Наша сеть партнеров Banwar
15 квітня 2011, 11:36 Переглядів:
Сезон. Шиномонтажку краще відвідати вже в найближчі дні.
Середина весни - саме час для зміни зимових шин на літні, адже середньодобова температура вже перевищила 7 градусів Цельсія. Якщо цього не зробити, наприклад, з міркувань економії (якщо поміняти просто нема на що), більш м'які зимові шини швидко стираються і восени доводиться купувати нову "гуму". Крім того, керувати автомобілем на сухому і гарячому асфальті на зимових шинах небезпечно: згідно з численними тестами, гальмівний шлях збільшується на третину, а зчеплення з дорогою погіршується відсотків на 15-20. Та й комфорт від їзди на зимових шинах в теплу погоду залишає бажати кращого - зайвий шум від коліс не може не дратувати.
Більшість власників вирішують питання установкою на колеса літніх шин з минулого сезону - і, найчастіше, це рішення правильне. Але в будь-яких правилах завжди є винятки. "Сегодня" з'ясувала, коли минулорічні покришки встановлювати не можна, а також те, як правильно вибрати і встановити нові колеса.
ВИБИРАЄМО ГУМУ
На українському ринку сьогодні представлено близько тисячі моделей самих різних шин від приблизно сотні різних виробників. Як не заплутатися?
Теххарактерістікі. Наполегливо радимо купувати тільки покришки рекомендованої виробником розмірності. Спроба купити собі колесо "трохи ширше" або "трохи вище" з метою поліпшити дорожній просвіт або добитися більш ефектного зовнішнього вигляду зазвичай призводить до перевитрати палива і погіршення керованості. Крім того, такі дії заборонені ПДР - автомобіль можуть забрати на штрафмайданчик. Якщо вже зважилися на нестандарт, то попередньо порадьтеся з фахівцем.
Вибирайте продавця. В останні роки в продажу все частіше з'являються некондиційні шини. Це або відбраковані на заводах і нібито відправлені на утилізацію колеса - такі шини є спочатку кривими, а, значить, при установці створюють дисбаланс, що погіршує керованість авто і "вбиває" ходову частину, - або запаси 5-річної давності (шини після такого тривалого періоду зберігання втрачають еластичність ). Продають їх зазвичай нечисті на руку працівники шиномонтажних майстерень, які переконують клієнта в якості своєї продукції. У першому випадку можливості перевірити правдивість слів шиномонтажника немає, тому рекомендуємо купувати шини в одному місці, а встановлювати в іншому - чи не зацікавлений у продажу майстер відразу повідомить, якщо шина не піддається балансуванню. В такому випадку її можна тут же повернути продавцеві. У другому випадку простіше - потрібно просто подивитися дату випуску, зазначену на протекторі збоку.
КОЛЕСНАЯ ДІАГНОСТИКА
Тест. Монетка повинна увійти в протектор на глибину від 1,6 мм
Перед заміною шини уважно огляньте її. Справа в тому, що при неправильному зберіганні протягом 4-5 холодних місяців її геометричні розміри могли змінитися (виникла кривизна). Перевірити це можна лише на шінобалансіровочном верстаті.
Заодно потрібно перевірити цілісність поверхні гуми: чи немає пошкоджень корду, шишок, нерівномірного зносу протектора? Напевно, зайве говорити про те, яку небезпеку становить автомобіль, у якого лопнула шина на швидкості понад 100 км в година . Також шину необхідно якомога швидше замінити на нову, якщо глибина її протектора менше допустимого рівня. Зробити це нескладно: на шині або є контрольна відмітка, або можна використовувати пятикопеечную монетку - якщо її вставити ребром в протектор, вона повинна заглибитися всередину не менше ніж до середини напису "копійок". Зверніть увагу на запаску (багато хто забуває її перевірити): вона повинна бути цілою і накачаної, інакше при проколі доведеться викликати евакуатор.
Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram
Ви зараз переглядаєте новина "Час міняти шини". інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"
АВТОР:
Бовсуновський Владислав
Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автора?
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
Як не заплутатися?Заодно потрібно перевірити цілісність поверхні гуми: чи немає пошкоджень корду, шишок, нерівномірного зносу протектора?