Наша сеть партнеров Banwar
АвтоВАЗ напередодні старту продажів свого бюджетного седана Lada Granta провів краш-тест автомобіля. У випробувальної лабораторії Волзького автозаводу відбувся саме сертифікаційний краш-тест, на підставі якого і буде видано Схвалення типу транспортного засобу. Краш-тест проводився за застарілими і вже ніде в розвинутому світі не застосовуються правилам ЄЕК ООН № 94-01. Вони передбачають зіткнення з деформується перешкодою з 40-процентним перекриттям на швидкості 56 км / ч.
Представники заводу кажуть, що бити автомобіль по більш жорсткими правилами EuroNCAP сенсу немає, так як він призначений виключно для російського ринку, де не діють жорсткі вимоги по автомобільній безпеки.
Випробуванням на міцність піддалася версія «Норма», оснащена водійських подушкою безпеки. Судячи за даними, наведеними в таблицях, шанси вижити і не отримати серйозних травм при подібних умовах в аварії у водія є. Так, навантаження за критерієм травмування HIC склали 561 од. (Вимоги ЄЕК ООН № 94-01 мають кордон в 1000 од., Там же знаходиться і кордон «червоної» зони EuroNCAP. Правда, не варто забувати, що навіть незначне збільшення швидкості зіткнення може викликати стрибок цього показника мало не в геометричній прогресії, а вимоги EuroNCAP передбачають зниження рейтингу за показниками HIC вже з позначки в 650).
Фахівці АвтоВАЗу з гордістю відзначають, що при краш-тесті бездоганно спрацювала подушка безпеки і утримуючі системи, які АвтоВАЗ закуповує у Takata-Petri. Дійсно, на тлі краш-тесту Lada Kalina за вимогами EuroNCAP газетою «Авторевю» в 2005 році Granta показала себе молодцем - судячи з фотографії, силова структура салону залишилася без змін, а всю силу удару поглинула силова частина передка автомобіля. Не видно і зламів на даху машини. Але говорити про реальну безпеку бюджетної новинки все ж варто тільки після незалежних випробувань за вимогами EuroNCAP.
Нагадаємо, Lada Granta прийде на зміну класичним задньопривідним моделям Lada 2105 / 2107 . Модель базується на платформі Lada Kalina, але конструкція трохи змінена з метою здешевлення.
Автомобіль буде оснащуватися 1,6-літровим восьмиклапанним двигуном потужністю 80 і 98 к.с., з середини 2012 року з'являться версії з автоматичною трансмісією японської компанії Jatco. Спочатку почнеться продаж седанів, потім хетчбеків.
Базова комплектація коштує від 229 000 рублей, комплектація «Норма» - 256 000 рублей. Топова версія з автоматичною трансмісією обійдеться в 350 000 рублів.
Прийом замовлень на седан почався 7 вересня по передоплаті 10 000 рублів. На сьогодні зібрано 10 000 заявок, 80% замовлень припадає на Granta в дорожчій комплектації «Норма». Виробництво моделі стартує в жовтні, перші машини надійдуть замовникам 1 грудня 2011 року.