Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Чи легше викрасти автомобіль з автозапуском?

Наша сеть партнеров Banwar

Чи легше викрасти автомобіль з автозапуском?

«Планове похолодання на тривалий термін незмінно викликає різке багаторазове збільшення числа бажаючих зробити в своєму автомобілі тепло і затишно» - I-й закон автозапуску. Деякі, керуючись питаннями економії, кажуть, що не люблять автозапуск. Хоча важко уявити, як можна не любити, щоб при виході з будинку у тебе був прогрітий автомобіль і тепло в салоні. Можливо, і справді, кому-то подобається скребком зчищати сантиметри інею на промерзлих стеклах і чекати по 15 хвилин поки стрілка температури хоч трохи зрушиться. Інші ж вибирають відповідний собі технічно і фінансово варіант. І, вибираючи, задаються, здавалося б, логічним питанням - машину же легше викрасти, раз вона заведена.
«Планове похолодання на тривалий термін незмінно викликає різке багаторазове збільшення числа бажаючих зробити в своєму автомобілі тепло і затишно» - I-й закон автозапуску

Якщо ви будете робити автозапуск «своїми силами» - самі, так як ви добре розбираєтеся в машинах або попросіть друга з сусіднього під'їзду, так як він вже два рази перебирав двигун (той самий, який треба буде запускати автоматично), то малоймовірно, що з цього вийде щось хороше. А ось якщо звернутися до людей, чия професія це робота з автоелектриків, а точніше навіть встановлення додаткового обладнання та захист від викрадення, то вам підберуть і реалізують автозапуск без втрати охоронного потенціалу.

Почнемо з бази. Сигналізація. Є системи з функцією автозапуску, тобто без неї. Вибирати треба, зрозуміло, з функцією автозапуску. Але, є важливе «АЛЕ!». Наявність функції автозапуску зовсім не означає, що цього достатньо. На жаль, не все так просто. Все не відбувається само собою, як, наприклад, при установці SIM-карти в мобільний телефон, коли всі налаштування відбуваються в автоматичному режимі. Навіть якщо сигналізація уміє обходити штатні протоколи (докладніше нижче), все одно потрібні додаткові роботи з програмування. Які вимагають знань, навичок, часу. Щоб реалізувати запуск крім базової установки сигналізації потрібно зробити підключення до всіх груп споживачів, що відповідають за запуск і працездатність автомобіля, «навчити сигналізацію» певними алгоритмами, обійти штатний іммобілайзер. Автозапуск це формула «Сигналізація + Х + роботи по реалізації запуску», де Х - це додаткове допоміжний пристрій (група пристроїв). Саме в способі обходу штатного іммобілайзера і лежать відмінності між технологіями запуску. На сьогоднішній день є три варіанти обходу:

1. Клон ключа + модуль обходу штатного іммобілайзера.

2. Модуль безключового запуску.

3. Клонування ключів без застосування додаткових модулів сигналізаціями Pandora або StarLine за допомогою сервісів Pandora CLONE або StarLine CopyKey.

Більш докладно про кожному способі по порядку. Найпримітивніший варіант, що створює вразливість, це ключ або чіп, закріплений прямо на замку запалювання. Цей метод не застосовується, так як дозволяє запустити двигун автомобіля буквально викруткою, без будь-якої підготовки.

1. Варіант з класичним модулем обходу і чіпом (ключем) всередині нього.
1

Модуль обходу включається тільки під час вступу від сигналізації команди на автозапуск, і тому даний варіант менш небезпечний.

Однак, модуль обходу з'єднується з сигналізацією проводом, за яким він отримує від сигналізації керуючий імпульс або кодований сигнал (DI-03). Таким чином, виявивши блок сигналізації або цей провід, можна подати на нього імпульс, який активує читання ключа, або по дроту дістатися безпосередньо до обхідника, щоб витягти з нього чіп (ключ).

З точки зору підготовлених викрадачів, цей метод не більше скрутний, ніж будь-який інший, так як у них завжди є при собі засоби для обходу штатного іммобілайзера, і вони не будуть займатися пошуком обхідника, чіпа або ключа. Корисним такий обхідник може бути тільки для початківців викрадачів, які навіть не знають, як їм обійти штатний іммобілайзер. У цьому випадку він (а точніше ви, вибравши цей спосіб) може надати їм велику послугу.

Проте, при наявності ефективного протиугінного комплексу, тип обхідника не має значення, так як протиугінні властивості забезпечуються саме їм, а не штатним іммобілайзером. А значить, і питання стійкості штатної системи просто не актуальний. Незалежно від того, який рівень підготовки викрадачів і їх оснащення.

2. безключового обхідники.
2

Основна мета даного типу обхідників - позбутися від чіпа (ключа) в салоні, і тим самим виключити можливість їх використання для викрадення автомобіля. На перший погляд, це відразу ліквідує можливість їх використання непідготовленими викрадачами в своїх цілях, але це не зовсім так.

Багато що залежить від того, яким способом організовано управління цим обхідником. Якщо управління зроблено простим імпульсом - то особливої ​​переваги перед класичним обхідником цей тип не має. Навіть навпаки. Відсутність чипа (ключа) в машині заспокоює власника, а при виявленні блоку сигналізації або проводу управління, на який подається імпульс, цей обхідник дозволить запуск двигуна без особливих проблем. Винятком тут можуть бути хіба що автомобілі з кнопкою Start / Stop, на яких рульове управління не розблокується при обході бесьключевой модулем.

Якщо бесьключевой обхідник управляється кодованим сигналом, то його можна вважати дійсно безпечним рішенням. Незважаючи на те, що викрадачі можуть отримати доступ до формату цього сигналу і відтворити його, це має на увазі певний рівень підготовки і знання особливостей конкретної машини, тобто просто так «голими руками» таку машину взяти не вийде.

І знову-таки. При наявності ефективного протиугінного комплексу, бесьключевой обхідник допоможе зробити його безпечнішим, але основну роль в захисті автомобіля все одно будуть виконувати нештатні системи.

3. Обхідник, вбудований в протиугінну систему.
3
Новий ступінь в еволюції технології автозапуску - сервіси Pandora CLONE і StarLine CopyKey. Це абсолютно точно оптимальний варіант на сьогоднішній день, так як вся обробка сигналів і криптографія укладені всередині корпусу сигналізації, і немає ніякої можливості дістатися до них, крім як пройти всі етапи авторизації, передбачені системою. Чи не допоможе ні прямий доступ до блоку сигналізації, ні його розтин. Навіть дослідження блоку системи в лабораторних умовах займе кілька днів (а скоріше навіть тижнів), і дасть можливість вилучення кодів тільки для даного конкретного екземпляра сигналізації, через що сенс подібних дій повністю пропадає.

Важливий момент. Використання обхідника, вбудованого в сигналізацію, спрощує побудову протиугінного комплексу і дозволяє більш раціонально вибудувати його структуру. До того ж, він не здорожує комплекс, а при реалізації запуску навпаки, навіть знижує підсумкову кошторис в порівнянні з більш застарілими способами. Єдиний мінус, тимчасовий, список автомобілів, яким це доступно, поки що не покриває і половини модельного ряду, представленого в Росії. Хоча і досить значний.

Пара слів про Webasto.
Пара слів про Webasto

Питання, що правильніше використовувати - Webasto або автозапуск, регулярно виникає і обговорюється на різних майданчиках.

В якості доказів на користь Webasto зазвичай називають прогрів двигуна до його запуску, більш низьку витрату палива і безпеку в сенсі захисту автомобіля від угону. В цілому, цей метод прогріву вважається більш "інтелектуальним" і "коректним".

Однак, використання підігрівачів має ряд істотних недоліків, які проявляються при певних умовах експлуатації.

- По-перше, Webasto споживає чималий струм. При режимах експлуатації автомобіля з частими прогріву і короткими поїздками, використання Webasto може стати причиною постійного недозаряд акумулятора автомобіля, і навіть прискорити його вихід з ладу.

- По-друге, Webasto гріє двигун і салон, але КПП при цьому залишається холодною, і надто жвавий старт може привести до її пошкодження.

- По-третє, Webasto не може охолоджувати салон влітку, і це теж є великим недоліком.

- І нарешті, при інших рівних, установка Webasto як правило виявляється дорожче, ніж сигналізації з автозапуском, і її можна порівняти з ціною повнофункціонального протиугінного комплексу. При цьому, комплекс, як випливає з його назви, виконує охоронні й протиугінні функції, а в якості сервісної опції - дає можливість автозапуску двигуна.

Таким чином, застосування Webasto виявляється доцільним у випадках, коли котел встановлений штатно, або коли на автомобілі складно (неможливо, небезпечно) реалізувати автозапуск двигуна. Тоді в його використанні є прямий сенс.

В ідеалі ж, Webasto і автозапуск потрібно використовувати послідовно. Попередній прогрів двигуна котлом знижує навантаження при запуску і збільшує ресурс двигуна. А подальша робота двигуна протягом 20-30 хвилин вирішує проблеми з недозаряд акумулятора, прогревом КПП і дозволяє встановити в салоні необхідну температуру.

Що більш прийнятно для Вас - вирішувати, звичайно ж, тільки Вам. Найкраще - проконсультуватися (телефони тут ), Розглянути різні комбінації, виходячи з того, який у вас автомобіль і який режим його експлуатації. Тоді автозапуск НЕ буде послаблювати охорону, а буде тільки зігрівати вас і ваш автомобіль довгими зимовими днями, вечорами, ночами і вранці.

Чи легше викрасти автомобіль з автозапуском?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов