Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Чи не «кусайся» з далекобійником!

Наша сеть партнеров Banwar

Читач і, що важливо, водій великовантажам Едуард Бєлкін надіслав мені це цікавий лист. Воно дозволяє поглянути на ситуацію з боку, малозрозумілою водієві-приватного підприємця, через лобове скло фури, так би мовити. До речі, написано грамотно і дуже дотепно - плюсик представника професії. Я думаю, дещо з перерахованого хвилює і водіїв автобусів, яких ми теж традиційно «баком», користуючись їх неподільної терплячістю. Читач і, що важливо, водій великовантажам Едуард Бєлкін надіслав мені це цікавий лист

"Добрий день! Ви сиділи коли-небудь за кермом великовантажної фури? Ні, ви ніколи не сиділи за кермом великовантажної фури!

Мені завжди здавалося, що в голові людини, керуючого автомобілем, постійно йдуть розумові процеси, - розрахунок швидкості і траєкторії своєї і оточуючих машин, пішоходів; значення знаків і стан дороги, - в загальному, аналіз поточної ситуації. Також я вважав, що існує в мізках здоровий глузд, а в нижній частині організму - інстинкт самозбереження, що не дозволяють їх власникові летіти на червоний або виїжджати на зустрічну.

Я помилявся. Процеси не йдуть, інстинкти не працюють. Очевидно, при покупці авто вони відключаються, як непотрібні опції.

ситуація 1

Двосмугова траса, попереду - крутий підйом. Дозволена швидкість - 90. навантажений фура розганяється, щоб легше на цю гірку піднятися ... Ага, щас! Її жваво обходить автолюбитель, але тут зустрічна моргає фарами, - мовляв, попереду даішники! Все, приїхали, - 70, 50, 40. Ти, бовдур, тобі 99 можна сміливо, чого гальмуєш! Любитель, ніби почувши, тисне педальку і ховається за горизонтом, але свою чорну справу вже зробив. Фура повзе в гору, впавши до п'ятої передачі (всього їх 12-16). За нею - караван легковиків. Все матюкаються і поминають бовдура нехорошими словами так, що, згідно з народними прикметами, він незабаром повинен померти від сильного нападу гикавки.

Але у цієї фури движок 400 кобил, чого не їдемо-то !?

Відповідь: є таке поняття - тяговооруженность автомобіля, тобто потужність, що припадає на тонну повної маси. Навіть у самій кволої «Нексія» вона приблизно 47 к.с., а у фури вагою в 40 т - всього-то 10. Різниця, однак! Ось так і живемо: один напаскудив, а інші мучся.

ситуація 2

Та ж двухполосная траса. Далеко попереду хтось нудить 60 км. Різномаста колона рухається плотненько, але рівномірно. Та й добре, що не стоїмо ж. Раптово заднього «Міцубісі» долає напад діареї. Він шустренько виходить на обгін, але, побачивши зустрічну, пірнає в зазор перед фурою і обганяти нікого більше не хоче, скінчився напад. Гаразд, пригальмуємо, зробимо дистанцію. Тут же з-за фури - ще один діарейщік, Гаразд, і цього пустимо - притримав машину, зробив зазор ... Оп-па, ще один! Так у вас там епідемія, чи що? Куди обганяти, якщо попереду все зайнято? Я розумію, через фури не видно куди їхати, але совість-то повинна бути ?! Це я сьогодні добрий, інший може і не пустити назад. О, відразу двоє, і зустрічна ... Ну є у людей мізки? А, забув, опція відключена ...

Упевнений, що професіоналізм водія полягає не в тому, щоб першим піти зі світлофора і обігнати всіх (це прерогатива пілотів усіляких «формул»); а в тому, щоб проїхати від А до Б, створивши мінімум перешкод оточуючим. По-простому: ехай сам і не заважай їхати іншим. Хтось не згоден? Дивно, згодні всі, а на дорозі бардак.

Ситуація 3, класична

Напевно, немає такої людини, яка не бачила в Інтернеті цей ролик - «Мама, мене вантажівка задавила». І начебто все знають про сліпу зону, і все як би вивчали ПДР, але все ж наполегливо лізуть туди, де їх неможливо помітити. А потім щиро дивуються: «Як це ти мене не побачив? У тебе ж там стільки дзеркал понавішане! »Відповідаю: в штатні дзеркала заднього виду, навіть в сферу, видно лише від горловини правого бака і далі. У машин беськапотний компонування не проглядається приблизно два метри перед кабіною, у капотник (мотор перед кабіною) - набагато більше. Те дзеркало, яке іноді висить горизонтально над правими дверима, називається бордюрним і призначене для маневрування. Побачити в нього що-небудь на ходу - практично нереально. Так що намагайтеся не потрапляти в цю зону, щоб водій не потрапив в іншу. О, каламбурчик вийшов!

ситуація 4

Уявіть собі таку картину: темно, широке шосе, по дві смуги в кожному напрямку, ви рухаєтеся по лівій. Перед вами в правому ряду йде фура, і ви намірилися її випередити. І раптом прямо перед вами фура включає лівий поворот або різко гальмує, зміщуючись вліво. Більшість, моргаючи світлом і Бібік, гордо продовжить рух, ну як же, - на своїй смузі вони мають перевагу. А я б на їх місці пригальмував. Справа ось в чому.

Випереджаючи (або обганяючи) великогабаритний транспорт, ми, як правило, не бачимо того, що діється безпосередньо перед ним, це бачить лише його водій. Раптом там п'яні танкісти за горілкою їдуть. Думаєте, нереально? А в залізний танк кабіною битися, повірте, ніхто не буде, краще попутну бляшанку на зустрічну загнати, а там, - як доля вирішить. Це не тому, що водила злий, просто рефлекс такий при екстрім - плювати на всіх, аби самому вижити. Звичайно, танк на дорозі, - це, на щастя, рідкість. Замість нього може бути кинута на дорозі машина, трактор, і навіть корова без габаритних вогнів. Статися таке може і при поганій видимості, і навіть удень. Врахуйте, нарешті, що водій може бути в неадекваті або просто заснути. І навіть якщо його визнають винним у аварії, ваша смерть - зовсім не та ціна, яку потрібно платити за перевагу на дорозі.

ситуація 5

І знову про відключені опції.

Чому в автошколах курсантів не возять в морг, просто подивитися на те, що залишається від людей після аварій? До речі, тих, хто сильно порушує, я б на тиждень-другий відправляв санітаром в це сумне заклад (шановні судді, дарую ідею). Фотки з місць ДТП вже давно нікого не вражають. Ось такі «невпечатлённие» вальяжно вирулює перед вантажівкою з двору, з узбіччя, з сусіднього ряду. Така дрібниця, як швидкість фури 80-90 км. і вага 40 з гаком тонн до уваги не береться. Подумаєш, їде якийсь сарай; пригальмує, у нього коліс багато! А чим більше коліс, тим гальмування краще.

Ну що тут сказати? Не буду мудрувати, згадуючи зупинний шлях, коефіцієнт зчеплення та іншу мало кому зрозумілу технічну лабуду. На цю дебільну теорію є аналогічний контраргумент - у електрички коліс в десять разів більше. Хто-небудь бачив, як вона колом гальмує?

Так, ще один момент.

Останнім часом часто трапляються екземпляри взагалі без всяких опцій. Скривджений громадянин обганяє фуру, і, підрізавши, різко гальмує. Мабуть, таким способом намагається навчити водія хорошим манерам. А в салоні у нього - дружина і діти. Для подібних ... у мене навіть немає цензурних коментарів.

ЗИ: Ось просто цікаво: а перед танком він зміг би так само? Маси-то майже однакові ... І результат буде аналогічним ...

ситуація 6

Вірніше, багато всяких ситуацій, що виникають через великі розмірів.

Звичайна довжина фури - близько 17 метрів, ширина - 2,55, з урахуванням дзеркал - все 3. Начебто всім повинно бути зрозуміло, велика машина вимагає більше місця для маневру! Але на жаль, на жаль ... Може, хтось ще пам'ятає, в квитках є таке питання: «В який бік зміщується причіп при повороті?» Дивне запитання до автолюбителю, правда? Адже майже ніхто з вас причіп не тягати, ну хіба що маленький, а умоглядно ставити в один ряд легковик і автопоїзд щонайменше некоректно. Відчути всю «красу» водіння величезної фури по місту ви зможете, лише опинившись за кермом, але від цього, як то кажуть, спаси нас добрий Бог, а також Аллах і Будда. Рідко хто без відповідних навичок зможе просто проїхати на фурі по місту, не розтоптав при цьому півдесятка зазевавшихся легковиків і не збивши на поворотах парочку світлофорів. А вже загнати причіп задом в ворота, - це навіть у професіоналів не завжди з першої спроби виходить.

Тому попросіть у дитини машинку з причепом достовірніше, (краще, якщо це буде модель з напівпричепом) і покатайте її вправо - вліво, вперед - назад; подивіться на траєкторію руху тягача і причепа, зверніть увагу на зміну зони видимості в дзеркала; спробуйте визначити небезпечні та безпечні місця навколо машини. Думаєте, я жартую або знущаюся? Так ні Боже мій, просто на моделі набагато наочніше можна вивчити специфіку маневрування автопоїзда (в реалі - доходчивей, але дорожче). Ви зрозумієте, чому вони не повертають з крайнього ряду; чому розумніше поступитися вантажівці, навіть якщо у вас перевага; і навіщо потрібно взагалі триматися від нього подалі. Уявляю, як тато чи мама відбирають у ревучого сина улюблену іграшку, але вважаю, що краще в режимі розваги дізнатися всю правду про це сьогодні, ніж плакати завтра, коли вашу нову машину прищемить до стовпа якась фура через вашу ж непередбачливість.

Намагатися виїхати на довгомір з другорядної можна весь день, за свій пріоритет народ готовий битися, як за Батьківщину, - до самої смерті. Спробуй висунутися - забібікают, світлом закліпав. Це в автошколі так вчать, замість гальма на клаксон тиснути? Ось так постоїш, почекаєш, і вперед потихеньку, авось, сьогодні пощастить і ніхто про тебе не уб'ється.

Через велику довжину також виникає проблема перестроювання. Можна дуже довго повзти, наприклад, в лівому ряду з увімкненим правим поворотником, мріючи перебудуватися вправо. Іноді знаходиться добрий дядько (щоб він був здоровий), і пропускає, але частіше доводиться грубити, затискаючи несвідомих в правому ряду, і сподіваючись, що розсудливість все ж візьме гору над дубової принциповістю. Адже неможливо кожному «борцеві за правду» пояснити, що мені теж треба їхати, що справа у мене горезвісна «сліпа зона», в якій ні чорта не видно, і в разі ДТП ми на багато годин поставимо в пробці купу народу, закривши дві смуги мінімум. Що формально я буду винен, але і «поборникові справедливості» теж не позаздриш: очікування приїзду ДПС, кілька годин в черзі до дізнавачу, заморочки зі страховою, чергу в сервіс, час ремонту, і статус «битої машини». Однозначно, потрібно бути чемпіоном світу з мазохізму, щоб так жорстоко доводити свою перевагу. Сюди так і проситься перефраз відомого гасла: «Водій! Вмираючи на головній дорозі під фурою, пам'ятай, ти мав рацію! »

З подібних конфліктів і нерозуміння специфіки професії виникає несимпатичний імідж далекобійника - мовляв, грублять, хамлять, правила порушують і взагалі на дорозі заважають. Але давайте собі запам'ятаємо, вони не до тещі на млинці їдуть, і не в баню з пивом поспішають - вони ПРАЦЮЮТЬ. На життя собі і своїй сім'ї заробляють (А ще продукти в наш «Ашан» возять. - Прим. А.К.). Просто так вийшло, що їх місці роботи - не цех і не офіс, а дорога. І якщо всяка праця гідний поваги, давайте будемо поважати. Це не так важко, як здається, - пригальмувати на кілька секунд. Спробуйте!

Декілька порад

Ну ось і вирвалися з міста. Краса! Ліси, поля, машина летить, як птах, ... і впирається в фуру. Ні знаків, ні суцільний розмітки немає, але дорога злегка згинається вправо, тому через вантажівку нічого не видно, а наосліп обганяти - доля ідіотів. Але якщо за кермом фури профі, а не мішком вдарений наїзник (і такі попадаються), то він вам обов'язково допоможе. Багато хто знає ці далекобійні фішки, а хто не в курсі - слухайте.

1. Водій магістрального тягача (це по-науковому) сидить високо і бачить далі, ніж ви, тому раніше побачить небезпеку. Перш за все, не ховайтеся за фуру, а помаячьте у нього в лівому дзеркалі, щоб вас було помітно, і стежте за ліхтарями причепа. Якщо попереду небезпека - водій включить ЛІВИЙ поворотник. Якщо ж кілька разів моргне ПРАВИЙ, та ще й фура притисне правіше - шлях вільний і ситуація контролюється. Не тягніть з обгоном, поки зустрічна ще далеко, але обов'язково гляньте в ліве дзеркало - їде позаду може виявитися спритніше вас. Не забудьте після обгону подякувати благодійника включенням аварійки, і щасливої ​​дороги ..

2. «Якщо ти не бачиш моє дзеркало, значить, я не бачу твою машину» - це мудрий вислів часто пишеться на задньому борту для тих, хто любить ховатися за великими вантажівками. Будучи сусідами з такою машиною (що їде або стоїть - без різниці), ви повинні знаходитися в зоні огляду водія, тобто бачити його дзеркало. Тільки тоді він зможе побачити вас. Особливо актуальна ця порада для тих, хто приїжджає на вантажний термінал (склад, базу, гараж), тобто в ті місця, де маневрують фури. І якщо така фура включила аварійку, це зовсім не означає, що вона зламалася. Швидше за все, вона зараз поїде назад (див. Початок абзацу).

Ймовірно, хтось із моїх колег зможе доповнити цей опус своїми порадами і спостереженнями, поділиться багатим досвідом - раптом, нам пощастить і хтось це прочитає !? Потім обміркує. Потім застосує на практиці. Безпека руху підвищиться. Ось і буде всім нам щастя.

Всім удачі на дорогах! »

Ви сиділи коли-небудь за кермом великовантажної фури?
Так у вас там епідемія, чи що?
Куди обганяти, якщо попереду все зайнято?
Я розумію, через фури не видно куди їхати, але совість-то повинна бути ?
Ну є у людей мізки?
Хтось не згоден?
А потім щиро дивуються: «Як це ти мене не побачив?
Думаєте, нереально?
Чому в автошколах курсантів не возять в морг, просто подивитися на те, що залишається від людей після аварій?
Ну що тут сказати?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов