Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Броньовик за 11 мільйонів

  1. тигрячої стежкою
  2. Наше проти імпорту

Наша сеть партнеров Banwar

Такий машини на наших редакційних випробуваннях ще не було! Сім тонн спорядженої маси, шестімілліметровой бронесталь і ходова частина від БТР: на Дмитрівському автополігоні побував Тигр СБМ. Ми вдосталь поїздили на ньому по асфальту, бруківці і бездоріжжю. Навіть застрягти примудрилися ...

Коли представники військово-промислової компанії (ВПК), яка виробляє БТР і Тигри в Арзамасі, запропонували нам випробувати Тигр, я не здивувався. Авторевю регулярно розповідає про військову техніку: мені доводилося водити БТР і БМД, гусеничний Курганец-25 і зенітну установку Панцир.

Але знаєте, чим від них відрізняється Тигр? Тим, що його може купити будь-який бажаючий! І не тільки в цивільній, неброньованої, версії - такі є, наприклад, у Шанцева і Жириновського, а у Микити Михалкова їх навіть два.

Відтепер до продажу пропонується саме той Тигр, про який піде мова, - у виконанні СБМ (спеціальна броньована машина), із захистом по п'ятого класу російського ГОСТу від куль автомата Калашникова з термоупрочненним сердечником. Прийнято на постачання внутрішніх військ МВС Росії наказом від 2014 року. Ціна на відкритому ринку - від 11 мільйонів рублів. Ну що, беремо?

тигрячої стежкою

Тигр з'явився на світло на рубежі двохтисячних - причому не на замовлення російської армії. Арабські Емірати купили партію американських Хаммерів, однак вони не влаштували місцевих військових. Тоді араби, причому через представника чеської Татри, звернулися до ГАЗу, який в той час виробляв БТР. Мовляв, чи не можна зробити щось подібне Хаммеру?

вперше ми розповідав і про Тигр в 2002 році, коли він тільки з'явився в Росії

Газовци відповіли, що для цього потрібно кілька років. Замовники відповіли: «Рік». Зійшлися на тому, що машину створять за рік, але цього разу вже існуючих компонентах. Так і вийшло: підвіску і колеса запозичили у БТР-80. Автором Тигра став легендарний конструктор газовской бронетехніки Олександр Масягін.

Перші три зразка були готові в 2001 році, їх відправили на виставку і випробування в Емірати. Однак араби, просто кажучи, кинули ГАЗовци: не повернули їм екземпляри, а замість цього за допомогою підрозділу Renault Trucks Defense створили свою машину, яка називається Nimr (що в перекладі на російську і означає «тигр») і лише віддалено нагадує прародителя.

Але оскільки креслення залишилися у ГАЗовци, проект вирішили відродити. При цьому у російського Тигра і арабського Німра є важлива відмінність: якщо Nimr володіє несучим кузовом, то Тигр, як і всі газовской вантажівки, - рамний. З одного боку, це ускладнює конструкцію, з іншого - дозволяє встановлювати на один і той же шасі різні корпуси.

Доля Тигра була неясною, поки його замовником в 2002 році не став московський СОБР. Слідом підтяглися військові - в результаті в 2006-му машину прийняло на постачання МВС (варіанти СПМ-1 і СПМ-2, він же Альфа-ВВ, які розрізнялися класом захисту), роком пізніше Міноборони - з бронюванням по третьому класу, нижче, ніж у ВВ МВС. Втім, на той час внутрішні війська щосили брали участь в справжніх бойових операціях на Кавказі - і їм треба було реально захищатися від обстрілу.

Наше проти імпорту

Залишалася серйозна проблема: іноземний двигун! Спочатку планувалося встановлювати австрійський Steyr, однак він виявився надто дорогим - і до 2010 року Тигри оснащувалися турбодизелем Cummins бразильського виробництва. Але якщо для МВС він підходив, то для Міноборони використання агрегатів потенційного противника (штаб-квартира компанії Cummins знаходиться в США) було неприйнятно.

Під капотом - рядна ярославська «четвірка» потужністю 215 к.с. Добре видно вогнегасники протипожежної системи

І тут у Групи ГАЗ з'явився свій відповідний двигун - ЯМЗ-534. Звичайно, теж не стовідсотково російський: він розроблений у співпраці з австрійською фірмою AVL і спочатку складався багато в чому з імпортних компонентів. Але в 2016 році, коли я побував на виробництві таких моторів, рівень їх локалізації досягав 75% з подальшим виходом на 80%. Разом з цим двигуном Тигр отримав «горбочок на носі»: оскільки ЯМЗ крупніше, ніж Cummins, на бронекапоте з'явилося характерне піднесення.

Бронекапот піднімається на газових пружинах, а щоб закрити його, потрібно докласти чималих зусиль

Бронекапот піднімається на газових пружинах, а щоб закрити його, потрібно докласти чималих зусиль

Привіт від колишньої Газелі: якщо важіль відкривання капота не повернути в початкове положення, замок не почуєте

джерело https://autoreview.ru/

Але знаєте, чим від них відрізняється Тигр?
Ну що, беремо?
Мовляв, чи не можна зробити щось подібне Хаммеру?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов