Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Чи варто купувати Mitsubishi Lancer X за 500 тисяч

  1. Що, де і за скільки?
  2. Удача і упередження: купуємо Lifan X60 за 450 тисяч
  3. А наостанок - лампа
  4. Тут помили, там забули
  5. Майже ідеальний Lancer
  6. Небезпечно. Не повторювати
  7. підводимо підсумки

Наша сеть партнеров Banwar

Часи, коли Mitsubishi радувало своїх шанувальників достатком яскравих і драйвових автомобілів, пройшли до початку 2000-х років. Хаотична політика розширення і побудови численних альянсів привели до того, що в кінці 2018 року модельний ряд налічує всього кілька моделей, які не вирізняються ні інноваціями, ні видатним дизайном. Багато легенди зняті з виробництва без планів по їх відродженню.

Я ркім прикладом деградації марки є Mitsubishi Lancer X. Фанатів дев'ятого Лансера це покоління розчарувало. Машина стала складніше, надійності попереднього покоління у неї немає, харизми "дев'ятки", який навіть з півторалітровим мотором все одно здавався тим самим Evolution, тут теж немає. Так, комфорту стало побільше, а зовнішність - сучасніше, але загальне враження від моделі - економія на всьому.

І все ж, родовід у машини серйозна, тому подивимося, як почувають себе машини після 6-8 років суворої експлуатації в мегаполісі і чи є щось дійсно цікаве в цих машинах за ціну в 500 тисяч, яку традиційно рекомендує наш сервіс оцінки .

Що, де і за скільки?

Попереднє покоління Лансер радувало їх власників досить безпроблемною експлуатацією і мінімальною вартістю вкладень. Тому серед перших власників машин десятого покоління було досить багато «пересіли». Деякі швидко зрозуміли, що їздити сто-двісті тисяч без ремонту підвіски і просто міняти масло, не вийде. Хтось в машині розчарувався, але даремно. Просто більш складний автомобіль вимагало більш ретельного догляду. В цілому нічого поганого в ньому немає. Є тільки дещо, що гірше всього іншого.

статті

Удача і упередження: купуємо Lifan X60 за 450 тисяч

Що, де і як шукаємо? Чим гарний Х60, так це відсутністю необхідності шукати машини з вдалими моторами і коробками: тут і коробка одна, і мотор один. Правда, після рестайлінгу 2015 з'являться машини з варіаторами, ...

12.12.2018

Рідкісний випадок, коли у всій лінійці моторів немає відверто невдалого. Так, полуторалітровий мотор 4A91 для машини виявився слабенький, але не можна сказати, що це поганий мотор. Нехай ,, у нього і порівняно швидко коксуються кільця. Начебто нічого страшного немає, але якщо є вибір з ще трьох варіантів, то навіщо йти на компроміс? Тим більше що з цими моторами стояла не найвдаліша механічна коробка зі слабкими підшипниками (на машинах з усіма іншими моторами МКПП інша) і трохи примхлива рульова рейка з ЕУР (на всіх інших машинах - ГУР).

Тому робимо висновок, що бажано пошукати машину з іншим мотором. Наприклад, з бензиновими 1,6-літровими 4А92, 1,8-літровими 4B10, 2,0-літровими 4B11 і 2,4-літровими 4B12. Всі вони будуть не тільки швидше, але і трохи більше надійними. Теоретично, є ще дизельні Лансери, але зустріти їх у продажу нереально. Майже так само нереально, як потім продати. Тепер залишилося розібратися з коробками.

З моторами розібралися, а що виробник пропонував в частині коробок? Як я вже говорив, механічні коробки з усіма моторами, крім 1,5-літрового, питань зазвичай не викликають. А що щодо АКПП?

На машинах з моторами об'ємом 1,5 і 1,6 л коштує звичайний гідротрансформаторний "автомат" Jatco F4A. Це дуже стара, повільна і неекономічна коробка. Зате у неї все відмінно (особливо за сучасними мірками) з ресурсом. І якщо її цілеспрямовано не вбивали, то машин з нею боятися не треба однозначно.

З варіаторами Jatco JF011E, які стоять на машинах з моторами 1,8 і 2,0 літра трохи складніше. І то, тільки через те, за варіаторами в цілому, закріпилася сумнівна слава. В принципі, серйозних нарікань до них майже не буває. Все залежить від попередніх власників - як вони їздили і обслуговували коробку. Тут бажано тупотіти ногами і вимагати документи, що підтверджують заміну масла. Звичайно, добре б, щоб вони були і у продавця машини зі звичайною АКПП, але там ногами можна топати трохи менш енергійно.

Отже, що можна знайти за півмільйона?

А наостанок - лампа

Сьогодні почнемо з самого дорогого автомобіля. Коштує ця машина 2012 року 499 тисяч рублів, а проїхала вона 130 тисяч кілометрів. Мотор - 1,8 л, коробка - варіатор.

Виглядає машина непогано, але на задньому лівому крилі є досить великий, нехай і підфарбований скол. А якщо придивитися до задньої же лівих дверей, то стає очевидним, що її перефарбовували: шагрень зовсім інша. Мабуть, є сенс помацати цю ділянку товщиноміром.

1 400 мкм на двері - це шпаклівка. Але вся інша фарба на машині рідна. Це не так погано, як розбита "морда", але погано відремонтована і пофарбована двері потихеньку починає гнити.

Другий дефект навіть не стільки кузовний, скільки "пластиковий". Спідниця бампера дуже не любить тверді предмети. Але це взагалі нісенітниця.

Салон Лансера зазвичай зберігається непогано, так що скручений пробіг по ньому відразу визначити складно. Але тут є деякі елементи, які можна вважати "індикаторами" пробігу. Вони зношуються швидше усього іншого. Це тканинні вставки на дверях, підлокітник і кнопки склопідйомників. Тут вони виглядають не занадто "убитими", але підлокітник вид втратив, а сидіння здається зношеним трохи сильніше, ніж повинно. І у мене є підозра, що справжній пробіг відрізняється від зазначеного.

Ця підозра ще трохи зміцнюється під час огляду моторного відсіку.

По-перше, зверніть увагу на незадіяні роз'єми.

Швидше за все, тут стояв електричний (або електромеханічний) замок капота. У 2010 році Lancer X був визнаний самим викрадаються в Росії автомобілем, так що установка цього замку свого часу була виправданою. Але куди він подівся зараз? Чи точно його зняв власник? Тут потрібна пильність. Іноді такі замки ставили, щоб отримати знижку на КАСКО. Тобто, цю машину, можливо, купували в кредит. Припустимо, було це вже давно, але краще все сто раз перевірити ще раз.

По-друге, насторожує звук мотора. Він тут з ланцюговим приводом ГРМ, і цей ланцюг шумить дуже помітно. Для 130 тисяч пробігу - рано.

Ну, і наостанок машина підкинула ще один сюрприз. Мотор ще не прогрілося, а на приладовій панелі раптово спалахнула лампа «Check engine».

Сканера у мене під рукою не було, зате підозри з приводу стану мотора і чесності пробігу були присутні. Та й кілограм шпаклівки на двері не надихає на покупку. Краще пошукаємо що-небудь інше.

Тут помили, там забули

Наступна машина дуже радує зовнішнім виглядом. Цей симпатичний Лансер був випущений в 2010 році, пробіг з тих пір 160 тисяч кілометрів і коштує зараз всього 415 тисяч рублів.

Поки я промацував її товщиноміром, в черговий раз дивувався дуже тонкого прошарку ЛКП з одночасним відсутністю будь-якої помітної корозії. Навіть там, де в обов'язковому порядку в ході експлуатації зазвичай з'являються відколи (наприклад, на крайках дверей), іржі немає. І тільки якщо дуже захотіти, деякі натяки на мінімальну корозію можна побачити в арці заднього крила. Для майже дев'ятирічного автомобіля результат дуже непоганий.

На жаль, у машини перефарбовано праве переднє крило. Але шар не товстий, і шпаклівки там немає.

Здавалося б, питань до кузова немає. Але це не так, і ми до нього повернемося трохи пізніше. А зараз подивимося салон.

А він зберігся майже ідеально! Тут немає таких потертостей, як на першій машині, а значить, немає і сумнівів у пробігу.

Тут немає таких потертостей, як на першій машині, а значить, немає і сумнівів у пробігу

Тепер пора відкрити капот. І почати турбуватися.

Тут іржі більше, ніж хотілося б. І що найдивніше, іржею покритий картер коробки передач!

Ну, а тепер подивимося мотор. Його, звичайно спробували відмити, але зняти кожух у мийників духу не вистачило. А дарма. Тут дуже помітне скупчення бруду, роками налипає на масло, поточний з-під клапанної кришки.

Звичайно, що пропускає прокладка - це не страшно. Але давайте подумаємо над таким питанням.
Чому цей полуторалітровий мотор швидше коксується в пробках? Тому що на холостих обертах йому трохи не вистачає тиску масла і - що більш важливо - в пробках він сильно гріється. А ось такі ось історичні пласти масла цього дуже здорово допомагають. Так що ризик, що цей мотор лопає масло бочками, великий. Особливо, з огляду на пробіг.

Швидше за все, це не привід однозначно відмовлятися від покупки. Але як ми вже говорили, є і менш проблемні мотори. А так як на вторинному ринку цих Лансер навалом, то є сенс шукати щось більш привабливе.

Майже ідеальний Lancer

Третя машина виглядає дещо непоказно. Її б гарненько відмити, а ще краще - відполірувати. Тоді б ця машина 2010 з пробігом сто тисяч виглядала як раз на свої 470 тисяч!

В активі у неї один власник, сервісна книжка і повністю рідна фарба. У пасиві - 1,5-літровий мотор.

Кузов виглядає добре, іржі немає. Є невелика вмятинка на передньому лівому крилі, але її навіть помітити важко.

Є невелика вмятинка на передньому лівому крилі, але її навіть помітити важко

Є підозра, що задній бампер все-таки фарбували, але зазори рівні, а відтінок відрізняється зовсім небагато і тільки під певним кутом. Головне - що залізні елементи ніхто не чіпав.

Салон взагалі здається новим, і пробіг видає тільки занадто блискучий обід керма.

Немає претензій і до мотору. Його не було намагалися відмити, тому шар пилу на ньому є. Зате шару масла - немає.

Працює він тихо і рівно. При перекладі селектора АКПП (тут варто звичайна гідротрансформаторним коробка) ніяких стусанів немає, і навіть опори здаються цілими: в режимі D при натиснутому гальмі ніяких вібрацій немає. До чого ж причепитися?
По-перше, до тріщини на лобовому склі, яка пішла від відколу на стороні пасажира. Підігріву скла немає, так що замінити його буде недорого. Але поторгуватися, звичайно ж, треба.

По-друге, в радіаторі кондиціонера багато зам'ятих сот. Взимку при мінусовій температурі його не перевіриш, хоча можна включити зануду і потягли в сервіс. Але навряд чи з цієї затії що-небудь вийде: нічого кримінального там немає.

Ну, і по-третє, у машини трохи спущено ліве переднє колесо. А щоб правильно оцінити поведінку машини на ходу, всі колеса повинні бути в порядку. За великим рахунком, в ходової частини на цьому пробігу деякі "косяки" можна знайти завжди. Але для цього потрібно гнати машину на підйомник, чого ми робити, звичайно ж, не стали.

Так, цю машину купити було б не страшно. На ній ще цілком можна поїздити. Тільки не швидко: 109 к.с. для Лансера Х - це, звичайно, не фонтан ...

Небезпечно. Не повторювати

У "десятки" стабільно високий попит на вторинному ринку. Правда, покупка її не завжди закінчуються хепі ендом. Ось і у нас в Automama трапилася така історія.

Знайшли Лансер 2012 року. Продає власник, пробіг 111 тисяч кілометрів, досить популярна середнячкової модифікація 1.6 на «автоматі». 440 тисяч рублів, плюс можливість поторгуватися «у капота». Кілька подвійних забарвлень для 6-річного автомобіля - не найбільший сюрприз, а привід для невеликого торгу. У нашого героя виявився подвійний забарвлення лівих передніх дверей (250 мкм), лівої задньої двері (340 мкм), лівого заднього крила (210 мкм) і капота (190 мкм). Ще один мінус по кузову - розбита противотуманка.

За тест-драйву нарікань не виявилося, діагностика серйозних проблем не виявила. Серед рекомендацій сервісу виявилася заміна сайлентблоков задніх поперечних важелів (зовнішніх) і заміна лампи підсвічування номерного знака. З урахуванням вкладень в усунення недоліків, вирішили брати. І ... помилилися.

Через кілька днів уже на майданчику автомобіль відмовився заводитися з першого разу, а якщо заводився, то видавав похмурі постукування з-під капота. Ще одна більш ретельна перевірка вже в іншому сервісі підтвердила наші побоювання. Швидше за все, продавець в прагненні скоріше позбутися машини і приховати її проблему у вигляді вмираючого мотора залив присадку. Тут же ми побачили всю красу криворукого кузовного ремонту, яка чомусь була випущена з уваги нашим експертом при покупці.

В результаті нам довелося провести капітальний ремонт двигуна і замінити ремінь ГРМ. Але що робити далі з цим дивом людської дурості досі не вирішили.

підводимо підсумки

Пошуки Лансера - цікаве справу. У більшості пропозицій на «вторинці» частенько засаджений двигун або коробка, а іноді трапляється комбо. Крім того, багато "отшлепать" машин або просто побували в ДТП. Власники гарненько втапливают на них, забивають на нормальне обслуговування, колгоспів із зовнішнім виглядом, а замість нормального ремонту позбавляються від машини, сяк-так прикриваючи проблеми. І що ще дивніше, нарватися на це «добро» можна як по низу, так і по верху ринку.

Тому, якщо здається, що перед вами обслужений автомобіль, якщо він не видає проблем з двигуном і коробкою, подстрахуйтесь. Обов'язково везіть машину на діагностику. Краще на перевірену.

Опитування

Взяли б собі старий Лансер Х?

Що, де і за скільки?
Що, де і за скільки?
Начебто нічого страшного немає, але якщо є вибір з ще трьох варіантів, то навіщо йти на компроміс?
З моторами розібралися, а що виробник пропонував в частині коробок?
А що щодо АКПП?
Отже, що можна знайти за півмільйона?
Але куди він подівся зараз?
Чи точно його зняв власник?
Чому цей полуторалітровий мотор швидше коксується в пробках?
До чого ж причепитися?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов