Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

BMW Х5, Great Wall Hover, Honda CR-V, Subaru Forester: Повнопривідні війни

  1. Царь гори
  2. постійний повний
  3. Подолати довгий підйом на слизькій, розмитою глинистому дорозі - таке може знадобитися нерідко. Для...
  4. Автоматично підключається повний
  5. Піднятися на укритий пожухлой травою бруствер, а потім і на бугор ... Переїхати через яр або рів ......
  6. наперекос
  7. А в основний час ...
  8. Право на життя

Наша сеть партнеров Banwar

Склад учасників чергового тесту викликав питання у колег і друзів. Ну як, скажіть, можна на одному і тому ж полігоні порівнювати BMW Х5, Great Wall Hover, Honda CR-V і Subaru Forester? Де у них «точка дотику»? Виявляється, вона є - це системи повного приводу. Тому, друзі, краще поставте нам питання, яка з них краще.

Відразу вирішуємо, що класи машин, двигуни, геометричну прохідність і типи шин не враховуємо. І складних умов, для яких потрібні спеціально підготовлені авто, не створюємо. Ми перевіримо кросовери в тих ситуаціях, які можуть виникнути при виїзді на пікнік, рибалку або за грибами - на глинистому слизькому затяжному підйомі з гострим піком, на буграх і ямах, де ходу підвіски не вистачає, на дорозі з поганими зчіпними властивостями покриття.

Сьогодні в повнопривідних авто застосовуються схеми з постійним або підключається приводом всіх коліс. Ми вибрали по дві машини з кожного «табору», що істотно відрізняються за ціною і технічної озброєності.

Ми вибрали по дві машини з кожного «табору», що істотно відрізняються за ціною і технічної озброєності

На позашляховиках преміум-сегмента і SUV з постійним повним приводом механічні блокування і знижений ряд передач все частіше повністю замінюють електронними системами (BMW X5).

На більш доступних компактних SUV система простіше. Тут можна самостійно блокувати міжосьовий диференціал або включати знижений ряд трансмісії, а за дозуванням тяги стежить вязкостная, гідравлічна або електронно керована муфта (в нашому тесті за цей тип приводу відповідає Subaru Forester).

Аналогічна схема застосовується на машинах цього ж класу, але для автоматичного підключення повного приводу - як правило, заднього моста (Honda CR-V). На протилежному боці технічного прогресу - класичні рамні позашляховики, в яких передній привід підключається примусово механічним способом. Це найдешевші російські і китайські машини (Great Wall Hover).

Залишилося з'ясувати, чи зможе тонка електроніка протистояти грубій механіці і як покажуть себе представники найбільш популярного сегменту компактних SUV.

Царь гори

У нашому квартеті честь новітніх електронних хитромудрих схем відстоює BMW Х5. Уявити за його кермом людини в лакованих туфлях і строгому дорогому костюмі найлегше. Зрозуміло, що він вимагає від машини максимуму, але сам при цьому хоче робити мінімум: не царська це справа - важелями перевертати і зайвий раз кнопки натискати.

Х5 швидко гасить скептичні посмішки. На підйом підіймається впевнено. Зупинилися. Рушаємо. Робити не доводиться нічого. Коробка - «автомат», тому просто тиснемо на газ. Їде!

За рік випробувань в редакції Great Wall Hover і не таке бачив. На задньому приводі він може подолати перешкоду тільки ходом, але з включеним повним приводом і на зниженій передачі пре, немов танк.

Рушити після зупинки на схилі найскладніше виявилося на Honda CR-V. У ній все покладено на автоматику. І примусово поділити момент по осях не можна. А для старту в такій ситуації бажано, щоб всі чотири колеса могли провернутися одночасно.

Саме такою схемою завжди славилися автомобілі Subaru. Ми вибрали Forester з МКП, так як eго стандартна комплектація включає демультіплікатор і систему утримання автомобіля на схилі Hill Start Assist. У всеозброєнні Forester, навіть на всесезонних покришках, легко рушає з тієї ж точки на підйомі, звідки стартували Х5 і Hover. HSA дозволяє акуратно спрацювати педалями без ризику скотитися зі схилу (причому стартувати на підйом можна як переднім, так і заднім ходом), а знижений ряд допомагає поберегти зчеплення.

постійний повний

Повний привід у BMW X5, грунтуючись на показаннях безлічі датчиків і задіюючи комплекс електронних помічників, об'єднаних в DSC +, працює на випередження. xDrive самостійно розбирається, якому з коліс і скільки моменту виділити, а у якого забрати.

Система xDrive допомагає як на пересіченій місцевості, так і в момент швидкого руху по дорозі зі слабкими зчіпними властивостями - на льоду, глині, бруду.

Подолати довгий підйом на слизькій, розмитою глинистому дорозі - таке може знадобитися нерідко. Для ускладнення завдання робимо зупинку (раптом доведеться шлях розвідати, пасажира висадити / посадити, несподівана перешкода виникне).

підключається повний

Рама Great Wall Hover вселяє більше впевненості при штурмі косогорів. Адже при контакті потужні металеві бруси першими зорють грунт і можуть прикрити вихлопну систему і інші вузли, підвішені під днищем автомобіля.

На слизькій дорозі заднеприводная машина дуже легко йде в занос. При включенні переднього моста рамний позашляховик дозволяє більш впевнено стартувати, розганятися і проходити віражі.

Автоматично підключається повний

Кросоверу з плаваючим по осях моментом найскладніше зрушити вгору. Передні колеса машини починають буксувати, до них підключаються задні, але імпульсу, щоб зрушити SUV з місця, немає.

Краще заздалегідь розібратися в поведінці SUV з автоматично підключається віссю (і зробити це на вільному майданчику). Адже машина може поміняти передньопривідний характер на задньопривідний або навпаки.

Піднятися на укритий пожухлой травою бруствер, а потім і на бугор ... Переїхати через яр або рів ... Головні небезпеки в таких ситуаціях - впертися бамперами в грунт і втратити надійне зчеплення з дорогою двох коліс по діагоналі.

постійний повний

У кросоверів, зорієнтованих в першу чергу на асфальт, вихлопна система, низько підвішена під днищем, на узгір'ях може постраждати. Краще проїхати пік по діагоналі. Звички кросовера з постійною рівній тягою на осях зрозуміліше, ніж у машин з «плаваючим» моментом. Та й при старті SUV з постійним приводом відштовхується всіма колесами.

наперекос

Те, що жорстка підвіска «заточеною» під асфальт машини не володіє великим ходом, було ясно відразу. Але BMW Х5 це не збентежило. Уперся переднім колесом в бруствер, підтягнувся, підняв заднє колесо. Тут же xDrive забрав тягу з нього і з розвантаженого переднього, передав її іншим, і машина пішла вгору. І далеко забралася. І далі б поїхав Х5, але ми зупинилися, задоволені отриманим результатом. Тим більше що своєї черги чекали суперники. Найгрізнішим ми вважали Great Wall Hover. Адже поки воюємо на його полі - пересіченій місцевості.

І все-таки неповний комплект озброєння дав про себе знати. Як тільки Hover потрапив на діагональне вивішування, тут же безпомічно завис. Без блокувань міжосьових диференціалів він просто обертає двома колесами. І електроніки, щоб їх пригальмувати, немає.

Тому більшу впевненість вселяли наші невеликі SUV. І тут у них паритет. Обидва автомобілі піднялися до одного рівня і зупинилися. Причому системи стабілізації намагалися скинути зайву момент з обертових вхолосту коліс, але цього виявилося недостатньо.

А в основний час ...

Машини з потужними моторами - такі як BMW Х5 - по асфальту їздять дуже швидко. Короткоходная жорстка підвіска утримує машину від кренів. Не будь Х5 таким великим, а посадка високою - можна було б подумати, що їдеш на легковому автомобілі. При цьому на слизькому покритті, грунтуючись на показаннях численних датчиків, система повного приводу постійно «грає» тяговим і гальмівним моментами на колесах, компенсуючи надлишкову або недостатню обертальність.

На противагу йому Great Wall Hover і іже з ним на сухій рівній дорозі взагалі повинні їздити на задньому приводі. Ця умова для всіх машин з подібною трансмісією, адже вона не оснащена міжосьовим диференціалом. Так що на слизькій трасі при додаванні газу машина легко йде в занос. В такому випадку небезпечну ділянку краще проїхати на невеликій швидкості, але на повному приводі. Правда, для його підключення доводиться повністю зупинитися і окремим важелем в салоні підключити передній міст. У поворотах, звичайно, виворіт гірше, але ж повний привід для таких машин - не панацея на рівних дорогах, а тимчасове рішення.

Одна зі складових популярності компактних SUV в тому, що вони управляються, як легкові універсали. Але і тут різниця є. Honda CR-V являє ту касту машин, в яких від водія (як і на BMW) потрібно тільки тиснути на педалі і обертати кермо. Основним в таких авто є передній привід. Це дозволяє економити паливо на гладкій сухій дорозі і наділяє машину повністю зрозумілими реакціями «переднеприводников». Але як тільки передні колеса починають буксувати, муфта з електронним управлінням завдяки фрикційним властивостям або гідравліки (як в CR-V) плавно передає момент на задні колеса. Ось тільки для цього потрібен час, а його може не бути. Або навпаки - вистачити, щоб передні колеса закопалися.

Схема, яка застосована в Subaru Forester, більш зрозуміла. Тут крутний момент постійно надходить на обидві осі. Витрата палива в такому випадку зазвичай більше. Зате розгони і рух на дорозі зі слабкими зчіпними властивостями або в снігу / бруду не викликають проблем.

Право на життя

Як показала практика, електронних систем цілком під силу наділити одну машину двома протилежними якостями - впевненим, спортивним поведінкою на рівному асфальті і прохідністю на бездоріжжі. Ось тільки за подібну універсальність треба платити. Такі розумні системи поки можна зустріти лише на дорогих машинах преміум-сегмента.

Найбільш популярні у нас кросовери мають на озброєнні системи простіше. Вони дозволяють в компактних SUV відчувати себе на рівній дорозі практично так само комфортно, як і в легкових машинах. Крім того, ці системи додають впевненості при розгоні і прямолінійного руху, поліпшують динаміку і стійкість на слизькому покритті. І для не дуже серйозного бездоріжжя їх цілком вистачає. В основному недоліки трансмісій проявляються в момент повної зупинки машини при подоланні перешкоди. Так що якщо є можливість, в найнебезпечніших місцях бажано зберігати поступальний рух машини. У цьому плані краще авто, які пропонують можливість відмовитися від підключення заднього моста (режим 2WD) або зафіксувати пропорцію розподілу тяги.

Класичні рамні позашляховики на рівному асфальті програють в керованості. Зате їх простіша і перевірена часом конструкція виправдовує себе на бездоріжжі. Особливо далеко від сервісу, так як складної електроніки в них немає.

Повний привід потрібний не тільки для того, щоб в грязі порпатися. Основну частину часу машини все одно проводять на рівній дорозі. Версії 4х4 більш впевнено поводяться при розгоні і русі на слизькому і мокрому покритті.

Повнопривідні автомобілі можна розділити на два типи - з постійним повним приводом і підключається. При будь-якому типі приводу на слизькій дорозі і на бездоріжжі найважливішим фактором залишаються правильно підібрані шини.

Дмитро Чабан
Фото Сергія Кузьмича і з архіву редакції

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Ну як, скажіть, можна на одному і тому ж полігоні порівнювати BMW Х5, Great Wall Hover, Honda CR-V і Subaru Forester?
Де у них «точка дотику»?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов