Наша сеть партнеров Banwar
У 2018 році змінено регламент відстеження і пошуку зниклого багажу авіапасажирів. Майбутні зміни вже анонсувала Міжнародна асоціація повітряного транспорту (IATA). З подробицями - «Вісник АТОР».
БІЛЬШЕ ПОЛОВИНИ ВТРАТ багажу ВІДБУВАЄТЬСЯ ПІД ЧАС стикувань
За попередніми даними, відповідальним за заходи щодо підвищення ефективності відстеження багажу і будуть саме на авіакомпанії. За даними IATA, яка має намір ввести новий «багажний» регламент вже наступного літа, проблеми з втраченим багажем обійшлися авіаційної галузі в 2,1 млрд доларів. У минулому році в світі пропало майже 22 мільйони валіз і сумок. Причому більше половини були загублені під час стикувань пасажирів.
За даними компанії SITA, яка надає IT-послуги учасникам авіаційної галузі і відстежує інформацію по багажним системам практично всіх аеропортів світу, ще 16% валіз і сумок просто не були вчасно завантажені, 15% - були втрачені через помилки в квиткових квитанціях, а інша частина втрачена через поєднання різного роду факторів, будь то зняття з рейсу через перевагу, помилки при завантаженні або специфіки сервісу місцевого аеропорту, який, наприклад, погано обробляє великогабаритний або нестандартний багаж.
Вважається, що шанси розшукати багаж протягом перших 48 годин великі: це відбувається в 85%.
ПЕРЕВІЗНИКИ повідомлятимуть ПАСАЖИРІВ Про ВТРАТИ багажу ВІДРАЗУ
За новими правилами, IATA, зажадає від авіакомпаній відстежувати багаж пасажирів на всіх критичних етапах перевезення, включаючи стикування, і зобов'яже перевізників повідомляти пасажирів миттєво, що їх багаж втрачено, замість того, щоб накладати на мандрівників відповідальність самим повідомляти про втрату своїх валіз і сумок вже за фактом в аеропорту. Крім того, авіакомпанії зобов'яжуть обмінюватися даними про втрачений багаж в оперативному режимі.
Як очікується, запропоновані заходи знизять втрати багажу на 30%.
Як відзначають в IATA, підтягнути багажну статистику потрібно європейським перевізникам: Мандрівники в Європі в чотири рази частіше втрачають свій багаж, ніж у Східній Азії. У минулому році європейські авіалінії втратили сумарно більше багажу (8 випадків на кожну тисячу пасажирів), ніж в 2015 році (7,8 одиниць на кожну тисячу пасажирів).
ЯК НЕ ВТРАТИТИ СВІЙ БАГАЖ В АЕРОПОРТУ: ПОРАДИ ТУРИСТАМ
Поки нові вимоги IATA не набули чинності, «Вісник АТОР» звернувся до представників авіагалузі з питанням про те, як мінімізувати ризик втрати багажу. Ось які рекомендації, зокрема, дали пасажирам в аеропорту «Пулково».
По-перше, варто оформити або заповнити наявну на валізі спеціальну (іменну) бирку, в якій написати латиницею свої ПІБ, актуальний адресу постійного місця проживання, контактний телефон, адреса електронної пошти.
По-друге, при підготовці до подорожі потрібно відклеїти всі попередні бирки, що містять штрих-код, щоб уникнути сканування неактуальною бирки системою обробки багажу. Не рекомендується упаковувати багаж в сумки округлої форми і зраджувати їм таку форму при упаковці плівкою. Валізи округлої форми мають більше шансів затриматися в дорозі, так як з більшою ймовірністю можуть скочуватися з ліній-сортувальників.
Нарешті, пасажирам варто запам'ятати відмінні риси своїх валізи або сумки, фірму-виробник (якщо є її вказівка на багажі). Крім того, до багажу можна прикріпити який-небудь розпізнавальний елемент (стрічку, наклейку і т.д.).
У прес-службі аеропорту привели найпоширеніші причини, за якими багаж може бути відправлений несвоєчасно.
По-перше, це наявність на валізі старих бирок з минулих поїздок, що призводить до невірного зчитування автоматизованою системою обробки багажу.
По-друге, це пізня реєстрація пасажира на рейс. Якщо при попаданні в багажну систему сумка викличе підозри і піде на додатковий огляд, це продовжить час її перебування в системі. В результаті багаж може не потрапити на який відправляється рейс, так як буде проходити огляд, на який потрапив пізніше через пізню реєстрації пасажира.
По-третє, справа в упаковці багажу в сумки округлої форми. Такі сумки мають більше шансів затриматися в дорозі, так як з більшою ймовірністю можуть скочуватися з стрічок. Якщо це відбувається, багаж випадає зі свого так званого «віртуального вікна» (тимчасового інтервалу, в який він поетапно проходить всі операції в системі), в результаті процедура обробки починається заново.
джерело