Наша сеть партнеров Banwar
Доводячи тему заміни масла до кінця ( тут писали про заміну масла в двигуні ), Хочеться розкрити заміну масла в коробці. А саме через скільки міняти масло в коробці? І чи треба?
Масло в коробці міняти потрібно, я б навіть сказав, обов'язково потрібно. Звичайно в трансмісії немає таких високих температур як в двигуні, відповідно немає нагару, але все одно там збирається бруд і масло з часом втрачає свої властивості. Бруд в основному це дрібна стружка шестерень передач, а також синхронізаторів , Треба зауважити, що від якості масла безпосередньо залежить життя вашої коробки. Звичайно немає особливого сенсу робити заміну часто, але і зволікати з цим не можна. Так давайте розберемося, які типи масла є для коробок?
Як і в двигуні є трьох видів це мінеральне, напівсинтетичне і синтетичне, розрізняються по в'язкості SAE, і служить для різних типів автомобілів .
Мінеральне масло - в основному використовується в коробках і мостах автомобілів, які так сказати не високо спритні, тобто для типів автомобілів в яких нормальна частота обертання двигуна, близько 2-3 тис. Оборотів. В основному це задньопривідні автомобілі, наприклад наша ВАЗівська класика, а також деякі вантажні та напіввантажні автомобілі. Треба відзначити, що міняти таке масло в коробці потрібно - через 30 - 40 тис. Кілометрів, так як воно мінеральне воно не так сильно піддається очищенню, а відповідно швидко втрачає властивості. Також часто наливають в мости автомобілів, але знову ж таки задньопривідних і вантажних. Ціна найдешевша з конкурсантів.
Напівсинтетичне - використовується вже в високоспритних і високонавантажених автомобілях, нормальний діапазон роботи двигуна у яких 3 - 4 тис. Оборотів. Це наприклад, передньопривідні автомобілі, на прикладі ВАЗа - весь ряд 10 - го сімейства, Lada Kalina і Lada Priora, також заливається в багато бюджетні іномарки. Містить хімічно активні присадки, які обволікають шестерні, роблячи їх більш стійкими до зносу і корозії. Головний плюс, це його ціна, помірна не така як у синтетики. Заміна такого масла потрібна - через 4 0 - 50 тис. Кілометрів.
Синтетичне - використовується в основному в автоматичних коробках передач (АКПП). Найдосконаліше на сьогоднішній день, максимально очищене, містить повний пакет присадок, які захищають від зносу, перевантажень і корозії. Треба відзначити, що також використовується і в механічних коробках, в основному іномарок класом вище. Варто дорого, але воно того варте. В основному всі виробники автомобілів іноземного виробництва використовують тільки синтетичні варіанти в трансмісії, так що робіть висновки. Синтетику міняємо - через 60 - 70 тис. Кілометрів. В автоматичних коробках, частіше - де то через 50 тис. Кілометрів, зумовлено це тим, що в автоматі складніший механізм, також обсяг застосовуваний в 2-3 рази більше ніж, на механіці.
Ось в принципі і все. Пам'ятайте, що у кожного автомобіля свій діапазон масел, наприклад в ВАЗівську класику не варто лити дорогий синтетичний варіант, вона на це не розрахована (тому що розроблялася 25 років тому, тоді таких масел не було). Так само в вашу дорогу іномарку не варто лити, дешеве мінеральне масло, вона відразу ж зламається. Всі дані є у вас в сервісній книжці, але якщо у вас є вибір - лити або напівсинтетику або ж синтетику я вам пораджу Друге, нехай дорожче зате якісніше і проблем менше. Сподіваюся моя стаття вам допомогла.
Пам'ятайте, що пити за кермом не можна, а якщо випили на передодні, почитайте статтю - через скільки виходить алкоголь .
(9
голосів, середній: 4,78 з 5)
І чи треба?
Так давайте розберемося, які типи масла є для коробок?