Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Chevrolet Aveo T200 / T250 - проблеми і несправності

  1. Історія моделі
  2. двигуни
  3. Трансмісія
  4. Ходова
  5. Кузов і салон
  6. комфорт
  7. електрика
  8. висновок

Наша сеть партнеров Banwar

Шевроле Авео - дітище дочірнього підрозділу концерну General Motors в Кореї GM Daewoo. Автомобіль розроблений Джорджетто Джуджаро на основі малогабаритного автомобіля Daewoo Lanos (модель Т100). Над виглядом міської малолітражки працювали в італійському ательє ItalDesign.

Над виглядом міської малолітражки працювали в італійському ательє ItalDesign

Chevrolet Aveo першого покоління Т-200 (2003-2008 рр.)

Історія моделі

Перші Aveo (модель Т200) з'явилися в продажу в 2003 році в кузові 3-х, 5-ти дверний хетчбек і седан. У 2006 році рестайлінгу піддався Шевроле Авео в кузові седан, а в 2008 році - і хетчбек. Обидва новачки отримали позначення Т250. У процесі оновлення була підкоригована зовнішність Aveo, інтер'єр і лінійка двигунів. У 2011 році на зміну прийшла модель другого покоління - Т300 .

На Російському ринку автомобіль з'явився в 2004 році. Пізніше Chevrolet Aveo в кузовах 5-ти дверний хетчбек і седан для Росії стали збирати в Калінінграді на підприємстві «Автотор».

двигуни

Дорестайлінговий Шевроле Авео комплектувався двигунами B12S1 1,2 л (72 к.с.) і F14D3 1,4 л (94 к.с.). Всі агрегати отримали ремінний привід ГРМ з регламентом заміни кожні 60 тис. Км. Обидва мотори мають однакові блоки циліндрів і кривошипно-шатунних групу. Істотна відмінність агрегатів полягає у голівці блоку циліндрів. На B12S1 один розподільний вал з 2-ма клапанами на циліндр, а на F14D3 - два розподільних вала з 4-ма клапанами на циліндр. Двигуни об'ємом 1,4 л оснащені гідрокомпенсаторами.

1,2 л B12S1 має одну серйозну «болячку», придбану в результаті невиправдано завищеного інтервалу заміни масла 15 000 км. У Російських важких умовах експлуатації з поганим бензином і холодними зимами інтервал заміни краще скоротити максимум до 10 тис. Км, а при великих пробігах і того менше. Інакше, при пробігу понад 60 - 100 тис. Км спостерігається підвищений знос распредвалов з коромислами і його осями. У гіршому випадку, після 100 - 150 тис. Км можливе заклинювання распредвала з подальшою недешевої (близько 50 тис. Рублів) заміною головки блоку циліндрів.

Провісником неприємності послужить з'явилося цокання або «дізеленіе». Причина бід в засміченні жиклера масляної магістралі, що викликає масляне «голодування». При виявленні дефекту необхідно не просто замінити распредвал з рокерами, а, знявши ГБЦ, прочистити жиклер і рассверлить отвір до великих розмірів. Інакше «дізеленіе» і знос незабаром почнуться знову. Але сильно засмучуватися не варто. При належному догляді двигуни об'ємом 1,2 л запросто переступають позначку в 300 тис. Км без капітального ремонту.

Передній сальник коленвала на цих моторах починає підтікати після 100 - 140 тис. Км (1,5 - 2 тис. Рублів з роботою). У морози при пробігу понад 80 - 120 тис. Км через заклинювання клапана вентиляції картерних газів нерідко вибиває масляний щуп, і видавлює масло.

Км через заклинювання клапана вентиляції картерних газів нерідко вибиває масляний щуп, і видавлює масло

Chevrolet Aveo першого покоління Т-200 (2003-2006 рр.)

Двигун F14D3 на великих пробігах може почати «подтраівать» - з'являються перебої в його роботі. Причина в підвисає випускних клапанах через утворення нагару. З 2008 року клапана для цих моторів були доопрацьовані, і проблем більше не виникає. Так само для двигунів 1,4 л характерно підтікання масла з-під кришки клапанів при пробігу понад 80 - 120 тис. Км (200 - 1200 рублів).

Після рестайлінгу в 2008 році оновилися і силові агрегати. З'явилися мотори B12D1 1,2 л (84 к.с.) з ланцюговим приводом ГРМ і F14D4 1,4 л (101 к.с.) з механізмом автоматичного регулювання фаз газорозподілу.

«Сто сильний» двигун до 2010 року випуску при пробігу понад 30 - 60 тис. Км «страждає» через вихід з ладу шестерні распредвала. Вона видає себе «гуркотом» відразу ж після пуску і «дізеленіем» під час прогріву. Ремонт обійдеться в 20 - 30 тис. Рублів з роботою. Якщо «хвороба» запустити, то може видавити сальники распредвала з подальшим падінням рівня масла. Якщо ж масло потрапить на ремінь ГРМ, то можливо його проскакування на кілька зубів, і, як наслідок, відбудеться зустріч клапанів з поршнями. Перебої в роботі двигуна з висвічуванням "Check Engine" через 60 - 80 тис. Км можуть бути викликані обривом в ланцюзі контактів на зарядному ЕБУ. Для відновлення працездатності двигуна достатньо всього лише піджати клеми на зарядному.

Далі відзначимо несправності характерні для всіх типів двигунів Шевроле Авео. При пробігу більше 40 - 80 тис. Км починає «сифонить» кришка розширювального бачка (близько 400 рублів) через западає клапана. Термостат двигунів 1,4 л здається після 60 - 90 тис. Км (1000 - 3000 рублів). Згодом він починає підтікати або рано відкриватися на велике коло, не дозволяючи прогріти двигун в морози. При пробігу більше 60 - 80 тис. Км може перестати включатися вентилятор охолоджування радіатора (частіше на моторах 1,4 л) через проблеми з контактами в роз'ємі підключення, рідше - через «залипання» щіток електромотора вентилятора.

На Chevrolet Aveo з 2003 по 2007 рік випуску поширено протирання «до дірок» радіатора (в правому нижньому кутку) кожухом вентилятора при пробігу понад 40 - 80 тис. Км. Що б уникнути цього, необхідно в місцях кріплення рамки вентилятора підкласти шайби і злегка підрізати кромку кожуха. Новий радіатор обійдеться в 3 - 5 тис. Рублів за неоригінал і 8 - 9 тис. Рублів - за оригінал.

Палаючий "Check Engine", перебої в роботі двигуна і зниження тяги при пробігу понад 80 - 120 тис. Км можуть бути викликані забитої фільтрує сіткою паливного насоса в баку, виходом з ладу високовольтних проводів (650 - 1800 рублів), кисневого датчика (1000 - 3300 рублів) або каталізатора.

Трансмісія

У парі з двигунами встановлювалася 5-ступінчаста механічна коробка передач. Вона показала себе не з кращого боку - часто доставляла проблеми. Зчеплення ходить не менше 100 - 150 тис. Км, але нерідко його доводиться міняти раніше: через вичавного підшипника, який здається ще при пробігу 50 - 100 тис. Км (1200 - 2500 рублів). Комплект зчеплення обійдеться в 6 тис. Рублів з роботою.

Задубілі сальники коробки можуть потекти після 80 - 130 тис. Км. Якщо вчасно не помітити текти масла, то його рівень в коробці може істотно знизитися. В умовах масляного голодування відбувається знос шестерні нейтральній і 5-ої передач. Бути пильними потрібно при появі хрускоту в момент включення 5-ої швидкості. Відновлення коробки обійдеться в 10 - 12 тис. Рублів з роботою. В автомобілях, що експлуатуються переважно в місті, проблеми з чіткістю включення передач можуть виникнути при пробігу понад 60 - 100 тис. Км через зношування механізму перемикання передач.

Км через зношування механізму перемикання передач

Chevrolet Aveo першого покоління Т-250 (2008-2011 рр.)

4-х ступінчаста автоматична коробка передач встановлювалася тільки в парі з двигуном 1,4 л. «Автомат» набагато надійніше свого «ручного» побратима. Єдина проблема, що виникає при пробігу понад 40 - 100 тис. Км, блокування селектора вибору передач в положенні «Р». Причина - втрата контакту в мікроперемикачами, керуючому соленоїдами. Прочищення контактів ненадовго позбавляє від недуги. «Микрика» краще замінити. Крім того, коробка не терпить частих і довгих пробуксували, в процесі яких "швидко горять" фрікціони. В такому випадку ремонт коробки потребують близько 60 - 70 тис. Рублів.

Ходова

Не кращим чином йдуть справи і з підвіскою. Її особливість - глухе «бурмотіння» спереду, що з'являється ще на перших тисячах. З приходом зими «бумканье» посилюється. Конкретного винуватця в цьому поки не виявлено. Можливо один з головних джерел «стуку» - опори передніх амортизаторів, яким допомагають самі амортизатори і стійки переднього стабілізатора поперечної стійкості. На ділі ж "опорники" (близько 500 рублів), передні амортизатори (2 - 3 тис. Рублів) і стійки (200 - 300 рублів) ходять понад 60 - 80 тис. Км. Передні ступичні підшипники (400 - 1600 рублів) і задні амортизатори виходжують більше 60 - 100 тис. Км.

Сайлентблоки заднього важеля передньої підвіски (близько 300 рублів) можуть заскріпеть після 50 - 60 тис. Км. Сайлентблоки ж переднього важеля практично вічні. Сайлентблоки задньої балки здаються при пробігу понад 80 - 140 тис. Км (300 - 900 рублів). При цьому ззаду з'являються скрипи і стуки, а також істотно знижується шляхова стійкість.

Передні гальмівні колодки отхажівают близько 30 - 50 тис. Км (400 - 2000 рублів), самі диски доживають і до 60 - 100 тис. Км (1,5 - 2 тис. Рублів). А ось задні колодки барабанного гальмівного механізму «підкладають свиню» при пробігу 80 - 90 тис. Км. Від колодок поступово відшаровуються гальмівні накладки, які відриваються і заклинивают задні колеса. Нові колодки обійдуться в 600 - 900 рублів.

Проблеми з ABS при пробігу понад 40 - 80 тис. Км виникають в основному через обрив проводів з датчика системи або поганого контакту в роз'ємі. Самі блоки ABS (1-2 тис. Рублів) відмовляють дуже рідко.

Рублів) відмовляють дуже рідко

Chevrolet Aveo першого покоління Т-250 (2006-2011 рр.)

Рульова рейка Chevrolet Aveo може застукали при пробігу понад 50 - 80 тис. Км. Причина - люфт зубчатого вала через зношування правої втулки. Ущільнення рульового вала в верхній частині рейки може потекти при пробігу понад 80 - 100 тис. Км. У такому випадку під килимком водія може з'явитися масло. Всі дефекти можна виправити. Нова рульова рейка обійдеться в 20 - 25 тис. Рублів.

Особливість насоса ГУР - помітне гудіння при прогріванні в сильні морози. Іноді незначно полегшити життя насоса вдається зміною масла на більш свіже.

Кузов і салон

Кузов і салон

Передня панель Chevrolet Aveo Т-200 (2003-2008 рр.)

Лакофарбове покриття великих проблем не підносить. На Chevrolet Aveo молодше 2006 року багато водії відзначають сильний «піскоструй» задніх колісних арок, що знищує покриття.

Аеродинаміка кузова така, що при швидкостях понад 90 - 120 км / ч салон наповнює свист і виття набігаючого потоку. «Цвіркуни» не приховують своєї любові до салону Шевроле Авео. Джерела скрипу - передня панель, замок ременя безпеки, замок спинки заднього сидіння і верхнє кріплення ременя безпеки. Скрип в задній частині на седанах нерідко викликаний тріщиною в районі задньої полки. Згодом, при пробігу понад 80 - 100 тис. Км, починає гірше працювати поворотний механізм ременя безпеки.

комфорт

При пробігу більше 40 - 60 тис. Км часом з'являється свист вентилятора обдування. Причина в забруднених підшипниках моторчика. Звук посилюється з настанням холодів. Обробка підшипника силіконовою змазкою допомагає ненадовго, його необхідно замінити (160 рублів). Новий моторчик коштує близько 4 тис. Рублів.

На багатьох Шевроле Авео система кондиціонування не до кінця заправлена ​​фреоном, що сприяє підвищеному зносу компресора кондиціонера. Сама система часто втрачає герметичність, при цьому визначити місце витоку практично неможливо. Фреон йде поступово, за 2 - 3 роки.

електрика

Електрика великих нарікань не викликає. При пробігу більше 60 - 120 тис. Км може знадобитися заміна підшипників генератора. За два підшипника, передній і задній, доведеться віддати всього 400 - 600 рублів, робота коштує близько 1000 рублів. При пробігу більше 60 - 80 тис. Км може перестати працювати коректор фар - через окислення «мінусового» дроти на фарі. При пробігу більше 80 - 120 тис. Км можуть виникнути проблеми з годинником - через який відмовив діода в електричній схемі. Замінити діод можна в будь-якій майстерні, що займається ремонтом електрообладнання.

Про помилки в системи управління подушками безпеки підкаже лампа несправності, що загоряється на кілька секунд при включенні запалення. При відсутності помилок в системі, вона повинна кілька разів «моргнути» і згаснути. Основна причина помилок - стрибок або падіння напруги в ланцюзі харчування блоку. Наприклад, при спробі запуску двигуна з розрядженим акумулятором або «прикурювання» іншого автомобіля з увімкненим запалюванням. Сам блок відмовляє рідко, а його заміна потребує близько 12 тис. Рублів.

Рублів

Передня панель Chevrolet Aveo Т-250 (2006-2011 рр.)

висновок

Узагальнюючи весь досвід експлуатації, можна сказати, що «малюк» вийшов в загальному навіть нічого. Виступаючи в категорії економ-класу, витрати необхідні для його змісту або відновлення після поломок не високі і цілком відповідають своїй ціновій ніші. При належному догляді Шевроле Авео здатний відбігати не менше 250 - 350 тис. Км, без серйозних вкладень.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов