Наша сеть партнеров Banwar
Перше враження від що стоять поруч авто - це зовсім не малюки, якими ми звикли бачити автомобілі B-класу. Довжина кузова обох машин - близько 4,3 м, що вже близько до розмірів автомобілів наступного класу. Особливо великим виглядає Chevrolet Aveo. Фари і велика радіаторна решітка з хромованою вставкою надають Aveo «не по роках» солідний вигляд. Це вам не попередній грайливий малюк Aveo, тепер на дорозі з ним будуть вважатися! Насправді Chevrolet по габаритам лише трохи більші за суперника. А довжина його колісної бази навіть на 2 см менше, ніж у Kia Rio.
знімаємо мірку
Салони цілком сучасні, хоча багатства обробки від недорогих авто чекати, звичайно ж, не варто. Але її виконання в Chevrolet вельми акуратне, а в Kia навіть при бажанні важко знайти вада в підгонці панелей.
У Aveo є дивна особливість. Дзеркало заднього виду не оснащено перемикачем для захисту від засліплення. Після першої ж поїздки мені захотілося купити інше. До речі, дзеркало від Lanos цілком підходить. Aveo позбавлений цього недоліку тільки в топ-комплектації SX.
Торпедо Chevrolet нинішнього покоління виглядає симпатично, а показання приладів на світлих шкалах легко читаються, чому ввечері сприяє ненав'язлива блакитне підсвічування.
Щоб зробити комбінацію приладів Rio компактніше, творці вирішили розмістити покажчики рівня палива і температури ОЖ на поле спідометра і тахометра. Через це комбінація приладів вийшла перевантаженій і свідчення важко сприймати швидким поглядом, а ввечері в першу чергу в очі впадає інформаційний дисплей з яскравою оранжевим підсвічуванням.
Обидві машини тільки з аудиоподготовкой. Головний пристрій потрібно купувати і встановлювати самостійно.
Посадка за кермом в місті у кожного автомобіля хороша по-своєму. У Chevrolet вона вище, ніж в Rio (подушка крісла - майже на 4 см). Але регулювання висоти сидіння в нашій версії Aveo SE відсутня (вона є тільки у версії SX). А ось в Kia крісло можна налаштувати.
Водієві Rio додає зручності відкидний підлокітник на правій частині спинки сидіння. Він стане в нагоді при їзді по трасі або неспішному пересуванні по місту. Однак при активній їзді підлокітник заважає маніпуляціям з важелем КП.
Обидві машини оснащені кондиціонерами, що істотно для міського авто.
На задньому дивані трьом пасажирам тісно і в Aveo, і в Rio. Втім, вимагати особливого простору від автомобілів цього класу нелогічно. Зате якщо ззаду їхати вдвох, то місця більш ніж достатньо. Тим більше що в Aveo в задньому ряду лише два підголівника. Щоб спинка переднього крісла вперлася в ноги ззаду сидить, потрібно відсунутися до упору як в Aveo, так і в Rio. Пасажирам другого ряду зручніше в Kia, так як задні склопідйомники тут електричні. А ось в Aveo електропривод лише у передніх склопідйомників.
Обсяги багажників практично рівні. Для того щоб їх збільшити, можна скласти спинки задніх сидінь. У обох машин вони розділені в співвідношенні 2: 1. Але ні в одній з них рівною вантажної площадки не виходить, адже складені спинки утворюють сходинку.
Вантажити багаж зручніше в Rio: тут не тільки на 3 см менше вантажна висота, а й є неокрашенная пластикова накладка на бампері, яка захищає фарбу від подряпин.
На ходу
Обидва автомобілі управляються досить легко. Кермові механізми оснащені гідравлічним підсилювачем, а педалі легкі і чутливі. Перемикання передач чіткіше у Kia.
У Aveo сподобалася зовнішня шумоізоляція, але звук мотора чутний чітко. В Rio добре попрацювали над захистом від усіх шумів.
У базовому списку оснащення Kia - повноцінні захисні підкрилки, які не дають каменям, воді і піску стукати по кузову. Бажано встановити такий самий захист і на Aveo. Якщо врахувати, що кузов не оцинкований, то такі точкові пошкодження можуть привести до появи вогнищ корозії.
На Chevrolet встановлений мотор більшого обсягу, але з 8-клапанною головкою. Він непогано зарекомендував себе за роки експлуатації на Daewoo Lanos і Aveo першого покоління. Його потужність на цілих 11 л. с. нижче, ніж у суперника, але максимальний крутний момент на 5 Нм вище. Почасти в цьому запорука кращої динаміки розгону. Однак платою за більш жвавий характер стає витрата палива. Він у Aveo вище як при русі по трасі, так і в місті. Різниця на користь Kia складає 1,0 і 0,6 л / 100 км відповідно, причому 1,4-літровий мотор Rio, незважаючи на те що він 16-клапанний, непогано тягне з низів. При цьому максимальні швидкості машин однакові.
Підвіска більш комфортна у Aveo. Вона м'якше відпрацьовує нерівності і впевнено справляється з їздою по бордюрах за рахунок більшого ходу. З тієї ж причини в Aveo відчутно комфортніше їхати і по путівцем. А ось швидкісні ділянки і швидкі маневри мені більше до душі долати за кермом Rio. Його підвіска налаштована по-європейськи: збита і не допускає відчутною розгойдування машини і сильних кренів, ходи невеликі. Тому-то на швидкості близько 130 км / год їхати в Aveo поруч з Rio не так вже й легко. Машина сильніше реагує на пориви вітру та розгойдується. Та й м'якша підвіска призводить до рискання.
В уповільненні на сухому покритті претензій до машин не виникає. Але коли під колесами мокрий асфальт, бруд або пісок, то впевненіше себе почуваєш за кермом Kia. Адже ті, що продаються у нас Rio оснащуються системою ABS і електронним розподілом гальмівного зусилля EBD. Тоді як Aveo з механічною КП з ABS не поставляються і замовити їх за доплату можна.
Кому що
Місткість салонів автомобілів практично однакова. Основна різниця машин - в поведінці на дорозі і в ціні.
Зовнішність Chevrolet Aveo більш стримана. Цей автомобіль підійде більш спокійного водієві, який цінує плавність ходу, хоча і любить швидкий розгін. Крім того, машина привертає невисокою вартістю і знайомої конструкцією мотора.
А хто ж тоді покупець Kia? Адже різниця в 11400 гривень дуже вагома. На мою думку, Rio - для більш уважних до нюансів і деталей людей, які прагнуть отримати машину у великій комплектації і вимогливі в питаннях активної безпеки (чого варта одна ABS!). А різницю в ціні автомобіль цілком здатний відпрацювати меншим апетитом, чіткістю реакцій і стабільним поведінкою на трасі при швидкісній їзді.
версії
Chevrolet
В Україні для моделі Chevrolet Aveo передбачений тільки один силовий агрегат - 1,5 л, але є ряд версій, відмінних вартістю. Дуже проста базова версія S не оснащена навіть центральним замком. Зате її ціна на 7000 грн. нижче, ніж тестируемой машини (57800 грн.). Є й багата комплектація SX з автоматичною КП. Цікаво, що ABS і подушкою безпеки для пасажира Aveo оснащується тільки у версії з «автоматом».
Хетчбек сьогодні є лише в одному виконанні - SE попереднього покоління. При цьому хетчбек дешевше седана з аналогічним списком оснащення.
Kia
Kia Rio у нас пропонується з мотором 1,4 л (97 л. С.) В кузові седан або п'ятидверний хетчбек. Дешева версія з кузовом хетчбек має такі ж, як і у тестованої машини, ABS, центральний замок, електросклопідйомники на всіх дверях, пару подушок безпеки і т. Д. Друга ж, в більш багатій комплектації, оснащена автоматичною коробкою передач. Різниця в ціні седана і хетчбека складає 200 грн.
Chevrolet Aveo
Kia Rio
Тип кузова седан Дверей / місць 4/5 Габарити, Д / Ш / В, мм 4310/1710/1505 4240/1695/1470 База, мм 2480 2500 Кліренс, мм 150 155 Маса спорядж. / Повн., Кг 1045 / 1455 1015/1580 Об'єм багажника, л 400 390 Обсяг бака, л 45 Двигун Тип бенз. з розпод. впр. Роз. і к-ть цил. / кл. на цил. R4 / 2 R4 / 4 Обсяг, см куб. 1498 1399 Потужність, кВт (к. С.) / Об / хв 63 (86) / 5600 71 (97) / 6000 Макс. кр. мом., Нм / об / хв 130/3000 125/4700 Трансмісія Тип приводу передній КП 5-ст. хутро. Ходова частина Гальма передні / задні диск. вент. / барабан. диск. вент. / диск. Підвіска передня / задня неза. / Полузав. Підсилювач керма гідро 185/60 R14 Kumho Powermax 769 185/65 R14 Hankook Optimo Експлуатаційні показники Максимальна швидкість, км / год 176 177 Розгін 0-100 км / ч, з 11,1 12,3 Расх. траса-місто, л / 100 км 6,1-8,6 5,1-8,0 Гарантія, років / км 5/100000 Періодичність ТО, км 10000 Вартість ТО, грн. 650 Ціна базової версії, грн. 57800 75000 Ціна тестує. машини, грн. 64800 76200 Подушки безпеки 1 2 ABS + EBD - + Ц / з + + Кріплення дитячих сидінь - + Підсилювач керма + + Регулювання нахилу рульової колонки + + Електросклопідйомники 2 4 Підлокітник на вод. сидіння - + Електрорегулювання дзеркал + + Кондиціонер + + Фільтр салону - + Регулювання водійського сидіння - + Декоративні ковпаки коліс + + Бризковики + + Аудіопідготовка + + Підголівники заднього ряду сидiння 2 3
Андрій Волощенко
Фото Владислава Бойко
Редакція дякує «УкрАвтоЗАЗ-Сервіс» та «Кіа Моторс Україна» за надані на тест автомобілі
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
А хто ж тоді покупець Kia?