Наша сеть партнеров Banwar
Стандартний журналістський опус типу тест-драйв про Chevrolet Orlando зазвичай починається з розлогій трансляції читачеві яку почерпнув автором в «вікіпедії» інформації про те, що є на американській флорідщіне глухе містечко під назвою Орландо, а поблизу від нього колись був побудований мало не перший в світі «Діснейленд», і тому подібних відомостей, абсолютно не стосуються головної теми - власне машини. Ми таким шляхом постараємося не ходити. Хоча, якщо розібратися, вже «сходили» ...
Вважаю, що зовнішність Chevrolet Orlando докладно описувати сенсу немає ніякого чай аж з позаминулого року продається в Росії цей компактвен. Дизайнери GM наділи цей сімейний автобусик зовнішністю, явно натякає на щось брутальне. «Квадратні» контури, не жіноча вираз «морди», пластикові розширювачі арок. Типові кроссоверние риси, чи не так? У тому, що це не притягнуте за журналістські «вуха» порівняння, я зайвий раз переконався недавно, коли в редакцію «АвтоВзгляда» з'явився один з наших охоронців «за консультацією». І зрозуміло, тоді, коли що-небудь радити вже пізно. Виявилося, що він недавно пішов купувати собі нове авто, обов'язково «джип» щось повнопривідне. У салоні ж, спритні менеджери навішали йому на вуха «локшини», що Orlando - нібито повнопривідний! І мужик повірив, зовнішність машини ж майже кроссоверним. Здав там же свій авто в трейд-ін, оформивши його в якості першого внеску, підписав усі папери. І тільки потім вирішив, все ж, з'ясувати що до чого, звернувшись до нас. Загалом - «все правильно зробив»! Але головне довів на власному прикладі, що кроссоверним дизайн Chevrolet Orlando - аж ніяк не фікція. Хоча насправді ця машина виключно передньопривідна.
З точки зору «візки», це той же Chevrolet Cruze або сучасна Opel Astra. Спочатку Orlando навіть мотором і трансмісіями комплектувався тими ж, що і Cruze: бензиновим 1,8-літровим старим 140-сильним опелівським «ecotec» і 5-ступінчастою «механікою», або 6-ступінчастим "автоматом". Таке враження, що цей GM-івський агрегат веде свій родовід від древніх корейських 4-східчастих АКП - аж надто схожий стиль його задумливою і, що важливо, «віджиратись» величезну, за сучасними мірками, частку енергії виробленої мотором роботи літні корейські трансмісії. Саме через неї що Chevrolet Cruze, що Opel Astra, що Chevrolet Orlando найсумнішим чином «не їдуть». Тобто «на ручці» машини поводяться самим чудовим чином, демонструючи цілком сучасну економічність, адекватну динаміку, відмінну роботу опелевской підвіски ... Катайся і насолоджуйся!
З «автоматом» ж - печаль. Ні, для флегматичного штовхання в пробках ця «сучасна» 6-ступінчаста конструкція цілком зійде. Але, скажімо, як тільки ви опиняєтеся на трасі, то відразу усвідомлюєте: обгін елеползущей фури - справа ризикована і вимагає тривалого прицілювання і розрахунку. Тобто, треба тобі в твоєму Orlando прискоритися? Натискаєш педаль газу і починаєш слухаєш несамовитий виття мотора, спостерігаючи повільне збільшення швидкості машини: якби вона їхала також добре як і орала, ми б зараз вже за горизонтом були. І у цьому винна - «ненажерлива» АКП. Ну не вистачає 141 сили 1,8-літрового мотора і на нормальне прискорення машини, і на «прокорм» цього «автомата» одночасно!
З появою в прайс-листах російських дилерів «Chevrolet» комплектації Orlando з дизельним мотором ситуація явно покращилася. Справа в тому, що цей 2-літровий двигун видає 163 кінських силушки. Як виявилося, 22 додаткових «коней» під капотом цілком достатньо, щоб перетворити Chevrolet Orlando з хоч і дуже зручного і сімейного, але вкрай «овочевого» мінівена в більш-менш пристойного їздця. Шкода тільки, що в Росію в принципі не поставляються дизельні Orlando, оснащені МКП, - тільки в комплекті з «автоматом». На "механіці" авто їхало б ще веселіше, благо підвіска від Astra дозволяє.
Але навіть з «корейським автоматом» дизельний Chevrolet Orlando виробляє цілком сприятливе враження. Так, АКП залишилася все так же замислена, але зате тепер глибоке натиснення педалі газу викликає зримий результату у вигляді адекватного прискорення. Нехай і не порівнянне з можливостями машин, в назві яких є букви GT, але цілком відчутне.
Як би там не було, Orlando, в першу чергу, - транспортний засіб для немаленькою сім'ї. Не дарма ж в багажному відсіку передбачено третій ряд сидінь - пара дрібних дітей там цілком помістяться в своїх кріслах. Тобто, в повній мірі вміти «палити гуму» Orlando не зобов'язаний хоча б з ідеологічних міркувань. А ось відсутність МКП в списку його комплектацій з дизельним мотором для вітчизняного ринку гідно справжнього жалю, як мінімум, з міркувань паливної економії.
Справа в тому, що згідно з ідеалістично-ірреальним офіційними даними витрати палива «бензиновий» Orlando на "механіці" споживає на пару літрів менше палива на кожну сотню кілометрів пробігу, ніж аналогічний авто, але з «автоматом» в міському циклі 9,7 літрів проти 11,2. Дизельний Chevrolet Orlando з безальтернативній АКП, згідно з даними того ж джерела, «жере» в місті 9,3 літра палива на кожні 100 км пробігу. Хоча особисто мене вдалося досягти такого «консампшн» палива лише на трасі, при тривалому спокійному русі в діапазоні швидкостей 90-100 км / ч.
Але навіть якщо начисто відмовитися від реальності і повірити виробникові, виходить, що дизельний Orlando з «механікою» споживав би на пару літрів палива менше! Та й на вартості машини оснащення МКП замість АКП позначилося б більш ніж приємно для потенційного покупця. Зараз дизельні комплектації Chevrolet Orlando відносяться до найдорожчої категорії - LTZ, згідно фірмової класифікації. Самий бюджетний Orlando з дизелем зараз можна придбати за «мільйон з копійками». А якщо замінити «автомат» на «механіку» цінник самого доступного Chevrolet Orlando з дизельним мотором гарантовано опустився б нижче психологічно важливої «планки» під назвою «мільйон рублів»!
Тобто, треба тобі в твоєму Orlando прискоритися?