Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Чи можна виправити підвіску велосипеда за допомогою хорошої «епоксидки»?

Наша сеть партнеров Banwar

Знаменитий Merida Mission Speed ​​XC. Уже з двома багажниками (передній знятий), з нерідною подсідельним штирем і іншими поліпшеннями.

Років десять тому, а може бути і більше, я прикупив свій перший велосипед з розряду «за тисячу доларів». На ті часи Merida XC Mission Speed ​​був досить непоганим апаратом. Легка алюмінієва рама, деякі компоненти підвіски виготовлені з труб зі змінною товщиною стінок. А сам велосипед був зібраний на компонентах Shimano Deore, що цілком гідний рівень, навіть зараз. Передня вилка повітряна, працює, але занадто вже жорстка. А задня підвіска унікальна. Вона виконана за технологією Low Ration System, що позначає задню підвіску легкого крос-кантрійного велосипеда де застосовується амортизатор низького тиску. Він до речі, теж повітряний.

Пролікована заднаяя підвіска Low Ration System "двухсосіса" Merida XC Mission Speed. Задній аммортизатор все ще в захисній плівці.

З тих пір багато води утекло. Від Shimano Deore на велосипеді залишилися тільки втулки, а задній перемикач і відповідна «монетка» були замінені на SRAM X-9. Крутіше майже нічого не буває. Так, тисячі рублів відвалений за SRAM, згодом виправдалися. Перемикач ні разу не підвів. За багато тисяч кілометрів по дорогах і без, його не довелося жодного разу навіть регулювати. Та й мився він за весь свій термін життя всього пару раз. Перемикання працюють чітко, без заїдань, залипання і зависань. Втім, і по перу він на вибоїнах не стукає ланцюгом. Все чудово.

Задній перемикач SRAM X9

З моменту покупки, велосипед пройшов не менше 15 тисяч кілометрів. Точніше сказати не можна, оскільки батареї в тріп-комп'ютері постійно сідали, а потім за ними вже взагалі ніхто особливо і не стежив. Спочатку була вельми інтенсивна міська експлуатація, з міським крос-кантрі. А хто катався в Москві, той знає, що тут одні пагорби, та байраки. Потім, Merida XC Misson поступилася місцем основного велосипеда своєму маститому нащадку і благополучно вирушила підкорювати простори сільські.

Все б добре, але в гонитві за легкою конструкцією, велосипедна рама трохи втратила в міцності. В особливо навантажених місцях почали з'являтися тріщини. Визначити такі місця нескладно, там спочатку починає відлітати фарба, оскільки деформація металу відбувається, перевищуючи межі гнучкості лакофарбового покриття. Першими і поки єдиними елементами на рамі, які не витримали навантаження, виявилися куточки-підсилювачі підсідельною труби. В куточках з'явилися тріщини, вони неприємно поскрипували на купині.

В куточках з'явилися тріщини, вони неприємно поскрипували на купині

Відремонтовані підсилювачі труби підсідельного штиря. Епоксидка знає свою справу.

Щоб позбутися від докучає скрипу я вирішив заклеїти місця локального руйнування двухкомпонентной епоксидною смолою, благо такі товари присутні в автомагазинах в достатку. Експеримент виявився вдалим, скрип припинився, подальше руйнування теж, незважаючи на триваючі жорсткі сільські режими експлуатації. До речі, трохи пізніше оні режими призвели до ще одного, дуже прикрому руйнування. На цей раз не пощастило одному з лінків задньої підвіски.

З того боку, де немає амортизатора, цей елемент відчуває підвищене навантаження не тільки на стиск, але і на певний момент крутіння. Навантаження видать, була настільки сильною, що у болта кріплення просто зрізало капелюшок, а в металі утворилися численні тріщини. Особливих неприємностей подібні тріщини не доставляють, якщо звичайно не катати в активному режимі. Але ризик певний несуть. На черговому вибої підвіска може просто не витримати і лінк відірве від рами.

На черговому вибої підвіска може просто не витримати і лінк відірве від рами

Нижній лінк задньої підвіски у каретки. Стрілками відзначені - зірвана головка болта, тріщини.

Виправити таку поломку можна декількома способами. Найпростіший і надійний - замінити дефектну деталь. Але через десять років після випуску це вже фантастика. Таких деталей не було в продажу і в 2006-му році, а в 2015-му їх і поготів немає. Тому залишається тільки ремонт. Виправити ситуацію з тріщинами можна за допомогою зварювання алюмінію або його пайки. Варити алюміній не просто, потрібно працювати в атмосфері інертного газу, використовувати спеціальні вольфрамові електроди і флюси для зварювання алюмінію. Робота тільки для спеціалізованих майстерень. Але і тут є заковика. Зварити якісно тонку деталь дано далеко не кожному майстру, та й з розбиранням десятирічної підвіски, напевно будуть певні проблеми. Тому зі зварюванням я вирішив розсудливо почекати.

Залишалася пайка. Про неї несправедливо забувають і не беруть до виду, що запаяний алюміній нітрохи не поступається за якістю алюмінію завареного. Та й інструменту для пайки потрібно менше. Досить тільки потужного паяльника, спеціального припою для пайки алюмінію і не менш спеціального флюсу. Я спробував спаяти дві деталі з алюмінієвого профілю, щоб потренувати майстерність в цій справі. Але чи то мені попався алюміній не тієї системи, чи то руки виросли трохи не з того місця, але всі спроби пайки на моделі завершилися повним фіаско. Пайка не вдалася. Та й представляючи проблеми з розбиранням задньої підвіски, я вирішив випробувати ще один варіант.

Та й представляючи проблеми з розбиранням задньої підвіски, я вирішив випробувати ще один варіант

Проблемна частина заднього линка після нанесення епоксидної смоли. Стрілками відзначені нові тріщини, вже в епоксидної смолі.

Пам'ятаючи про цілком стерпним роботі епоксидної смоли на підсилювачах, я вирішив спробувати її і на задній підвісці. Була придбана гарна двокомпонентна смола з металізацією і в шприцах. Оброблена за інструкцією і нанесена товстим шаром на місця розлому. Після того як смола висохла, велосипед був переданий в експлуатацію. Але через місяць, на новій смолі були виявлені тріщини. Смола зняла частину навантаження з тріщин металу линка і намагалася, чесно намагалася, тримати до останнього. Але мабуть, межа міцності є і у неї. Але найцікавіше, що тріщини утворилися в інших місцях, не над тріщинами в металі, а в стороні. Що все-таки дає надію на те, що якби смола була армована металом, наприклад, в її масу було б вплавлена ​​пара товстих і довгих цвяхів, то результат був би набагато краще. Хоча, можливо, що армування скловолокном або аналогічним по міцності і гнучкості матеріалом могла б також виправити ситуацію. Але, що зроблено, то зроблено.

Виходячи з усього вищезазначеного, схоже, що єдиним способом ремонту подібних високонавантажених частин велосипеда з алюмінію виступає тільки його зварювання. Інші способи хоч і можуть дати деяке полегшення симптомів, але при серйозному катанні не витримують і рано чи пізно ламаються. А варіант з епоксидкой і цвяхами піде для туристів, адже мати можливість швидко виправити серйозну поломку в польових умовах, зайвою не буває.

Upd1. Зрештою задній лінк відірвало зовсім. У процесі розглядів з'ясувалося, що винні виявилися підшипники, через які лінк кріпився до нижньої частини рами. Підшипники заклинило (розвалилися) і перестали обертатися навколо своєї осі. Через це задня підвіска працювала в позаштатному режимі і рух аммортизации відбувалося за рахунок вигину линка, а не повороту всього трикутника підвіски.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов