Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

BMWLAND> додаткова помпа

Наша сеть партнеров Banwar

БРАТИ

24.1.2010, 5:07

хлопці недавно поміняв щітки на генераторі є добірка кому цікаво .Тепер хочу поміняти на доп.електро помпі підкажіть якщо хто міняв їх від чого їх можна підібрати підігнати за розміром не проблема главное чтоб проводок йшов ні як на генераторних уздовж щітки а зверху.

Скажу відразу сам не робив, але начебто можна взяти помпу від ГАЗелі і використовувати від неї щітки, втулки і тд.Вообщем є такі умільці

Була тема і навіть фотки по перебиранні доп помпи. Відразу не підкажу де дивитися, але перебрати можна практично все. Інше питання: чи не простіше / дешевше чи увіткнути доп. помпу від Газелі ... то що вона туди встає, вже загальновідомо.

БРАТИ

24.1.2010, 13:04

та як же я туди її застроми була б вона окремо від клапанів давно б уже купив від WV або MB вона 1200р коштує всього, а так як вона разом з клапанами йде і прикручується до корпусу разом з клапанами, тому і не хочу ні чого колгоспів просто треба знайти щітки єдиний мінус проводянка на них збоку а не зверху, ось фотки хлопців правда з телефону, цифровик в машині забув, але все ж невелике наочне приладдя для людей які захочуть зробити так само, шкода що тема стосується подчті всіх, а ні хто точно не пише якісь щітки ставив від чого!

Razvedchik

24.1.2010, 21:26

За розміром схожі на Москвічёвскіе і камазовськую з генератора.

Можна в тему питання?
діагностую: комп. дає помилку даного насоса. роблю тест: активізація помпи, "старт" помпа дзижчить, "стоп" помпа НЕ дзижчить. помилку стираю, пропадає, через тиждень, скажімо, знову з'являється ...
Де проблема?

Елементарна сопля в роз'ємі і, по ідеї, повинна бути така хрень.
Додано через хвилину:

За розміром схожі на Москвічёвскіе і камазовськую з генератора.


... на електромоторчиків грубки салону теж щітки з контактом збоку: см мій ФОТОТЧЕТ по його перебиранні.
Додано через 6 хвилин:

Скажу відразу сам не робив, але начебто можна взяти помпу від ГАЗелі і використовувати від неї щітки, втулки і тд.Вообщем є такі умільці


http://www.bmwclub.ua/mech_notes/cooling/1724.html

ну типу ось так ... ну типу ось так
... інше тут, в підтеми:
http://forum.bmwland.ru/index.php?showtopi...r=asc&st=36

БРАТИ

27.1.2010, 3:26

ну що хлопці вам гарного сказати: щітки поміняв випиляв з таких же що і не давно ставив на реле регулятора генератора, від ваз якісь 3руб.стоят, поставив працює, але вона у мене і до цього працювала, тільки ось з пасажирської сторони дме прохолодніше ніж з боку водія, то однаковий, в -30 я охрінел прокачувати систему! далі 2-години працювала початку гріти як слід, при цьому всі Пробував знімав роз'єм з клапанів грубки що з ними що без -вони працюють це точно перевіряв на знятої подавав струм на роз'єм, помпа на РЕСТ працює все ок, знімав роз'єм з самої помпи на працюючій машині задула прохолодним причому з обох сторін на зразок одинакого, а ось і виникає питання як при робочій помпі при одинакого відкритих клапанах грубки з мого боку дме вогонь а з пасажирської тепліше градусів так на 5 може більше, коротше помітно, виключаю відразу радіатор грубки бо було б з ним що то, він завжди б дув одинакого, ось і я думаю як так все працює а така хрень, що може бути незнаю, завтра поїжджу подивлюся може як то кажуть все встане на свої місця після ремонту, забув додати по звуку помпа веселіше стала крутіться.но всерівно чекаю ваших пропозицій так, як я схиляюся до одного помпа крутиться швидко але не досить а там хрін його знает.вот такі ось справи викладаю фотку щіток родих і не роднихготорие виготовив правда фотки гдея їх припая на місце немає небуло під рукою цифровика , а про телефон забув так чт не ображайтеся, просто треба було робити все оперативно тому на фото сесію часу не залишилося так, що зміг то сфоткал.PSблагодарен всім хто відгукнувся, але продовжую чекати ваших порад по даній темі так, як тема дуже болюча для наших улюблених BMW. і ще кому треба щітки робити розмір треба 5x5x9 мм.
Додано через 2 хвилин:
знайду в чому причина відпишуся обов'язково, але сподіваюся на те, що завтра буде все ЧУДОВО.
Додано через 2 днів:
Привіт товариші, я обіцяв вам відписатися, доповідаю за моїми спостереженнями був зделан висновок: значить так, все зробив як раніше описував, виходить така фігня виходить заводжу машину прогріваю до 50 градусів, включаю Климу відбувається наступне (на вулиці-25) починає надходити тепле повітря в машину, але різниця між водійських стороною і стороною пасажира присутній причому помітна далі починаю рухатися приблизно через 10 хв. картина по техоньку починає змінюватися і вже хв через 15 температура стає однаковою по обидва боки не в залежності стою я на неодружених або продовжую рухатися, чому так відбувається я так і не зрозумів, ось така хлопці ситуація, але є одне припущення радіатор грубки він же 2 -х секційний, значить через клапан який знаходиться ближче до крильчатки помпи, через нього проходить рідина в трохи більшому тиск ніж через інший який знаходиться поруч (при тому що клапана відкриті однакові) ось тому і наповнення гарячим антифризом виро ходить з невеликою затримкою, інших домислів у мене просто немає (при тому, що всі інші варіанти були випробувані і обдумані), я думаю що доп.помпа трохи втомилася за14-років, але при всьому при цьому працює добре і справно (тьфу тьфу тьфу по дереву) щоб відразу тиснути однакову кількість антифризу в радіатор печкі.ВОТ ТАКИЙ МІЙ ВИСНОВОК! При цьому я чекаю ваших думок так, як одна голова добре, а у нас їх з братом дві, думаю що і 3-я і 4-я і 5-я ітд.умние голови ми зможемо вирішувати спільні проблеми виникли з нашими улюбленими баварського вертоліт! З повагою БРАТИ.

victor540

27.1.2010, 11:25

Ви маєте рацію - одна голова добре, я півтори краще. Моє ІМХО - клапана або сам радіатор грубки забитий.

GreyMaster

27.1.2010, 17:34

Рівень Антифизии в нормі? У мене така байда з пасажирської стороною. Тільки дме там тепло менше, ніж з боку водія. І причому досить чутлива газануть - відразу вирівнюється. У Клима висить помилка по доп помпі, к-раю не стирається, і в той же час "не присутній в даний момент" - дуже дивно виглядає, і ДІС не знаходить її автоматом теж IHKA цей ... Буду з теплом займатися цим. У мене взагалі підозри на кривій блок керування грубкою. Антифризу долити десь грамів 300-400 потрібно - за рівнем в бачку бачу. Ось доллю подивлюся що буде з теплом на стороні пасажира ...

БРАТИ

28.1.2010, 4:06

в тому то і справа антифриз в нормі клапана грубки перевіряв на знятої помпі я ж уже писав, рухаються, та я і роз'єм знімав з них до речі коли знімаєш з них разьем вони завжди залишаються у відкритому положенні, а що стосовно радіатора грубки я вже не знаю ну чим його можна забити в кінці кінців не воду ж туди лілі.ну був би він забитий з одного боку ну завжди б дуло б так як дме спочатку а то мін.20 проходить і все нормально і на холостих, а вже при їзді темболее, так що ось така загадка товаріщі.будем думати далі (заради того хоча б що б дізнатися через що тако е може бути) а так впрінципе я не обламувати так їздити, зазнав 15-20 хв і все ок.просто хочеться коли все не в ідеал, але хоча б добре було.

victor540

28.1.2010, 9:32

Помпу розбирали, змінили шеткі.поставілі початку дзижчати, дме однаково тепло.А на ранок виїжджати а пасажирський знову холодніше, почав рух-вирівняні ..
Може є якісь умови щоб додаткова початку включатися ??? може після певної температури або що? Хто знає?

Razvedchik

2.2.2010, 7:15

Включаю запалювання, помпа відразу починає дзижчати-працює. На маём автосе Webasto штатно встановлена, може через це?

Включаю запалювання, помпа відразу починає дзижчати-рабо

Аналагично, причому не тільки у мене!

БРАТИ

3.2.2010, 2:44

як я і говорив тема актуальна і стосується багатьох, хлопці по перепробивал все крім зняття радіатора грубки, тому як нема чого цю процедуру проводити-я вважаю, так що ось так пічка дує щас добре з усіх боків, ну з невеликою затримкою в температурі між водійських і пасажиркою, ця різниця відчутна коли за вікном від -18-і вище і то як я кажу перші 10-15 хв. а щас коли температура за бортом не більше -15 то різниця сторін не відчутна так, що ось так, де і від чого танцювати хрін його знає так як перепробивал все вже, щас я задоволений своєю піччю і не собіраюс просто маятся дурью що б зрозуміти чому так відбувається набридло вже, я для себе висновок зробив, вище я вже описував его.вот так, а так давайте думати далі, що і чому, може хто де чого і знайде у себе!

MakLaren

17.2.2010, 19:08

Підкажіть будь ласка який запобіжник відповідає за додаткову помпу ?, не спадає плюс на неї, мінус в порядку, всі інші моторчики і лампочки працюють справно! Сьогодні кинув плюс на пряму, в машині через 5 хвилин Ташкент, тільки даремно знімав клапана!
Додано через 4 годинника:
запобіжник на кшталт знайшов, 7 номер! а хто управляє додаткової помпою, мінус али плюс?
Додано через тиждень:
+ На запобіжнику є, а до помпи + не спадає, де шукати?
Додано через хвилину:
на пряму кидаю 12 вольт в машині тепло, поки так і їжджу!

+ На запобіжнику є, а до помпи + не спадає, де шукати?

У самому разьеме.

MakLaren

17.2.2010, 20:47

У самому разьеме.


хмм ... завтра спробую!

Можна в тему питання?
Де проблема?
Php?
Рівень Антифизии в нормі?
Може є якісь умови щоб додаткова початку включатися ?
Може після певної температури або що?
Хто знає?
На маём автосе Webasto штатно встановлена, може через це?
Підкажіть будь ласка який запобіжник відповідає за додаткову помпу ?
А хто управляє додаткової помпою, мінус али плюс?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов