Наша сеть партнеров Banwar
Незважаючи на те що більшість власників "Шеви-Нива" вибрали цей автомобіль саме за його зовнішні дані, різні тюнінгові фірми вже почали піддавати екстер'єр машини стилістичним доопрацюванням. Раніше всіх за це взявся Санкт-Петербург.
Незважаючи на те що більшість власників "Шеви-Нива» вибрали цей автомобіль саме за його зовнішні дані, різні тюнінгові фірми вже почали піддавати екстер'єр машини стилістичним доопрацюванням. Раніше всіх за це взявся Санкт Петербург.Крупнейшее на Північно-Заході стайлінг-ательє «А-Дизайн» ( «Автокомпозит») першим запустило в серію комплект "пластику" для "Шеви".
Попрацювати з новою "Нивою" пітерські дизайнери хотіли вже давно. На їхню думку, при всій зовнішній привабливості цього автомобіля, його стилістика спрямована на те, щоб якомога далі відійти від «квадратного» дизайну «Ниви» класичної. Цій меті виробники досягли на сто відсотків: знайти в "Шеви" фамільні риси практично неможливо. Однак, впоравшись з одним завданням, конструктори упустили іншу. Якщо класична «Нива» з точки зору дизайну є втіленням брутального позашляховика через різкі грані кузова, то «Шеви» своєї «прилизаністю» нагадує дамський паркетник.
І ось дизайнерам представилася можливість втілити свої ідеї по видозміні "Шеви" на практиці. З'явився клієнт, який бажає виділити свою машину з потоку, але толком не знає, як би він хотів її змінити. Це означало, що приступаючи до розробки нової зовнішності машини, творчий відділ «А-Дизайну» мав на руках карт-бланш. Втім, це не означало, що художники могли малювати футуристичні ескізи, а технологи і установники зменшувати дорожній просвіт до рівня кліренсу формульного боліда. Габарити повинні залишитися незмінними. Це правило давно стало своєрідним девізом «А-Дизайну», тому дорожній просвіт і такі важливі показники позашляховика, як кути в'їзду і з'їзду, зовсім не змінилися. Зате зовнішність змінилася досить сильно. Передній і задній бампери серйозно збільшилися в розмірах, придбали додаткову оптику й обзавелися отворами, забраними крупноячеистой металевими гратами. З'явилися накладки на передні фари, агресивні пороги і два дефлектора: перший - на капоті, другий - в задній частині даху.
Як не дивно, найсимпатичнішою деталлю обваження в результаті виявилася накладка на капот (так званий «мухоотбойник»), яка дуже вдало поєднується з «віями» на фарах. Знавці автомобільного стайлінгу, можливо, здивуються: навіщо встановлювати обидва елементи, якщо для досягнення зовнішнього ефекту досить або «війок», або «накапотника», який перекриває верхню частину фари. Єдиний приходить на розум відповідь - схоже, хлопці у такий спосіб вирішили підзаробити. Логіка в цьому твердженні є, але тільки для тих, хто не працював над проектом. По-перше, економічний ефект «здвоєних» елементів буквально копійчаний (весь комплект з установкою і фарбуванням коштує менше тисячі доларів), і технологи «А-Дизайну» із задоволенням відмовилися б від досить об'ємних робіт зі стикування накладок і «мухоотбойника». По-друге, після установки на фари «війок», виявилося, що зазор між верхнім краєм фари й крайкою капота вкрай неестетичний. Коли капот стикується з прозорим склом фари, це не впадає в очі, а якщо закрити частину фари накладкою - виглядає дуже непривабливо. Довелося виходити з положення, встановивши додатковий дефлектор, «прикрашає» зазор.
Ще одне нетрадиційне рішення, застосоване в цьому комплекті, полягає в тому, що передній і задній бампери спроектовані таким чином, щоб у власника залишилася можливість згодом встановити «кенгурятник» і додаткову оптику. Причому установка «кенгурятника» проводиться без демонтажу бампера і навіть без зняття його нижньої "спідниці". Задній бампер містить кілька заґратованих отворів. На перший погляд, решітки встановлені зовсім непрофесійно: відкриті кріплення в обмеженій кількості і великий винос з посадкового гнізда. Виявляється, так і задумано. Вільний доступ до кріплення решіток і, відповідно, їх легкий демонтаж зовсім необхідні, адже за ними приховані буксирувальні гаки, встановлені на позашляховиках не заради декорації.
Облицювання радіатора - єдине, що господар не погодився видозмінювати. фірмовий значок Chevrolet подобався йому набагато більше, ніж будь-які запропоновані варіанти.
Власник не занадто поспішав забирати автомобіль, тому автомобіль провів в тюнінгових боксах майже все літо. За цей час «А-Дизайн» встиг підготувати ще кілька «Шеви» - для московської «звуковий» фірми Sound Lab, що перетворила цей автомобіль в демо-кар фірми DLS, і для давнього партнера «А-Дизайну» петербурзького дилера «Атлант-М Балтика ». Потім, після офіційного представлення комплекту, що одержав на той час голосна назва Nеvada, з'явилися замовлення від приватних клієнтів.
Під час презентації моделі фахівці «А-Дизайну», не так давно оголосили війну низькосортному ширвжитку в автомобільному стайлинге, звертали особливу увагу на те, що пластикові елементи створені з якісних і навіть екологічно чистих матеріалів. Технологи стверджували, що «А-Дизайн» використовує виключно фінські смоли, високоякісне скловолокно, сертифіковані гелькоути (речовина, яким покривають стеклопластіковий елемент для того, щоб він став гладким, тому що саме по собі скловолокно шорстке) і хороші фарби.
Незабаром після народження в комплекту Nеvada з'явився "московський" молодший брат - Nеvada DTM. Цей «пластик» відрізняється серією накладок червоного кольору, стилізованих під аеродинамічні елементи. За попередньою згодою з замовником, Nеvada DTM НЕ буде тиражуватися, тому зустріти цей комплект в Петербурзі, швидше за все, вже не вдасться. Мабуть, це навіть добре, адже у дизайнерів «Автокомпозита» тепер буде привід придумати ще один варіант зовнішнього тюнінгу "Шеви-Ниви». Тримати в своєму портфоліо лише один варіант доробок популярної моделі для ательє рівня "А-Дизайну» просто несерйозно.