Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Chevrolet Lacetti: Втілення поміркованості - Автоцентр.ua

  1. Chevrolet Lacetti: Втілення поміркованості За результатами досліджень корейських маркетологів, в...
  2. випробуємо варіанти
  3. питання відкритий
  4. Chevrolet Lacetti: Втілення поміркованості
  5. Італійський темперамент, німецький прагматизм
  6. випробуємо варіанти
  7. питання відкритий
  8. Chevrolet Lacetti: Втілення поміркованості
  9. Італійський темперамент, німецький прагматизм
  10. випробуємо варіанти
  11. питання відкритий

Chevrolet Lacetti: Втілення поміркованості

Наша сеть партнеров Banwar

За результатами досліджень корейських маркетологів, в гольф-класі найбільшою популярністю користуються машини з двигунами об'ємом від 1,4 до 1,8 л За результатами досліджень корейських маркетологів, в гольф-класі найбільшою популярністю користуються машини з двигунами об'ємом від 1,4 до 1,8 л. Тому для Lacetti пропонуються тільки три бензинові мотори об'ємом 1,4 (93 л. С.), 1,6 (109 л. С.) І 1,8 л (122 л. С.). Базовий 93-сильний моторчик оснащується лише 5-ступінчастою механічною КПП. До двох іншим ще пропонується 4-діапазонний «автомат» (для 1,6-літрового Lacetti - виробництва Aisin, а для 1,8-літрового - ZF).

Нам запропонували для знайомства все модифікації. Але з огляду на дефіцит часу, а також те, що в Україні машини цього класу з маленькими моторами менш популярні, я приділив основну увагу автомобілям з двигунами більшого об'єму.

Італійський темперамент, німецький прагматизм

На рішення почати знайомство з Chevrolet Lacetti з потужніших модифікацій вплинула також зовнішність цього хетчбека. Здається, корейцям вдалося зробити Lacetti таким, як вони хотіли. Навіть скоріше не корейцям, а італійцям. Адже дизайн автомобіля розроблявся в Турині, в студії ItalDesign.

Виглядає машина досить динамічно, але не епатажно. У всякому разі, подорожуючи по дорогах Франції та Іспанії, я не помітив, щоб європейці, пересичені вишукуваннями автокухні, надовго затримували погляди на наших авто.

Мигдалеподібні фари Lacetti виглядають досить спокійно, але автомобіль тут же «стріляє» агресивною задньою оптикою, заваленими вперед задніми стійками кузова і прекрасними 15-дюймовими багатоспицевими дисками. У більш дорогих комплектаціях SX і CDX є ще елегантний спойлер на даху і протитуманні фари.

В обробці салону широко використовуються вставки під алюміній. Такими ж обідками обрамлені круглі дефлектори обдування і прилади. У базовій комплектації SE місце CD-ресивера займає невелика поличка. В іншому інтер'єр простіше оснащеного Lacetti нічим не гірше, ніж в комплектаціях багатший: ті ж якісні матеріали, така ж точна підгонка панелей. Світлі тони оббивки витримані в одній гамі, і завдяки цьому салон здається ще просторіше.

У всіх комплектаціях обшиті шкірою важіль КПП і обід керма, а у версії CDX - ще і сидіння. Виглядає все це по-спортивному красиво, але не дуже функціонально. Бублик трохи слизька, і при швидкому рулюванні руки можуть легко прослизати по обіду.

Нахил подушки переднього сидіння змінюється, а кермо можна регулювати в двох напрямках, тому на місці водія влаштовуєшся швидко і зручно. Втім, гріх скаржитися і заднім пасажирам: на глибокому дивані комфортно і є хороший запас простору над головою. А оскільки база Chevrolet Lacetti (2600 мм) одна з найбільших в класі, то місця для ніг теж досить.

випробуємо варіанти

Насамперед вибираю 1,6-літрову версію з механічною коробкою. Еластичності мотора вистачає, щоб легко рушати без подгазовки і немає жодних перепон при низьких оборотах двигуна. Але для впевненого розгону доводиться «закручувати» силовий агрегат за 4000 об / хв. А червона зона починається вже з 6500 об / хв. Так що діапазон оборотів, в якому двигун найбільш чуйний, невеликий. Ніщо не заважає милуватися околицями. Задні підголівники майже не заступають площину заднього скла. Тільки в крутих поворотах передні стійки кузова потрапляють в сектор огляду. Підвіска з котячої м'якістю і пружністю відпрацьовує рідкісні нерівності.

Зусилля на всіх педалях приблизно рівні, інформативності досить, подачу палива і гальмування можна дозувати без проблем. Чотири дискових гальмівних механізму добре уповільнюють Lacetti. Навіть на високих швидкостях автомобіль упевнено тримає дорогу - ніяких відхилень від курсу. З ростом швидкості кермо наливається важкістю, а в віражах пружно пручається повороту. Мотори об'ємом 1,6 л цілком вистачає для розміреної їзди.

Пересідаю в машину з таким же двигуном, але з автоматичною КПП. «Автомат» тут найпростіший. Він досить плавно перебирає одну за одною всі чотири передачі вгору - при розгоні, і вниз - при уповільненні.

Прийшла пора випробувати Lacetti з 1,8-літровим мотором. Цей силовий агрегат, як і його менш об'ємний побратим, дуже «любить» високі обороти і має схожі звички. Але вже з поправкою на додаткові 13 «конячок» і 15 ньютонометров крутного моменту. Тому він демонструє кращу тягу, а автомобіль, відповідно, динаміку. АКПП на цій машині хоча і зібрана іншим постачальником і має більш короткі передачі, своєю роботою дуже нагадує «автомат» на версії 1.6.

Любителям активного водіння варто звернути погляди на версію з механічною КПП. У такій машині отримуєш більше задоволення від їзди. Тому, як тільки надається можливість, я міняю свою модифікацію на таку ж 122-сильну, але з «ручкою».

Як вчасно я все це провернув! Пряма дорога з пологими поворотами змінюється короткими прямими і крутими «сліпими» віражами. Друга, третя, знову другий ступінь. В такому темпі як-то перестаєш помічати недостатню чіткість включення передач і великий хід важеля. Вся увага - на дорогу. Двигун викручується до червоної зони. Досить скоро відгукуючись на швидкі повороти керма, Lacetti різко впадає з одного боку в інший. І хоча підвіску по-спортивному жорсткою не назвеш, крен кузова невеликі і хетчбек чіпко тримає траєкторію. У цьому, звичайно, є ще й заслуга покришок розмірністю 195/55 R15. Тільки якщо швидкість заходу в віраж надто висока, передню вісь починає трохи зносити. І все-таки відчувається, що потенціал підвіски більше, ніж той, який задіюється при русі навіть з найпотужнішим двигуном.

питання відкритий

Вид Chevrolet Lacetti провокує на активну їзду, але характер у автомобіля швидше спокійний, ніж бойовий. На жаль, про створення на його базі «гарячого хетча» мова не йде. Але на літо намічено дебют 3-дверного хетчбека, який розрахований на більш активну молодь. Однак силові агрегати для «трехдверки» залишаться колишніми. Правда, за наявною у нас секретної інформації, в даний час в Швейцарії ведеться розробка 1,4-літровим турбованим (!) Мотора потужністю 137 - 140 л. с., який може виявитися під капотом трьохдверного Lacetti. Ймовірно, це станеться вже в процесі першого рестайлінгу.

Наша зустріч виявилася короткою. Пора повертатися додому. Втішає тільки те, що незабаром Chevrolet Lacetti з'явиться в Україні. Тоді буде надана можливість познайомитися з ним більш детально. У боротьбі за вітчизняного покупця головним козирем Lacetti може стати його ціна. Але якою вона буде в нашій країні, поки невідомо.

Бліц-інтерв'ю

Ерхард Спрангер   Виконавчий директор GM Daewoo Europe GmbH Ерхард Спрангер
Виконавчий директор GM Daewoo Europe GmbH

На деяких ринках Lacetti, як, втім, і інші наші автомобілі, як і раніше буде продаватися під ім'ям GM Daewoo. Ми не могли повністю забути цей бренд, адже він широко відомий і популярний у багатьох країнах.

Коли ми планували змінити назву марки Daewoo, то враховували, що бренд Chevrolet володіє, можливо, навіть більшою привабливістю для покупця, ніж прийнято вважати. При цьому він гнучкіше і глобальніше, ніж, наприклад, Pontiac (автомобілі продаються і під цією назвою), який більше орієнтований на ринок США.

Незважаючи на загальну назву, між корейськими та американськими автомобілями Chevrolet немає конкуренції. Вони призначені для різних покупців. Кожна машина представляє цінність в своєму сегменті ринку. Chevrolet Corvette, наприклад, - в класі спортивних автомобілів, а той же Lacetti - в сегменті невеликих динамічних сімейних авто.

У 2004 році ми плануємо продати в Україні понад 6000 машин під маркою Chevrolet. Приблизно третина обсягу продажів повинні забезпечити Lacetti і Nubira III, разом узяті.

Що в імені твоєму?

Створені на одній платформі Lacetti і Nubira III орієнтовані на різні категорії споживачів Створені на одній платформі Lacetti і Nubira III орієнтовані на різні категорії споживачів. У седані акцент зроблений на практичність, хетчбек ж в першу чергу повинен викликати емоції. Він покликаний залучати яскравою динамічною зовнішністю. У числі його потенційних покупців виробники бачать енергійних людей віком до 35 років і велика кількість жінок.

Певну «емоційне забарвлення» хетчбеку надає назву Lacetti. Чи не правда, звучить красиво? Але ж свого часу саме седан повинен був отримати це ім'я. Корейці хотіли підкреслити цим, що коріння у машини - італійські. І що в створенні моделі брала участь також команда стилістів з ItalDesign, яка свого часу розробляла для Daewoo більшість моделей - від маленького Matiz до представницького Evanda / Magnus.

Тут-то і виникає якийсь парадокс. Справа в тому, що назва Lacetti походить від латинського слова lacertus, що в «італьянізірованного» варіанті означає молодий, енергійний, сильний. Однак співзвучне іспанське lacio означає зів'ялий, млявий, слабкий, а італійське lacero - рваний, обірваний. Загалом, побоялися, що європейцям таку назву може не сподобатися. Тому седан назвали Nubira, а для хетчбека залишили ім'я Lacetti.

Найближчі родичіНайближчі родичі

Chevrolet Lacetti став другою моделлю, побудованою на абсолютно новій платформі J200 Chevrolet Lacetti став другою моделлю, побудованою на абсолютно новій платформі J200. Першим був седан Nubira III, який дебютував навесні 2003 року на Женевському автосалоні. А восени того ж року у Франкфурті був представлений 5-дверний хетчбек Lacetti.

Його виробництво почалося влітку 2003-го на заводі Gunsan на західному узбережжі Південної Кореї (тут же збирають седан Nubira III і компактвен Tacuma / Rezzo). Але багато комплектуючі для Lacetti поставляються з Європи. Так, ABS робить фірма Bosch, подушки безпеки і каталізатори - Siemens Automotive, автоматичні КПП - ZF і Aisin Warner.

Зовсім недавно в сімействі цих автомобілів відбулося поповнення. На Женевському автосалоні перед публікою постала Nubira III з кузовом універсал, а трохи пізніше, можливо, влітку, очікується ще й поява 3-дверного хетчбека.

Загальні дані1Загальні дані1.41.61.8

Тип кузова хетчбек Дверей / місць 5/5 Габарити Д / Ш / В, мм 4295/1725/1445 Колісна база, мм 2600 Колія передн. / Задн., Мм 1480/1480 Кліренс, мм н. д. Маса споряджена / повна, кг 1170/1645 1175/1650 (1185/1660) * 1205/1680 (1230/1705) * Обсяг багажника, л 275/1045 Обсяг бака, л 60 Двигун Тип бенз. з розпод. впр. Роз. і к-ть цил. / кл. на цил. R 4/4 Обсяг, см куб. 1399 1598 1799 Потужність, кВт (к.с.) / Об / хв 70 (93) / 6300 80 (109) / 5800 90 (122) / 5800 Макс. кр. мом., Нм / об / хв 131/4400 150/4000 165/4000 Трансмісія Тип приводу передній КПП мех. 5-ст. хутро. 5-ст. (авт. 4-ст.) * Ходова частина Гальма передні / задні діск.вент. / диск. Підвіска передня / задня неза. / Полузав. Підсилювач гідро Шини 195/55 R15 Експлуатаційні показники Максимальна швидкість, км / год 175 187 (175) * 194 (184) * Розгін 0 - 100 км / ч, з 11,6 10,7 (11,5) * 9,5 (10,7) * Расх. траса-місто, л / 100 км 5,0 - 9,3 6-9,1 (6,2 - 11,2) * 6,2 - 9,8 (6,9 - 12,5) * * В дужках наведені дані для модифікації з автоматичною трансмісією

Дмитро Чабан
Фото автора і GM Daewoo

Редакція дякує компанії «АвтоЗАЗ-Сервіс» за допомогу в організації поїздки

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Chevrolet Lacetti: Втілення поміркованості

За результатами досліджень корейських маркетологів, в гольф-класі найбільшою популярністю користуються машини з двигунами об'ємом від 1,4 до 1,8 л За результатами досліджень корейських маркетологів, в гольф-класі найбільшою популярністю користуються машини з двигунами об'ємом від 1,4 до 1,8 л. Тому для Lacetti пропонуються тільки три бензинові мотори об'ємом 1,4 (93 л. С.), 1,6 (109 л. С.) І 1,8 л (122 л. С.). Базовий 93-сильний моторчик оснащується лише 5-ступінчастою механічною КПП. До двох іншим ще пропонується 4-діапазонний «автомат» (для 1,6-літрового Lacetti - виробництва Aisin, а для 1,8-літрового - ZF).

Нам запропонували для знайомства все модифікації. Але з огляду на дефіцит часу, а також те, що в Україні машини цього класу з маленькими моторами менш популярні, я приділив основну увагу автомобілям з двигунами більшого об'єму.

Італійський темперамент, німецький прагматизм

На рішення почати знайомство з Chevrolet Lacetti з потужніших модифікацій вплинула також зовнішність цього хетчбека. Здається, корейцям вдалося зробити Lacetti таким, як вони хотіли. Навіть скоріше не корейцям, а італійцям. Адже дизайн автомобіля розроблявся в Турині, в студії ItalDesign.

Виглядає машина досить динамічно, але не епатажно. У всякому разі, подорожуючи по дорогах Франції та Іспанії, я не помітив, щоб європейці, пересичені вишукуваннями автокухні, надовго затримували погляди на наших авто.

Мигдалеподібні фари Lacetti виглядають досить спокійно, але автомобіль тут же «стріляє» агресивною задньою оптикою, заваленими вперед задніми стійками кузова і прекрасними 15-дюймовими багатоспицевими дисками. У більш дорогих комплектаціях SX і CDX є ще елегантний спойлер на даху і протитуманні фари.

В обробці салону широко використовуються вставки під алюміній. Такими ж обідками обрамлені круглі дефлектори обдування і прилади. У базовій комплектації SE місце CD-ресивера займає невелика поличка. В іншому інтер'єр простіше оснащеного Lacetti нічим не гірше, ніж в комплектаціях багатший: ті ж якісні матеріали, така ж точна підгонка панелей. Світлі тони оббивки витримані в одній гамі, і завдяки цьому салон здається ще просторіше.

У всіх комплектаціях обшиті шкірою важіль КПП і обід керма, а у версії CDX - ще і сидіння. Виглядає все це по-спортивному красиво, але не дуже функціонально. Бублик трохи слизька, і при швидкому рулюванні руки можуть легко прослизати по обіду.

Нахил подушки переднього сидіння змінюється, а кермо можна регулювати в двох напрямках, тому на місці водія влаштовуєшся швидко і зручно. Втім, гріх скаржитися і заднім пасажирам: на глибокому дивані комфортно і є хороший запас простору над головою. А оскільки база Chevrolet Lacetti (2600 мм) одна з найбільших в класі, то місця для ніг теж досить.

випробуємо варіанти

Насамперед вибираю 1,6-літрову версію з механічною коробкою. Еластичності мотора вистачає, щоб легко рушати без подгазовки і немає жодних перепон при низьких оборотах двигуна. Але для впевненого розгону доводиться «закручувати» силовий агрегат за 4000 об / хв. А червона зона починається вже з 6500 об / хв. Так що діапазон оборотів, в якому двигун найбільш чуйний, невеликий. Ніщо не заважає милуватися околицями. Задні підголівники майже не заступають площину заднього скла. Тільки в крутих поворотах передні стійки кузова потрапляють в сектор огляду. Підвіска з котячої м'якістю і пружністю відпрацьовує рідкісні нерівності.

Зусилля на всіх педалях приблизно рівні, інформативності досить, подачу палива і гальмування можна дозувати без проблем. Чотири дискових гальмівних механізму добре уповільнюють Lacetti. Навіть на високих швидкостях автомобіль упевнено тримає дорогу - ніяких відхилень від курсу. З ростом швидкості кермо наливається важкістю, а в віражах пружно пручається повороту. Мотори об'ємом 1,6 л цілком вистачає для розміреної їзди.

Пересідаю в машину з таким же двигуном, але з автоматичною КПП. «Автомат» тут найпростіший. Він досить плавно перебирає одну за одною всі чотири передачі вгору - при розгоні, і вниз - при уповільненні.

Прийшла пора випробувати Lacetti з 1,8-літровим мотором. Цей силовий агрегат, як і його менш об'ємний побратим, дуже «любить» високі обороти і має схожі звички. Але вже з поправкою на додаткові 13 «конячок» і 15 ньютонометров крутного моменту. Тому він демонструє кращу тягу, а автомобіль, відповідно, динаміку. АКПП на цій машині хоча і зібрана іншим постачальником і має більш короткі передачі, своєю роботою дуже нагадує «автомат» на версії 1.6.

Любителям активного водіння варто звернути погляди на версію з механічною КПП. У такій машині отримуєш більше задоволення від їзди. Тому, як тільки надається можливість, я міняю свою модифікацію на таку ж 122-сильну, але з «ручкою».

Як вчасно я все це провернув! Пряма дорога з пологими поворотами змінюється короткими прямими і крутими «сліпими» віражами. Друга, третя, знову другий ступінь. В такому темпі як-то перестаєш помічати недостатню чіткість включення передач і великий хід важеля. Вся увага - на дорогу. Двигун викручується до червоної зони. Досить скоро відгукуючись на швидкі повороти керма, Lacetti різко впадає з одного боку в інший. І хоча підвіску по-спортивному жорсткою не назвеш, крен кузова невеликі і хетчбек чіпко тримає траєкторію. У цьому, звичайно, є ще й заслуга покришок розмірністю 195/55 R15. Тільки якщо швидкість заходу в віраж надто висока, передню вісь починає трохи зносити. І все-таки відчувається, що потенціал підвіски більше, ніж той, який задіюється при русі навіть з найпотужнішим двигуном.

питання відкритий

Вид Chevrolet Lacetti провокує на активну їзду, але характер у автомобіля швидше спокійний, ніж бойовий. На жаль, про створення на його базі «гарячого хетча» мова не йде. Але на літо намічено дебют 3-дверного хетчбека, який розрахований на більш активну молодь. Однак силові агрегати для «трехдверки» залишаться колишніми. Правда, за наявною у нас секретної інформації, в даний час в Швейцарії ведеться розробка 1,4-літровим турбованим (!) Мотора потужністю 137 - 140 л. с., який може виявитися під капотом трьохдверного Lacetti. Ймовірно, це станеться вже в процесі першого рестайлінгу.

Наша зустріч виявилася короткою. Пора повертатися додому. Втішає тільки те, що незабаром Chevrolet Lacetti з'явиться в Україні. Тоді буде надана можливість познайомитися з ним більш детально. У боротьбі за вітчизняного покупця головним козирем Lacetti може стати його ціна. Але якою вона буде в нашій країні, поки невідомо.

Бліц-інтерв'ю

Ерхард Спрангер   Виконавчий директор GM Daewoo Europe GmbH Ерхард Спрангер
Виконавчий директор GM Daewoo Europe GmbH

На деяких ринках Lacetti, як, втім, і інші наші автомобілі, як і раніше буде продаватися під ім'ям GM Daewoo. Ми не могли повністю забути цей бренд, адже він широко відомий і популярний у багатьох країнах.

Коли ми планували змінити назву марки Daewoo, то враховували, що бренд Chevrolet володіє, можливо, навіть більшою привабливістю для покупця, ніж прийнято вважати. При цьому він гнучкіше і глобальніше, ніж, наприклад, Pontiac (автомобілі продаються і під цією назвою), який більше орієнтований на ринок США.

Незважаючи на загальну назву, між корейськими та американськими автомобілями Chevrolet немає конкуренції. Вони призначені для різних покупців. Кожна машина представляє цінність в своєму сегменті ринку. Chevrolet Corvette, наприклад, - в класі спортивних автомобілів, а той же Lacetti - в сегменті невеликих динамічних сімейних авто.

У 2004 році ми плануємо продати в Україні понад 6000 машин під маркою Chevrolet. Приблизно третина обсягу продажів повинні забезпечити Lacetti і Nubira III, разом узяті.

Що в імені твоєму?

Створені на одній платформі Lacetti і Nubira III орієнтовані на різні категорії споживачів Створені на одній платформі Lacetti і Nubira III орієнтовані на різні категорії споживачів. У седані акцент зроблений на практичність, хетчбек ж в першу чергу повинен викликати емоції. Він покликаний залучати яскравою динамічною зовнішністю. У числі його потенційних покупців виробники бачать енергійних людей віком до 35 років і велика кількість жінок.

Певну «емоційне забарвлення» хетчбеку надає назву Lacetti. Чи не правда, звучить красиво? Але ж свого часу саме седан повинен був отримати це ім'я. Корейці хотіли підкреслити цим, що коріння у машини - італійські. І що в створенні моделі брала участь також команда стилістів з ItalDesign, яка свого часу розробляла для Daewoo більшість моделей - від маленького Matiz до представницького Evanda / Magnus.

Тут-то і виникає якийсь парадокс. Справа в тому, що назва Lacetti походить від латинського слова lacertus, що в «італьянізірованного» варіанті означає молодий, енергійний, сильний. Однак співзвучне іспанське lacio означає зів'ялий, млявий, слабкий, а італійське lacero - рваний, обірваний. Загалом, побоялися, що європейцям таку назву може не сподобатися. Тому седан назвали Nubira, а для хетчбека залишили ім'я Lacetti.

Найближчі родичіНайближчі родичі

Chevrolet Lacetti став другою моделлю, побудованою на абсолютно новій платформі J200 Chevrolet Lacetti став другою моделлю, побудованою на абсолютно новій платформі J200. Першим був седан Nubira III, який дебютував навесні 2003 року на Женевському автосалоні. А восени того ж року у Франкфурті був представлений 5-дверний хетчбек Lacetti.

Його виробництво почалося влітку 2003-го на заводі Gunsan на західному узбережжі Південної Кореї (тут же збирають седан Nubira III і компактвен Tacuma / Rezzo). Але багато комплектуючі для Lacetti поставляються з Європи. Так, ABS робить фірма Bosch, подушки безпеки і каталізатори - Siemens Automotive, автоматичні КПП - ZF і Aisin Warner.

Зовсім недавно в сімействі цих автомобілів відбулося поповнення. На Женевському автосалоні перед публікою постала Nubira III з кузовом універсал, а трохи пізніше, можливо, влітку, очікується ще й поява 3-дверного хетчбека.

Загальні дані1Загальні дані1.41.61.8

Тип кузова хетчбек Дверей / місць 5/5 Габарити Д / Ш / В, мм 4295/1725/1445 Колісна база, мм 2600 Колія передн. / Задн., Мм 1480/1480 Кліренс, мм н. д. Маса споряджена / повна, кг 1170/1645 1175/1650 (1185/1660) * 1205/1680 (1230/1705) * Обсяг багажника, л 275/1045 Обсяг бака, л 60 Двигун Тип бенз. з розпод. впр. Роз. і к-ть цил. / кл. на цил. R 4/4 Обсяг, см куб. 1399 1598 1799 Потужність, кВт (к.с.) / Об / хв 70 (93) / 6300 80 (109) / 5800 90 (122) / 5800 Макс. кр. мом., Нм / об / хв 131/4400 150/4000 165/4000 Трансмісія Тип приводу передній КПП мех. 5-ст. хутро. 5-ст. (авт. 4-ст.) * Ходова частина Гальма передні / задні діск.вент. / диск. Підвіска передня / задня неза. / Полузав. Підсилювач гідро Шини 195/55 R15 Експлуатаційні показники Максимальна швидкість, км / год 175 187 (175) * 194 (184) * Розгін 0 - 100 км / ч, з 11,6 10,7 (11,5) * 9,5 (10,7) * Расх. траса-місто, л / 100 км 5,0 - 9,3 6-9,1 (6,2 - 11,2) * 6,2 - 9,8 (6,9 - 12,5) * * В дужках наведені дані для модифікації з автоматичною трансмісією

Дмитро Чабан
Фото автора і GM Daewoo

Редакція дякує компанії «АвтоЗАЗ-Сервіс» за допомогу в організації поїздки

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Chevrolet Lacetti: Втілення поміркованості

За результатами досліджень корейських маркетологів, в гольф-класі найбільшою популярністю користуються машини з двигунами об'ємом від 1,4 до 1,8 л За результатами досліджень корейських маркетологів, в гольф-класі найбільшою популярністю користуються машини з двигунами об'ємом від 1,4 до 1,8 л. Тому для Lacetti пропонуються тільки три бензинові мотори об'ємом 1,4 (93 л. С.), 1,6 (109 л. С.) І 1,8 л (122 л. С.). Базовий 93-сильний моторчик оснащується лише 5-ступінчастою механічною КПП. До двох іншим ще пропонується 4-діапазонний «автомат» (для 1,6-літрового Lacetti - виробництва Aisin, а для 1,8-літрового - ZF).

Нам запропонували для знайомства все модифікації. Але з огляду на дефіцит часу, а також те, що в Україні машини цього класу з маленькими моторами менш популярні, я приділив основну увагу автомобілям з двигунами більшого об'єму.

Італійський темперамент, німецький прагматизм

На рішення почати знайомство з Chevrolet Lacetti з потужніших модифікацій вплинула також зовнішність цього хетчбека. Здається, корейцям вдалося зробити Lacetti таким, як вони хотіли. Навіть скоріше не корейцям, а італійцям. Адже дизайн автомобіля розроблявся в Турині, в студії ItalDesign.

Виглядає машина досить динамічно, але не епатажно. У всякому разі, подорожуючи по дорогах Франції та Іспанії, я не помітив, щоб європейці, пересичені вишукуваннями автокухні, надовго затримували погляди на наших авто.

Мигдалеподібні фари Lacetti виглядають досить спокійно, але автомобіль тут же «стріляє» агресивною задньою оптикою, заваленими вперед задніми стійками кузова і прекрасними 15-дюймовими багатоспицевими дисками. У більш дорогих комплектаціях SX і CDX є ще елегантний спойлер на даху і протитуманні фари.

В обробці салону широко використовуються вставки під алюміній. Такими ж обідками обрамлені круглі дефлектори обдування і прилади. У базовій комплектації SE місце CD-ресивера займає невелика поличка. В іншому інтер'єр простіше оснащеного Lacetti нічим не гірше, ніж в комплектаціях багатший: ті ж якісні матеріали, така ж точна підгонка панелей. Світлі тони оббивки витримані в одній гамі, і завдяки цьому салон здається ще просторіше.

У всіх комплектаціях обшиті шкірою важіль КПП і обід керма, а у версії CDX - ще і сидіння. Виглядає все це по-спортивному красиво, але не дуже функціонально. Бублик трохи слизька, і при швидкому рулюванні руки можуть легко прослизати по обіду.

Нахил подушки переднього сидіння змінюється, а кермо можна регулювати в двох напрямках, тому на місці водія влаштовуєшся швидко і зручно. Втім, гріх скаржитися і заднім пасажирам: на глибокому дивані комфортно і є хороший запас простору над головою. А оскільки база Chevrolet Lacetti (2600 мм) одна з найбільших в класі, то місця для ніг теж досить.

випробуємо варіанти

Насамперед вибираю 1,6-літрову версію з механічною коробкою. Еластичності мотора вистачає, щоб легко рушати без подгазовки і немає жодних перепон при низьких оборотах двигуна. Але для впевненого розгону доводиться «закручувати» силовий агрегат за 4000 об / хв. А червона зона починається вже з 6500 об / хв. Так що діапазон оборотів, в якому двигун найбільш чуйний, невеликий. Ніщо не заважає милуватися околицями. Задні підголівники майже не заступають площину заднього скла. Тільки в крутих поворотах передні стійки кузова потрапляють в сектор огляду. Підвіска з котячої м'якістю і пружністю відпрацьовує рідкісні нерівності.

Зусилля на всіх педалях приблизно рівні, інформативності досить, подачу палива і гальмування можна дозувати без проблем. Чотири дискових гальмівних механізму добре уповільнюють Lacetti. Навіть на високих швидкостях автомобіль упевнено тримає дорогу - ніяких відхилень від курсу. З ростом швидкості кермо наливається важкістю, а в віражах пружно пручається повороту. Мотори об'ємом 1,6 л цілком вистачає для розміреної їзди.

Пересідаю в машину з таким же двигуном, але з автоматичною КПП. «Автомат» тут найпростіший. Він досить плавно перебирає одну за одною всі чотири передачі вгору - при розгоні, і вниз - при уповільненні.

Прийшла пора випробувати Lacetti з 1,8-літровим мотором. Цей силовий агрегат, як і його менш об'ємний побратим, дуже «любить» високі обороти і має схожі звички. Але вже з поправкою на додаткові 13 «конячок» і 15 ньютонометров крутного моменту. Тому він демонструє кращу тягу, а автомобіль, відповідно, динаміку. АКПП на цій машині хоча і зібрана іншим постачальником і має більш короткі передачі, своєю роботою дуже нагадує «автомат» на версії 1.6.

Любителям активного водіння варто звернути погляди на версію з механічною КПП. У такій машині отримуєш більше задоволення від їзди. Тому, як тільки надається можливість, я міняю свою модифікацію на таку ж 122-сильну, але з «ручкою».

Як вчасно я все це провернув! Пряма дорога з пологими поворотами змінюється короткими прямими і крутими «сліпими» віражами. Друга, третя, знову другий ступінь. В такому темпі як-то перестаєш помічати недостатню чіткість включення передач і великий хід важеля. Вся увага - на дорогу. Двигун викручується до червоної зони. Досить скоро відгукуючись на швидкі повороти керма, Lacetti різко впадає з одного боку в інший. І хоча підвіску по-спортивному жорсткою не назвеш, крен кузова невеликі і хетчбек чіпко тримає траєкторію. У цьому, звичайно, є ще й заслуга покришок розмірністю 195/55 R15. Тільки якщо швидкість заходу в віраж надто висока, передню вісь починає трохи зносити. І все-таки відчувається, що потенціал підвіски більше, ніж той, який задіюється при русі навіть з найпотужнішим двигуном.

питання відкритий

Вид Chevrolet Lacetti провокує на активну їзду, але характер у автомобіля швидше спокійний, ніж бойовий. На жаль, про створення на його базі «гарячого хетча» мова не йде. Але на літо намічено дебют 3-дверного хетчбека, який розрахований на більш активну молодь. Однак силові агрегати для «трехдверки» залишаться колишніми. Правда, за наявною у нас секретної інформації, в даний час в Швейцарії ведеться розробка 1,4-літровим турбованим (!) Мотора потужністю 137 - 140 л. с., який може виявитися під капотом трьохдверного Lacetti. Ймовірно, це станеться вже в процесі першого рестайлінгу.

Наша зустріч виявилася короткою. Пора повертатися додому. Втішає тільки те, що незабаром Chevrolet Lacetti з'явиться в Україні. Тоді буде надана можливість познайомитися з ним більш детально. У боротьбі за вітчизняного покупця головним козирем Lacetti може стати його ціна. Але якою вона буде в нашій країні, поки невідомо.

Бліц-інтерв'ю

Ерхард Спрангер   Виконавчий директор GM Daewoo Europe GmbH Ерхард Спрангер
Виконавчий директор GM Daewoo Europe GmbH

На деяких ринках Lacetti, як, втім, і інші наші автомобілі, як і раніше буде продаватися під ім'ям GM Daewoo. Ми не могли повністю забути цей бренд, адже він широко відомий і популярний у багатьох країнах.

Коли ми планували змінити назву марки Daewoo, то враховували, що бренд Chevrolet володіє, можливо, навіть більшою привабливістю для покупця, ніж прийнято вважати. При цьому він гнучкіше і глобальніше, ніж, наприклад, Pontiac (автомобілі продаються і під цією назвою), який більше орієнтований на ринок США.

Незважаючи на загальну назву, між корейськими та американськими автомобілями Chevrolet немає конкуренції. Вони призначені для різних покупців. Кожна машина представляє цінність в своєму сегменті ринку. Chevrolet Corvette, наприклад, - в класі спортивних автомобілів, а той же Lacetti - в сегменті невеликих динамічних сімейних авто.

У 2004 році ми плануємо продати в Україні понад 6000 машин під маркою Chevrolet. Приблизно третина обсягу продажів повинні забезпечити Lacetti і Nubira III, разом узяті.

Що в імені твоєму?

Створені на одній платформі Lacetti і Nubira III орієнтовані на різні категорії споживачів Створені на одній платформі Lacetti і Nubira III орієнтовані на різні категорії споживачів. У седані акцент зроблений на практичність, хетчбек ж в першу чергу повинен викликати емоції. Він покликаний залучати яскравою динамічною зовнішністю. У числі його потенційних покупців виробники бачать енергійних людей віком до 35 років і велика кількість жінок.

Певну «емоційне забарвлення» хетчбеку надає назву Lacetti. Чи не правда, звучить красиво? Але ж свого часу саме седан повинен був отримати це ім'я. Корейці хотіли підкреслити цим, що коріння у машини - італійські. І що в створенні моделі брала участь також команда стилістів з ItalDesign, яка свого часу розробляла для Daewoo більшість моделей - від маленького Matiz до представницького Evanda / Magnus.

Тут-то і виникає якийсь парадокс. Справа в тому, що назва Lacetti походить від латинського слова lacertus, що в «італьянізірованного» варіанті означає молодий, енергійний, сильний. Однак співзвучне іспанське lacio означає зів'ялий, млявий, слабкий, а італійське lacero - рваний, обірваний. Загалом, побоялися, що європейцям таку назву може не сподобатися. Тому седан назвали Nubira, а для хетчбека залишили ім'я Lacetti.

Найближчі родичіНайближчі родичі

Chevrolet Lacetti став другою моделлю, побудованою на абсолютно новій платформі J200 Chevrolet Lacetti став другою моделлю, побудованою на абсолютно новій платформі J200. Першим був седан Nubira III, який дебютував навесні 2003 року на Женевському автосалоні. А восени того ж року у Франкфурті був представлений 5-дверний хетчбек Lacetti.

Його виробництво почалося влітку 2003-го на заводі Gunsan на західному узбережжі Південної Кореї (тут же збирають седан Nubira III і компактвен Tacuma / Rezzo). Але багато комплектуючі для Lacetti поставляються з Європи. Так, ABS робить фірма Bosch, подушки безпеки і каталізатори - Siemens Automotive, автоматичні КПП - ZF і Aisin Warner.

Зовсім недавно в сімействі цих автомобілів відбулося поповнення. На Женевському автосалоні перед публікою постала Nubira III з кузовом універсал, а трохи пізніше, можливо, влітку, очікується ще й поява 3-дверного хетчбека.

Загальні дані1Загальні дані1.41.61.8

Тип кузова хетчбек Дверей / місць 5/5 Габарити Д / Ш / В, мм 4295/1725/1445 Колісна база, мм 2600 Колія передн. / Задн., Мм 1480/1480 Кліренс, мм н. д. Маса споряджена / повна, кг 1170/1645 1175/1650 (1185/1660) * 1205/1680 (1230/1705) * Обсяг багажника, л 275/1045 Обсяг бака, л 60 Двигун Тип бенз. з розпод. впр. Роз. і к-ть цил. / кл. на цил. R 4/4 Обсяг, см куб. 1399 1598 1799 Потужність, кВт (к.с.) / Об / хв 70 (93) / 6300 80 (109) / 5800 90 (122) / 5800 Макс. кр. мом., Нм / об / хв 131/4400 150/4000 165/4000 Трансмісія Тип приводу передній КПП мех. 5-ст. хутро. 5-ст. (авт. 4-ст.) * Ходова частина Гальма передні / задні діск.вент. / диск. Підвіска передня / задня неза. / Полузав. Підсилювач гідро Шини 195/55 R15 Експлуатаційні показники Максимальна швидкість, км / год 175 187 (175) * 194 (184) * Розгін 0 - 100 км / ч, з 11,6 10,7 (11,5) * 9,5 (10,7) * Расх. траса-місто, л / 100 км 5,0 - 9,3 6-9,1 (6,2 - 11,2) * 6,2 - 9,8 (6,9 - 12,5) * * В дужках наведені дані для модифікації з автоматичною трансмісією

Дмитро Чабан
Фото автора і GM Daewoo

Редакція дякує компанії «АвтоЗАЗ-Сервіс» за допомогу в організації поїздки

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Що в імені твоєму?
Чи не правда, звучить красиво?
Що в імені твоєму?
Чи не правда, звучить красиво?
Що в імені твоєму?
Чи не правда, звучить красиво?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов