Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Чекаємо літніх гонок з «хот-хетч» SEAT Leon CUPRA (+ VW Golf GTI Clubsport)

  1. SEAT Leon CUPRA 300: не може бути, але це правда!
  2. Порівнюємо SEAT Leon CUPRA і VW Golf GTI Clubsport
  3. SEAT Leon CUPRA: історії з минулого, плани на майбутнє
  4. Що таке RTR TA і причому тут CUPRA?
  5. Підсумки: все непросто, але ...

Наша сеть партнеров Banwar

Так, знову SEAT Leon - тому, що він гідний уваги: ​​адже це 300-сильна версія CUPRA

Так, знову SEAT Leon - тому, що він гідний уваги: ​​адже це 300-сильна версія CUPRA! З цим автомобілем я провів цікаву тиждень: щоденні поїздки «дім-робота-дім»; виїзд на «Чайку», експрес-порівняння з унікальним Golf GTI Clubsport ... Дуже «заряджений», швидкий, ексклюзивний гарячий хетчбек - в дуже цікавій статті.

SEAT Leon CUPRA 300: не може бути, але це правда!

В середині літа це здавалося жартом: в Україну привезуть партію SEAT Leon CUPRA 300 - оновлений SEAT Leon, заряджена версія з 300-сильним мотором - і навіть виділять автомобіль для представників ЗМІ. В кінці літа - я отримав дати можливої ​​видачі автомобіля. Але навіть на початку осені, за день до передачі CUPRA, не було 100% впевненості: автомобіль поїхав на СТО. День на нервах, плани зриваються! Адже саме під час тест-драйву SEAT Leon CUPRA запланований фінал гонок RTR TA; а за день до видачі автомобіля я неймовірним чином зустрів VW Golf GTI Clubsport - так, просто на дорозі, сигналив і гальмував ... Стільки планів заради SEAT Leon CUPRA!

Але один дзвінок дарує радість - все ОК, можна їхати. Ми зустрічаємося біля офісу «Порше Україна», буденно оформляємо документи, акуратно виїжджаю з підземного паркінгу. У ці миті здається, що це просто SEAT Leon; але в реальності - це таки CUPRA 300!

Знайомтеся: SEAT Leon CUPRA 300; за сумісництвом - оновлена версія моделі Leon. Злегка змінилася передня частина (фари і бампер), в салоні з'явилася нова система мультимедіа. Відмінності версії CUPRA від звичайного Leon -а впізнаються лише знавцями: прорізи в передньому бампері під гратами радіатора; подвійний вихлоп і дифузор ззаду; великі колісні диски; «Іменні» гальма. Цікаво, що «іменний» і сам автомобіль - зверніть увагу на назву ззаду: CUPRA; без згадки Leon

Однак наше знайомство все-таки починається буденно: відвіз дитину в школу - ага, а чому б і ні? - потім поїхав на роботу. На подив, але SEAT Leon CUPRA виявився дуже поступливим автомобілем. Якщо не поспішати, натискати акселератор акуратно, то він їде цілком тихо-смирно і споживає в місті 10-11 л палива на 100 км. Ходова? Також несподівано комфортна: вибираємо відповідні налаштування підвіски DCC - це амортизатори з електронним управлінням - і SEAT Leon CUPRA стає настільки м'яким, що буквально «пливеш на хвилях»! Одна проблема: низькопрофільні шини і великі колісні диски (235 / 35R19) змушують бути обережним при їзді по дорогах з ямами і напливами; а вже бруківка - зовсім біда. Але що не був обережним, що не старайся їхати акуратно, а будьте впевнені - жорсткі удари вас знайдуть.

Словом, SEAT Leon CUPRA явно маскується під звичайний Leon; лише водій знає і відчуває його суть. Наприклад, тут дуже гостре кермо: всього 2,2 обороту від упору до упору; вкрай швидкі, але зовсім не знервовані реакції на поворот рульового колеса. Якщо відчутно натиснути педаль акселератора і розкрутити мотор до 4 тис. Об / хв, то отримаємо відмінний розгін на рівні 200-сильного автомобіля С-класу - вистачить, щоб вразити пасажирів, друзів, дівчину, але при цьому не налякати їх.

У салоні хот-хетч виділяють лише логотипи та деталі оздоблення: алькантара, чорний стелю, тканину «під карбон». Шкода, що сидіння схожі на звичайний SEAT Leon FR. Взагалі вони гарні в посадці і непогано тримають тіло в віражах; однак для оригінальної версії CUPRA хочеться унікальні сидіння - вони є в каталозі (інтегрований підголівник і більше бічної підтримки), але доступні тільки як опція. Ззаду звично-достатній запас місця, є підлокітник, вентиляція; багажник радує обсягом і обробкою. Система SEAT Drive Profile і підвіска DCC помітно змінюють настрій авто. Словом, нормальний хетч на кожен день - майже без компромісів через свою «зарядженої» суті

Але є ще одне втілення SEAT Leon CUPRA - це втілення неприборканої потужності, яка в своєму пориві до свободи на дорозі здатна зжерти кожного, включаючи і власника автомобіля. Коли протискуєте педаль акселератора до упору, коли включаєш режим CUPRA - тільки тоді стає зрозумілим повний заряд автомобіля: 300 к.с. і 380 Нм. Для переднього приводу це багато, дуже багато. З урахуванням наших, в більшості нерівних, доріг автомобіль часто рветься з рук і бігає по коліях. Причому потужність мотора настільки велика, що це відбувається не тільки при старті з місця, але і при прискореннях на міських швидкостях. Ось у чому суть: на Mazda MX-5 потужності було небагато, але достатньо - і я їхав в задоволення, в «фан» для себе. А на SEAT Leon CUPRA потужності так багато, що для опису процесу їзди в режимі CUPRA підходить інше слово - страх.

Тому, що поки черговий Ravon R2 розганяється до дозволених міських швидкостей, CUPRA за цей же час «перекриває» дозволену міську швидкість навіть не в два, а в три рази! При цьому розгін супроводжується або пробуксовкою коліс, або рисканням по дорозі, або всім відразу. І в якийсь момент приходить розуміння, що з потужністю і динамікою SEAT Leon CUPRA гри скінчилися - швидкість набирається таким приголомшливим темпом, що будь-яка помилка на дорозі може закінчитися не гальмуванням, а серйозним ДТП. Після цього моменту починаєш їхати спокійніше - але в підсумку потенціал SEAT Leon CUPRA використовується чи наполовину: в місті їдеш не в режимі Leon CUPRA, а в режимі Leon FR.

CUPRA - це не просто «ім'я з нізвідки», а доданок двох слів: Cup і Racing. Дивлячись на фірмове зображення SEAT Leon CUPRA, раніше я думав, що це просто гарне фото. Але проїхавши пару кіл по Чайці, я зрозумів, що це прихований рада з доопрацювання автомобіля: двигуна (300 к.с. і 380 Нм) вже вистачає «позаочі»; а ось над іншими пунктами потрібно працювати - перш за все, шини та аеродинаміка ... В глибині меню бортового комп'ютера можна знайти багато корисної інформації

Як ви вже зрозуміли, «тиснути все соки» з SEAT Leon CUPRA в місті - це, м'яко кажучи, велика помилка: автомобіль проситься на трасу, на трек-дні, на любительську гонку. Я виїхав; буквально пару кіл по «Чайці»; взагалі не на час, а на те, щоб не «розкласти» автомобіль, але при цьому щось зрозуміти. І ось що зрозумів. По-перше, потужності колосально багато (навіть спортсмени RTR TA оцінили динаміку ємним словом «ого»): автомобіль буксував при будь-яких настройках керуючої електроніки; але з огляду на більш-менш рівного асфальту, пробуксовка вже не була такою проблемою, як в місті - адже все-таки я їхав туди, куди мені потрібно. По-друге, в ходовому віражі SEAT Leon CUPRA не лякає - є або знесення передка, або ковзання всіх чотирьох коліс, але точно без заметів. Третє: навіть в режимі CUPRA підвіска виявляється м'якою для гоночного треку з профільованими поворотами - можна і потрібно затискати ще більше. Зверніть увагу: перші дві проблеми вирішуються шинами-полуслік і доопрацюванням аеродинаміки для кращого притиску автомобіля до дороги - все так, як зображено на рекламі CUPRA ...

А ще я зрозумів, що на треку страх йде і приходить інтерес: як змусити автомобіль їхати швидше? Повноцінний гоночний трек, закрита рівний майданчик, хороша заміська траса вирішують проблеми з поганими дорогами. І тоді SEAT Leon CUPRA стає відмінною «заготівлею» для швидкої їзди: тут великий запас потужності і динаміки; тут спочатку гідні гальма, 6-ст. КПП DSG, «швидкий» кермо. Хоча, а що якщо ...

Порівнюємо SEAT Leon CUPRA і VW Golf GTI Clubsport

Погляньте на фото - це рідкісний VW Golf GTI Clubsport: проміжна ланка між VW Golf GTI і VW Golf R; але в своїй унікальності, мабуть, обійде будь-якого з них.

Між іншим - так, «офіціал», привезений в Україну навесні поточного року після дуже тривалих переговорів між власником-ентузіастом і представниками VW. Власник аж ніяк не простий: в минулому він їздив на VW Golf GTI шостого покоління, захопився невеликими доробками (чип-тюнінг до 245 к.с.), сумарно накатав 180 тис. Км! Вибір VW Golf GTI був усвідомленим - в цьому автомобілі вдало поєдналися всі ключові запити: потужність і швидкість; щоденна практичність (витрата, ТО, «автомат», хетчбек); легенда імені «Golf GTI». Останнє твердження - це особиста думка власника; але саме воно стало визначальним при виборі наступного автомобіля після «шостого» GTI рік тому.

Однак знайомство з VW Golf GTI сьомого покоління Герасимчука фатальним: різниця між «GTI 6» і «GTI 7» в ходових якостях виявилася не настільки велика, щоб виправдати зміну автомобіля - як зізнається власник GTI Clubsport «автомобіль зробив один крок вперед, а я хотів отримати півтора кроку вперед ». І з такою постановкою питання саме VW Golf GTI Clubsport став оптимальним вибором для покупки: свій дизайн і аеродинаміка, майже гоночний салон, більше потужність мотора, лімітована серія - ось те, що шукав!

Знайомтеся: Сергій Вовк, власник VW Golf GTI Clubsport. Чесно зазначив, що SEAT Leon CUPRA «зачепив» потужним мотором і емоціями (відстріл вихлопу!) Завдяки чому автомобіль робить ті самі «півтора кроку вперед» щодо минулого покоління хот-хетч. Але в очах Сергія, у SEAT Leon CUPRA проблема, аналогічна VW Golf R - не вистачає історії в чверть століття. Поміняти свій VW Golf GTI Clubsport на SEAT Leon CUPRA? Ні. Розглянув би до покупки рік-півтора назад? Можливо.

Ми зустрілися на околиці Києва і поїхали по окружним дорогах в режимі, для якого були створені ці автомобілі. Зупинялися, обговорювали кожну машину, ділилися враженнями - і в підсумку зійшлися на багатьох позиціях.

Потужність SEAT Leon CUPRA вражає! Для того, щоб наздогнати VW Golf GTI Clubsport мені не потрібно притискати акселератор до упору. Звичайно, я тисну на газ, викручую мотор до 5-6 тис. Об / хв (в таких режимах витрата 15-16 л на 100 км) - але це далеко не граничні можливості двигуна SEAT Leon CUPRA, у нього ще є запас. Кожен розгін, кожне прискорення наповнене емоціями: відчайдушний рик вихлопу, сухі відстріл при перемиканні передач, сіпання передньої частини! А-а-а, прям відчувається швидкість - ми з SEAT Leon CUPRA «ввалюється» майже на межі.

Але ось у чому суть: ця межа по ходової частини настає раніше, ніж межа по мотору. Дорога середньої якості змушує SEAT Leon CUPRA смикатися при розгонах, при гальмуваннях, при їзді в швидких поворотах. Кордон впевненої їзди знаходиться біля позначки 150-170 км / ч (якщо що, це замітки з Чайки) і найменше хочеться відчути «поерзиванія» задньої частини автомобіля при гальмуванні з дуже високою швидкістю. Словом, SEAT Leon CUPRA дає швидкість «по мотору», але йому не вистачає «чіпкості» - ходовий і аеродинаміки.

Все це є у VW Golf GTI Clubsport. Автомобіль чудово відчуває себе на високій швидкості: він не совається і його не тягне по коліях, чим вище швидкість - тим краще він притиснутий до дороги. Плюс тут збереглася легкість конструкції і можливість трохи полоскотати собі нерви - спасибі передньому приводу. Це не повнопривідний потужний інструмент для гіпер-стрибків у дорожньому просторі. Це інструмент для швидкої і захоплюючою їзди.

VW Golf GTI Clubsport - 3-дверний кузов, власна аеродинаміка (задній спойлер виявився феноменально важливий!), Спортивні сидіння-ковші, кермо в замші. Під капотом встановлений 2-літровий мотор: постійна потужність - 265 л.с .; пікова потужність (до 10 секунд) - 290 к.с.

У той же час, VW Golf GTI Clubsport щодо SEAT Leon CUPRA не вистачає мотора. Номінально у нього під капотом до 290 к.с. в режимі максимальної віддачі - різниця з CUPRA всього 10 л.с. Але при розгоні це виглядає так: тиснемо педаль акселератора в підлогу, продавив клацання «кік-дауна», вже мало не мнеш залізо моторного щита правою ногою - а CUPRA так знущально, потроху, але стабільно їде вперед.

Справедливості заради зазначу, що цей VW Golf GTI Clubsport - це модель до поновлення; його потрібно було порівнювати з SEAT Leon CUPRA також до поновлення: в тих версіях було 265 к.с. або 280 к.с., але ніяк не 300. А зараз вже є VW Golf GTI Clubsport S з мотором в 310 к.с. і часом 07: 47,19 на Нюрбургринзі - рекорд для свого класу. Але і SEAT Leon CUPRA теж не ликом шитий: в минулому SEAT Leon CUPRA ставив рекорди Нюрбургринга (в блоці нижче), а цієї осені дебютувала спецверсия SEAT Leon CUPRA R: 300-310 к.с., гальма Brembo, антикрило ззаду, інший розвал передній осі ...

Оновлені і найпродуктивніші версії двох моделей: максимум до 310 к.с. і 380 Нм. Для розуміння: в недавньому минулому команда Citroen Racing виграла три чемпіонати WTCC з моделлю C - Elysee, оснащеної турбо-мотором 1,6 л з віддачею 380 л.с. і 400 Нм (орієнтовно). Ще приклад - зараз VW і SEAT беруть участь в гонках TCR (кузовний чемпіонат на полступеньки нижче WTCC), де представляють моделі на базі Golf GTI Clubsport і Leon CUPRA; обидва - з мотором 2,0 л максимальною віддачею до 330 к.с. і 410 Нм. До чого це? До того, що сучасні хот-хетчі по потужності вже впритул наближаються до повноцінно-спортивних автомобілів - а тут важливо не просто «дати потужність», а й зуміти перетворити її в швидкість.

Короткий підсумок цього порівняння: SEAT Leon CUPRA виграє в потужності, динаміці, автомобіль швидше, якщо мова йде про прямиках; VW Golf GTI Clubsport стабільніший і зрозумілий, що особливо цінно при швидкій їзді; він краще перетворює потужність в швидкість. Плюс не скидайте з рахунків вже оновлені моделі: SEAT Leon CUPRA R отримала ті доробки, які можуть дати більше стабільності, а VW Golf GTI Clubsport S став потужнішим. Хто краще? Не знаю, але буду радий зустрічі з кожним з цих автомобілів.

SEAT Leon CUPRA: історії з минулого, плани на майбутнє

Історія у SEAT Leon CUPRA все-таки є - більше 15 років в ролі ТОП-моделі бренду. Так, перший хот-хетч SEAT Leon CUPRA дебютував в 1999 році: передній привід, 180-сильний 1,8-літровий турбо-мотор. Незабаром лінійка SEAT Leon CUPRA розширилася: з'явилася версія SEAT Leon CUPRA R (210 к.с. і 225 к.с.); SEAT Leon CUPRA 4 з 204-сильним мотором V6 і повним приводом; була навіть дизельна версія SEAT Leon CUPRA. Наступне покоління SEAT Leon CUPRA дебютувало в 2006 році і пропонувалося тільки з 2-літровим 240-сильним бензиновим турбо-мотором серії АЕ888. В рамках цієї моделі також з'явилася більш екстремальна версія SEAT Leon CUPRA R: 245 і навіть 265 к.с.

Говоримо SEAT Leon CUPRA - маємо на увазі бензиновий хот-хетч з переднім приводом? Не завжди: в історії SEAT Leon CUPRA було чимало цікавих «відхилень на тему»

Нинішнє покоління SEAT Leon CUPRA дебютувало в кінці 2013 року. Спочатку в вигляді 3 або 5-дверного хетчбека, побудованого на платформі MQB. Також автомобіль отримав дві версії турбо-мотора АЕ888, який було суттєво доопрацьовано і видавав 265 к.с. або 280 к.с. (Але завжди 350 Нм незалежно від потужності). Плюс тепер для CUPRA пропонувалося дві коробки - МКПП або АКПП DSG, обидві 6-ступінчасті. З цікавих «родзинок» - активний передній диференціал Haldex VAQ, який в своїй конструкції схожий на муфти Haldex минулих поколінь і вміє перекидати крутний момент між правим / лівим колесом; плюс настроюється підвіска DCC.

При довжині 4,27 м і колісній базі 2,63 м, 5-дверний автомобіль важив близько 1 400 кг і пропонував 380-літровий багажник. При цьому в розгоні 0-100 км / ч всі версії SEAT Leon CUPRA вкладалися в 5,7-6 секунд (в залежності від потужності двигуна, КПП, типу кузова), розганяючись до максимальної швидкості 250 км / ч. Разом - ніби як «просто хетч С-класу», але з дуже «непростий» потужністю, динамікою, технікою. Саме такий автомобіль в 2014 році встановив рекорд швидкості в своєму класі на трасі Нюрбургринг: 7 хвилин 58,44 секунди.

Цей заїзд привів до появи незвичайної версії з фірмовим «пакетом доробок» - SEAT Leon CUPRA Sub 8: тут були зібрані ті зміни, що допомогли автомобілю встановити рекорд. Затискайте пальці: шини Michelin Pilot Sport Cup 2 (індекс твердості TWI 180 проти шин Continental ContiSportContact 5 з індексом TWI 240 на тестовому автомобілі); встановлені збільшені гальма (4-поршневі супорти Brembo, діаметр гальмівних дисків 370 мм, що на 30 мм більше «стокових»); ці гальма зажадали і 19-дюймових колісних дисків. Попутно фактично цей пакет доопрацювань перетворився в лімітовану версію SEAT Leon CUPRA R, яка увінчала собою оновлений SEAT Leon CUPRA, представлений в кінці 2016 року. Що оновилося? Мотор став потужнішим - тепер 300 л.с. і 380 Нм; злегка змінився дизайн і оснащення салону, в дусі поновлення звичайної моделі SEAT Leon. Такий автомобіль і став героєм цієї статті. Про версії SEAT Leon CUPRA R вже згадував вище; але ще одна важлива зміна - в універсалі SEAT Leon ST CUPRA.

Нинішнє покоління SEAT Leon CUPRA дебютувало в кінці 2013 року: спочатку як 3-х або 5-дверний хетчбек; незабаром додався і універсал. Оновлення кінця 2016 року: SEAT Leon CUPRA став потужнішим - 300 к.с. і 380 Нм. Рік по тому, восени 2017 го, була представлена ультимативна версія SEAT Leon CUPRA R. Але, мабуть, найважливіше зміна - універсал CUPRA отримав повний привід!

Чому це так важливо і що може дати повний привід? Рахуйте самі - приблизно два роки тому універсал SEAT Leon ST CUPRA проїхав Нюрбургрінг і побив рекорд проходження траси для універсалів: 7 хвилин 58,12 секунди. На секундочку, але універсал, який важче хетчбека і розганяється 0-100 км / год за 6,1 с, проїхав трасу швидше хетча! При цьому пілот відзначав, що одним з плюсів універсалу є інша аеродинаміка і найкраща стабільність автомобіля. Ось відео на тему:

А тепер, при наявності повного приводу і 300-сильного мотора, універсал SEAT Leon ST CUPRA 4Drive «робить 0-100 км / ч» за 4,9 секунди! Тобто автомобіль скинув більше однієї секунди в розгоні до 100 км / год відносно самого себе; якщо раніше універсал CUPRA програвав хетч 0,1-0,4 секунди, то зараз виграє 0,8 секунди. Це приклад справжнього потенціалу мотора SEAT Leon CUPRA і приклад того, як його можна реалізувати за наявності повного приводу. Чекаємо нових рекордів Нюрбургринга від SEAT Leon ST CUPRA 4Drive!

Що таке RTR TA і причому тут CUPRA?

Ось тільки не треба заводить пісню про вічно-погані дороги і неможливість їздити у нас на SEAT Leon CUPRA: дорогу осилить той, хто йде! У сенсі - їде на трек-дні і гонки RTR TA.

Серія RTR TA (Ready To Race Time Attack) являє собою проміжну ланку між аматорськими та професійними кузовними гонками, на кшталт згадуваних TCR або WTCC. Вперше змагання RTR TA з'явилися у нас в 2012 році - тоді провели дві гонки. Але вже з 2013-го цей захід перетворилося в серію, невеликий чемпіонат: щорічно проводиться 4-5 гонок. Основний гоночний трек - автодром «Чайка». Організатори намагаються вичавити з нього максимум: змінюють напрямок проїзду, додають або прибирають поворот «Панамери» (це змінює конфігурацію траси і процес входу-виходу в одному з поворотів). Крім того, є місця для аматорських гонок в інших містах України.

Крім того, є місця для аматорських гонок в інших містах України

Олександр Кучеренко, один з організаторів RTR TA: «Будемо реалістами, зараз у нас є одна нормальна траса - це Чайка. Але до 2018 року чекаємо інших локацій, подивимося на можливість проведення гонок в інших містах. У будь-якому випадку - вже ясно, що в 2018-му році буде кілька етапів RTR TA з різними конфігураціями треків »

Від професійних гонок в RTR TA є чимало: телеметрія (вимір проходження часу кола), судді і технічний контроль, кілька класів автомобілів. Останній пункт особливо важливий, оскільки дозволяє розділити учасників і автомобілі. Грубо кажучи, є два основні класи - PRO і CLUB SPORT - всередині яких існує ще більш дрібне ділення. Клас PRO збирає в себе автомобілі, які будуються суто для гонок: «порізаний» кузов і каркас, істотні доопрацювання мотора, що настроюється підвіска, і т.д. Один з найяскравіших прикладів - ЗАЗ 1102 Таврия з центрально-розташованим мотором, заднім приводом, пластиком замість скла. За словами учасника, в цьому автомобілі 120-150 л.с .; але він приблизно вдвічі легше SEAT Leon CUPRA, у нього шини-полусліки, затиснута підвіска, плюс досвідчений пілот - і я розумію, що на треку він мене «зробить» за дві секунди.

А ось клас CLUB SPORT створений якраз для автомобілів, подібних SEAT Leon CUPRA: мінімальні доопрацювання мотора, можна трохи зачепити гальма і підвіску, дозволено міняти шини. В результаті подібні гонки - це формат, коли переріс трек-дні, але хочеш залишити автомобіль в більш-менш цивільному вигляді. Можна тиждень їздити в звичайному режимі у справах, а на вихідних вибратися на трек, змінити шини - і «дати жару» на результат.

Чому гонки в форматі RTR TA так підходять SEAT Leon CUPRA? По-перше, тому, що це гонка на час, без прямої боротьби з суперниками - звідси і назва Time Attack, «атака на час». Всі їдуть в одній групі, але між автомобіля великий розрив (10-15 секунд зі старту), що означає практично неможливість «наздоганялівок», обгонів, контактної боротьби - мінімум ризику пошкодження автомобіля. По-друге, початок залікового кола дається «відразу», що помітно зменшує проблему пробуксовки потужного, але передньопривідного автомобіля. У підсумку отримуємо формат гоночного заходу, який відмінно підходить SEAT Leon CUPRA. Крім того, можна згадати про перегони типу «рол-он» (гонки на прискорення, також старт «відразу») і про проведення трек-днів для тренування себе - організатори RTR TA (і не тільки) проводять трек-дні між етапами основний гоночної серії.

В результаті протягом практично всього теплого сезону (квітень-вересень) кожні вихідні або через одні вихідні - але є якась гонка, змагання, трек-день. А значить - і є варіант вичавити з SEAT Leon CUPRA всього його можливості.

Підсумки: все непросто, але ...

Складно це писати, але якщо ви хочете помірно-швидкий близько-спортивний автомобіль для міста - то купіть SEAT Leon FR . І навіть не думайте виправдовуватися, мовляв не вистачило грошей на CUPRA. Ні, тут все буде правильно: купити SEAT Leon CUPRA для міста і не спробувати розкрити його (а заодно і свій) потенціал на трек-днях або в аматорських перегонах - це може бути великий і дорогий помилкою: 1,067 млн. Грн. або майже $ 41 тис.

Хоча, слід визнати, за ці гроші CUPRA пропонує хорошу комплектацію: повністю світлодіодну (LED) оптику; систему SEAT Media System Plus (сенсорний 8-дюймовий дисплей, голосове керування, вісім динаміків); сидіння з алькантарою і чорний стелю; систему зміни налаштувань авто SEAT Drive Profile, пр. Наприклад, більш універсальний VW Golf GTI дешевше: від 945 тис. грн .; але він поступається в потужності (230 к.с.) і техніці. Для коректного порівняння потрібно брати VW Golf GTI Performance (245 к.с., гальма від Golf R, активний «диф»); плюс додати пару опцій - і отримаємо цінник, який можна порівняти з SEAT Leon CUPRA. При цьому CUPRA все одно швидше (300 к.с., 0-100 км / год за 5,8 с проти 6,2 с) і пропонує підвіску DCC, якою Golf GTI у нас позбавлений в принципі. Конкурент «з боку» - Ford Focus ST - це 250 к.с. і привабливий цінник (861 тис. грн.), але в розгоні 0-100 км / ч програє навіть звичайному Golf GTI, не кажучи вже про CUPRA; у нього тільки МКПП, та й в цілому автомобіль набагато м'якше в звичках. А наступний рівень - це вже Ford Focus RS і VW Golf R: 310-350 к.с., повний привід, цінник в 1,3-1,4 млн. Грн. Виходить, що SEAT Leon CUPRA займає проміжне положення між Golf GTI, Focus ST і Golf R, Focus RS. При цьому CUPRA дає одне з найвигідніших співвідношень «потужність / динаміка / ціна».

При цьому CUPRA дає одне з найвигідніших співвідношень «потужність / динаміка / ціна»

Альо! Все-таки суть цього автомобіля не стільки в комплектації, скільки в його «заряді»: SEAT Leon CUPRA спонукає бажання рости і вдосконалюватися - пробувати різні шини, вчити траєкторії проходження поворотів, дійти до заміни «Діфа» і гальм. Будьте впевнені, що можливостей SEAT Leon CUPRA вистачить надовго, тут закладений великий потенціал. У підсумку, SEAT Leon CUPRA - це дуже непростий автомобіль, з ним складно, він дає неоднозначні враження. Але це автомобіль «на виріст» в хорошому сенсі цих слів. І перш за все, «на виріст» людини за кермом: від гарячого характеру в стилі «педаль в підлогу в місті зі світлофора» - до усвідомленої швидкій їзді на трасі або гоночному треку, де CUPRA сповна відпрацьовує сплачені гроші.

Автомобіль наданий - Порше Україна, відділення SEAT

Ходова?
А ще я зрозумів, що на треку страх йде і приходить інтерес: як змусити автомобіль їхати швидше?
Розглянув би до покупки рік-півтора назад?
До чого це?
Хто краще?
Що оновилося?
Чому це так важливо і що може дати повний привід?
Що таке RTR TA і причому тут CUPRA?
Чому гонки в форматі RTR TA так підходять SEAT Leon CUPRA?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов