Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Бойові пружини для пневматики

  1. Вита сталева пружина
  2. Таблиця характеристик сталевих бойових пружин
  3. Газова пружина високого тиску (ДПЗД)
  4. Зразкові значення оптимального зусилля ДПЗД:
  5. Газова пружина низького тиску (ГПНД)

Наша сеть партнеров Banwar

Бойові пружини для пневматичних гвинтівок умовно можна розділити на три типи: кручена сталева, газова високого тиску (ДПЗД) і газова низького тиску (ГПНД).

Вита сталева пружина

Численні експерименти їх виробників з різними матеріалами, насічками, «квадратним» профілем закінчилися нічим. Тож не дивно, що все випускаються нині сталеві пружини для пневматики обходяться без новацій і візуально відрізняються в основному перетином дроту, діаметром та кількістю витків в залежності від характеристик компресора.

Правда, дуже здорово відрізняється матеріал: хто з виробників які марки стали, режими гартування та відпуску використовує - таємниця ця велика є. На око різницю визначити важкувато, але вже при установці чисто ДІАНІВСЬКА м'якість проявляється негайно. І навпаки, на ту ж «Діану-350» в гонитві за потужністю часто ставили обрізані пружини від «Гамо Хантер 1250». Незрозуміло, навіщо псувати дійсно точну гвинтівку з рівним пострілом? Ну, хочеться «мощі», купи відразу «Хантер» або взагалі копійчаний в порівнянні з німецькими зразками «Хатсан 125».

Типорозмірів в рамках одного виробника, як правило, небагато. «Gamo», наприклад, до недавнього часу фактично використовувала, за винятком своїх «дитячих» моделей, лише два. Ще один додався з появою так званої « чорної »серії потужних гвинтівок , Яскравим представником якої став «Black Bull».

Таблиця характеристик сталевих бойових пружин

параметри пружин

виробник модель тип Ф довжина товщина витків маса зусилля жорсткість стиснення мм мм мм г кг кг / см ИжМех Іж-22 188 2.8 31 Іж-38 19.5 2.8 40 МР-60 19.5 217 2.6 32.5 МР-512 19.5 220 2.8 34.5 МР 513 23 310 3.4 Hatsan 70 20.8 320 3.0 43 125 21.5 350 3.2 44 135 21.5 350 3.5 44 Gamo Hunter 440 19.8 290 3.0 34 100 92 * Hunter 1250 22.5 400 3.5 40 180 150 * Norica Krono / 56 260 3.0 Dragon / Quick 18.4 325 3.0 43 Marvic Gold / Storm 18.4 335 3.0 Cometa 300 18.2 290 2.9 37 BAM B3-1 18.5 200 2.8 27 B4 19 245 2.9 33 95 Diana 31/34 FAC 21 290 3.2 33 48/52/54 F FAC 21 300 3.2 35 110 Magnum 21.3 300 3.3 32.5 122 350 F 20.5 300 2.9 35 FAC 20.7 350 3.2 40 102 Weihrauch HW 30 18.5 205 2.8 29 HW 50 HW 80 3.8 32 HW 95 FAC 18.8 270 3.0 34 HW 97 19.8 285 3.0 34 110 HW 98 20.5 285 3.2 34 AirArms

ТХ200, Pro-Sport STD

FAC

21

21

225

235

2.8

3.3

24

28

Пояснення Довжина вказана для незжатої пружини.

* Для Гамо Хантер 440 і 1250 дані максимальні чисто технічні характеристики зусилля - при повному стисненні до зіткнення витків

Кількість витків - все витки пружини, робочі та неробочі

З китайськими клонами «Гамо» і «Діани» ситуація дивна. Їх власники нерідко скаржаться, що куплені пружини виявляються то коротше, то довше необхідного, то не лізуть в поршень. Контрафакт? Маючи оригінальні гвинтівки, я з подібним жодного разу не стикався, хоча більш дефіцитні ДІАНІВСЬКА запчастини набував не в магазині, а через Інтернет.

Серед достоїнств сталевих пружин, звичайно ж, ціна, широка поширеність (на основні моделі гвинтівок) і відсутність необхідності техобслуговування. Ресурс в середньому - близько 3 тисяч пострілів.

Недоліки: металевий дзвін при пострілі, який майже відсутній у «німців» з центральним зацепом, і скрип при взводі (все лікується установкою в поршень пластикового стаканчика), плюс неможливість довго ходити з зведеною гвинтівкою - нібито, пружина швидко «сідає». Не знаю, як щодо діб, але за пару годин нічого з нею точно не трапиться.

Газова пружина високого тиску (ДПЗД)

За своєю суттю нічого особливо складного вона не уявляють (див. Креслення). Але вимагають дуже ретельної підгонки всього і вся. Особливо не рекомендується економити на ущільненнях - при установці запросто може перекосити шток.

Ще недавно на ринку були присутні лише моделі вітчизняного «кустарного» виробництва, в основі яких лежали пневмоупори для «п'ятих» дверей і капотів автомобілів. Лапки я поставив не випадково: після масової появи в продажу фірмових виробів - «Вортекс», «Нітропістонов» і т.д, з'ясувалося, що вони значно поступаються за якістю і довговічності продукції народних умільців.

За рівнем культури виробництва, зовнішньому вигляду виробів і оформлення наші люди теж виявилися на висоті (фото вгорі).

Останнім часом «фірмачі» якість підтягнули, але осад залишився ... Зате на російському ринку з'явилося чимало вітчизняних відвертих підробок під «іномарки» і навіть якісь фірмові «іжевські» пружини, яких ИжМех зроду не робив. Загалом, волею-неволею слід бути пильним і уважним.

Вітчизняні ДПЗД випускаються для всіх відомих пневматичних гвинтівок з нижнім зацепом поршня. На жаль, на зброю з центральним зацепом, ті ж «Діани» і «Вайраух» (за винятком пари моделей), газові пружини технічно неможливо встановити .

Щодо використання в ряді фірмових ДП азоту ( «Нітропістон», IGT і т.д.) нічого певного сказати не можу. Все-таки звичайний атмосферне повітря майже на чотири п'ятих з азоту і складається. Схоже, все це більше по здебільшого не техніки, а маркетингу і моди, на зразок практики накачування азотом автомобільних шин, нині майже забутої за абсолютною безглуздістю. А ось використання осушеного повітря для «задування» цілком виправдано, тому що продовжує термін служби виробу.

Як правило, тиск в газових пружинах оптимізовано виробником для кожної моделі гвинтівки. Іноді майстри, згнітивши серце, виготовляють ДП по настійним проханням любителів «мощі». Підсумок завжди один і той же - добре, якщо у клапана є можливість для стравлювання повітря. Ще жодного разу фанатична гонка за додатковими метрами в секунду нічого не давала, оскільки пружинно-поршнева пневматика, особливо висококласна, це досить збалансований механізм, де зміна тільки одного параметра призводить до вельми несподіваних результатів (див. « Види пружинно-поршневих гвинтівок «).

Маленький відступ. Так, серед певного прошарку обожнюють «супер-пупер-швидкість» ейрганнеров популярні реалізовані деякими виробниками «надпотужні» газові пружини, в які задути, скажімо, не покладені (для максимально посиленою, зауважте, версії) 125, а цілих 180 атмосфер у «магнумів »або НЕ 170, а 220 атм у« супермагнумов ». Що це дає на практиці? О, що зірвалася з нарізів кулька під хлопок подолання звукового бар'єру швидко-швидко несеться кудись у далечінь світлу! Відчуття у юного стрільця шикарні, ну прямо, як з СВД саднув - здорово адже, правда? При цьому, однак, доводиться розпрощатися не тільки з точністю-щільністю, але і з перепуском, манжетою, а часто і грибком поршня ...

Навіщо ж взагалі продають всі ці вироби з гучними назвами «Power», «Magnum», «Premium» і т.п.? А давайте візьмемо конкретний приклад.

Отже, для кожної моделі гвинтівки існує оптимальна зусилля пружини і, відповідно, тиск в ДП. Відповідальні продавці попереджають покупців про правильний вибір. Це відрізняє визнаних майстрів - Гнома, Вадо, Лекса і інших, які з великим небажанням беруться за виготовлення ДП для любителів «мощі», в листуванні застерігаючи від невірного кроку.

Інтернет-магазинам в цьому плані складніше. Наприклад, зайдіть на сайт «Airgunstore». Там Ви побачите список ДП в декількох розділах. Перший має назву «Ми рекомендуємо! [100%] ». У ньому і дано правильні для кожної моделі пружини. А тепер подивіться два наступних розділу - «MegaPower VD [125%]» і «GigaPower VD [150%]». Ось це вже і є горезвісні «посилені» ДП. Як бачите, «Airgunstore» їх не рекомендує, але змушена продавати, оскільки інакше втратила б тисячі покупців з струнких рядів початківців ейрганнеров.

Зразкові значення оптимального зусилля ДПЗД:

ІЖ53, ІЖ60 \ 61 - 45 кг (оптимально 90 атм)
МР-512 (перепуск 4.3мм) - 50-55 кг
МР-512 (перепуск 2.8-3.2мм) - 57-60 кг (оптимально 115 атм)

магнуми:
Gamo «переломка» і клони ( «Crosman», «Stoeger»), CFX - 58-62 кг (оптимально близько 125 атм)
Hatsan 55/70/80/90/105 / «Striker» - 68-72 кг (оптимально 140 атм)

Супермагнуми:
Hatsan 125/135/155 - 80-85 кг
Gamo Hunter / Socom 1250 - 80-90 кг
Для «суперов» оптимальні показники тиску складають 160-170 атм.

І взвод гвинтівки, і постріл з оптимально накачаної ДПЗД дійсно відрізняється від класичного. Дзвін відсутня за визначенням, відчуття більш «шляхетні», чи що. Плюс можливість дуже довго тримати гвинтівку зведеною, як закриту «п'яту» дверку універсалу або хетчбека.

Більш того, газові пружини останнім часом використовуються і при конструюванні луків і арбалетів , Особливо надкомпактних версій.

З мінусів: ціна втричі-вчетверо вище, ніж у кручених пружин, залежність від температури, неможливість самостійно провести ТО. Через певний час газову пружину доведеться відправляти виробнику на обслуговування і перезарядку. Словом, при установці ДПЗД не викидайте рідну сталеву пружину.

Невелике приватне примітка. Мені не дуже подобається взвод гвинтівок з ДП, за винятком кращого акустичного комфорту (відсутній скрип). Але якщо зі звичайною сталевий пружиною перелом стовбура / подствольного важеля порівняно легкий, а зусилля взводу плавно наросте до кінця процесу, то у ДПЗД дуже велике зусилля страгивания, та й потім до самого кінця воно залишається постійним і досить чималим. Для полювання це не має особливого значення, але коли мова йде про десятки, а то і сотні пострілів підряд ...

Установка газових пружин теж пов'язана з певними труднощами. Через можливість перекосу штока тут краще використовувати спеціальні пристосування . Їх нескладно зробити і самому.

Газова пружина низького тиску (ГПНД)

На мій погляд, вони призначені в основному для надпотужних за мірками пружинно-поршневої пневматики гвинтівок, так званих «супермагнумов». Якраз для приборкання цієї могутності. Регулюванням тиску можна домогтися розумного компромісу між нею і точністю, а також комфортністю пострілу. До речі, саме тиск для кожної моделі гвинтівок нічим не відрізняється від аналогічного в ДПЗД, просто з назвою так вийшло, швидше за все, через можливість ручної підкачки.

Принадність ГПНД і складається в можливості самостійного обслуговування і настройки. Навіть ремонту, благо в комплекті завжди йде основний ЗІП (ось ці гумові колечка, прив'язані до насоса, на фото внизу)

Навіть ремонту, благо в комплекті завжди йде основний ЗІП (ось ці гумові колечка, прив'язані до насоса, на фото внизу)

Як бачите, на відміну від пружин високого тиску ГПНД це складний технічний комплекс. Звідси і досить висока ціна, і досить вузький вибір. На всю країну їх робить лише один (!) Майстер, що став уже своєрідною легендою серед любителів пневматики - KarrMan. Адреса його сторінки я привів в розділі «Боєприпаси й аксесуари» рубрики « Корисні посилання «.

До речі, на верхньому фото показана пружина для «Гамо Хантер 1250». Заправний клапан у неї розташований в торці циліндра. А ось так це виглядає вже на самій гвинтівці (фото):

Зверніть увагу: для доступу до отвору в задній пробці ресивера довелося навіть зробити невеликий пропив в ложі.

І тим не менше і сама газова пружина, і її установка на моделі з пробкою набагато простіше, ніж на такі популярні хатсановскіе «супермагнуми». Наскільки я знаю, майстер освоїв їх виробництво на кілька років пізніше хантеровскіх.

На нижньому знімку добре помітна різниця в розташуванні заправного клапана ГПНД для «Hatsan-125» (отвір збоку циліндра).

І якщо у «Хантера» клапан трикулачні в пробці, то у «Хатсан» доведеться вручну поєднувати заправний клапан з просвердленим боковим отвором в ресівері (на фото справа внизу)

Зате ми нарешті отримуємо можливість приборкати гарячого турецького жеребця і, зберігши всю брутальність «ведрострела», домогтися цілком здоровому глузді комфорту і точності.

А вже на горіховий флагман компанії - «Хатсан-135» - ГПНД сама проситься, оскільки для простеньких пластикових «стодвадцатьпяток» вона кілька дорогувато. Так само, як і для класичних «магнумів» з 55-ї по 90-ю моделі, тим більше, що вони все-таки не настільки гонористі, як їхні старші брати.

Не настільки давно виробництво помітно розширилося, і нині KarrMan пропонує ГПНД для всіх магнумів «Gamo» ( «Hunter 440» і десятки інших моделей), а також їх клонів від «Crosman», «Stoeger» та інших компаній. А якщо точніше, то під конкретне замовлення - взагалі для ВСІХ моделей пневматичних гвинтівок. Ось цього ми дійсно давно чекали!

Наприклад, досить часто на сайті задають питання, де знайти оригінальну 3-джоулева пружину для МР-512с? Відверто кажучи, в звичайних ормагах таких не зустрічали, трапляються буквально одиничні пропозиції в деяких інтернет-магазинах. Тому радили звернутися до знову ж трохи вітчизняним майстрам, які виготовляють ДП на замовлення по техзаданию. Однак зараз є і зовсім універсальний варіант - KarrMan запустив у виробництво регульовані ГПНД для МР-512 (на фото), а також МР-60 і МР-53. Тобто питання пошуку підходящої по джоулів пружини взагалі відпав - скільки треба, стільки й качай атмосфер.

Тобто питання пошуку підходящої по джоулів пружини взагалі відпав - скільки треба, стільки й качай атмосфер

Так, і ще майстер випускає (цитата) «сталеві, важкі і міцні модератори», в тому числі інтегровані, на всю довжину ствола (фото), для будь-яких моделей пневматичних гвинтівок.

Важливе зауваження: поновлення 2018 року персональної теми майстра KarrMan - https://forum.guns.ru/forummessage/25/517264-411.html.

Незрозуміло, навіщо псувати дійсно точну гвинтівку з рівним пострілом?
Контрафакт?
Що це дає на практиці?
Відчуття у юного стрільця шикарні, ну прямо, як з СВД саднув - здорово адже, правда?
Наприклад, досить часто на сайті задають питання, де знайти оригінальну 3-джоулева пружину для МР-512с?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов