Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Це моя робота. Провідник швейцарської електрички

Наша сеть партнеров Banwar

В однакових сірих костюмах і бордових жилетках вони зустрічають пасажирів. У своїй формі дівчата схожі скоріше на стюардес. Провідниці швейцарських електричок розповіли «IP» про свою роботу.

«Пенсіонери беруть« Штадлер »

«Коли нові електрички тільки з'явилися - працювати було важкувато», - зізналися за розмовою провідниці Таня і Тоня, що працюють на «Штадлер». Пасажири спочатку не знали, що їхати потрібно на місці, яке зазначено в квитку. Сідали де доведеться. «Кожному потрібно було показати, куди сідати. Тепер уже звикли », - розповідає Тоня.

Тепер уже звикли », - розповідає Тоня

РЕКЛАМА

Новинка цього року в «Штадлер» - електронний квиток

За словами дівчат, найбільше труднощів доставляли пенсіонери, які купували квиток в звичайну електричку, а сідали в бізнес-клас. «Особливо« весело »було в Койданово, - розповіла Таня, - ми так і говорили:« Пенсіонери беруть «Штадлер!» Коли поїзд підходив до станції, на пероні вже чекав натовп - люди поверталися з дач: «Як тільки зупинилися - вони сюди . З сумками, з граблями: «Я буду їхати тут! У мене пільга! »Але їздити в новому поїзді дозволено тільки сидячи, і доводилося людей виводити на найближчій станції:« Якщо ми їм дозволимо їхати, то ревізори нас не пошкодують! »

Беруть квитки на місяць вперед

РЕКЛАМА

Пасажири до нових потягів вже звикли, але деякі проблеми залишилися. Наприклад, поїзди різних маршрутів багато хто плутає досі. Особливо в Барановичах. «Таке часто буває: з вокзалу поїзд до Бреста і поїзд до Мінська відправляються майже одночасно. Так що деякі вже після відправлення дізнаються, що їдуть в іншу сторону », - розповіли провідниці. Виявляється, їм доводиться висаджувати неуважних пасажирів майже кожен день.
Деякі не можуть поділити місця - не всі знають, що місця з непарними номерами знаходяться біля вікна, а з парними - біля проходу: «Іноді через це трохи до бійки не доходило», - розповіла Таня.

Коли з'явилися швидкі поїзди, багато хто став їздити в них постійно: «вранці, коли їдемо в Мінськ, вагон майже повний. І майже всі люди - на роботу! »Більшість працюючих в столиці прикинули, що їздити на поїзді набагато вигідніше, ніж знімати в Мінську квартиру:« Якщо їздити кожен робочий день - в місяць вийде десь 800 тисяч. О восьмій годині ми їх привозимо, а в вісімнадцять нуль шість «забираємо» з роботи ».

Ті, хто звик так їздити, беруть квитки на місяць вперед: «Коли вранці в Мінськ їдеш -Особи одні й ті ж. Між собою люди вже перезнайомилися і намагаються брати квитки на одні і ті ж місця. І з нами теж постійно вітаються ».

Де ночують провідниці

Барановицька провідниці обслуговують швейцарські електрички, які їздять від Бреста до Мінська. Графік роботи - доба через дві: «Працюємо ми з третьої години дня, добу. Вночі закінчуємо роботу о дванадцятій. Ночуємо на вокзалі - там у нас є окреме купе в вагончику. З пів на шосту - знову на роботу ».

Через ночівель в вагончику провідниці змушені возити з собою великі сумки: «там і рушник, і нічна сорочка, і косметичка. Все необхідне потрібно носити з собою ».

Вони там як діти - за всім біжать до нас

Таня і Тоня відпрацювали разом майже вісім років: «Ми вчилися на курсах в дортехшколе в Барановичах. Якийсь час їздили разом з провідниками - вчилися ». І незважаючи на те, що пасажирів в «Штадлер» набагато більше, ніж в звичайному плацкартному вагоні, повернутися назад Таня з Тонею не хочуть. Хоч і зізнаються, що зарплата там вище на півмільйона: «Я готова віддати мільйон, щоб залишитися тут! - зізналася Тоня, - там багато фізичної роботи: потрібно вагон вугіллям топити, постільна білизна діставати, прибирати, чай і кава готувати, попереджати людей, яким потрібно виходити ».

- зізналася Тоня, - там багато фізичної роботи: потрібно вагон вугіллям топити, постільна білизна діставати, прибирати, чай і кава готувати, попереджати людей, яким потрібно виходити »

Пасажири в звичайному вагоні і поводяться по-іншому: «Вони розпакують білизна і приходять до нас:« У мене немає рушники », йдеш, показуєш:« ось ваше рушник », через хвилину інший прийде:« у мене немає наволочки », знову йдеш: «ось ваша наволочка».

Коли дівчата працювали в пасажирських поїздах, вони завжди брали відпустку взимку: «Зима для провідника - найстрашніше. Тому ми намагалися будинку відлежатися ».

Найкраще було їздити в Гродно

Помічають дівчата і то, що пасажири в різних містах - теж різні: «Найкраще було їздити в Гродно. Там пасажири - ввічливі. Вони і поздороваются, і зі святом привітають. У вагоні тиша, в тамбурі вчасно збирання 2 - 3 недопалка ». Зате з пасажирами з Вітебська - набагато важче: «Коли з Вітебська людей везеш - точно знаєш, що не відпочинеш. Вони нап'ються і будуть ходити нерви тріпати. Вночі спати ніхто не буде, а підлогу в тамбурі через кожні п'ять хвилин потрібно буде прибирати ». Мінчани для провідників - окрема тема розмови: «Чомусь серед них багато тих, хто намагається тебе принизити. Ти провідник, це означає, що ти вже їм «повинен». На питання про те, які за характером пасажири з м Барановичі, Таня з Тонею відмовчалися.

З кимось потрібно строгим тоном поговорити

Бувають складні пасажири і на нових лініях: «Є і ті, хто хоче випити пива, або навіть закурити сигарету. Вони не розуміють, що в усьому поїзді стоять камери ». Тих, хто буянить, передають в руки міліції на наступній станції. Але ставлення суворе не всіх: «Якщо ми бачимо, що людина трохи випив, але поводиться культурно, ми його не турбуємо». Вирішувати конфліктні ситуації дівчатам допомагає досвід: «З ким-то потрібно строгим тоном поговорити, з ким-то, навпаки, бути м'якше».

РЕКЛАМА

Іспити у нас щороку

«Якщо виникає нештатна ситуація - ми зв'язуємося з машиністом. У нас є аптечка. Якщо комусь стало погано - можемо надати першу медичну допомогу. Іспити з таких ситуацій у нас щороку. А далі - викликаємо лікарів і на найближчій станції передаємо хворого їм », - розповіли нам дівчата.

Дещо з роботи машиніста провідниці теж повинні знати: «Якщо з машиністом щось трапиться, ми повинні вміти зупинити поїзд. На курсах нам показували, за який важіль потрібно потягнути, щоб поїзд зупинився ».

На курсах нам показували, за який важіль потрібно потягнути, щоб поїзд зупинився »

Поїзд на вокзалі в Бресті коштує всього двадцять хвилин. З огляду на те, що потрібно ще віднести на вокзал документи, у дівчат навіть не буде часу випити кави. На щастя, рейс «Брест - Барановичі» в їх зміні останній. Ще дві години - і Таня з Тонею повернуться додому в Барановичі.

Розклад поїздів регіональних ліній бізнес-класу в м Барановичі

Розклад поїздів регіональних ліній бізнес-класу в м Барановичі

Ціни на квитки
Ціна квитка до Мінська - 19 190 руб.
Ціна квитка до Бреста - 23 200 руб.

Автор: Костянтин ЛИТВИН

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов