- Чи не заводиться Газель ЄВРО 3
- Чи не заводиться на холодну
- Наступна проблема - запуск гарячого двигуна.
- Ще одна неприємність.
- Існує ще одна біда
Наша сеть партнеров Banwar
Tweet
Чи не заводиться Газель ЄВРО 3
У клієнтів часто виникає питання: чому не заводиться «Газель» з двигуном ЗМЗ 40524 з нормами токсичності ЄВРО 3.
Як тільки автозавод на Волзі почав оснащувати свої автомобілі двигунами з ЄВРО 3 тут же виникли перші проблеми: не заводиться на холодну, проблеми з пуском на гарячу, робота з перебоями, плавають обороти і т.д.Первоначально блоки управління двигуном МІКАС 11ЕТ оснащувалися програмним забезпеченням версії 22, яка себе зовсім не виправдала. Потім вийшла версія прошивки 32, потім версія 52. Зараз на більшості коштує 32 прошивка.
Чи не заводиться на холодну
Почнемо розглядати проблеми ЄВРО 3 з «холодного старту» автомобіля «Газель», оснащеного двигуном ЗМЗ 40524 з електронною педаллю газу.
Спроба завести «Газель» з ранку перетворюється на тортури для водія. Вона, або заводиться з першого разу - просто пощастило - або схоплюється і тут же глухне, або завелася, але обороти скачуть від 400-500 до 1500-2500, і останній варіант - можна посадити акумулятор, але не завести
У більшості випадків причини такі:
У початковий момент запуску пусковий струм стартера настільки великий, що відбувається падіння напруги на акумуляторі до 5-6 Вольт. Це триває якісь кілька мілісекунд, але цього достатньо, щоб відбулося скидання блоку управління двигуном. Якщо встановлений дистанційний вимикач маси, то це збільшує шанси не завестися. Скидання ЕБУ призводить до того, що в ньому прописується помилка 1602 (скидання клеми 30 або перше включення контролера), при цьому скидаються всі адаптаційні настройки, і блок управління починає заново перевіряти всі датчики, в тому числі і вузол дросельної заслінки (характерний звук переміщення заслінки ), відключаючи при цьому подачу палива.
лікування:
Замінити акумулятор на більш потужний (не менше, ніж 72-75 А / ч);
Зачистити і добре затягнути всі силові дроти (Клеми на акумуляторі, маса кузова і двигуна, всі з'єднання на дистанційному вимикачі маси, силовий провід на стартере)
По можливості поміняти стартер старого зразка на більш сучасний, з планетарним редуктором (при тому ж моменті він споживає менший струм)
Наступна проблема - запуск гарячого двигуна.
Через несправний регулятора тиску палива, що знаходиться в модулі бензонасоса і через те, що паливна рампа є тупиковою, в ній може утворюватися парова пробка. Вона виштовхує паливо назад в бензобак. При спробі запуску пари через форсунки потрапляють в камеру згоряння, що призводить до нестабільності роботи двигуна. Доводиться кілька разів повторювати запуск, поки пари бензину повністю не заміняться повноцінним паливом.
Рішення проблеми:
Кілька разів просто включати запалювання з паузою близько 20 секунд, не заводячи, щоб бензонасос прокачав парову пробку. Можливо, також стравити пробку через штуцер паливної рампи.
Ще одна неприємність.
Нестійкий холостий хід, провали, погана тяга.
винуватці:
Неправильно відрегульовані концевики педалей гальма і зчеплення. Якщо бреше датчик положення педалі зчеплення, то ЕБУ не розуміє, включена трансмісія чи ні і, неправильно віддає команди виконавчим механізмам. Якщо ж проблеми з датчиком положення педалі гальма, блок управління «думає», що відбувається гальмування двигуном і прикриває дросельну заслінку, в деякі моменти практично повністю, отже, обороти падають, і двигун практично глухне.
Для правильного регулювання найкраще використовувати автосканер. Я користуюся «Сканматик». На екрані прекрасно видно, коли включаються-вимикаються датчики. Регулювати потрібно таким чином, щоб не було помилкових спрацьовувань при їзді по наших «супердорогих». Сканером також можна перевірити роботу датчиків положення педалі газу, через «коливання» яких, також виникають проблеми, пов'язані з посмикування на ходу.
Існує ще одна біда
яка присутня на всіх «Газелях», за винятком, мабуть, деяких представників суцільнометалевих кузовів. Це джгут і роз'єми задніх ліхтарів, зокрема задня його частина, де проводка роздвоюється. Якщо на простих авто (до ЄВРО 3) це виражалося в тому, що не працювали лампи в задніх ліхтарях або деякі з них; при замиканні горіли запобіжники, а то і сам джгут плавився, особливо, коли застосовувалися «дво- або п'ятирубльових запобіжники». Електрики і «Газелісти» мене зрозуміють. Для ЄВРО 3 це проблемазаключается в тому, що при перегорання ламп «стопів», обриві і замиканні в проводці інформація від педалі гальма спотворюється, що природно позначається на поведінці двигуна. При обриві ланцюга стоп-ламп виникає помилка, що повідомляє про те, що перший датчик педалі гальма не працює. Хоча датчик справний, проводка від датчика до блоку управління в прекрасному стані. При розтині і перевірці ЕБУ все виявляється в порядку, а двигун продовжує працювати по аварійної програмі. Здається все, що можна перевірено і перевірені ще, залишається або міняти ЕБУ, або машину. А виявляється винні в цьому перегорілі лампи стоп-сигналу. Така ж чехарда відбувається, якщо в джгуті задніх ліхтарів замкнуті між собою дроти стопів. габаритів або поворотів. Включив поворотник або габарити - двигун блискавично відреагував, якщо не заглох, то повівся якось не так.
Для інформації: При відпущеної педалі гальма: на 73 ніжці (рожевий дріт) ЕБУ - присутній +12, а 72 ніжка (біло-фіолетовий провід) з'єднана з масою через лампу стоп-сигналу. При натиснутій педалі гальма: 73 висновок відключається від +12, на 72 - напруга бортсети.
Лікування тільки одне: стежте за машиною !!!!!
Після заміни шківа коленвала з суцільнометалевого на демпферний, стали періодично потрапляти випадки відшаровування гумового демпфера від металу шківа. При цьому машина «тупіла», двигун не розкручувався понад 3000 оборотів. Причому це проблема не тільки «Газелей», а й представників «ВАЗа». Допоможе тільки заміна шківа.
Ще одна особливість МІКАС 11ЕТ - є можливість управління кондиціонером. І якщо на автомобілі немає «кондея», то дроти, які повинні підключатися до відповідних точок, залишаються висіти в «повітрі». І, особливо в сиру погоду, можуть створювати наведення на ЕБУ, імітуючи команду на включення кондиціонера. При цьому двигун піднімає обороти приблизно до 1500 на холостому ходу і тримає їх більш високими при русі. Дефект вкрай рідкісний.
На цьому, мабуть, закінчимо з проблемами, пов'язаними з заведенням, хоча тема залишається відкритою ......