Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Чи не гріє пічка на Калині: що робити, якщо обігрівач не працює, погано гріє або дме холодним повітрям, ремонт моторчика, заміна вентилятора

  1. Пристрій системи опалення Лади Калина
  2. Несправності системи опалення Калини
  3. Визначення несправності в системі охолодження
  4. Перевірка елементів системи опалення
  5. Датчик температури
  6. вентилятор опалення
  7. заслінка отопітеля
  8. Ремонт опалювальної системи своїми руками
  9. вентилятор отопітеля
  10. Заміна вентилятора зі зняттям панелі
  11. Заміна вентилятора без зняття панелі
  12. Заміна регулятора температури
  13. Заміна радіатора отопітеля без зняття панелі
  14. Доробки системи опалення
  15. Збільшення робочої температури
  16. Установка гідравлічного забору на водовідведення
  17. Регулювання заслінки печі

Наша сеть партнеров Banwar

Система опалення автомобіля повинна бути справна незалежно від пори року. Але багато хто замислюється про це тільки до настання холодів. Ефективна робота обігрівача Лади Калини забезпечує комфортне перебування в салоні. Система опалення підводить не так часто, але і для неї важливо своєчасне технічне обслуговування.

Система опалення підводить не так часто, але і для неї важливо своєчасне технічне обслуговування


Пристрій системи опалення Лади Калина

Піч в автомобілі передає тепло від двигуна в салон. Без обігріву скла швидко запотівають, взимку стають засніжені. На Калині розташування печі передбачає можливість інтеграції кондиціонера. Система влаштована гранично просто і зрозуміло, однакова для моделей незалежно від типу кузова - універсал, седан або хетчбек. Вона схематично показана на фото.

Вона схематично показана на фото

Схема системи опалення

  1. Вихід воздуховода зліва.
  2. Повітропровід зліва.
  3. Повітроводи лобового скла.
  4. Розподільчий корпус повітропроводів.
  5. Обігрівач.
  6. Повітропровід вентиляції справа.
  7. Вихід воздуховода справа.
  8. Повітропровід для обігріву ніг.
  9. Повітропровід для обігріву салону.
  10. Вихід воздуховода по центру.

У конструкції використовується припливно-витяжної принцип циркуляції. В салон надходить повітря, що розігрівається від охолоджуючої рідини, яка одночасно відводить зайве тепло від двигуна. Піч працює в результаті нагрівання охолоджувальною рідиною радіатора. Потім за допомогою вентилятора розігріте повітря по воздуховодам через дефлектори надходить в салон автомобіля.

Система опалення контролюється електронікою. Обсяг повітряних мас, які прогріваються від радіатора нагрівника, регулюється за допомогою заслінки. На центральній консолі розташовується блок управління кліматичною установкою, який контролює стан заслінки і швидкість електровентилятору.

Блок управління обігрівачем складається з наступних елементів:

  1. Регулятор температури. Повертаючи ручку, можна коригувати температуру надходить в салон повітря. Поворот в синю зону додає холодне повітря, в червону - гарячий.
  2. Перемикач швидкості вентилятора. Їм регулюється швидкість надходження повітря в салон.
  3. Перемикач напрямків повітряних потоків - на лобове скло і вниз, тільки вниз на ноги, в верхню частину салону, на лобове та бокові вікна.
  4. Ручка рециркуляції. Включає циркуляцію повітря всередині салону, при цьому зовні повітря не надходить. Може використовуватися нетривалий час огляду запотівання вікон.
  5. Обігрівач заднього скла.

Обігрівач заднього скла

До системи управління відносяться і дефлектори воздуховодов. Їх можна закривати або відкривати, а також регулювати ними напрямок потоку повітря.


Несправності системи опалення Калини

Найпоширеніші неполадки роботи грубки - дме слабкий потік повітря, надходить тільки холодне повітря або не надходить зовсім. Серед причин, за якими не гріє пічка на Ладі Калині:

  1. Знос патрубків системи охолодження двигуна. Текти антифризу через зношеність шлангів призводить до зниження його рівня в системі, а значить, і до недостатнього обігріву радіатора опалювача.
  2. Кран грубки вийшов з ладу. Визначити цю несправність можна по з'явився на підлозі, під передніми килимками, лужицам охолоджуючої рідини.
  3. Несправний блок управління опаленням. Для початку слід перевірити живлення від бортової мережі. Якщо воно надходить - проблеми в кліматичній установці. Ремонт блоку краще довірити фахівцям.
  4. Неполадки з проводкою. На блок керування опаленням не надходить напруга. Щоб перевірити це, доведеться «продзвонити» всі ділянки ланцюга.
  5. Несправність додаткового резистора, використовуваного для управління електровентилятором.
  6. Зламаний регулятор обігрівача. У цьому випадку буде неможливо встановити комфортну температуру повітря в салоні.
  7. Несправний радіатор. Одна з найпоширеніших проблем - погано гріє пічка Лада Калина. При поломці характерні підтікання охолоджуючої рідини. Ремонту деталь не підлягає.

Ремонту деталь не підлягає

Якщо проблема не в опаленні, причина в несправності будь-якого вузла системи охолодження. Ці дві системи взаємопов'язані, і неполадки однієї негативно позначаються на інший.


Визначення несправності в системі охолодження

Першою ознакою того, що з системою охолодження щось не так, є зниження рівня антифризу в розширювальному бачку. Слід постійно контролювати кількість охолоджуючої рідини. У справної системі її рівень повинен зберігатися між мінімальною і максимальною відмітками. Якщо обсяг антифризу почне знижуватися, мотор буде швидше нагріватися, і ризик перегріву зросте.

На Калині немає покажчика температури двигуна, є тільки лампочка на панелі приладів, яка сигналізує про критичної температури охолоджуючої рідини. Якщо доливати антифриз доводиться часто, слід шукати місце витоку. Якщо пробиті шланги, їх можна замінити, як і хомути.

Наступний об'єкт перевірки - циркуляція охолоджуючої рідини в системі. Після запуску двигуна потрібно звернути увагу на розширювальний бачок. Порушення циркуляції може бути викликано несправністю водяного насоса (ремонту не підлягає) або засміченням системи охолодження - в цьому випадку необхідно її почистити.

Для діагностики термостата потрібно запустити і гріти двигун до 70-75 ° С, після чого доторкнутися до нижнього патрубка радіатора. Якщо він холодний - охолоджуюча рідина циркулює тільки по малому контуру через заклинило в закритому положенні клапана термостата. Це пристрій підлягає тільки заміні.

Це пристрій підлягає тільки заміні

Якщо після повної перевірки несправність не знайдено, причина неполадок грубки - повітряна пробка. Після виведення зайвого повітря робота обігрівача нормалізується.


Перевірка елементів системи опалення

Якщо не працює грубка на Ладі Калині - дме холодним повітрям, - краще шукати причину, починаючи з найпростішого. Не варто відразу розбирати складні вузли. Зазвичай більшість проблем виникає через незначні неполадки.


Датчик температури

Якщо повітря з сопел повітропроводів дме тільки гарячий або, навпаки, тільки холодний, незалежно від положення заслінки, причина несправності в датчику температури салону. Він знаходиться в стелі, в плафоні освітлення. Проблема вирішується заміною датчика.


вентилятор опалення

Якщо перемикання режимів і швидкості потоку повітря нічого не дає (чути свист або тріск, вентилятор починає шуміти), проблема виникла в електровентилятором. Щоб це перевірити, потрібно виконати наступні дії:

  1. Встановіть ручку регулятора температури в крайнє положення синьої зони.
  2. Після цього почніть перемикачем міняти швидкості вентилятора з першої по четверту.

Потік повітря повинен ставати сильнішими з підвищенням швидкості. Якщо цього не відбудеться, значить, вентилятор несправний. Якщо він працює, але не у всіх режимах, або швидкість змінюється непропорційно, то причина поломки в що вийшов з ладу допоміжному резистори. Джерелом проблеми може бути згорілий запобіжник F5 в монтажному блоці через обрив в ланцюзі харчування.


заслінка отопітеля

Для перевірки заслінки печі на Ладі Калині потрібно встановити ручку регулятора температури в крайнє положення в синьою зоні, а перемикач швидкості вентилятора - на «максимум». Потім потрібно повертати ручку управління заслінками і одночасно стежити за тим, як змінюється напрямок потоків повітряних мас. Якщо нічого не відбувається, це вказує на несправність регулятора заслінок або заклинювання заслінки в одному положенні (злетів трос тяги).


Ремонт опалювальної системи своїми руками

Щоб поміняти ту чи іншу деталь системи опалення, зовсім необов'язково звертатися за допомогою до фахівців. Це допоможе заощадити час, але не фінанси. Якщо слідувати рекомендаціям, можна замінити деякі вузли системи самостійно.


вентилятор отопітеля

Заміна вентилятора пічки Калина під силу навіть новачкам. Основна проблема - в його розташуванні. З цієї причини більшу частину часу займає не заміна деталі, а її демонтаж.


Заміна вентилятора зі зняттям панелі

Спосіб рекомендований інженерами «АвтоВАЗу», але він не найпростіший. Далеко не всі наважуються їм скористатися в умовах звичайного гаража. При виконанні робіт потрібно слідувати інструкції:

  1. Спочатку слід знеструмити бортову мережу, від'єднавши клеми акумулятора.
  2. Злити всю охолоджуючу рідину, витягти салонний фільтр.
  3. Відкрутивши гайки кріплення, опустити рульову колонку в крайнє нижнє положення.
  4. Вимикач стоп-сигналів звільнити від проводів, отщелкнув фіксатори, зняти оббивку зі стійок.
  5. Відкрутити саморізи і прибрати передню панель (облицювання), далі зняти торпедо разом з дефлекторами.
  6. Тепер можна приступати до демонтажу вентилятора. Для цього потрібно від'єднати від нього клему з проводами, зняти шланг вентиляції, відкрутити кріпильні гайки.

Після установки нового вентилятора всі подальші дії здійснюються в порядку, зворотному демонтажу. Процедура вимагає уваги і акуратності, займає чимало часу. У деяких моментах потрібна допомога другої людини.


Заміна вентилятора без зняття панелі

Знімати всю приладову панель тільки через вентилятора пічки недоцільно. Замінити пристрій можна і без зняття торпедо - потрібно тільки підняти його праву сторону. Далі йде «озброїтися» ножем і ліхтариком і залізти під панель. Шумоізоляція відрізається, откручиваются кріпильні елементи, і заміна моторчика пічки Калина стає набагато простіше. Даний спосіб значно заощадить час і нерви, хоча і створить деякі незручності.

Перш ніж приступити до заміни електровентилятора, необхідно переконатися в тому, що несправне саме цей пристрій.


Заміна регулятора температури

Для демонтажу деталі і її заміни необхідно зняти блок управління в зборі. Процедура виглядає наступним чином:

  • бортова мережа знеструмлюється шляхом зняття «мінусовій» клеми з акумулятора;
  • магнітола (якщо є) витягується, і від неї відчіплюється клемна колодка проводів;
  • важіль управління заслінкою знімається;
  • далі демонтується ручка регулятора температури і напряму повітряних потоків;
  • в нижній частині блоку управління розташовані заглушки - їх потрібно зняти і відкрутити під ними кріпильні гвинти;
  • центральну консоль слід акуратно потягнути на себе;
  • після зняття консолі від'єднайте клемні колодки від перемикачів.

Після заміни все збирається в зворотній послідовності. Ця операція проста, і для роботи знадобиться тільки пара різних викруток.


Заміна радіатора отопітеля без зняття панелі

Поміняти радіатор грубки на Ладі Калині, як і на всіх передньопривідних автомобілях ВАЗ, - непросте завдання. Доведеться демонтувати більшу частину передньої панелі. Для роботи знадобиться новий радіатор опалення, шланги, хомути, болгарка і стандартний набір інструментів. Спочатку потрібно провести деякі маніпуляції в підкапотному просторі:

  • злити з системи охолодження антифриз;
  • зняти акумулятор, корпус повітряного фільтра, забезпечивши безперешкодний доступ до патрубків обігрівача;
  • від грубки в підкапотному просторі потрібно від'єднати всі гумові патрубки, відкрутити гайку кріплення металевого щитка, який прикриває шланги, що йдуть до грубки в салон.

Тепер потрібно перейти в салон і виконати наступні дії:

  • відкрутивши три гайки кріплення, демонтувати педаль газу;
  • відвести якомога далі в бік педаль гальма;
  • зробивши надріз на металевому щитку, відрізати ножем патрубки радіатора;
  • вивернути кріпильні гвинти і витягнути радіатор опалення в сторону педалей.

Дістати радіатор, не знімаючи панель, - тільки половина справи. Не менш проблематично його встановити. Перед цим патрубки слід ретельно зачистити від задирок і шорсткостей дрібнозернистим наждачним папером.

На верхній відведення радіатора насаджується шланг з більш товстим закінченням, на нижній - з більш вузьким. Інші кінці, чи не плутаючи, потрібно встановити замість старих. Місце, де шланги з салону виходять в підкапотний простір, бажано обробити шумоізоляційним матеріалом.

Заміна радіатора грубки допоможе вирішити проблему недостатнього обігріву. З огляду на трудомісткості більшості робіт по усуненню несправностей системи опалення ціни на такі послуги на спеціалізованих СТО можуть здатися досить високими. Не дивно, що з'явилося чимало «народних» способів ремонту.


Доробки системи опалення

Кожен власник Лади Калини стикається з необхідністю доопрацювання грубки. Поліпшення зазвичай передбачає установку нового термостата на 6 отворів, фільтруючого елемента для очищення охолоджуючої рідини і іншого крана опалювача. Багато, з огляду на посередню роботу помпи, встановлюють додатковий водяний насос. Існує чимало способів незначного тюнінгу, за допомогою якого вдається досягти поліпшень для більшого комфорту.


Збільшення робочої температури

Даний спосіб підійде для Лади Калини з електронною педаллю газу. Раніше дросельною заслінкою, що обігрівалась від загальної системи охолодження, керував тросиковий привід. Після установки електроніки шланг, який йшов на обігрів, був закільцьованим з системою охолодження.

Для модернізації буде потрібно трійник, додатковий шланг і хомути. Другий повітропровід монтується максимально близько до термостата - трійник встановлюється в патрубок підведення охолоджуючої рідини до радіатора. Інший кінець воздуховода з'єднується з відведенням зайвого пара біля штуцера розширювального бачка. Завдяки такій нехитрій модернізації можна домогтися підвищення робочої температури до 92-95 ° С при прогріванні грубки від 50 ° С і вище.


Установка гідравлічного забору на водовідведення

У канал паровідвідних трубки вставляється звичайна медична крапельниця, яка занурюється в антифриз до дна розширювального бачка. У міру охолодження рідина, підкоряючись закону фізики про сполучені посудини, почне затягуватися в паровідводом, запобігаючи можливому утворенню повітряних пробок - завоздушіваніе. Завдяки такому простому способу грубка почне гріти набагато ефективніше, а значить, в салоні буде тепліше.

Також можна поміняти хомути на більш надійні - самозатягивающиеся, а звичайні гумові шланги - на силіконові. Для скорочення теплових втрат варто проклеїти всі місця з'єднань повітропроводів, але для цього знову доведеться демонтувати панель. Найзручніше це зробити при усуненні будь-якої несправності.

Регулярне зняття і установка торпедо призведе до його розбовтування, з'являться скрипи, стуки та інші сторонні звуки, які виходять з-під панелі під час руху.


Регулювання заслінки печі

Щоб дістатися до заслінки обігрівача, доведеться розібрати частину передньої панелі - відкрутити центральну консоль. Саме тут розташований блок керування грубкою. Знадобиться зняти попільничку і дві заглушки під кнопкою аварійної сигналізації. Там знаходяться два самореза, які потрібно відкрутити. З блоку управління знімаються всі ручки і перемикачі. Звільняючи фіксатори, консоль потрібно висунути на себе, після чого від'єднати всі дроти позаду неї.

Найчастіше причиною несправності заслінки стає знос і поломка кріплення її приводу. Якщо немає можливості замінити деталь, скористайтеся епоксидним клеєм і заклейте зламане кріплення. Воно може бути зламано через троса приводу, який опускався занадто туго. В такому випадку доведеться розробити його вручну - зазвичай цього вистачає, щоб уникнути подібних проблем у майбутньому.

Коригування положення заслінки краще почати з налаштування крана грубки. З його корпусу слід зняти скобу, яка утримує оболонку троса. Після цього можна зняти трос з крана. Важіль крана повернути в максимально відкрите положення і прибрати старий трос. За фактом кран обігрівача можна і зовсім не закривати надалі.

Якщо цей метод не влаштує, скористайтеся іншим, більш трудомістким способом:

  1. Довжина оболонки троса повинна бути відрегульована таким чином, щоб в крайньому правому положенні перемикача на блоці управління кран був відкритий на «максимум».
  2. За допомогою скоби-засувки трос фіксується в такому положенні, після чого можна приступати до регулювання заслінки.
  3. Зняти скобу, якої кріпиться оболонка троса на корпусі печі, і намацати жовтий важіль, який знаходиться праворуч. Його потрібно потягнути до упору на себе.
  4. Оболонку троса слід відрегулювати таким чином, щоб важіль на блоці управління в крайньому правому положенні повністю відкривав заслінку.
  5. Після цього трос можна зафіксувати скобою.

Один і той же трос керує положенням і заслінки, і важеля крана опалювача. Несправність заслінки - найпоширеніша проблема в системі опалення не тільки Лади Калини, але і інших вазовских моделей. Тому рекомендується перед настанням холодів обов'язково відрегулювати цю деталь.

Якщо стежити за станом системи опалення і періодично проводити технічне обслуговування, грубка буде довго працювати без будь-яких серйозних проблем.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов