- 7 типових проблем
- Схема центрального замка ВАЗ 2114
- Де знаходиться центральний замок ВАЗ 2114
- Перевірка і діагностика
Наша сеть партнеров Banwar
Центральний замок ВАЗ 2114 (далі ЦЗ) це механізм, який забезпечує одночасне закриття або відкриття всіх чотирьох дверей в автомобілі. Дана опція дуже зручна, позбавляє від необхідності кожного разу дотягуватися і виробляти блокування дверей вручну. Таке централізоване управління доводиться дуже до речі при установці систем авто сигналізації, що значно розширює можливості і варіації використання запірного механізму.
Робота самого замку не залежить від того чи працює двигун автомобіля або факту включення запалення. Запитка відбувається безпосередньо від акумуляторної батареї.
Досить поширена ситуація при якій система працює зі збоями. Наприклад, коли замки деяких дверей закриваються, а інших немає. Або процес закривання відбувається з великими труднощами, заїдання, частковим неспрацьовуванні засувок. Знайома багатьом автолюбителям ситуація, чи не так? Причин для некоректної роботи вузла існує кілька, на них ми зупинимося більш детально.
7 типових проблем
Чому не працює центральний замок ваз 2114, запитаєте ви?
Найчастіше перебої виникають при температурних перепадах, вологій погоді. Перші ознаки - нечітка робота замку, заклинювання або не повне спрацьовування.
Нижче перерахуємо топ головних поломок:
- Несправність реле. В даному випадку можна обійтися «малою кров'ю», купити і поміняти деталь простіше простого.
- Замикання. Даний варіант вже більш проблематичний, ніж попередній. Тепер нам знадобиться мультиметр, за допомогою нього необхідно продзвонити проводку.
- Порушення електропроводки. Тут мова йде про обриви, порушеннях ізоляції. Потрібно ретельний огляд.
- Активні перешкоди з боку «Г-образних» пружинок при роботі тяги. Ця несправність, а вірніше недоробка, полягає в тому, що пружина, яка допомагає в русі механізму замка, з часом створює перешкоди для вільного ходу. В результаті виникають проблеми з роботою ЦЗ. Вирішення питання просте і одночасно геніальне - витягти всі пружинки з 4 дверей. З точки зору працездатності механізму, відсутність пружини не позначиться на його роботі, навпаки, центральний замок запрацює з новою силою!
- Вихід з ладу блоку центрального замка. Така ситуація не надто поширена, але має місце бути. Перевірити блок можна за допомогою знайомого нам мультиметра. Все що потрібно це заміряти напругу на контактах БЦЗ. При відсутності вимірювального приладу, можливо, вдатися до наступного методу: напруга з негативної клеми акумуляторної батареї потрібно передати на контакти моторедуктора, після чого можна поспостерігати за роботою вузла.
- Несправність запобіжника центрального замка ваз 2114.Проблема може бути спровокована роботою вузла в умовах підвищених навантажень (наприклад, коли утруднений хід серцевини). Досить поширене явище серед любителів всілякого тюнінга, зміни стічних накладок на двері. В результаті таких модифікацій зазор під ходунок виявляється меншого діаметру, ніж заводський. Як результат - утруднення роботи ЦЗ, підвищене навантаження на привід і електрику в цілому. Тож не дивно, що запобіжник перегорає.
- Активатор ЦЗ несправний. Один з найбільш вразливих елементів в системі. Виходу з ладу сприяє вплив вологи, окислення, механічний знос в результаті тертя.
Схема центрального замка ВАЗ 2114
Система складається з наступних складових елементів:
- монтажний блок;
- запобіжник на 8 ампер;
- 4 моторедуктора (по одному в кожній двері, причому той, який в водійських дверей, має контактну групу);
- блок управління ЦЗ;
- проводів (червоний, чорний, блакитний, жовтий) і штекери;
- тяги, які розташовуються в кожних дверях;
- кінцевих перемикачів, які сигналізує про поточний стан двері (відкрито чи закрито).
Де знаходиться центральний замок ВАЗ 2114
ЦЗ розташований в водійських дверей, так само як і електропривод. Якщо говорити про систему цілком, то вона розподілена по 4 дверей (в деяких випадках поширюється і на багажник), і центральної панелі (блок керування).
Перевірка і діагностика
Якщо ваш автомобіль оснащений однією з систем сигналізації, то діагностичні заходи краще починати з неї.
Слід перевірити роботу центрального замка при використанні брелока, так і при відкриванні, замиканні за допомогою ключа. Якщо при ручній перевірці ЦЗ працює коректно, то причина полягає в сигналізації.
Додатково, не зайвим буде перевірити рівень заряду АКБ, так як при його недостатності трапляються перебої в роботі багатьох електроспоживачів.
Взагалі, перевірку найкраще робити, як то кажуть по шляху найменшого опору. Тобто діагностують, то, що не вимагає використання значних зусиль. І якщо несправність виявити не вдається, вдавайтеся до розбирання водійських дверей і дослідженню механізмів разом з електронікою.
висновки
У цій статті ми торкнулися лише деякі, найпоширеніші проблеми, пов'язані з роботою, ремонтом і обслуговуванням централізованого замку. Незважаючи на те, що проблем у вузла предостатньо, відновлення працездатності не є складною і тим більше нездійсненним завданням. Зазвичай для досягнення безперебійної, чіткої роботи системи, не вистачає тільки практичних навичок. Після отримання, яких вам стане під силу ремонт будь-якої складності! Якщо Ви бажаєте власноруч встановити центральний замок на Ваз 2114, то ось відео-інструкція:
Знайома багатьом автолюбителям ситуація, чи не так?