- Бодібілдинг для Cayenne До вже наявних версіями популярного позашляховика Porsche Cayenne додасться...
- Біопаливо для еліти
- Електропідсилювач з ременем
Бодібілдинг для Cayenne
Наша сеть партнеров Banwar
До вже наявних версіями популярного позашляховика Porsche Cayenne додасться ще більш потужна модифікація Turbo S. Новинка була представлена на автошоу в Пекіні. Автомобіль оснащується 4,8-літровим 550-сильним V8 з двома турбінами, що працює в парі з 6-ступінчастим "автоматом". Максимальний крутний момент досягає 750 Нм (+50 Нм). У порівнянні зі звичайним Cayenne Turbo потужність мотора була збільшена на 50 л. с. за рахунок перепрограмування блоку управління двигуном, а також установки вдосконаленої випускної системи. До «сотні» Cayenne Turbo S розганяється за 4,8 с, а максимальна швидкість досягає 280 км / ч. Зовні Turbo S відрізняється від інших Cayenne пофарбованими в колір кузова гратами повітрязабірників, легкосплавними 21-дюймовими колісними дисками і новими патрубками вихлопних труб. В салоні, обробленому шкірою і карбоном, з'явилися спортивні анатомічні крісла і накладки на пороги з нержавіючої сталі з позначенням моделі. Продажі Turbo S на європейському ринку почнуться в серпні поточного року, а ціна стартує з 111400 євро. Виклик тюнинговим ательє кинутий, так що скоро можна чекати у відповідь удару ...
грязнули
Швидкий розвиток автомобільної промисловості Китаю поряд з постійним зростанням авторинку країни призвело до того, що сьогодні Піднебесна забруднює атмосферу набагато сильніше, ніж інші країни. Згідно з дослідженнями, проведеними Каліфорнійським університетом, Китай вже давно обігнав США за рівнем викидів шкідливих речовин в атмосферу. На думку дослідників, якщо китайська влада нічого не зроблять для того, щоб виправити ситуацію, що склалася, то всі заходи, що вживаються США і Європою щодо запобігання забрудненню навколишнього середовища, будуть марними.
Біопаливо для еліти
Британська компанія Bentley планує зменшити на дві третини кількість шкідливих речовин, що викидаються в атмосферу машинами марки. За словами представників компанії, вже до 2012 року рівень CO2 автомобілів Bentley не перевищить 120 г / км. Нагадаємо, що в даний час всі моделі бренду, включаючи нову модель Brooklands, викидають приблизно 400 г / км. Зробити повітря чистіше Bentley планує за рахунок розробки моторів, здатних споживати біопаливо. Втім, з огляду на загальну кількість машин, що випускаються компанією (за 2007 рік виготовлено 10014 авто), навряд чи зусилля Bentley істотно відіб'ються на екології планети.
Електропідсилювач з ременем
Інженери Volkswagen одними з перших застосували електропідсилювач керма, в якому для підвищення інформативності електропривод безпосередньо пов'язаний не з рульовим валом, а з рейкою. Для компактного позашляховика Tiguan компанія Schaeffler розробила аналогічний рульовий механізм, але рейку переміщує не звичайна шестерня, а більш складна система гвинт-кулькова гайка. Особливість цього рульового механізму в тому, що вал електромотора пов'язаний з гайкою за допомогою необслуговуваного зубчастого ременя. У порівнянні з гідропідсилювачем, в якому насос постійно підтримує тиск, електромотор вступає в дію виключно в момент обертання керма. Відсутність насоса і допоміжних елементів гідроприводу дозволяє знизити масу системи і вивільнити додатковий простір.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.