Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Частина 2. Дорога і Туарег, хто ти - кросовер або позашляховик? - ksani_mamontova - LiveJournal

Наша сеть партнеров Banwar

У цій заключній частині і про дорожнє покриття в сторону Бєлорєцька і враження від Туарега.

Я дуже давно задивляється на цього популярного брутала в місті. Чесно зізнатися, вічно плутала їх за назвою з Тігуаном. Ще не поїздила на обох кілька днів завдяки новому офіційного дилера Фольксвагена "Башавтокому" , Які в грудні відкрилися в Чесноковка. Щоб і ви не плуталися, я вам покажу їх обидва разом
Це Тігуан. Ціна від мільйона двохсот. Детально про його тест-драйві можна почитати тут , ще тут , а от там подивитися відео з їзди по бездоріжжю на ньому.
Я дуже давно задивляється на цього популярного брутала в місті

А це новий Туарег 2015. Ціна в два рази більше молодшого брата Тігуана. Довжина, ширина, вага, дорожній просвіт - так тут все значно більше і клас вище.


Саме на ньому ми на два дні їздили в тур по горнолижку Башкирії в сторону Бєлорєцька і мені є що вам розповісти про це горде коні башкирських магістралей.
Мені дістався дизельний екземпляр з двигуном 3.0 і 240 парнокопитними всередині. Витрата Туарежіка при цьому заявлений як 7 літрів на сотню в змішаному режимі, але у нас показував десять, можливо так тільки на обкатці. Нижче ви дізнаєтеся про стан дороги до Бєлорєцька і про те, як поводився на ній сам Туарег.



По-перше, траса до Бєлорєцька-Мраткіно-Банное-Абзаково повністю відкрита. Тобто асфальт скрізь. Причому рівний. На відміну від М5, де говорять суцільні ями і цілодобові черги фур.

На всій протяжності дорога по обраному нами маршруту обладнана знаками, що попереджають про повороти і встановлюють швидкісний режим. Камер досить багато, зустрічаються і пости ДПС. Нас виручала попередженнями програмка MapCam.inf Прикро, що на Андроїд вона безкоштовна, а на Епл 275 рублів :( Але дуже зручна, все камери знає.

Перед самим небезпечним "Тещин язик" стоїть аж 5 знаків благають поступово скидати скоростьв підсумку до 30 км / год для входження в поворот на 180 градусів.

Чесно, дорогий я дуже задоволена. Тільки з Банного до Абзаково попався невеликий відрізок з купинами і латками, але не страшно. Точніше нам-то взагалі пофіг було на Туарегу то. Він дуже м'яко обробляє нерівності дороги і ми отримували тільки задоволення від подорожі. До речі, нам попалося дуже мало фур.

Можливо, що Ренат їх просто випадково розігнав теж, коли розчищав нам небо від хмар своїми шаманськими методами. Можливо, що Ренат їх просто випадково розігнав теж, коли розчищав нам небо від хмар своїми шаманськими методами

Бачите? Ні фур, ні хмар, тільки наші дві машини і красотаааа ... Бачите

Це другий - Сузукі Гранд Вітара з короткою базою, до речі ця марка теж є у "Башавтокома" . Вони взагалі примудрилися стати дилерами аж 9 різних брендів!

Ах, який пейзаааж! Навіть Турик милується)))

Люблю, гори, вони якось врівноважують, ставлять на місце і гармонізують ...

- Гей! Туарег, ти куди ??? Стій !!! Мене забув!

Хо-хо, повелися? Та куди він дінеться від мене, рідненький))) То взагалі чийсь чужий Рено Колеос помчав. А наш Туарежік він ось

Красень, як не крути!

А ось цей напис про повороти - правда, я вам клянусь! Цей звір їде немов швидкісний Сапсан по рейках і бездоганно входить в повороти на будь-якій швидкості. Тут вражає і розгін (7,4 до сотні) і неймовірна керованість. А точніше величезна кількість електронних систем ретельно підчищають найменші помилки водія в управлінні і вирівнюють автомобіль. А система горизонтального кузова нас взагалі вразила. Це коли входить в крутий поворот і все подумки приготувалися завалитися набік - але цього не відбувається, хлопців! Машина постійно тримає кузов строго горизонтально, так що ніяких завалів в поворотах не буде. Чудеса. А ще тут пневмопідвіска і вона автоматично сама знижує дорожній просвіт на великій швидкості для більшої стійкості машини. Навіть на 130 км / ч Туарег не відчуває ніяких проблем в керованості і проходженні поворотів. Відмінні показники!

Тільки нашу радість затьмарила парковка в Абзаково ...

Тільки нашу радість затьмарила парковка в Абзаково

Па-па-паа-паааам .... закопали на рівному практично місці! Чуть-чуть снігової каші і наш прекрасний герой доріг просто застряг. Як прикро те (((І навіть на режимі бездрожья - ніяк. Він розумниця, показує навіть градус повороту коліс, але толку нам, якщо все 4 колеса буксують на місці. Кузов піднімати тут ні до чого, хіба що пузо йому почухати щоб. Загалом, прим'яли сніг під колесами ногами, і я його враскачку таки вмовила виїхати самому. А то вже приготувалися бігти за тросами і лопатами.

Ось так, не збиралися лізти в замети і тестувати, так він сам собі пригоди знайшов. Але ж рве шматки всіх по бездоріжжю в тест-драйвах проти БМВ х5 і Порш Каена, щоб не сказати, він і Хаммера обставив. Судячи з відео тут пафосний цегла на колесах поза дороги взагалі непотрібний шматок блискучого металу, а Туарег він все міг. Ну як же так ... Мабуть ми зробили щось не так. Не може наш прекрасний швидкий звір так облажався на рівному місці, всі хвалять адже. Весь інтернет, чесне слово! І який говорять Туарег молодець, хоч і стоїть як квартира, і навряд чи на ньому хто полезёт в бруд і замети, але він то могет! І електронне блокування диференціалів вона ого-го, і в гору він крутий і гори з системою допомоги при спуску - сам тихенько з'їжджає, тільки кермо.

Але все ж побудований то він на базі седана і думається мені, що все ось ці дорогі великі машини вони зовсім не для байраків, а для статусності, швидкості, краси і безпеки - подушки тут є напевно для кожної ніздрі і окремо для кожного вушного хрящика. Але навіщо вам ризикувати всієї крутий електронікою під днищем долаючи колоди і водяні переправи? Хочете їздити на рибачку і трофі-рейди - купіть собі справжній рамний джип. Звичайно ви вже не дочекаєтеся від нього таких шикарних показників на трасі і такий бездоганною керованості, але зате без праці залізете на них в самі непрохідні місця і дае, як варіант, виїдаючи назад нічого машині не відірвавши. А Туарег він для траси і міста. Він бізнес-клас, в ньому так комфортно, що не хочеться виходити.

Я дивилася відео як Туарег тестами на справжньому трофі-рейді і він не відставав від обладнаного джипа ні в чому і його дуже хвалили. Але для мене це прекрасне звір поки залишився кросовером, бо позашляхової крутості я не змогла відчути. А приїхавши в Уфу, ми завезли одного в Карпово і на сільській, сніговій дорозі, мені раптово кинулася під колеса місцева собака. Я вильнула кермом і на швидкості всього 20 км / ч потрапила з Туарегом в м'яку узбіччя. Ось кажу ж - сам він знаходить собі пригоди. Ми не збиралися його в цьому відчувати. Загалом, і ні туди і не сюди, сів на пузо наш хлопчик. Але там правда високо, та й боком він звалився. Загалом, ось вам відео, як ми тягнули красеня Равчик із замету. Задом.

А ось в виправдання Туарега, наприклад відео про те, як він не поступився на сніговій горі крузака. Можете перемотати по-бисстрому.

А ось ще смішне про те, як він крутіше Хаммера і Патріота

Якщо ви ще тут і зацікавлені дивовижною машиною, то запрошую вас в салон оновленого Туарега 2015. Усередині досить затишно, обробка виглядає дорого, особливо як би дерев'яні вставочки на панелі. Як би - бо вони обклеєні плівкою начебто, а не прям дерево.

Навпаки скла у торпеди є невелике заглиблення, в яке зручно класти планшети, телефони та інші дрібні предмети і вони не скачуються при їзді.

Сидіння тут шкіряні та обладнані величезною кількістю електрорегулювань. Як то: дальність, висота, нахил, поперековий підпір і навіть бічні тримачі можна відрегулювати так, щоб вони буквально обіймали ваші боки. Сам кермо, що незвично, по висоті регулюється теж електричним рижачком зліва на колонці.

Мені вдалося, все вибудувати ідеально зручно - це величезна рідкість в машинах. Всі ці настройки Туарег легко запам'ятає, якщо натиснути на спеціальну кнопку на двері. На фото зліва зверху кнопка SET і три кнопки для запам'ятовування переваг кожного водія.

(Тут і далі фото люб'язно надано (Тут і далі фото люб'язно надано   bootanic   бо я ж зарульная була bootanic бо я ж зарульная була. Відео з витягуванням із замету теж, до речі, його, як, втім і монтаж)

Відео з витягуванням із замету теж, до речі, його, як, втім і монтаж)

Кнопки з пам'яттю положень нас дуже порадували, бо різниця в зрості між мною і другим водієм нашого Тура становила сантиметрів 30. Тут класно - сідаєш, натискаєш на кнопку і все приходить в рух, приходячи до заданих параметрах. І кермо теж так-так. А ще він при виключенні запалення дбайливо піднімається вгору, щоб ви могли зручно вийти. Електрорегулювання, підігрів і автоскладиваніе дзеркал навіть не варті окремої пісні для машини такого класу вони як вуха для слона невід'ємні.

Йдемо далі по салону. Для зручності я позначила зони цифрами.

Хочу зазначити, атермальне скло з ниточками підігріву по всій площі - приємна і зручна штука взимку
Хочу зазначити, атермальне скло з ниточками підігріву по всій площі - приємна і зручна штука взимку.

Під номером 1 управління фарами. Але тут варто датчик світла, так що ми просто виставили на авто і забули про це. Хоча штатний бі-ксенон з красивим оформленням з світлодіодів звичайно радує. Дальнім світлом також можна управляти і звично важелем під кермом.

Під цифрою 2 електричний гальмо стоянки. Можна натиснути на кнопку Auto Hold і тоді він буде сам включатися при кожній зупинці, позбавляючи вас від необхідності тримати педаль. При натисканні газу, так само автоматично знімається. Це зручно при русі в гору. По прямій швидше напружує, що не можна просто трохи відпустити ногою гальмо і машина просунеться в пробці, а треба типу натиснути газ відразу. Загалом, я не користуюся кнопкою. І в цілому як-то віддаю перевагу традиційні ручники, які в разі чого можна смикнути. Але тут безглуздо - повний привід же. Та й машина обладнана системою захисту від повторного зіткнення. Тобто раз отримавши удар вона відразу включає аварійки і сама ставиться на ручник, щоб не влетіти ще раз.

Номер 3 цілий ряд налаштувань підвіски машини. Посередині перемикання в три можливим режиму: Comfort, Normal, Sport. У кожному різна висота кліренсу і жорсткості підвіски. Тут, до речі, пневмопідвіска і вона за 10 секунд легко змінює висоту дорожнього просвіту від 16,5 см до 30. Можна робити це вручну, можна виставити автомат і тоді це буде відбуватися в залежності від обраного режиму, а на великій швидкості машина сама буде притискатися максимально близько до дороги. Що стосується режимів - перший Комфорт він аж надто для наших доріг. І якщо це напевно м'яке погойдування на плавним європейських купинах, то у нас це схоже на баскетболіста, ведучого м'яч в прискореному темпі. Вам буде м'яко їхати, але дивно через легкої вібрації старайющейся догодити на повну потужність підвіски. Для російських доріг оптимальний режим Нормал. І навіть на ньому ми разок проїхали "товстий" лежачий поліцейський на швидкості 80 і навіть не помітили. На наступному вже перевірили заради інтересу - все так, пофіг Туарегові на якісь там перешкоди.

Зліва круглий важіль - перемикання зі звичайного режиму в позашляховий. Праворуч - автоматична або ручне регулювання висоти просвіту.
Зона 6 дуже зручний клімат-контроль, двох або четёрихзонний в залежності від комплектації. Тут порадував вибір всіх режимів вентиляції кнопкою. У сучасних машин зазвичай не має мій улюблений ноги-скло, а тут все є, плюс бесквозняковая система вентиляції та зручні "крутилки" температури - тут однозначно лайк.

У місці 7 кнопчка старт-стоп. Непоказна вона якась і незрозуміло навіщо, якщо ключ все одно вертіти треба, нехай він і електронний, пластмасовий.

У місці, позначеному 4 живе маса корисних кнопок.

У місці, позначеному 4 живе маса корисних кнопок

Зліва обігрів керма! Зараз зрадіють всі власники Туров минулого покоління, тому що раніше ця функція ховалася в лабіринтах електронних налаштувань на сенсорному екрані. А зараз прямо під рукою і кермо в мить стає теплим. А потім ще якось сам розуміє, що ваші ручки знову подмёрзлі і знову включає під час поїздки. Хоча ми припустили, що самому Туарегові просто стає холодно і він терміново починає відігрівати льодинки, що тримаються за нього :)

Друга кнопка зліва - відключення парктроников, щоб не орали як попало, коли ви і самі вже в курсі, що стоїте близько до якогось об'єкту.

З правого краю обігрів лобового скла.

Заодно ми бачимо і великий, зручний екран з навігатором, які дружить з картами-гугль і цілком точок, хоча і не знає дрібних деталей і багатьох номерів будинків. Зате з вами завжди карта всієї Росії і Європи.

Шкода в моїй версії не було камери заднього виду, вже дуже я до неї звикла. але тим і славляться фольксів, що кожну машину можна індивідуально наповнити чим завгодно. І навіть більше 4 варіантів колірної комбінації салону. І при бажанні панорамний люк в стелю, датчик руху під задній бампер, щоб при проведенні там внизу ногою (при наявності ключа поруч) багажник відкривався сам, без допомоги рук. І багато багато іншого. Туарегові додали, до речі, аж 5 варіантів кольорів. Незважаючи на те, що 90% продажів це чорні Тури. Однак нові темно-сині і шоколадно-коричневі мені дуже сподобалися.

Тут я задалася питанням, а де ж живе USB ?? Все переглянула і не знайшла. Стала дзвонити консультанту і каятися у своїй блондинистості. Але ж ні. Його тут реально НІ. Тобто взагалі немає. Ось так раз. Невже вже застарів ?! Телефон підключається по блютус це зрозуміло. Але як же тоді парувати музику?

Всередині підлокітника виявився AUX, але дорогі німці, давайте хоча б роз'єм під диск? А він виявляється є. Але як захований !!! Вгадайте де?

Вгадайте де

Треба відкрити бардачок, натиснути на важіль і з'являється програвач! Так що якщо у вас є диск з якоїсь золотої колекції Бітлз, з автографом Пола Маккартні, не бійтеся, - його не вкрадуть, тому що не знайдуть! Там же виявилися і два роз'єми під карти мікроSD, на які ми згодом і записали музику в дорогу. А в прикурювач вставили свій перехідник для зарядки від USB.

У цьому ж шухлядці несподівано виявився і окулярник, а я то наївна шукала його по всій стелі. До речі, розташування програвача і окулярник вважаю абсолютно незручним для водія - дотягнутися туди неможливо. Доведеться возити для цього штурмана, який обслуговує музику і подає окуляри.

Їдемо далі.

Точніше нікуди поки не їдемо, а оглядаємо салон.

Дуже зручні подвійні, зсувні підлокітники для водія і пасажира. Під ними загальне, просторе відділення. По висоті вони не регулюються, але начебто це й не було потрібно. Підстаканники теж класні - дуже великі і з власниками. Так що однаково добре там стоїть і маленький стаканчик кави і пляшка води на 1,5 літра. Перед важелем перемикання швидкостей панелька теж відкривається, там сидить прикурювач і щось теж можна зберігати.

Над екраном, до речі, теж є що відкривається відділення - миле, мені сподобалося.

Над екраном, до речі, теж є що відкривається відділення - миле, мені сподобалося

Задні пасажири мають можливість самі контролювати повітряні потоки, свою розетку на 12Вт і дрібну поличку. А також традиційний центральний підлокітник з підстаканниками. Щось ми їх навіть не сфоткали.

Що стосується багажника, то він цілком місткий і збоку там є кнопки моментального складання задніх сидінь. Причому тут дуже цікаво - можна окремо скласти три частини. Центральну панель (20%) для перевезення довгомірних вантажів, або будь-який з бічних сидінь (40% кожне). Також з багажника підняти теж управляти висотою підвіски. На фото кнопки праворуч збоку. Що стосується багажника, то він цілком місткий і збоку там є кнопки моментального складання задніх сидінь

У нас було два сноуборда і одні лижі. Склали праву половину і все спокійно ввійшло. Хоча могли і центральну, але не додумалися тоді. Тобто фактично зі спорядженням в машині могли комфортно їхати і 4 людини, але ми були втрьох.

Коли ми доїхали до Уфи вночі Туарег вже блимав безліччю датчиків на приладовій панелі, - і омивайку йому долийте, і дизеля дозаправьте, а ще показав нам чашку кави, мовляв, відчуває він, що водій втомився і пора б йому долбануть чогось енергетичного, ми ще сміялися, звідки Таурег знає, що у нас з собою є смачну каву, і чекали, що скоро вилізе значок "Одягни шапку, на вулиці холодно!".

До речі, мені все і завжди говорили, що в дизельних машинах холодно і поки не поїдеш, воздуз типу не прогріється. Не знаю як в інших, але в Туарегу як тільки сідаєш буквально через пару секунд нагрівається сидіння і кермо, та й повітря в салон йде теплий. Тому дизель мені дуже сподобався і своєю економічністю і тим, що не треба прогрівати довго - сів і поїхав відразу.

В цілому машина дуже-дуже сподобалася, не вистачає тільки USB і підніжки для залізання в машину - ми все забруднилися з незвички. Була б висувна, було б прям шикарно. Ах, так, ще забула сказати, що на перших двох швидкостях Тур кілька підтуплюємо в оплюваність. Тобто ось потім при обгонах він чудовий. Але при старті подружжя провал є невеликою. Коробка тут начебто восьмиступенчатая. І можна б це звалити на дизель, типу він завжди так, але на форумах пишуть, що в бензинової версії цей косяк набагато відчутніше чомусь.

Ще раз величезне спасибі Офіційному дилеру Volkswagen автосалону "Башавтоком" в селіщі Чесноковка за безстрашно Надання Touareg на три дні. До речі зараз у них акція по безпроцентної розстрочення на Jetta, і взагалі так як хлопці тільки відкрилися, вони всіляко готові догодити своїм кіентам і піти на зустріч, всі автомобілі і запчастини в наявності, та й ТО завжди в день запису - чекати не треба, від душі рекомендую :)

А як приємно, коли вдома хтось чекає і сумує

Кот ліг на мої гірськолижного речі, щоб я більше не виїжджала)))

Спасибі всім, хто дочитав і вижив, але не з розуму, а взагалі;)

</ Lj-cut>



Бачите?
Туарег, ти куди ?
Хо-хо, повелися?
Але навіщо вам ризикувати всієї крутий електронікою під днищем долаючи колоди і водяні переправи?
Тут я задалася питанням, а де ж живе USB ?
Невже вже застарів ?
Але як же тоді парувати музику?
Всередині підлокітника виявився AUX, але дорогі німці, давайте хоча б роз'єм під диск?
Вгадайте де?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов