Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Бронеавтомобіль ГАЗ-2330 «ТИГР» (Росія)

Наша сеть партнеров Banwar

За розробку вітчизняного багатоцільового броньованого автомобіля взялися конструктори Газу під керівництвом Олександра Григоровича Масягіна, що мав величезний досвід створення і модернізації колісних броньованих машин БРДМ-2, БТР-70. БТР-80, БТР-90, ГАЗ-39371 «Водник» та інших. Наші конструктори, вивчивши проблеми «Хаммера», виробили концепцію нової машини, що отримала згодом позначення «Спеціальне транспортний засіб« Тигр »(далі СТС ГАЗ-2330« Тигр »). В результаті з'явився автомобіль, найбільш повно відповідає сучасним вимогам. На ГАЗі виготовили кілька зразків в різних варіантах, в тому числі з броньованим корпусом.

Восени 2003 р два броньованих ГАЗ-2330 «Тигр» надійшли в дослідну експлуатацію в московський ОМОН. Через рік керівництво МВС прийняло рішення про придбання партії СТС для оснащення спецпідрозділів. Серійне виробництво організовано на Арзамаському заводі, що входить в ТОВ «ВПК» ( «Військово-промислова компанія»), вже з урахуванням зауважень і побажань спецназівців. «Тигр» вийшов на простір. Багато хто до цих пір упевнені, що машина виготовлена ​​на шасі автомобіля ГАЗ-66. Чомусь склалася така думка, але в конструкції «Тигра» практично немає вузлів і агрегатів «шістдесят шостого». Загальні у них тільки колісна формула 4x4 і рамна конструкція. В автомобілі ГАЗ-2330 «Тигр» на зварений рамі високої жорсткості змонтовані незалежна торсіонна двохважіль підвіска всіх коліс з гідравлічними амортизаторами, силовий агрегат у складі: дизельний двигун, зчеплення з пневмогідраеліческім підсилювачем, п'ятиступінчаста механічна коробка передач, двоступенева роздавальна коробка з міжосьовим диференціалом з електропневмопріводом його блокування, системи двигуна (охолодження, паливна і т.д.), два мости з диференціалом підвищеного тертя, колісні ред ктор, колеса з шинами для руху по важкодоступній місцевості.

), два мости з диференціалом підвищеного тертя, колісні ред  ктор, колеса з шинами для руху по важкодоступній місцевості

При створенні спеціального транспортного засобу ГАЗ-2330 «Тигр» було прийнято рішення про максимально можливої ​​поузловой уніфікації з перевіреними багаторічною експлуатацією та бойовим використанням вузлами бронетранспортера БТР-80 і многоцелееого високомобільного броньованого автомобіля ГАЗ-39371 «Водник». Йдеться, перш за все, про найбільш навантажених вузлах ходової частини. Це значно зменшило час проектування СТС і дозволило уникнути проблем, пов'язаних з освоєнням виробництва нових вузлів. Але на відміну від багатовісних бронетранспортерів. знадобився більш високий ресурс вузлів і машини в цілому. Тому кожен елемент конструкції був глибоко модернізований, їх надійність підтвердили численні випробування.

Бронеавтомобіль ГАЗ-2330 «Тигр»

Відповідно до технічних вимог СТС ГАЗ-2330 «Тигр» повинен розвивати високу швидкість руху як по дорогах загального користування, так і по важкодоступній сильнопересеченной місцевості, Ці характеристики гарантовані новою конструкцією тріснув, збільшеними ходами важелів підвіски, новими енергоємними гідравлічними амортизаторами. Нова длінноходная підвіска, кліренс 400 мм. великі кути звису, оптимальна колісна база, постійний повний привід, можливість блокування міжосьового і міжколісних диференціалів забезпечують найвищу прохідність по слабонесущих сирим грунтам і стійкість при русі з максимальною швидкістю як на сухому, так і на мокрому шосе. Екіпаж почуває себе комфортно як при русі по шосе (до 140 км / ч), так на бездоріжжі (до 70 км / ч). В даний час в якості силового агрегату на ГАЗ-2330 «Тигр» використовується турбонаддувний дизельний двигун з рідинним охолодженням Cummins 205 (широко використовується на автобусах ПАЗ). Його 20S к.с. забезпечують СТС питому потужність більше 28 к.с. / т і відповідно, високі динамічні характеристики. У найближчій перспективі, в першу чергу на «Тигри», які підуть е Міністерство оборони РФ, встановлять вітчизняний дизельний двигун ЯМЗ-534 з турбонаддувом. Цей мотор компактніше, розвиває велику потужність (235 к.с.} і відповідає екологічним вимогам «Євро-3».

Рамна конструкція СТС ГАЗ-2330 «Тигр» дозволяє використовувати єдине базове шасі під установку різних кузовів залежно від побажань замовників, будь то військовий, поліцейський або цивільний варіант автомобіля. В даний час на ВАТ «Арзамаський машинобудівний завод» освоєно в серійному виробництві три модифікації: дві з броньованими кузовами для потреб МВС РФ (ГАЗ-233034 і ГАЗ-233036) і модель С неброньованих кузовом (ГАЗ-233001). Модифікація З броньованим кузовом для спецпідрозділів МО РФ (ГАЗ-233014) буде запущена в серію з початком поставок вітчизняних моторів. Серійні модифікації уніфіковані по конструкції моторно-трансмісійного відділення, відділення управління, відрізняються рівнем пулестойкости (товщиною бронювання) і конструкцією кузовів. Крім того, модифікації з броньованими кузовами мають однооб'ємні тридверні кузова з бічними та задніми вікнами або з вбудованими в скла бійницями для ведення стрільби зі стрілецької зброї.

На даху броньованого армійського ГАЗ-2330 «Тигр» встановлена ​​поворотна платформа, на якій а перспективі планується монтаж турельних установок під різне стрілецьку зброю: 30-мм автоматичний гранатомет АГС-17 (АГС-30), 12,7-мм кулемет «КОРД» або 7,62-мм кулемет ПКМ (ПКП «Печеніг»), Розмір люка поворотної платформи дозволить вести одночасну стрільбу в двох напрямках двом членам екіпажу, Усередині СТС «Тигр» ГАЗ-233014 будуть встановлені укладання для магазин-коробок боєкомплекту кулеметів і гранатомета, обладнані місця кріплення по-пох одному боєприпасів і зброї (РПГ-22, РПГ-26 або РШГ-2) і ПЗРК ( «Голка» або «Голка-С»). Цей варіант «Тигра» оснащений також двома потужними фарами-шукачами, встановленими по одній спереду і ззаду на даху і керованими зсередини машини. На дахах бронекузовов СТС «Тигр» для МВС (ГАЗ-233034 і ГАЗ-233036) обладнані за два люка прямокутної форми. Кронштейни на люках під установку зброї в цих модифікаціях не передбачені.

Усередині кузова на трансмісивному тунелі встановлений універсальний кронштейн під монтаж засобів зв'язку з їх підключенням до електроживлення. Зовні є кронштейни під установку антен. Щоб убезпечити екіпаж від поразки вторинними осколками і для виключення рикошету при пробитті броні, на внутрішній поверхні кузовів всіх броньованих варіантів СТС ГАЗ-2330 «Тигр» встановлена ​​антіосколочная захист. Неброньований модифікація має чотиридверний кузов з ізольованим від населеного відділення багажним відділенням з двостулкових дверима. Оскільки шасі автомобіля, трансмісія і силовий агрегат залишилися колишніми, то і прохідність машини також залишилася дуже високою. Невелика партія неброньованих п'ятидверний «Тигрів», випущена кілька років тому, відразу ж була розкуплена.

Бронеавтомобіль ГАЗ-2330 «Тигр»

Всі модифікації СТС ГАЗ-2330 «Тигр» оснащені системою автоматичного регулювання тиску повітря в шинах, керованої водієм за допомогою електронного блоку, системою автоматичного пожежогасіння з можливістю включення з місця водія, передпусковим підігрівачем, що забезпечує запуск двигуна при температурах до -50С. Є опалення населеного відділення кузова. Для зручності рульове колесо і сидіння водія і переднього пасажира регулюються по висоті і в горизонтальному напрямку. Модифікації з броньованим кузовом мають лебідку самовитаскування з електроприводом, місця підключення повітряної системи гальм і електроживлення на передній і задній поперечках рами для під'єднання до буксиру при буксируванні. Крім того, на даних модифікаціях можуть бути встановлені світломаскувальних пристрою. На неброньованих «Тиграх» лебідка встановлюється за бажанням замовника. Також на СТС «Тигр» можуть бути встановлені автоматична коробка передач, система кондиціонування, антиблокувальна система, мережа для закріплення рейдових рюкзаків екіпажу на даху машини. СТС «Тигр» постійно вдосконалюється. Нещодавно з'явилася модель з бортовою інформаційно-керуючою системою (БІУС) і мультиплексной системою управління електрообладнанням, яка складається з двох підсистем: контролю функціонування і навігації і комплексного управління та контролю стану електрообладнання автомобіля. Підсистеми інтегровані в бортову мережу машини за допомогою мультиплексной шини CAN.

Всі зразки СТС ГАЗ-2330 «Тигр» отримали найвищі відгуки від експлуатуючих їх організацій та структур. Слід зазначити, що «Тигри» вже побували в бою. Певна кількість брало участь в операції з примусу Грузії до миру в серпні 2008 р За відгуками екіпажів, в Південній Осетії СТС ГАЗ-2330 «Тигр» зарекомендували себе добре. Завдяки своїм чудовим якостям машини вберегли не одне життя наших солдатів і офіцерів. Подробиці, в силу специфіки, не розкриваються, але факт залишається фактом - поява «Тигрів» змусило противника скласти зброю.

Тактико-технічні характеристики ГАЗ-233014 «Тигр»

Довжина, мм - 4610

Ширина, мм - 2200

Висота, мм - 2000

Колісна база, мм - 3000

Дорожній просвіт, мм - 400

Колісна формула - 4x4

Вантажопідйомність, кг - 1500

Місткість, чол. - 2-10

Шини, розмірність - 335/80 R20

Споряджена маса автомобіля, кг - 5300

Максимальна швидкість, км / год - 125-140

Кут подоланого підйому, град. - 45

Допустимий крен при русі по косогору, град. - 30

Глибина подоланого броду, м - 1,2

Кут свеса передній / задній, град. - 52/52

Мінімальний радіус повороту, м - 8,9

Трансмісія - 6-МКПП / 5-АКПП

Джерело: www.dogswar.ru

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов