Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Cadillac Escalade

  1. Перше покоління Cadillac Escalade (1999 - 2000)
  2. Друге покоління Cadillac Escalade (2002 - 2006)
  3. Третє покоління Cadillac Escalade (2007 - 2014)
  4. Гібридна версія Escalade
  5. Обслуговування Cadillac Escalade
  6. Проблеми Cadillac Escalade

Наша сеть партнеров Banwar

Частина цього огляду (авторства нашого технічного директора) опублікована в журналі клуб 4х4 .

Cadillac Escalade - позашляховик класу «люкс», що випускається концерном General Motors. Кадилак - це підрозділ концерну, з конвеєрів якого сходять тільки шикарні і дорогі авто. Модель Cadillac Escalade (Ескалейд) була випущена в світ в 1999 році.

Модель Cadillac Escalade (Ескалейд) була випущена в світ в 1999 році

Кадилак-клуб - наш партнер. Пред'явіть клубну картку при розрахунку на касі.


Підстьобнула розробку цієї моделі презентація Ford Motor свого люксового позашляховика: Lincoln Navigator , А також зростаюча популярність дорогих японських і німецьких позашляховиків. Для GM стало ясно, що вони не повинні втратити свій шматочок цього ринкового сегмента - позашляховиків класу люкс.

Перше покоління Cadillac Escalade (1999 - 2000)


У підсумку, в 1999 році, через рік після появи головного конкурента, ринку був представлений Cadillac Escalade, який, по суті, став оновленої і трохи переробленою версією моделі GMC Yukon Denali. Все Ескалейд першого покоління мали 5 посадочних місць.

Як і базова модель, Ескалейд оснащувався двигуном 5.7 L Vortec 5700 V8 потужністю в 255 к.с. (190 kW), більш слабким, в порівнянні двигуном Навігатора. На авто встановлювався повний привід «Autotrac selectable 4x4» і 4-ступінчаста автоматична коробка передач 4L60E , Добре знайома по іншим автомобілям концерну.

Не можна сказати, що цей проект був успішний з самого старту, оскільки в нагальної гонці за Лінкольном, дизайну приділили не так багато часу, як варто було б. Саме тому, незабаром цю модель відправили на доопрацювання, з метою збільшити її конкурентоспроможність на ринку.

Друге покоління Cadillac Escalade (2002 - 2006)


Модель 2002 року одержала оновлений дизайн, який зробив її більш схожою на представників свого бренду. У стандартну комплектацію входив задній привід, двигун V8 об'ємом в 5,3 літра, в якості опції пропонувався повний привід і високоефективний двигун Vortec 6.0 L V8. Всі моделі (крім пікапів EXT) стали восьмимісному.

Для повнопривідної версії 2003 модельні роки вдосконалили систему динамічної стабілізації "StabiliTrak", а також додали регульовані педалі.

З 2004 року в базову комплектацію всіх Ескалейд (крім EXT) додали супутникове радіо XM Satellite Radio, а також система контролю тиску в шинах були додані. Сидіння другого ряду стали роздільними.

У цьому ж році була представлена ​​обмежена серія Platinum, за ціною 71,025 доларів. За такі гроші покупці отримували автомобіль з більш низькою і зручною посадкою. Крім цього, екстер'єр відрізнявся 20-дюймовими хромованими колесами і хромованою решіткою радіатора.

В інтер'єрі присутня обробка з чорного дерева, шкіряна оббивка дверних панелей. Салон оснащувався системою охолодження і підігріву сидінь (передніх і задніх), підігрівом і охолодженням власників для напоїв, моніторами для другого і третього рядів сидінь, а також комунікаційної системою OnStar.

Цікавий факт: Escalade другого покоління настільки надокучив на американських дорогах, що потрапив в нетленку Rockstar Games - Grand Theft Auto IV під ім'ям Cavalcade. Ми провели тест-драйв автомобіля і прийшли до висновку, що він досить точно відтворює поведінку реального автомобіля :)

Третє покоління Cadillac Escalade (2007 - 2014)


Виробництво третього покоління Escalade почалося в 2006 році в Арлінгтоні, при цьому автомобіль перенесли на нову платформу GMT900, що ріднить його з Chevrolet Tahoe і GMC Yukon. Крім стандартної версії, в лінійку моделей додалася подовжена версія ESV, а також оновлена ​​версія EXT.

Ціна нового «Ескалейд» стартувала з 57,280 доларів. За ці гроші покупець отримував версію із заднім приводом. Повнопривідні версії оснащувалися 6-ступінчастою АКПП 6L80-Е, з функцією електронного управління, з підвищувальної передачею і режимом буксирування причепа.

На нових Ескалейд встановлювали литий алюмінієвий двигун 6.2 L Vortec V8. із змінними фазами газорозподілу. Продуктивність його складає 403 л.с. (301 kW) - на 23 конячки більше, ніж у його побратима по концерну GMC Yukon Denali. У Lincoln Navigator третього покоління, до речі, майже на сотню менше - 5,4V8 Triton, який встановлювався на навігатор по 2014 рік, видає 300 сил, а після поновлення і переведення на 3,5V6 EcoBoost - 355, тобто гонку озброєнь поки виграє Escalade .

Автомобіль оснащений системою відключення циліндрів, дозволяючи при рівномірному русі з постійною навантаженням використовувати лише чотири циліндри з восьми. У міському русі ця функція за визначенням марна і дозволяє економити паливо виключно на трасі (особливо в режимі круїз-контролю - до 9л / 100км, за умови руху в потоці), але навіть при неактивній системі в місті, якщо не брати участі в ралі "світлофор -светофор ", багатолітрових вісімка здатна порадувати власника витратою до 18-22л / 100км, що (погодьтеся) гідно поваги.

Коефіцієнт лобового опору кузова - один з найнижчих серед позашляховиків, Сх = 0,363. Разом з новим мотором і новою трансмісією це призводить до поліпшення показників динаміки і економічності. Рама - з замкнутих профілів, зі збільшеною в порівнянні з колишнім поколінням жорсткістю. Подвійні подушки безпеки додають автомобілю безпеки.

На Кадиллак Ескалейд третього покоління встановили, нарешті, рульову рейку, замість "застарілого" інтегрального рульового редуктора, наділені автомобіль більш гострим управлінням. Сумніви в надійності подібної заміни на важкому позашляховику з часом розвіялися - рульова рейка виявилася на рідкість живучою, але навіть якщо доведеться її замінити вартість приємно здивує - 35000р, за оригінальну деталь (для порівняння, на BMW 750 вона коштує приблизно 180000р.)

Роздавальна коробка все таже - повнопривідна, без понижувального ряду, але, власне, Ескалейд ніколи і не претендував на лаври "пройдисвіта" - це прерогатива "молодшого брата" - Шевроле Тахо. Але, на відміну від Тахо, роздавальна коробка вимагає тільки регулярної заміни масла і в ремонті надбюджетний (не більше 20000р. В найгіршому варіанті, що виграшно виглядає на тлі Тахо - до 50000 рублів).

Незалежна підвіска зробила хід нового Ескалейд плавним і легким. Пневмоелементи амортизаторів отримали продовжений термін служби.

У стандартних наборах опцій присутні кондиціонер з трьохзонним клімат-контролем, рульове колесо, оброблене шкірою і деревом, радіо-контроль, круїз-контроль, шкіряна оббивка, система віддаленого запуску двигуна, підігрів передніх сидінь і сидінь другого ряду, стереосистема, компасс, індикатор температури за бортом, ченджер на 6 компакт-дисків і ряд інших, які роблять поїздку максимально комфортною.

У версії Platinum додавалася розважальна система DVD, навігатор, охолодження і підігрів власників для напоїв, камера заднього виду, охолодження передніх сидінь, вдосконалена шкіряна оббивка.

Геометричну прохідність "псують" не тільки електричні пороги (дуже надійні, на відміну від однокласника Лінкольн Навігатор), але і "спідниця" під переднім бампером, що заважає видертися навіть на невеликий бордюр (!).

Багато власників Ескалейд на зиму демонтують фартух (спідницю), щоб не пошкодити бампер на відвалах смерзшегося снігу вздовж доріг та у дворах, деякі йдуть далі - повністю переробляючи бампер, для збільшення просвіту.

Гібридна версія Escalade


Гібридну версію позашляховика представили в 2008 році на автошоу в Майамі. Ціна на модель починалася від 74 тисяч доларів. Escalade Hybrid оснащувався 6-літровим 8-цілінрового гібридним двигуном потужністю 332 к.с. Показник викидів відпрацьованих газів був знижений на 20% в порівнянні з негібридних двигунами.

Обслуговування Cadillac Escalade

Обслуговування абсолютно не обтяжливо для власника Ескалейд і цілком може дати фору невеликим європейським / японським седанам (про кросовери і позашляховики розмова навіть не йде). Наприклад, стандартне планове техобслуговування, що включає:

  1. діагностику підвіски, перевірку заправних ємностей
  2. зчитування кодів несправностей
  3. заміну масла в двигуні
  4. заміну повітряного фільтра

обійдеться власнику, за умови обслуговування в неофіційному сервісі, не більше, ніж в 5500р. (Разом з витратними матеріалами!)

Проблеми Cadillac Escalade

Двигун 3 покоління особливих нарікань не викликає. Трапляються проблеми з дросельною заслінкою, яка може «подвисать», однак ця проблема вирішується досить легко. Як мінімум це чистка приводу і проведення навчального тесту (близько 1000 рублів), як максимум - це заміна вузла (11000 рублів за деталь і 1350 рублів за роботи по заміні).

Комплект платинових оригінальних свічок запалювання, разом із заміною, обходиться в 4500 рублів, періодичність заміни обумовлена ​​виключно якістю палива, що заливається (в середньому один раз в 20-30 тисяч кілометрів).

Регламент заміни масла в чотириступінчастою автоматичної трансмісії (модель 4L60-E - старий, перевірений агрегат, изживший "дитячі" хвороби) - кожні 35-45 тисяч кілометрів, обійдеться в 6500р. (Включаючи всі витратні матеріали - фільтр, очищувач, Dexron VI і т.д.). В останній версії Escalade встановлено сучасний шестиступінчастий автомат 6L80e - регламент той же.

Пневмоелементи, встановлені у верхній частині штатних амортизаторів, зазнали змін і не вимагають настільки частої заміни, як це було на попередніх моделях. При бажанні їх можна без зміни конструкції замінити на звичайні амортизатори від Шевроле Тахо (без опції "авторайд").

Особливо економні любителі вже підібрали мегабюджетні аналог від ГАЗелі по 800 рублів за штуку (задні). Варто лише зауважити, що при заміні амортизаторів на альтернативні перестане працювати система динамічної стабілізації (стабілітрак), але це, як показує практика, практично не позначається на експлуатації.

Люфт в верхніх і нижніх кульових опорах потребують заміни, нижні опори обійдуться в 3000рублей за штуку (дилери міняють важіль в зборі - 15000р., Навіть якщо сайлент-блоки в отличном состоянии), верхні кульові опори міняються тільки в зборі з важелем - 8500рублей за оригінальну деталь.

Задні гальмівні диски, як не дивно, часто зношуються швидше передніх - 4000рублей за кожен диск + 2025р. колодки (заміна обійдеться в 1500 рублів); неоригінальні передні колодки, наприклад Рейбестос, стоять 2550р., бажаючим встановити оригінальний комплект має бути витрачено трохи більше 5000р.

Головний світло, як і личить американцям, м'яко сказати посередній. Встановлюються за європейським регламентом "Автотор" лінзованной фари мали неприємну "особливість" - спрямований промінь від лінзи пропалював пластик, правда проблем із заміною по гарантії не виникало ні у кого. За бажанням, дилери готові були встановити оптику від моделі Platinum американської комплектації за 150000р. (100000р. У неофіціалов), або альтернативні комплекти сторонніх виробників від 25000р. за пару.

Рекомендується також регулярне оновлення ПЗ на модулях управління двигуном, трансмісією і інших механізмів. Оскільки фахівці General Motors уважно стежать за виникаючими проблемами при експлуатації, помилки виправляються оперативно і в ПО вносяться необхідні зміни.

Ложкою дьогтю можна вважати дорожній податок: 409л / с множимо на 150р за "кінь" - навіть на тлі річного обслуговування люксового позашляховика, майже $ 2000. дорожнього податку значна сума (особливо, коли розумієш, що на самі дороги піде не більше 10%), та і ОСАГО істотно дорожче "стандартного" мінімуму.

Грунтуючись на багаторічному досвіді обслуговування американських позашляховиків Віта-Моторс може відповідально заявити, що Cadillac Escalade III - гідний автомобіль, на який варто звернути увагу!


 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов