Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Boeing розбився під Бішкеком через запізнілий відходу на друге коло - МАК

Наша сеть партнеров Banwar

25 ناۋرىز 00:30 115

: ءبولىسۋ : ءبولىسۋ

АСТАНА. КАЗИНФОРМ - Стала відома причина, по якій під Бішкеком розбився вантажний літак Boeing 747 , Що належить турецькій авіакомпанії, повідомляють Відомості .

Експерти Міждержавного авіаційного комітету прийшли до висновку, що причиною авіакатастрофи став запізнілий відхід на друге коло. Про це йдеться в звіті МАК.
Як повідомляло раніше МІА "Казінформ", пілот зазнав аварії поблизу аеропорту «Манас» літака двічі заходив на посадку.
В 01.17 командир повітряного судна заявив про відсутність візуального контакту зі злітно-посадковою смугою і дав команду про відхід на друге коло.

«Включення режиму відходу на друге коло призвело до збільшення режиму роботи двигунів, створення вертикальної навантаження при 1,4G і припинення зниження літака. Через 3,5 секунди після натискання кнопки відходу на друге коло сталося зіткнення з незначно підвищуються рельєфом місцевості і перешкодами », - пояснюється в документі.
Під час зіткнення лайнера з перешкодами колійна швидкість була близько 165 вузлів, максимальна зафіксована вертикальна перевантаження - 6G. Перше торкання землі відбулося в 930 м від злітно-посадкової смуги. «В результаті зіткнення з землею і перешкодами літак повністю зруйнувався, значна частина конструкції повітряного судна була знищена виникли наземним пожежею», - прийшли до висновку експерти.
Фахівці вважають, що літак пішов на друге коло, перебуваючи нижче висоти прийняття рішення.
В 1.17.05 спрацювало мовне оповіщення про досягнення висоти в 100 футів. При цьому рішення командир судна прийняв на висоті 99 футів. «В 1.17.07 другий пілот інформував:" minimums ". В 1.17.08 командир повідомив про відсутність візуального контакту і дав команду про відхід на друге коло. В 1.17.09 включився режим автопілота flare, і через півсекунди на істинної висоті 58 футів зареєстровано натискання кнопки відходу на друге коло », - йдеться в звіті.
Вантажний літак Boeing 747-400 розбився 16 січня за заході на посадку недалеко від киргизького аеропорту «Манас». Літак впав на житловий селище. В результаті катастрофи загинули 39 осіб, включаючи чотирьох членів екіпажу.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов