оборотах, впираючись в обмежувач, і огризається рикання при різкому гальмуванні, автоматично перегазовивая в момент включення знижених передач. У той же час бічні лапи крісел стискають обійми, допомагаючи звичайним 3-точковим ременів утримати екіпаж від «поцілунку» з передньою панеллю. Повірте, не дивлячись на те, що вона обшита високоякісною шкірою, не варто так відверто проявляти свої почуття!

Широченні покришки (255/40 ZR 19 спереду і 285/35 ZR 19 ззаду) як кліщами вчепилися в асфальт. Зірвати машину в занос не так-то просто. У проміжку від 6000 до 8000 об / хв відбувається сплеск адреналіну, який допомагає подолати опір задніх шин.

В Нюрбургринзі таке «таксі» накочує в день 400 км (20 кіл по 20 км), за які задній комплект (по 400 євро за покришку) приходить в повну непридатність. Дивлячись через бокове вікно, як над трасою по шляху нашого проходження зависає білий «туман» від паленої гуми, розумію, що спостерігаю рідкісне видовище, як гроші в прямому сенсі перетворюються в дим - 2 євро за кілометр.

На Eurospeedway перевантаження менше, але все одно вражають. Дивлячись на обличчя деяких пасажирів, можна було припустити, що відцентрова сила розмазувала шлунковий сік по стінках їх шлунків, і ті відмовлялися перетравлювати ранкові бутерброди.

Про кренах говорити просто непристойно навіть за відсутності активних стабілізаторів системи Dynamic Drive. Плавність ходу в режимах Comfort і Normal хороша, а от в режимі Sport підвіска жестковата. Коротка прогулянка по узбіччю дозволяє достовірно дізнатися рельєф ґрунту.

Кому потрібен «бізнес-експрес»?

Новий М5 дуже технологічно насичений автомобіль і тому спірне. Доводити переваги на світлофорах за кермом машини вартістю 113200 євро - непотрібна бравада. Я кілька разів бачив попередній BMW М5 (Е39), водій якого спокійно їхав в середньому ряду проспекту Перемоги. Він нікому нічого не доводив і не піддавався на провокації. Ця машина говорить і за себе, і за власника. І це основна причина бажання багатьох її придбати.

Історія

1984-1987 р в 1984-1987 р в.

Двадцять два роки тому вийшов перший BMW М5 (Е28) і розійшовся тиражем в 2200 екземплярів. Під його капотом розміщувалася 286-сильна рядна "шістка" від знаменитого середньомоторного спортивного купе BMW M1.

1988-1995 р в 1988-1995 р в.

За роки існування М5 другого покоління (Е34) на автомобіль встановлювалися три модифікації двигуна - 3,5 л (315 л. С.) І 3,8 л, який спочатку розвивав потужність 327 л. с., а після модернізації - 340 л. с. На цій же базі був представлений і універсал М5. Всього випущено 12000 машин.

1998-2003 р в 1998-2003 р в.

Зі стартом третього покоління М5 (Е39) 20000 авто отримали в своє розпорядження V-подібний 8-циліндровий мотор об'ємом 4,9 л з табуном в 400 «конячок».

Інновації BMW M5

1 1. Перша в історії BMW семиступінчаста секвентальная КП SMG III Drivelogic розроблена спеціально для BMW M5 (Е60).

2. У алюмінієвої ходової частини М5 інші, в порівнянні зі звичайною «п'ятіркою», характеристики і амортизатори з електромагнітними клапанами EDC (як на «сімці»). Деякі технічні рішення, що застосовуються на «цивільних» BMW 5-ї серії, для М5 недоступні. Наприклад, активне рульове управління Active Steering і електронно керовані стабілізатори поперечної стійкості Dynamic Drive.

3. При пробуксовці одного з коліс хоча б на 40 об / хв новий диференціал блокується за принципом роботи віськомуфти. Ступінь блокування може досягати 100%.

4. Майже всі технічні рішення зустрічаються на інших моторах «емок»: індивідуальні «дроселі»; система «подвійний» безперервного регулювання фаз газорозподілу bi-VANOS; масляне охолоджування поршнів зі спеціальних форсунок і два додаткових відкачують насоса з електронним управлінням, що забезпечують циркуляцію масла при бічних і поздовжніх прискорень.

Загальні дані

Тип кузова седан Дверей / місць 4/5 Габарити Д / Ш / В, мм 4855/1845/1470 Колісна база, мм 2890 Колія передн. / Задн., Мм 1580/1565 Кліренс, мм 120 Маса споряджена / повна, кг 1755 / 2300 Об'єм багажника, л 500 Обсяг бака, л 70 Двигун Тип бенз. з непоср. уприскування. Роз. і к-ть цил. / кл. на цил. V10 / 4 Обсяг, см куб. 4999 Мощн., КВт (к. С.) / Об / хв 373 (507) / 7750 Макс. кр. мом., Нм / об / хв 520/6100 Трансмісія Тип приводу задній КП авт. 7-ст. Ходова частина Гальма передн. / Задн. діск.вент. / діск.вент Підвіска передн. / задн. неза. / неза. Підсилювач гідро Шини передн. / Задн. 255/40 ZR 19 / 285/35 ZR 19 Експлуатаційні показники Максимальна швидкість, км / год 250 Розгін 0-100 км / ч, з 4,7 Расх. траса-місто, л / 100 км 10,2-22,7 Гарантія, років / км 2 / без обмеж. проб. Ціна баз. версії 719544 грн. * * За курсом НБУ на 27.07.06.

Дмитро Чабан
Фото автора і BMW
Київ - Дрезден - Київ

Редакція дякує компанії «АВТ Баварія» за допомогу в організації поїздки

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

А чого ще можна було очікувати від продукту схрещування шикарного седана з болідом Формули-1 ?
Ну де, скажіть, в Україні знайти місце, щоб відчути різницю в поведінці машини з такою кількістю налаштувань?
Кому потрібен «бізнес-експрес»?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов