Наша сеть партнеров Banwar
Robert Bosch GmbH (вимовляється: Роберт Бош ГмбХ) - німецька група компаній, провідний світовий постачальник технологій і послуг в області автомобільних і промислових технологій, споживчих товарів, будівельних і пакувальних технологій.
Компанія BOSCH була заснована німецьким підприємцем і інженером Робертом Бошем в 1886 році. Головний офіс компанії розташований в місті Герлинген, Німеччина, недалеко від Штутгарта.
У 2013 році компанія Bosch вклала в наукові дослідження і розробки більш 4,5 млрд євро, а також подала заявки на отримання понад 5 000 патентів по всьому світу. Близько 280 000 співробітників забезпечили в 2013 фінансовому році обсяг продажів в 46,1 млрд євро.
До групи компаній BOSCH входять Robert Bosch GmbH і більше 360 дочірніх підприємств і регіональних компаній приблизно в 50 країнах. Разом з партнерами в сфері продажів і обслуговування компанія Bosch представлена майже в 150 країнах.
З 1 липня 2012 р головою правління є Фолькмар Деннер (Volkmar Denner).
Історія компанії BOSCH
1886-1900 - майстерня точної механіки і електротехніки. Компанія BOSCH була заснована німецьким підприємцем і інженером Робертом Бошем (1861-1942) в 1886 році під назвою «Майстерня точної механіки і електротехніки». Початковий штат фірми складався з одного механіка і одного підмайстри, а статутний капітал в 10 000 німецьких марок був узятий з батьківської спадщини.
У перші роки свого існування майстерня займалася в основному виготовленням і збутом електричного обладнання всіх типів: від телефонних апаратів до дистанційних сигналізаторів рівня води. Бізнес Роберта Боша пішов в гору в середині 1890-х років, коли почалася електрифікація Штутгарта і компанія уклала кілька контрактів на установку ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ.
1901-1923 - перетворення в міжнародного постачальника автомобільних комплектуючих. У 1887 році компанія Роберта Боша розробила першу систему запалювання від магнето для однієї з машинобудівних компаній. За основу був узятий апарат, що генерує електричну іскру для детонації повітряно-паливної суміші в двигуні внутрішнього згоряння. Удосконаливши і адаптувавши дану систему для високооборотного двигуна, Роберт Бош вирішив головну проблему ранньої історії автомобілебудування - запалювання від магнето швидко прийшло на зміну небезпечним калильним трубках Даймлера, що використав відкрите полум'я.
З метою самостійного випуску комплектуючих для виготовлення систем запалювання від магнето в 1909 р був відкритий перший завод компанії в м Фойербах. Автомобільний асортимент компанії поповнили електричний стартер (1914 г.), клаксон (1921 г.), склоочисники (1926 р) і покажчики повороту (1928 р).
Компанія BOSCH стала також пропонувати побутову техніку: в 1928 р стала проводитися електрична машинка для стрижки волосся, а в 1933 р з'явився перший холодильник BOSCH. У 1932 р компанія перейняла у фірми Junkers виробництво термоелектричного обладнання, і в тому ж році дочірня компанія Blaupunkt випустила на ринок перше в Європі серійне автомобільне радіо. У 1912-1913 рр. була розроблена автомобільна фара BOSCH.
У 1920-х роках компанія BOSCH постійно розширювала асортимент обладнання для автомобільної промисловості, випускаючи велосипедні ліхтарики, АКБ, електричні автомобільні сигнали Bosch, покажчики повороту і склоочисники. Прориву вдалося досягти в 1927 р після розробки вприскувача паливного насоса для дизельного двигуна для вантажівок, а з 1936 р для легкових автомобілів.
У період з 1933 по 1945 р керівництву компанії BOSCH довелося долати серйозні протиріччя: з одного боку, підприємство було залучено в економічну структуру націонал-соціалістичного режиму, з іншого боку, Роберт Бош та інші керівники фірми чинили опір політичному режиму. Саме тому Роберт Бош в 1937 р перетворив підприємство з акціонерного товариства в товариство з обмеженою відповідальністю, щоб зберегти компанію виключно в руках членів сім'ї. Після закінчення війни в 1945 р більшість підприємств Bosch лежало в руїнах в результаті повітряних нальотів. Але Роберт Бош цього не побачив, він помер 12 березня 1942 р
1946-1959 - відновлення і економічне диво. Після 1945 р компанії Bosch, незважаючи на вкрай складне становище компанії, вдалося домогтися успіхів. У 50-х роках було запущено виробництво в Індії, Австралії та Бразилії. Дочірня компанія Blaupunkt в 1952 р випустила першу в Європі автомагнітолу з УКВ-діапазоном. У 1951 р почалося серійне виробництво механічних паливних насосів для бензинових двигунів легкових автомобілів.
1960-1989 - нові напрямки діяльності і прорив в електроніці. В результаті покупки ряду фірм компанія Bosch з 1963 р розвиває напрямок пакувальної техніки. Напрямки виробництва пневматичного і гідравлічного обладнання були згодом об'єднані в відділення автоматизованої техніки. Період між 1960 і 1989 почалися дискусії про безпеку руху і екології. Bosch розробила систему електронного управління уприскуванням палива для бензинових двигунів D-Jetronic (1967), першу антиблокувальну систему ABS (серійно встановлена на Mercedes-Benz W116 з 1978 р.) [2], електронний блок управління дизельним двигуном EDC (1986 р ), а також навігаційну систему Blaupunkt TravelPilot (1989 г.).
1990-2011 - відповіді на виклики глобалізації. У 1990-х роках курс на інновації був продовжений, цілком у дусі нинішнього стратегічного гасла «Техніка для життя». Технологічним проривом і комерційним успіхом стала розробка в 1995 р програми електронної стабілізації ESP, система ТНВД Common Rail (1997 г.), система безпосереднього уприскування бензинового палива DI-Motronic (2000), системи допомоги водієві, наприклад, адаптивний круїз-контроль ACC (2000). У 2003 р компанія Bosch представила «Ixo» - першу акумуляторну викрутку з літій-іонним акумулятором. Перші гібридні автомобілі з приводами компанії Bosch випущені на ринок в 2010 р, в тому ж році почалося виробництво літій-іонних акумуляторів.
склоочисники BOSCH
На сьогоднішній день склоочисники BOSCH виробляються в Китаї, Бельгії та США. Для американського ринку виробляється окрема лінійка BOSCH Icon, яку можна часто зустріти в інтернет-магазинах Amazon, на сайті eBay і маркетах автозапчастин США. У Бельгії і Китаї ж виробляються BOSCH Twin, Eco і найбільш популярна лінійка AeroTwin, які йдуть на європейський і азіатський ринок.
BOSCH Icon - американський аналог склоочисників BOSCH AeroTwin. В його основі лежить безкаркасні конструкція з міцною гумою і графітовим напиленням. Кріплення дуже міцні. На відміну від європейського "Боша", щітка йде в блістері і з більш привабливим оформленням коробки, ніж європейські жовті картонки.
BOSCH AeroTwin - найпопулярніша лінійка двірників в СНД. Це безкаркасні склоочисники з надійними кріпленнями і непоганою якістю роботи гумки. Оскільки останнім часом на ринку все більше китайських, ніж бельгійських щіток, якість трохи впало. Проте, німці намагаються його підтримувати, контролліруя китайські заводи.
BOSCH MultiClip - той же AeroTwin, але з унікальним універсальним кріпленням від "Боша". Це дійсно унікальна розробка, так як більшість виробників пропонують на вибір безліч різних адаптерів, які можна змінювати. BOSCH ж у своїй моделі MultiClip зробив один-єдиний унікальний адаптер, який дозволяє закріпити щітку на одному з чотирьох унікальних кріплень, не змінюючи самого адаптера. Саме ця модель двірників Бош проводиться в Китаї, а тому ми намагаємося тримати їх в наявності по мінімуму.
BOSCH Twin - класична каркасна металева щітка склоочисника "Бош". Ставилося на багато автомобілів в якості оригінального двірника. Наприклад, це двірники BMW E39 , склоочисники Range Rover , двірники BMW E34 і двірники BMW E38 . американський аналог склоочисників BOSCH AeroTwin. В його основі лежить безкаркасні конструкція з міцною гумою і графітовим напиленням. Кріплення дуже міцні. На відміну від європейського "Боша", щітка йде в блістері і з більш привабливим оформленням коробки, ніж європейські жовті картонки.
BOSCH Eco - найпростіша модель двірників від "Боша", буває тільки для кріплення гачок. Виробляються в Китаї і мають просту каркасну конструкцію з простою гумкою. Нічого особливого, просто бюджетні двірники BOSCH.
BOSCH Rear - спеціальні задні двірники BOSCH для автомобілів, у яких ззаду застосовується спеціальне кріплення склоочисників. Задні двірник накритий пластиковим кожухом і має якісну гумку. Його вистачає надовго, адже використовуються задні двірники значно рідше передніх.
Щітки склоочисника BOSCH дуже популярні в Росії і країнах СНД, однак, потрібно визнати, що їх якість істотно впало за останні роки, через те, що виробництво було перенесено в Китай. Звичайно, вони якісні і надійні. Але якщо раніше оригінальні двірники Audi A8 могли прослужити до п'яти років, то зараз оригінальні щітки "Бош" для цього автомобіля прослужать не більше двох років. Може і більше, це вже залежить від умов експлуатації, звичайно ж. Та й що скаржитися, - навіть два роки - вже не мало.
Цікаво почитати:
- Мобільна і планшетні версія WIPERS.UA
- Зовнішня реклама WIPERS.UA в Києві
- Двірники Land Rover (Range Rover, RR Sport, Evoque, Discovery, Freelander)
- Які двірники краще для Mercedes ML (W163, W164, W166)
- Як підняти двірники в Nissan Juke (Ніссан Жук)
- Як експлуатувати двірники (щітки склоочисника)
- Коли (як часто) міняти двірники, щітки склоочисника
- Які склоочисники краще, кращі двірники
- Як підібрати склоочисники, двірники, підбір по авто
Всі статті та огляди →