Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Brainbox Auto - автожурнал. Все про автомобілі

  1. Volvo V40 Cross Country. Тест Драйв Автор Іван Жестков Volvo Volvo V40 Cross Country Щоб перевірити,...

Volvo V40 Cross Country. Тест Драйв

Наша сеть партнеров Banwar

Автор Іван Жестков Volvo

Volvo V40 Cross Country

Щоб перевірити, чи так уже новий швед «без доріг», як заявляє виробник, Іван Жестков катався тиждень на новенькому V 40.

За кермом Volvo V40 Cross Country.

Дизайн свіжий, цікавий, новий і при цьому стриманий, в традиціях Volvo . Машина в статиці вже натякає про свій динамічному потенціалі, що змушує швидше сісти за кермо. Підходжу до дверей водія, беруся за ручку, і машина відкривається сама, розпізнавши в мені господаря по ключу в кишені (технологія «без ключа»). Сідаю на водійське місце в шкіряне крісло, яке за допомогою електрорегулювань легко і швидко налаштовую під себе. Я - людина середньої комплекції - відчуваю себе в кріслі затишно і надійно, завдяки вдалому профілю подушки і спинки, плюс хорошою бічною підтримкою. Руки лягають на рульове колесо, яке регулюється в двох площинах, і я спостерігаю, як мене вітає нова графічна панель приладів, вимальовуючи образ автомобіля білими лініями на чорному фоні - красиво і приємно.

Руки лягають на рульове колесо, яке регулюється в двох площинах, і я спостерігаю, як мене вітає нова графічна панель приладів, вимальовуючи образ автомобіля білими лініями на чорному фоні - красиво і приємно

Ця графічна панель має три режими: Eco з економетрії, Elegance з великим спідометром і бронзовим фоном, Performance з великим тахометром в бадьорить червоному кольорі. Така ж панель приладів повинна з'явитися і на інших моделях Volvo 2014 модельного року. Центральну панель вінчає кольоровий монітор з хорошою графікою і діагоналлю сім дюймів. На цей екран виводиться інформація про налаштування музики, щодо білоруського режиму кліматичної системи. Тут же можна вийти в меню My Сar, щоб подивитися статистику витрати палива, перевести систему стабілізації в спортивний режим, ознайомитися з рекомендаціями автомобіля про те, як можна зменшити витрату палива, плюс багато іншого. Ще однією незвичайною деталлю в салоні машини є дзеркало заднього виду, виконане без звичної пластикової рамки. В цілому інтер'єр викликає виключно позитивні, теплі почуття.

Щоб наповнити салон справжнім теплом, я запускаю двигун, налаштовую кліматичну установку, включаю підігрів водійського крісла і електрообігрів лобового і заднього скла. Підігрів передніх сидінь винесено в окрему опцію, що свідчить про навмисне функціональному здешевлення базових версій автомобіля. Ця тенденція буде поширена і на інші моделі компанії в майбутньому році. Виходжу з автомобіля і сідаю на заднє сидіння «сам за собою». З ростом 179 сантиметрів я легко поміщаються на другий ряд, де знаходжу зручні крісла, підлокітник, підстаканники і обігрів задніх сидінь. І все ж - цей автомобіль для водія.

Поїхали!

Мені дістався автомобіль з дволітровим турбованим двигуном, який видає 213 кінських сил і 300 ньютон-метрів крутного моменту, і повним приводом. Коробку перемикання передач - вона в моделі завжди автоматична з шістьма передачами - в положення drive і вперед. Відразу розумієш, що підвіска налаштована на отримання задоволення від водіння. На малому ходу виїжджаю на смугу для розгону на КАД і, використовуючи менше половини ходу педалі газу, легко вливаюся в потік. Нова модель має більш ніж достатню динаміку і готова активно розганятися практично з будь-якій швидкості. Проїхавши по Каду близько 30 кілометрів і 2 кілометри по місту, я подивився середня витрата палива за поїздку, який склав 8 літрів на 100 кілометрів шляху. Відкриваю багажник Volvo - ніяких сюрпризів, звичний «трюм» для гольф-класу. Але в 496 літрів обсягу візуально не віриться.

При русі по трасі нових вражень від автомобіля я не отримав, але зміг випробувати адаптивний круїз-контроль. На відміну від звичайного круїз-контролю, адаптивний дає можливість прив'язувати автомобіль не до швидкості, а до відстані до попереду машини, що йде. V 40 сам пригальмовував і прискорювався, дотримуючись задану дистанцію до машини мого друга, який їхав попереду. Численні вади наших доріг дали зрозуміти, що автомобіль непогано справляється зі стиками, вибоїнами, але не балує пасажирів зайвим комфортом. Додати плавності ходу можна, вибравши штатні шістнадцяті колеса замість вісімнадцятих, як на нашому авто. В цілому, підвіска V 40 зібрана, автомобіль не спотикається об ями і відрізняється хорошою курсовою стійкістю. А що з поворотами?

Вже за містом я розвантажив автомобіль, взяв штурмана, і ми вирушили підкорювати засніжені звивисті стежки. Саме на цьому імпровізованому спецділянці я отримав величезне задоволення від автомобіля. Як машина чіпко тримається за дорогу, як вона прописує віражі, дозволяє проходити повороти в занесенні (при включеному спортивному режимі системи стабілізації) - пісня! Застосовуваний тут електропідсилювач рульового колеса відчувається, але не заважає адекватної зв'язку з передніми колесами. Я був змушений обмежити себе в отриманні задоволення від пілотування нової Volvo лише тоді, коли машина натякнула про низький рівень палива в баку об'ємом 57 літрів. За час керування автомобілем в бойовому режимі середня витрата склала більше 16 літрів - і це непогано для такого режиму.

Конкуренти?

Сама компанія Volvo визначила наступний список конкурентів: Audi Q3, BMW X 1, Subaru XV і новий Mercedes A-класу. Я схильний погодитися з останнім конкурентом, але тільки якщо взяти V 40 CC з переднім приводом. При цьому, на мій погляд, до нової моделі Volvo ближче такі машини, як Audi A 3 Quattro, BMW 1-ї серії X -Drive і навіть Subaru WRX. Саме ці повнопривідні автомобілі здатні дарувати задоволення від водіння і зручність при щоденній експлуатації. Але ні в одній з них я не можу отримати заводський передпусковий підігрівач двигуна і салону, яким мене так радував «інновації» Volvo V 40 CC при буденної експлуатації. Щовечора я встановлював таймер підігрівача і на наступний день вранці сідав в теплий салон автомобіля, запускав теплий двигун і відразу починав рух.

сайдбар

Volvo V 40 Cross Country - наступник відразу трьох моделей в лінійці марки Volvo. Автовиробник припинив провадження моделей C30, S40 і V50 і запропонував клієнтам одну зовсім нову модель V40. Саме так, без приставки Cross Country, модель почала своє існування. Volvo V 40 - хетчбек гольф-класу, який по довжині і ширині на лічені сантиметри перевершує новий Volkswagen Golf сьомого покоління.

Однак на російський ринок було вирішено постачати саме Volvo V 40 Cross Country. Що криється за цією позашляхової приставкою, і позашляхова вона? Зовнішні відмінності полягають в тому, що автомобіль отримав елементи з нефарбованого пластика по колу, поздовжні рейлінги на даху, сріблясті накладки на передньому і задньому бамперах і опціональні накладки на пороги. Технічні зміни криються в збільшеному дорожньому просвіті. Кліренс шведи збільшили цікавим способом - встановили проставки між підрамниками і кузовом і поставили колеса більшого розміру з незначною зміною кінематики підвіски; саме тому офіційні дані про дорожньому просвіті, який становить 145 міліметрів, радують не так, як хотілося б.

Важлива особливість Cross Country полягає в можливості вибрати автомобіль з повним приводом, реалізованим через муфту Haldex в приводі задніх коліс. Така ж система повного приводу застосовується на старших братів нової моделі: XC60, XC70, XC90.




Схожі статті:

4 квітня в Москві відбулася довгоочікувана прем'єра нової моделі Datsun, призначеної для Росії. Skoda Rapid - один з тих рідкісних автомобілів, що завойовують народну любов і повагу ще до того, як їх побачили живцем. Недорогий, стильний і ультрапрактічний ліфтбек немов дав фору конкурентам, затримуючись на старті продажів в Росії. Але не спізнився чи Skoda Rapid з появою і стала чи пауза гросмейстерської. Зараз з'ясуємо! Прощай, Lacetti, і здрастуй, Gentra!


blog comments powered by

А що з поворотами?
Конкуренти?
Що криється за цією позашляхової приставкою, і позашляхова вона?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов