Наша сеть партнеров Banwar
Корпорація «Богдан» вивела на російський ринок продукт власного виробництва - передньопривідною пікап Богдан 2310
© Сергій Моїссі
- Богдан 2310
- ПОВНА МАСА: 1550 кг
- ПОЧАТОК ПРОДАЖІВ: квітень 2010 р
- ЦІНА: 273 500 руб.
У стані пікапів відбулося поповнення. Українська автомобільна корпорація «Богдан» вивела на російський ринок продукт власного виробництва - передньопривідною пікап Богдан 2310 вантажопідйомністю 500 кг. Однак назвати машину новинкою було б занадто гучною справою. По суті, автомобіль створений на базі колись популярної вазовской «десятки», яка нині проводиться в Україні з комплектуючих, що поставляються з АвтоВАЗу.
Російських виробників легкого комерційного транспорту зайнятих на виробництві пікапів і фургонів на їх базі можна перелічити на пальцях однієї руки. Наприклад, «ВАЗінтерСервіс» пропонує покупцям пікапи ВІС в різних варіантах виконання. В їх основі, як відомо, лежать серійні легкові автомобілі ВАЗ-2107, Lada Samara і Lada 4x4.
© Сергій Моїссі
І ось на початку 2010 року у них раптом з'явився конкурент з України - вантажний фургончик «Богдан 2310», побудований на базі ВАЗ-2110. Вся справа в тому, що в лютому 2010 року російська компанія «Автотормаркет» і українська автомобільна корпорація «Богдан», відома як виробник міських автобусів, уклали офіційну угоду про постачання автомобілів «Богдан» на російський ринок. А на початку квітня машини з'явилися в автосалонах. Щоб не відкладати справу в довгий ящик, ми вирушили до одного з дилерів для детального знайомства з новинкою російського ринку.
Отже, «Богдан 2310» - двомісний передньопривідний автомобіль, створений на базі ВАЗ-2110, який сходить з конвеєра заводу в Черкасах. Він, перш за все, призначений для доставки невеликих партій вантажу загальною масою 500 кг. Забігаючи наперед, скажемо, що ніяких конструктивних змін по колісній базі, дорожньому просвіту по підвісці і т. П. Автомобіль не має. Виробники не стали винаходити велосипед, а просто взяли і на платформу звичайної вазовской «десятки», яку вже, як відомо, не справляють на АвтоВАЗі, встановили пластикову надбудову з задніми дверцятами. У цьому, звичайно, є певний плюс, адже пластик є легким матеріалом і не подвржен корозії, а необхідну жорсткість забезпечує спеціальний каркас.
© Сергій Моїссі
Зовні передня частина машини виглядає як звичайний ВАЗ-2110, з тією лише різницею, що на облицювання радіатора з'явилася емблема фірми «Богдан». А ось задні ліхтарі, схоже, запозичили у пасажирської «Газелі».
Довжина автомобіля складає 4265 мм, висота - 1900 мм. Кабіна двомісна, влаштуватися за кермом не становить великих труднощів, так як сидіння цілком зручне. Наявні в розпорядженні регулювання дозволяють комфортно розташуватися навіть рослому водієві. Усередині салону водія оточують до болю знайомі органи управління. Рульове колесо, передня панель, а також комбінація приладів залишилися без змін. З приємних дрібниць відзначимо наявність бортового комп'ютера і електричних склопідйомників. За перекидаються вперед спинками сидінь є трохи місця, тому запасне колесо, завбачливо прибране в чохол, розмістили за пасажирським кріслом. Тут же домкрат і необхідний набір інструменту. Пасажирське простір від вантажного відсіку відокремлює жорстка перегородка, обтягнута повстю сірого кольору.
© Сергій Моїссі
Обсяг вантажного відсіку новоявленого «каблучка» становить 2,5 м3. Для зручності завантаження / розвантаження «Богдан 2310» оснащений задніми орними дверима різної ширини. При цьому вантажна висота складає всього 530 мм. Двері вантажного відсіку відкриваються на кут 90º або 180º і фіксуються в цих положеннях за допомогою спеціальних Г-образних фіксаторів. Довжина вантажу, що перевозиться може складати 1500 мм, при цьому мінімальна ширина вантажного відділення складає всього 850 мм (решта з'їдає підвіска «десятки»), з урахуванням «кишень» - 1400 мм. На наш погляд, на ресорах, як, наприклад, на пікапах ВІС, була б куди доречніше. Пол вантажного відсіку рівний і покритий практичним матеріалом з покриттям. Бічні стінки до рівня колісних арок обшиті пластиком сірого кольору. Для надійного кріплення вантажу в підлозі і на бортах передбачені сталеві петлі.
© Сергій Моїссі
На наданому нам для знайомства «Богдані» встановлено 8-клапанний 1,6-літровий бензиновий двигун потужністю 80 л. с., що відповідає стандарту Euro 3. Як варіант може бути запропонований 16-клапанний бензиновий силовий агрегат того ж об'єму потужністю 89 л. с. Коробка передач - добре знайома 5-ступінчаста "механіка". Підвіска і гальмівна система повністю «десяточний».
Загострити увагу на одному моменті. Зазвичай у «каблучків» існують проблеми з оглядовістю через надбудову. Так ось, у 2310-го з цим повний порядок, так як розміри «будки» не виступають за загальні габарити кузова, чи то пак надбудови. Тому стандартних дзеркал цілком вистачає.
© Сергій Моїссі
Ходові якості автомобіля, в принципі, особливо не відрізняються від вазовской «десятки». 80-сильний двигун упевнено розганяє «каблучок» масою 1050 кг з двома сідоками. На наш погляд, потужності мотора цілком вистачить, щоб впоратися ще й з 500 кг вантажу. Передачі включаються чітко, без затримок. При цьому на важелі присутні невеликі вібрації, що було характерно і для самої «десятки». Кермо, звичайно, тугий, так як відсутній гідропідсилювач. Особливо це відчувається при маневруванні на невеликих швидкостях, але варто розігнатися, як ситуація змінюється в кращу сторону, і з'являється можливість чітко відслідковувати напрямок руху. Підвіска непогано справляється зі своїми обов'язками і легко проковтує нерівності дороги. Що стосується звукоізоляції, то вона більш-менш нормальна. По крайней мере, рівень шуму не більше, ніж на звичайній «десятці», при цьому треба враховувати, що автомобіль все-таки позиціонується як комерційний.
© Сергій Моїссі
Підводячи підсумок, відзначимо, що «Богдан 2310» залишив про себе скоріше позитивні враження, ніж негативні. Звичайно, є недоліки, але вони незначні. Хто експлуатував подібні автомобілі іноземного виробництва, скаже, що «Богдан» недостатньо комфортний. З цим не можна не погодитися. Але, з іншого боку, його вартість в два, а то і в три рази менше закордонних аналогів. Крім того, автомобіль побудований на базі «десятки», а це означає, що його болячки добре відомі потенційному покупцеві, та й ціни на запчастини копійчані, а деякі несправності цілком переборні власними силами.
© Сергій Моїссі
Залишається додати, що конструкція «каблучка» розроблялася з урахуванням можливості встановлення газобалонного обладнання. Крім того, на заводі обіцяли випустити ще одну модель легкого развозного вантажівки зі збільшеною колісною базою і вантажопідйомністю 700 кг.
Зверніть увагу
Своєрідно. Дизайн передньої частини пікапа - копія вазовской «десятки», за винятком емблеми на решітці радіатора.
Зручно. Для фіксації вантажу всередині
передбачені спеціальні металеві петлі.
Автомобіль наданий ТОВ «Автотормаркет».
Технічні характеристики Богдан 2310