Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Часткова або повна заміна масла в АКПП. Заміна датчика температури масла. Особистий досвід

Наша сеть партнеров Banwar

Все почалося з покупки авто з АКПП. На машині був невеликий пробіг, а власником авто до мене був дуже спокійний драйвер. Сказати чесно, тачку я нікуди не заганяв, і все оглянув сам. Покатавшись якийсь час, став помічати, що машина, особливо на "холодну" коробка, як-то дивно часом поводиться, причому не тільки при їзді, але і просто при зміні режимів на місці.

Вже тоді я насторожився, оскільки ремонт сучасного автомата не такий вже дешевий, та й маніпуляцій потрібно провести багато.

Через місяць на вулиці остаточно потепліло, а коробка, як на зло, все ніяк не відтає. Часом все було практично нормально, а іноді моторошні удари, навіть якщо просто переводиш важіль АКПП. Швидко прошерстів інтернет і начитавшись купу страшилок, я натрапив на інформацію про те, що машини приблизно мого року випуску (після рестайлінгу і вже з 6-ступінчастою коробкою передач) мали на початку дитячу хворобу - дохлий датчик температури масла в АКПП. Але інформації було як кіт наплакав, та й інших варіантів поломки була маса. Довго не думаючи, я записався на діагностику, щоб протестувати коробку на наявність помилок і паралельно скинути адаптації. На них часто "кивали" в інтернеті власники подібних авто, та й я розумів, що стиль їзди минулого власника і мій кардинально різні.

Приїхавши на діагностику, виявилася помилка по датчику температури АКПП: він то нормально працював, то показував негативну температуру масла в коробці, коли вона була точно плюсовою. Загалом, датчик засудили відразу. Благо для його заміни не було потрібно знімати або значно розбирати коробку.

Але виникла інша проблема: ніхто не міг точно сказати, як в коробку залити потрібний рівень масла. Щупа у даній АКПП немає, а масло за регламентом - на весь термін служби експлуатації авто. Одні розповідали, що потрібно заливати поки не потече назад. Інші, що тільки на заведеному авто. Коротше, жоден сервіс, навіть офіційний, толком не міг відповісти, як правильно це зробити.

Знову звернувшись до інтернету, я толком так нічого виразного і не знайшов. Власники також розповідали казки, як і "сервісмени", а покладатися на порожню балаканину я не міг. Єдине, що я зміг придумати - залити приблизно стільки ж, скільки і зіллється, скрупульозно зібравши всю рідину в порожню тару.

На стадії підготовки я зіткнувся з дилемою - робити повну заміну масла в АКПП або часткову. Повна заміна масла на увазі досить складну процедуру, яка проводилася за допомогою спеціального апарату, шляхом заміщення старого масла новим. Для тих, хто не в темі, поясню: на подібних автоматах не вийде просто відкрутити зливну пробку і злити все масло дочиста. З огляду на складний механізм, при відкритті пробки картера коробки, самопливом витече лише частина масла.

Такий метод був неприйнятний з двох причин:

  • При повній заміні потрібно дуже багато трансмісійного масла. Наприклад, якщо в саму АКПП покладено 8 літрів масла, то для заміни буде потрібно не менше 12 літрів. На жаль, при заміщенні старого масла новим є перевитрата. У моєму ж випадку літр оригінального масла коштує близько 300 грн, не важко порахувати, яка кругленька сума пішла б тільки на "рідину".
  • При повній заміні масла у зношених коробок якщо велика ймовірність вийти з ладу. Пов'язано це з тим, що при промиванні вимиваються і залишки фрикційних, а також зриваються всі відкладення. Говорячи простіше, після такого промивання втомлена коробка дуже швидко сконає.

У моєму ж випадку, з огляду на малий пробіг, мене мучив лише перший пункт, оскільки масло повинно було бути ще "живим", а покупка нового, та ще й в такому обсязі, - просто гроші на вітер.

В результаті я зупинився на часткову заміну масла. Тобто скільки зіллється, стільки потрібно і залити. При використанні даного методу перевитрата недешевого масла нульовий, а з коробки зливається до 50% від його повного об'єму. До того ж я прекрасно розумів, що при зміні датчика і часткової заміни, я зможу оцінити, в якому стані знаходиться масло і надалі його замінити.

Добре промоніторивши магазини, стало ясно, що потрібного мені датчика температури коробки просто немає, його не виробляють. Зв'язавшись з одним хорошим чоловіком, мені пояснили, що деталь змінила свій артикул. На подив, найвигідніша ціна виявилося у офіціалів.

Настав день "X", я висунувся в сервіс для заміни всього перерахованого вище. Масла було придбано 5 літрів, що приблизно з запасом на 1 літр від того, що повинно було піти. Датчик змінили дуже швидко, благо він не далеко "захований".

Датчик змінили дуже швидко, благо він не далеко захований

Масло, як я вже говорив, раніше злив в порожню тару, оскільки на 99% був упевнений, що туди ніхто не лазив, а значить - рівень залитий з заводу. Масло було ало-червоним, як і годиться, без видимих ​​ознак гару і запаху. Єдине, на магніті картера коробки спостерігалося дуже мало дрібної стружки у вигляді сталевих вкраплень (можна вважати норма). В каністру накапало порядку 3.3 літра, на що приблизно я і розраховував.

3 літра, на що приблизно я і розраховував

І почався болісний процес виставлення рівня.

Масло я "заправляв" великим ветеринарним шприцом з трубкою, оскільки з пляшки туди його просто не налити. Рівне на 3 літрах масло полилося назад, що мене, чесно сказати, приголомшило, оскільки вилилося майже 3,5 літра, а зайшло всього 3 літра ?! Тут варто уточнити, що залити масло через інший отвір технологічно не вийде, альтернативи немає, а значить, на заводі не могли залити рівень вище, ніж цей отвір. Вихід був тільки один - поганяти коробку прямо на підйомнику. 5-7 хвилин я плавно розганяв колеса, час від часу змінюючи режими. Відкривши пробку повторно, я знову здивувався - рівень впав. При повторному доливе зайшло ще півлітра, що було трохи більше того, що злилося. Настав час випробувань.

Чесно сказати, я по cей день на себе трохи сердився, оскільки знав, що потрібно зробити скидання адаптацій (як-не-як новий датчик коробки) і лише потім натискати в волю. Але, на жаль, непідробний інтерес вже тоді мене змусив протестувати все як слід. Виїхавши на дорогу, все було в порядку. Коробка не штовхати, все було начебто в штатному режимі. Проїхавши близько 10 км, я вирішив пару раз натиснути, щоб подивитися, як працює коробка в навантажених режимах. Перші пару прискорень пройшли відмінно, а на третьому, при перемиканні з 1-ї на 2-ю, прострілив неслабкий удар. У спробах його відчути і повторити, я ще кілька разів натиснув як слід, але ударів не було. Він повторився лише на під'їзді до СТО.

На той момент що-небудь діагностувати було нічим (СТО з фірмовим діагностичним обладнанням знаходилося в іншому місці), залишалося перевірити рівень масла в коробці. Почавши відкривати кришку, звідти почав бути фонтан, після чого її тут же закрили. Мабуть, коли я докоряти масло нагрілося і розширилося, відповідно зріс і рівень. Вилилося близько 200 грам, компенсувавши то, що я спочатку залив трішки більше.

Згодом я поїхав на діагностику, скинув як помилку по коробці, так і адаптацію. Характерні ривки, які були на самому початку, пройшли, але на холодну коробка все одно штовхає при перемиканні з першої на другу. Швидше за все, це наслідок моєї дурості і небажання вчасно скинути адаптації після заміни датчика. За що себе і звинувачую. Також мені здалося, що впав витрата - приблизно на літр, півтора.

Рівне на 3 літрах масло полилося назад, що мене, чесно сказати, приголомшило, оскільки вилилося майже 3,5 літра, а зайшло всього 3 літра ?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов