Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Chevrolet Aveo: Перевидання бестселера

  1. Всесвітній салон
  2. М'який і приємний
  3. Будуть купувати!

Наша сеть партнеров Banwar

Дебютував півроку тому на Франкфуртському автосалоні Chevrolet Aveo-II (заводський індекс Т-250) крупніше попередника

Дебютував півроку тому на Франкфуртському автосалоні Chevrolet Aveo-II (заводський індекс Т-250) крупніше попередника Дебютував півроку тому на Франкфуртському автосалоні Chevrolet Aveo-II (заводський індекс Т-250) крупніше попередника. Найбільше - на 7,5 см - збільшилася довжина кузова. Ширина новинки зросла на 4 см, висота - на 1 см. Колісна база залишилася колишньою. Але зовні машина виглядає набагато серйозніше. Нова головна оптика і велика радіаторна решітка в стилі «старшої сестри» Lacetti (у версії седан і універсал) додали Aveo солідності і трішки масивності. Згідно концепції створення нового всесвітнього автомобіля, співробітники дизайнерського центру GM-DAT, який знаходиться в корейському місті Вупьенг, прибрали з вигляду Aveo деякі американські риси (тепер під фарами немає довгих покажчиків поворотів) і сконцентрувалися на створенні збалансованого силуету кузова седан. Схоже, це їм вдалося. Наприклад, виштамповка на бортах додала машині більшої стрімкості.

Всесвітній салон

Однією з найважливіших завдань дизайнерів нового Aveo стала розробка сучасного інтер'єру, який був би добре прийнятий як в Європі, так і в Америці. Принципово змінювати розташування органів управління не стали, зате істотно доопрацювали зовнішній вигляд панелі приладів, торпедо і карти дверей. Тепер в інтер'єрі використаний чорний «текстурований» пластик, а не сірий з чорними вставками, як раніше. Карти дверей отримали зручні підлокітники і ручку закривання під природний хват. Показання тахометра, спідометра і інших приладів на білих шкалах дуже легко читаються, а підсвічування стала біло-блакитний, як у Lacetti, що в цілому створює відчуття салону солідного автомобіля.

Четирехспіцевий кермо з подушкою безпеки ставиться на багатьох сучасних Chevrolet, в тому числі і попередньому Aveo. Але на цій моделі він виглядає не зовсім «своїм» - якимось занадто плоским. Обід "бублика" тонкий.

Посадка в машині висока - в точності, як на колишній версії Aveo. При цьому регулювання висоти сидіння моделі в «середньої» комплектації SE, яку ми тестували, немає (така опція є в найдорожчій комплектації SX). Втім, навіть без вертикального регулювання і рослі співробітники редакції, і тендітні співробітниці в машині відчували себе комфортно, та й в плечах ніхто ніяковості не відчував. Педалі виявилися дуже легкими, але в міру інформативними.

Пасажирам теж досить зручно. Звичайно, на задньому дивані трьом затісно, ​​але завдяки високій посадці колінами в спинки передніх крісел будуть упиратися хіба що вже самі довгоногі. До речі, таким і на передньому сидінні буде не дуже привільно: вигин панелі до середини дещо обмежує простір для ніг, чого в Aveo-I не було.

Блок управління кліматом в салоні зручний і зрозумілий. Aveo як і раніше не комплектується «музикою», до того ж на звичному місці немає антени. Зате на дверях, біля основних динаміків, передбачено місце для «пискавок». Цікаве відмінність: тепер електроприводом оснащується не тільки праве, а й ліве дзеркало, причому джойстик настройки розташований зручно - під лівою рукою водія.

Розмір багажного відділення виріс на 20 л і тепер становить 400 л. Згідно вимірам «АЦ», це досягнуто в основному за рахунок збільшення глибини багажника, тобто подовження заднього звису!

М'який і приємний

Технічно Aveo-II мало в чому змінився - та ж підвіска (злегка доопрацьована) і навіть той же двигун, з яким машина в інші країни не поставляється. До Європи автомобіль йде з 1,2-літровим (72 к. С.) І 1,4-літровим (94 к. С.) Моторами, що відповідають вимогам Євро 4, які в нашу країну почнуть поставлятися тільки з часом. На новому Chevrolet встановлений давно знайомий українцям по Daewoo Lanos і Aveo-I полуторалітровий 86-сильний двигун. Він зарекомендував себе як цілком надійний і невибагливий в експлуатації, з хорошою приемистостью, еластичністю і досить пристойним апетитом. Незважаючи на задекларовані 6,1-8,6 л на "сотню", за відгуками власників, в місті він «їсть" не менше десяти, а на трасі задовольняється сім'ю. Коробку, схоже, допрацювали. На малих швидкостях на першій і другій передачах машина тепер не смикається, передачі включаються чітко, а задня при цьому не виє. В цілому поведінка машини звично і характерно для міських автомобілів: перші передачі дозволяють швидко прискоритися. П'ята не дає можливості інтенсивного розгону і призначена для економії палива при рівномірному русі.

Втім, на швидкості вище 130 км / ч їзда вимагає обережності. Високий кузов володіє помітною парусністю, що укупі з м'якою підвіскою вимагає акуратності при обгонах або зміні смуги. Зате м'яка підвіска дуже хороша в міських умовах. Ями, вибоїни і латки, які на інших автомобілях доставляють пасажирам відчутні незручності, а іноді і пробивають підвіску до відбою, на Aveo практично не відчуваються. Звичайно, такі настройки в крутих поворотах змушують новий Aveo кренитися не менш, ніж попередника.

Шумоізоляція, здається, стала ще краще. По крайней мере, двері тепер закриваються зі звуком, якого не посоромився б автомобіль класом вище, а на невеликих швидкостях чути лише двигун.

Завдяки збільшенню розмірів і зміни форми і кривизни дзеркал, зменшилися бічні мертві зони. Зате тепер стала більше диспропорція зображення в салонному і бічних дзеркалах. У салонному дзеркалі (до речі, нічного режиму у нього немає) автомобіль здається набагато ближче, ніж в бічних. До такого «різночитання» мозок звикає не скоро, тому спочатку треба бути обережніше при перестроюванні і парковці.

Будуть купувати!

У Aveo практично нова зовнішність, але в техніці революції не відбулося, тому «повадки» залишилися колишні. М'яка підвіска, хороша шумоізоляція і висока посадка роблять Aveo-II практичним міським автомобільчиком, у якого все ще мало гідних конкурентів. І це незважаючи на те, що подорожчання в порівнянні з попередником становить майже $ 1000..

Загальні дані

Тип кузова седан Дверей / місць 4/5 Габарити, Д / Ш / В, мм 4325/1670/1505 Колісна база, мм 2480 Колія передня / задня, мм 1045/1455 Кліренс, мм 150 Маса спорядж. / Повн., Кг 1045/1455 Об'єм багажника, л 400 Обсяг бака, л 45 Двигун Тип бензин. з розпод. уприскування. Роз. і к-ть цил. / кл. на цил. R4 / 2 Обсяг, см. Куб. 1 498 Потужність, кВт (к. С.) / Об / хв 64 (86) / 5600 Макс. кр. мом., Нм / об / хв 130/3000 Трансмісія Тип приводу передній КП 5-ст. хутро. Ходова частина Гальма передні / задні диск. вент. / барабан. Підвіска передня / задня неза. / Полузав. Підсилювач керма гідро 185/60 R14 Експлуатаційні показники Максимальна швидкість, км / год 176 Розгін 0-100 км / ч, з 11,1 Расх. траса-місто, л / 100 км 6,1-8,6 Гарантія, років / км 2/50000 Періодичність ТО, км 10000 Вартість ТО, грн. 650 грн. Ціна баз. версії 57800 грн. Вартість тестованого автомобіля 64800 грн.

Хто точніше всіх помітить зміни в новинці і розповість про їх необхідність, що не власники попередньої версії моделі Хто точніше всіх помітить зміни в новинці і розповість про їх необхідність, що не власники попередньої версії моделі? І не просто власники, а люди, закохані в свої машини, активно спілкуються між собою і постійно допрацьовується своїх улюбленців, - тобто члени українського «Авео-клубу» (www.aveo.com.ua). Ми запросили кількох найбільш активних його учасників для знайомства з Aveo-II і запитали: що в ньому нового і визнаєте ви його «своїм»?

Сергій Матусяк
Фото Андрія Яцуляк

Редакція благод а рить компанію «УкрАвтоЗАЗ-Сервіс» за наданий на тест автомобіль

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Хто точніше всіх помітить зміни в новинці і розповість про їх необхідність, що не власники попередньої версії моделі?
Ми запросили кількох найбільш активних його учасників для знайомства з Aveo-II і запитали: що в ньому нового і визнаєте ви його «своїм»?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов