Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Богдан 2310. Український каблучок

Наша сеть партнеров Banwar

Корпорація «Богдан» вивела на російський ринок продукт власного виробництва - передньопривідною пікап Богдан 2310

© Сергій Моїссі
© Сергій Моїссі

  • Богдан 2310
  • ПОВНА МАСА: 1550 кг
  • ПОЧАТОК ПРОДАЖІВ: квітень 2010 р
  • ЦІНА: 273 500 руб.

У стані пікапів відбулося поповнення. Українська автомобільна корпорація «Богдан» вивела на російський ринок продукт власного виробництва - передньопривідною пікап Богдан 2310 вантажопідйомністю 500 кг. Однак назвати машину новинкою було б занадто гучною справою. По суті, автомобіль створений на базі колись популярної вазовской «десятки», яка нині проводиться в Україні з комплектуючих, що поставляються з АвтоВАЗу.

Російських виробників легкого комерційного транспорту зайнятих на виробництві пікапів і фургонів на їх базі можна перелічити на пальцях однієї руки. Наприклад, «ВАЗінтерСервіс» пропонує покупцям пікапи ВІС в різних варіантах виконання. В їх основі, як відомо, лежать серійні легкові автомобілі ВАЗ-2107, Lada Samara і Lada 4x4.

© Сергій Моїссі
© Сергій Моїссі

І ось на початку 2010 року у них раптом з'явився конкурент з України - вантажний фургончик «Богдан 2310», побудований на базі ВАЗ-2110. Вся справа в тому, що в лютому 2010 року російська компанія «Автотормаркет» і українська автомобільна корпорація «Богдан», відома як виробник міських автобусів, уклали офіційну угоду про постачання автомобілів «Богдан» на російський ринок. А на початку квітня машини з'явилися в автосалонах. Щоб не відкладати справу в довгий ящик, ми вирушили до одного з дилерів для детального знайомства з новинкою російського ринку.

Отже, «Богдан 2310» - двомісний передньопривідний автомобіль, створений на базі ВАЗ-2110, який сходить з конвеєра заводу в Черкасах. Він, перш за все, призначений для доставки невеликих партій вантажу загальною масою 500 кг. Забігаючи наперед, скажемо, що ніяких конструктивних змін по колісній базі, дорожньому просвіту по підвісці і т. П. Автомобіль не має. Виробники не стали винаходити велосипед, а просто взяли і на платформу звичайної вазовской «десятки», яку вже, як відомо, не справляють на АвтоВАЗі, встановили пластикову надбудову з задніми дверцятами. У цьому, звичайно, є певний плюс, адже пластик є легким матеріалом і не подвржен корозії, а необхідну жорсткість забезпечує спеціальний каркас.

© Сергій Моїссі
© Сергій Моїссі

Зовні передня частина машини виглядає як звичайний ВАЗ-2110, з тією лише різницею, що на облицювання радіатора з'явилася емблема фірми «Богдан». А ось задні ліхтарі, схоже, запозичили у пасажирської «Газелі».

Довжина автомобіля складає 4265 мм, висота - 1900 мм. Кабіна двомісна, влаштуватися за кермом не становить великих труднощів, так як сидіння цілком зручне. Наявні в розпорядженні регулювання дозволяють комфортно розташуватися навіть рослому водієві. Усередині салону водія оточують до болю знайомі органи управління. Рульове колесо, передня панель, а також комбінація приладів залишилися без змін. З приємних дрібниць відзначимо наявність бортового комп'ютера і електричних склопідйомників. За перекидаються вперед спинками сидінь є трохи місця, тому запасне колесо, завбачливо прибране в чохол, розмістили за пасажирським кріслом. Тут же домкрат і необхідний набір інструменту. Пасажирське простір від вантажного відсіку відокремлює жорстка перегородка, обтягнута повстю сірого кольору.

© Сергій Моїссі
© Сергій Моїссі

Обсяг вантажного відсіку новоявленого «каблучка» становить 2,5 м3. Для зручності завантаження / розвантаження «Богдан 2310» оснащений задніми орними дверима різної ширини. При цьому вантажна висота складає всього 530 мм. Двері вантажного відсіку відкриваються на кут 90º або 180º і фіксуються в цих положеннях за допомогою спеціальних Г-образних фіксаторів. Довжина вантажу, що перевозиться може складати 1500 мм, при цьому мінімальна ширина вантажного відділення складає всього 850 мм (решта з'їдає підвіска «десятки»), з урахуванням «кишень» - 1400 мм. На наш погляд, на ресорах, як, наприклад, на пікапах ВІС, була б куди доречніше. Пол вантажного відсіку рівний і покритий практичним матеріалом з покриттям. Бічні стінки до рівня колісних арок обшиті пластиком сірого кольору. Для надійного кріплення вантажу в підлозі і на бортах передбачені сталеві петлі.

© Сергій Моїссі
© Сергій Моїссі

На наданому нам для знайомства «Богдані» встановлено 8-клапанний 1,6-літровий бензиновий двигун потужністю 80 л. с., що відповідає стандарту Euro 3. Як варіант може бути запропонований 16-клапанний бензиновий силовий агрегат того ж об'єму потужністю 89 л. с. Коробка передач - добре знайома 5-ступінчаста "механіка". Підвіска і гальмівна система повністю «десяточний».
Загострити увагу на одному моменті. Зазвичай у «каблучків» існують проблеми з оглядовістю через надбудову. Так ось, у 2310-го з цим повний порядок, так як розміри «будки» не виступають за загальні габарити кузова, чи то пак надбудови. Тому стандартних дзеркал цілком вистачає.

© Сергій Моїссі
© Сергій Моїссі

Ходові якості автомобіля, в принципі, особливо не відрізняються від вазовской «десятки». 80-сильний двигун упевнено розганяє «каблучок» масою 1050 кг з двома сідоками. На наш погляд, потужності мотора цілком вистачить, щоб впоратися ще й з 500 кг вантажу. Передачі включаються чітко, без затримок. При цьому на важелі присутні невеликі вібрації, що було характерно і для самої «десятки». Кермо, звичайно, тугий, так як відсутній гідропідсилювач. Особливо це відчувається при маневруванні на невеликих швидкостях, але варто розігнатися, як ситуація змінюється в кращу сторону, і з'являється можливість чітко відслідковувати напрямок руху. Підвіска непогано справляється зі своїми обов'язками і легко проковтує нерівності дороги. Що стосується звукоізоляції, то вона більш-менш нормальна. По крайней мере, рівень шуму не більше, ніж на звичайній «десятці», при цьому треба враховувати, що автомобіль все-таки позиціонується як комерційний.

© Сергій Моїссі
© Сергій Моїссі

Підводячи підсумок, відзначимо, що «Богдан 2310» залишив про себе скоріше позитивні враження, ніж негативні. Звичайно, є недоліки, але вони незначні. Хто експлуатував подібні автомобілі іноземного виробництва, скаже, що «Богдан» недостатньо комфортний. З цим не можна не погодитися. Але, з іншого боку, його вартість в два, а то і в три рази менше закордонних аналогів. Крім того, автомобіль побудований на базі «десятки», а це означає, що його болячки добре відомі потенційному покупцеві, та й ціни на запчастини копійчані, а деякі несправності цілком переборні власними силами.

© Сергій Моїссі
© Сергій Моїссі

Залишається додати, що конструкція «каблучка» розроблялася з урахуванням можливості встановлення газобалонного обладнання. Крім того, на заводі обіцяли випустити ще одну модель легкого развозного вантажівки зі збільшеною колісною базою і вантажопідйомністю 700 кг.

Зверніть увагу

Своєрідно. Дизайн передньої частини пікапа - копія вазовской «десятки», за винятком емблеми на решітці радіатора.

Зручно. Для фіксації вантажу всередині
передбачені спеціальні металеві петлі.

Автомобіль наданий ТОВ «Автотормаркет».

Технічні характеристики Богдан 2310

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов