Наша сеть партнеров Banwar
Один мій знайомий, продавши свій Kia Rio в старому кузові, задався питанням, який автомобіль купити. Щоб не дорого і як то кажуть комфортно, якісно. І ось проїжджаючи біля салону китайських авто, загорівся купити китайський Chery M11 . Так варіант не поганий, китайці так сказати підтягнулися в якості, але все-таки не варто їх купувати - рано ще. Слава богу, я його переконав, і він купив нормальний, Nissan Tiida . Але сьогодні не про це, я хочу подумати над вибором ...
Як я писав вище для китайського автопрому Російський покупець ще не дозрів. Так само ще раз повторюся, по-моєму, не варто купувати китайський автомобіль. Ось мої кілька доводів.
1) Це метал - він дуже і дуже неякісний. Тонкий іноді просто як фольга, обробка металу, просто жах, кажуть, що китайський автомобіль майже весь згниває за 5 років. Але ж навіть наші ВАЗи ходять більше.
2) Безпека. З неякісне металу, погіршується безпеку. Хоча в останніх моделях китайці намагаються збільшити пасивну і активну безпеку, але виходить поки у них не дуже. А перші моделі цього автопрому, взагалі просто мнуть як консервні банки.
3) Якість пластика та оздоблення салону. Якість пластика, особливо перших моделей, просто жахливе. Напевно, всі знають з апах дешевого пластику , В машині цей запах багато кратно посилюється, особливо, коли працює грубка або влітку нагріває сонце. У машину просто не можна сісти. Сидіння, не мають бічної підтримки, на них швидко втомлюєшся. А пластик після декількох тисяч починає гриміти, гірше, ніж на наших ВАЗах.
4) Зазори кузова. Також не варто купувати китайський автомобіль, через зазорів кузовних деталей. На мою думку, ще немає машини, яка б похвалилася чіткими і рівними зазорами кузова. Зазвичай буває, що на одній стороні все нормально, а от з іншого зазори в сантиметр. Також бувають погано підігнані капот, багажник і фари.
5) Якість збірки вузлів і агрегатів. Якість основних агрегатів на нормальному рівні, я говорю про двигун і коробці передач, а от інші вузли залишають бажати кращого. Ще не один покупець не ухав просто так з салону. Обов'язково, щось потече, на новому автомобілі або що відвалиться (Не закручено), особливо відвалюються кнопки в салоні. Хоча якість останнім часом підвищується, але завжди є шанс повернутися відразу після покупки в салон до дилера.
6) Черговий пункт - ціна. Раніше покупець закривав очі на все, і брав китайський варіант через його низьку ціну. Причому оснащення було, дуже навіть хороше (кондиціонер, склопідйомники, подушки безпеки, магнітола, лиття, шкіра в салоні) і все це за смішні гроші. Зараз ситуація трохи змінюється, китайці вже не такі дешеві, правда якість зросла, але ціни ростуть ще швидше. Марки Chery і Lifan, дешевими назвати складно, особливо Chery. Ціни починають кусатися. І це на тлі буму народних автомобілів іменитих виробників. Китайці просто риють собі яму.
7) І останнє через що я б не став купувати такий авто. Це репутація. Народ розуміє, що якість ще м'яко сказати кульгає і не довіряє цим автомобілям. Не кажучи вже про старих, тобто простими словами купили «КИТАЙ» - а продати потім буде не просто. Та й в ціні він втрачає за рік до 20 - 30%.
Ще раз хочу повторитися якість - зростає, цілком можливо майбутнє автопрому саме за Китаєм. Зараз невелике відео краш-тесту Geely.
На цьому все, постарався бути максимально суб'єктивним в цій статті.
(7 голосів, середній: 4,29 з 5)