Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Чи не горять і не працюють стоп-сигнали на ВАЗ-2112, чому?

  1. Штатний варіант схеми роботи стоп-сигналів
  2. Пара слів про «реле справності»
  3. Включаємо стоп-сигнали примусово
  4. Як потрібно і як не можна перевіряти потенціал «0 Вольт»
  5. Тест проводки на непрацюючих стоп-сигналах (перевірка маса)

Наша сеть партнеров Banwar

На всіх легковиках «Десятого сімейства» лінії живлення ліхтарів містять багато елементів. Тут є реле справності ламп, вимикачі і запобіжники. Тому якщо на ВАЗ-2112 не горять стоп-сигнали, треба перевіряти весь ланцюжок. Але причина може виглядати просто: іноді лампи не включаються тому, що Патрони контачить з «масою». Схеми аналізувати легко, а знайти причину поломки важко. Будемо розбиратися в деталях.

Якщо не горить одна з ламп, її просто замінюють. Дивіться приклад на відео - потрібен цоколь P21 W.

Штатний варіант схеми роботи стоп-сигналів

Харчування на запобіжник F17 надходить з АКБ, далі ток йде на контакт концевика 11, а потім, якщо кінцевик замкнутий, утворюється ланцюг з ниткою розжарювання ламп 7. Але зверніть увагу: частина ланцюга реле K1, точніше, його контакти 5 і 4.

Але зверніть увагу: частина ланцюга реле K1, точніше, його контакти 5 і 4

Базова схема бортсети

Повна схема живлення з поясненнями автомобіля ВАЗ-2112 тут .

Якщо стоп-сигнали не горять, на ВАЗ-2112, як і на всіх «десятки», перевіряють один запобіжник. Він називається F17 і розташований в монтажному блоці ліворуч від водія.

Він називається F17 і розташований в монтажному блоці ліворуч від водія

Головний монтажний блок

Важливо знати: на одній з клем запобіжника напруга присутня завжди. Перевірте!

Пара слів про «реле справності»

Реле справності ламп називається K1, і воно в монтажному блоці - найбільше. Якщо це реле вийняти, то при натисканні на педаль можна видзвонити напруга на клеми 5 (але не 4). Ще раз подивіться на схему, і стане ясно, про що йдеться.

Ще раз подивіться на схему, і стане ясно, про що йдеться

Найбільше реле в блоці

Всі контакти реле пронумеровані. На клемах блоку перевіряють напруги:

  • 6 - потенціал «маси»;
  • 2 - напруга «+12», але тільки після включення запалення;
  • 5 - «+12» після натискання на педаль;
  • 4 - клема звонится, як відведення «маси».

Якщо на клеми «4" не видзвонювати потенціал «0», значить, нитки ламп перегоріли або в проводці є розрив. Тепер розглянемо інше: потенціал «маси» був виявлений, але лампи не горять. Тут з'являються підозри про коротке замикання.

Включаємо стоп-сигнали примусово

Реле K1 успішно замінюється майданчиком з перемичками. На рис. 1 якраз показана її схема. Якщо ж подібного майданчика немає, можна тимчасово замкнути контакти 4-5. А спочатку перевірте все, про що говорилося вище.

Нехай спостерігач стежить за тим, що відбувається з лампами. В один дотик натисніть педаль і відпустіть її. Якщо лампи не включилися, перевірте справність запобіжника. Він перегорів - значить, шукайте коротке замикання.

Як потрібно і як не можна перевіряти потенціал «0 Вольт»

Домовимося відразу, що працюємо ми тільки з вольтметром. Напруга «+12» видзвонюють, підключаючи один щуп до «масі». Наявність потенціалу «нуль» перевіряють інакше: будь-який з щупів підключають до клеми з плюсовим напругою, і потім другий щуп з'єднують з досліджуваним проводом.

Наявність потенціалу «нуль» перевіряють інакше: будь-який з щупів підключають до клеми з плюсовим напругою, і потім другий щуп з'єднують з досліджуваним проводом

Як підключати вольтметр

Розглянемо помилку: один щуп підключений до «масі», другий - до досліджуваної клеми, і вольтметр показує «0». Тут роблять висновок про наявність потенціалу «маси», але це - неправильно! При розриві контакту з «масою» прилад теж покаже «0». Тобто, цифра «0» не несе в собі інформації.

Тест проводки на непрацюючих стоп-сигналах (перевірка маса)

Подивимося на основну схему: у стоп-сигналів і у ламп заднього ходу - загальна шпилька «маси». Якщо контакт з цією шпилькою порушений, то не включатимуться лампи заднього ходу. Ну і стоп-сигнали - теж.

Ну і стоп-сигнали - теж

Роз'єм підключення «внутрішніх» ліхтарів

На лівому борту закріплений роз'єм, через який проводка йде до п'ятої двері. У роз'ємі є чорний і червоний дроти. Перевірте напруги на них. Частіше за все не звонится «маса» на чорному проводі. Але може бути, потрібно почистити сам роз'єм.

Зазвичай при обриві «маси» задіють ще одну шпильку - ту, яка підключається до спіралі обігріву скла.

Якщо не приходить «плюс» на червоний дріт, перевіряємо «жабу». Тут все просто:

  1. Відключаємо від концевика роз'єм з двома проводами;
  2. Ключами «на 17» послаблюємо затяжку двох гайок: утримуючи нижню гайку, обертаємо верхню;

    Демонтаж жаби гальма

  3. Кінцевик знімається в зборі і перевіряється омметром.

До речі, одна з клем роз'єму отримує напруга «12 Вольт». Перевірте це!

Якщо всі кроки не привели до результату, залишається одне: звернутися до кваліфікованого електрика. Бажаємо успіху.

Як знімається монтажний блок - всі кроки на одному відео

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов