Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Чи не працює блок обігрівача на Пріорі. В Пріорі не включався вентилятор обігрівача ....

  1. Особливості грубки Пріори
  2. корпус
  3. Розташування і доступ
  4. Фільтр салону
  5. електродвигун пічки
  6. резистор обігрівача
  7. мікромоторедуктор
  8. Повітряна заслінка отопітеля
  9. радіатор
  10. Електронний блок управління обігрівачем
  11. Охолоджувальна система або мотор?
  12. Ремонтуємо вентилятор і радіатор
  13. Вся справа в фільтрі?
  14. Датчик температури і блок управління
  15. Принцип роботи печі
  16. Чому може вийти з ладу вентилятор
  17. Проведення діагностики і ремонту: з чого почати
  18. Основні причини
  19. Підготовчий етап
  20. Несправності радіатора опалювача
  21. Проблеми, пов'язані з моторедуктором заслінки або електродвигуном вентилятора
  22. Несправність додаткового опору
  23. Неправильна робота салонного датчика температури
  24. Несправності блоку управління обігрівачем
  25. Особливості обігрівача в «Пріорі» з кондиціонером
  26. висновок

Наша сеть партнеров Banwar

На автомобілі «Лада Пріора» обігрівач - це вже не просто грубка. За фактом, це повноцінне пристрій клімат-контролю. За своїми характеристиками грубка "Пріори" не поступається закордонним пристроїв подібного типу. Але як і всякий механізм грубка "Пріори" може вийти з ладу. У цій статті огляд обігрівача і особливостей його ремонту.

Особливості грубки Пріори

Клімат-контроль цього автомобіля на деяких варіантах розрахований на установку кондиціонера. Тому пристрій цього приладу в цьому випадку трохи інше, ніж у обігрівача ВАЗ-2110. У цій статті розглядається стандартний варіант обігрівача. Хоча вони і мають багато спільного. До складу грубки (пічки без кондиціонера) «Пріори» входять наступні великі вузли:

  1. Корпус печі.
  2. Система повітропроводів.
  3. Електронний блок управління обігрівача (ЕБУ) з консоллю управління.

Це, так би мовити, три базових вузла. Всі вони, крім ЕБУ, розбираються і складаються з різних підсистем. Щиро кажучи, блок управління при великому бажанні теж можна розібрати. Але робити цього не варто. Це тонкий електронний прилад, і відремонтувати його може тільки фахівець. А ось з двома іншими є варіанти.

корпус

Після блоку управління, корпус печі найскладніший об'єкт. Справа в тому, що він включає в себе кілька елементів:

  • Корпус, що складається з двох частин.
  • Нагнітальний електромотор з вентилятором.
  • Малий обігрівальний радіатор з патрубками.
  • Змінний резистор.
  • Повітряна заслінка обігрівача.
  • Мікромоторедуктор, привід заслінки обігрівача.
  • Фільтр салону.

Увага! Оснащена кондиціонером «Пріора» має в складі клімат-контролю додаткові елементи, але це окрема тема, яка не порушується в цій статті.

Всі перераховані елементи іноді виходять з ладу, і їх цілком можливо замінити самостійно, не вдаючись до послуг фахівця.

Розташування і доступ


Розташування і доступ

Як і на моделі ВАЗ 2110 і модифікаціях, обігрівач розташований поза салону. Знаходиться він в моторному відсіку. Прямо під лобовим склом. Від двигуна він відділений спеціальної матерчатий-паперової перегородкою. А зверху закритий пластиковим здвоєним кожухом, який приховує цей відсік, в якому встановлені, крім обігрівача, ще й гальмівний вакуум і привід склоочисників.

Щоб отримати доступ до грубки "Пріори" ці елементи потрібно демонтувати. Від'єднати шланги системи охолодження. Викрутити 3 кріпильні гайки і зняти корпус. Цей процес багаторазово описаний і показаний на доданому відео. Тому повторювати його тут не варто.

Фільтр салону

Найчастіше, виходить з ладу, або виробляє свій ресурс саме ця частина. Він просто забивається брудом і пилом. Виражається це в зниженні інтенсивності роботи вентилятора. Іноді, він забруднюється настільки, що згорає запобіжник грубки. Навантаження на електромотор виростає настільки, що запобіжник просто «вибиває» .Очістітель розташований на вході повітря в обігрівач. Близько правого крила автомобіля. Він закритий декоративною пластмасовою кришкою.

Важливо! Не варто чекати забруднення. Рекомендується періодично замінювати фільтр 2 рази в рік. Навесні і восени.

електродвигун пічки


електродвигун пічки

Для зняття і заміни електромотора грубки, на «Пріорі» без кондиціонера доводиться демонтувати обігрівач повністю. Або хоча б трохи висунути його вперед. Справа в тому, що мотор цей розміщено в верхній частині грубки "Пріори" і знаходиться під опорною частиною вітрового скла.

резистор обігрівача

Цей елемент служить своєрідним перемикачем швидкості обертання вентилятора. Має кілька ступенів по опору. Кожна ступінь - це швидкість. Несправність резистора визначити легко. Якщо не працює жодна з швидкостей крім максимальної, то в 99 випадках з 100, це саме резистор. І тільки в 1 перемикачі, в блоці управління.

Знаходиться теж зверху. Але цілком легко знімається без демонтажу всієї грубки. Досить вийняти роз'єм і викрутити 1 саморіз фіксує резистор. І все.

мікромоторедуктор

В системі клімат-контролю "Пріори" немає варіанту відключення радіатора від системи охолодження автомобіля. Тобто гаряча рідина постійно в ньому звертається. Подача холодного повітря забезпечується напрямком потоку повітря від вентилятора за допомогою спеціальної заслінки, яка перекриває радіатор і пропускає потік повз.

Рухає цю деталь спеціальний пристрій - мікромоторедуктор. Він управляється блоком управління. Його також можна замінити не знімаючи повністю обігрівач. Хоч він і розташований між вакуумним підсилювачем гальм і корпусом печі. Однак його діагностика та заміна має особливості які будуть описані в окремій темі.

Повітряна заслінка отопітеля

Одне з ключових пристроїв системи, незважаючи на його простоту. Заслінка пересувається на осі обертається мікромоторедуктор. Знаходиться всередині пічки «Пріори». Тому для ремонту або заміни, природно, грубку необхідно демонтувати.


Увага! В ремонті потребували перші зразки заслінок, виконані з пластика. В даний час на «Пріори» ставлять заслінки з алюмінію. Тому потреби в їх ремонті та заміні немає.

Однак, якщо все-таки в наявності «Пріора» з пластмасовою заслінкою, то на ній може обламати приводний виступ. Визначити це досить просто. Включити запалювання, і знявши кожух, що відокремлює нішу з обігрівачем від моторного відсіку, поспостерігати за редуктором перемикаючи рукоять управління температурою потоку з гарячого на холодний. Можна побачити, що стрижень приводу обертається, а температура не змінюється. Значить, заслінку необхідно міняти. Про цю процедуру буде окрема стаття.

радіатор

І основний гріючий вузол, це радіатор грубки. Він розташований так само з правого боку, близько приводу заслінки. Природно, для його заміни грубку "Пріори" доведеться знімати. Він прикріплений до корпусу трьома саморізами. І після зняття обігрівача його вже легко витягти викрутивши ці шурупи. Очистити посадочне місце радіатора і встановити на місце новий. Ця деталь виконана з пластика і алюмінію і ремонту не підлягає. Тільки заміні.


Важливо! При заміні радіатора обов'язково використовувати спеціальну клейку губку, вона приклеюється до бортів і торцевій стороні радіатора. Це необхідно, щоб уникнути утворення тріщин від ударів об корпус печі.

Визначити протікання радіатора досить просто. Хоча на цих опалювачах охолоджуюча рідина і не потрапляє в салон при витоку з радіатора, але при її появі, при будь-якому положенні заслінки випаровування моментально потрапляють на лобове скло. Вони утворюють добре видну каламутну плівку з різким запахом тосола. Це чіткий сигнал заміни радіатора грубки.

Електронний блок управління обігрівачем

Електронний блок управління обігрівачем

Це міні-комп'ютер зі своєю програмою. Зручність у тому, що він спочатку підключений до каналу комп'ютерної діагностики. Тому багато несправності можна виявити саме підключенням діагностики до діагностичного роз'єму «Пріори». Але ця цікава тема буде описана в окремій статті.

Корисне відео по темі «Зняття грубки" Пріори ":

Лада Пріора є продуктом вітчизняного автопрому. Цей автомобіль заслужив народну любов за невисоку вартість, гарна якість , А також доступність деталей при необхідності ремонту. Незважаючи на хороші відгуки власників, авто не позбавлене ряду недоліків. Наприклад, трапляється так, що грубка Пріори працює тільки на 4 швидкості. Можна відправитися на станцію техобслуговування, щоб з'ясувати, чому не працює перемикач. Але чекати своєї черги можна кілька днів, а проблему треба вирішувати якомога швидше.

Піч або система опалення на Ладі Пріора майже нічим не відрізняється від такої ж системи її попередниці, «десятки». Якщо ви знайомі з пристроєм десятої моделі, то без праці розберетеся і з системою обігріву на Priora. Причин, чому не регулюється температура грубки Пріора, може бути кілька. Давайте розглянемо, які це причини:

  1. некоректна робота термостата;
  2. збої в системі температурного датчика повітря в салоні;
  3. попадання пилу в радіатор системи опалення автомобіля;
  4. поломки в блоці управління системи опалення;
  5. збої в роботі моторедуктора або електричному двигуні опалювальної системи.

Охолоджувальна система або мотор?

Перш ніж приступити до усунення неполадок в роботі обігріву печі, необхідно виключити вплив поломок системи охолодження і двигуна. Тільки потім можна починати з'ясовувати, чому на Пріорі. Для цього перевіряємо рівень тосола і роботу двигуна. Перший крок: загляньте в розширювальний бак і визначте рівень охолоджувача. Потім включите двигун і деякий час прогрівайте. Це дозволить з'ясувати, чи функціонує термостат в коректному режимі. Просто помацайте товсті труби, що ведуть до радіатора.

Якщо ви виявите, що верхня труба гаряча, то це говорить про нормальне функціонування пристрою. Холодна труба є ознакою того, що термостат діє неправильно, і вам доведеться його замінити. Коштує ця деталь недорого, тому заміна буде простою. Нещільне прилягання кришки розширювального бака є ще однією причиною, чому двигун залишається холодним. Через це перемикач грубки Пріори і може не працювати. Просто замініть цю деталь.

Охолоджувальна система Lada Priora трохи відрізняється від десятої моделі, в ній практично не створюється повітряна пробка. Викликати її може неповна ізоляція системи або тосол, залитий в порожній розширювальний бак. Вирішити проблему нескладно. Зніміть кришку бачка, станьте на гірку передніми колесами і газуйте.

Ремонтуємо вентилятор і радіатор


Ремонтуємо вентилятор і радіатор

Нерідко не працює регулятор грубки на Пріорі через те, що в теплообмінник потрапила велика кількість пилу або інших дрібних частинок бруду. Забруднення з часом потрапляють всередину опалювальних пристроїв. Це не може не позначитися на продуктивності роботи всієї системи. Повітряні маси прогріваються погано. Ви можете відзначити, що піч працює тільки в 4 положенні. У разі забруднення можна просто. Вийняти пристрій потрібно з боку силового агрегату. Не забудьте попередньо злити з охолоджувальної системи тосол, вимкніть склоочисники й проведення, демонтуйте вентилятор повністю і вийміть весь радіатор, знявши трубки, що підводять до нього.

Зустрічається не тільки проблема того, що грубка Пріори працює тільки на максимумі, але і повна відсутність струменів повітря з опалювальної системи. Перший крок - переконатися, що радіатор працює в принципі. Підставте руку і відзначте, чи здійснюється видув будь-яких струменів повітря. Навіть холодні повітряні маси говорять про те, що система діє. В протилежному випадку є ймовірність виходу з ладу запобіжника.

Зупинка запобіжника говорить про поломку вентилятора печі. Однією з можливих причин того, що вентилятор не крутиться, можуть бути дрібні листя або інші невеликі предмети, які потрапили в вентилятор. Підтвердженням тому буде гул. Зняти вентилятор при необхідності на Ладі Пріора можна за тією ж схемою, що і на десятої моделі. Заміна вентилятора вирішить проблему.


Заміна вентилятора вирішить проблему

На Lada Priora може привести до неспрацьовуванні заслінки, що завадить гарячим повітряним струменів надходити в салон. Дістатися до моторедуктора можна через капот. Якщо справа не в заслінці, то, швидше за все, грубка не працює через те, що контакти окислилися. Досить очистити їх за допомогою наждачного паперу.

Вся справа в фільтрі?

Часто допомогти вирішити проблему слабких потоків повітряних мас може заміна фільтра - при забрудненні він стає на заваді проходження теплого повітря. І тоді навіть на високій швидкості повітря можна надходити занадто слабо. Виконати ремонт реостата грубки (Пріора з кондиціонером) самостійно також можна. Досить замінити термопредохранитель. Якраз на нього і впливає забитий фільтр. Термозапобіжник перегрівається і виходить з ладу, працює тільки на максимальному положенні.

Якщо ж грубка Пріори працює тільки в 4 положенні, то це може говорити про те, що реостат перегорів. Така ж проблема може привести до того, що система обігріву буде працювати виключно в першому положенні. Додаткове опір призводить до того, що пічка працює гірше, повільніше. Ви відзначите, що не працює перемикач грубки Пріора.


Ви відзначите, що не працює перемикач грубки Пріора

Багато легкові авто вітчизняного автопрому мають схожий блок резисторів з Lada Priora. Дістатися до реостата грубки Пріори можна через корпус зліва. Необхідно відкрутити два гвинти, щоб дістатися до цього блоку.

Датчик температури і блок управління

Перемикання може бути ускладнене через збої в датчику температури, розташованого в салоні автомобіля. Знайти його можна в освітлювальному плафоні на стелі салону. Регулятор змінює режим, передаючи дані про температуру повітря в салоні на редуктор. Відповідно до величиною температури заслонка закривається або відкривається. Справність цього елемента опалювальної системи впливає на коректну роботу печі.

Обігрів авто залежить від роботи всього блоку управління обігрівом. Саме в ньому відбувається розподіл повітряних струменів, визначається сила напрямки потоків повітря в ту чи іншу частину салону, визначається величина температури. Краще, якщо причина відмови в опорі грубки Пріори, оскільки відремонтувати блок складно. Щоб переконатися, що причина некоректної роботи опалення в блоці, потрібно вийняти ваш блок і замінити його на той, який знаходиться в робочому стані.


Щоб переконатися, що причина   некоректної роботи   опалення в блоці, потрібно вийняти ваш блок і замінити його на той, який знаходиться в робочому стані

В авто з кондиціонером нерідко з ладу виходить регулятор частоти обертань. У разі поломки система обігріву не працює або ж включається тільки в максимальному положенні. Така поломка трапляється, коли піч тривалий час працює з заслінкою в закритому положенні. Звідси відбувається перегрів.

Знайти причину несправності не складає труднощів, якщо ви розумієте принципи роботи деталей і вузлів. Правильна послідовність роботи дозволить усунути поломку за короткий час.

Якщо повітря в салон перестав надходити з печі або ви почули шум при роботі вентилятора, необхідно звернути увагу на систему опалення і починають її. При цьому вам доведеться перевірити всі елементи системи опалення, щоб з'ясувати, в якому з них стався збій. Розберемося, чому не працює вентилятор печі на автомобілі Пріора.

Принцип роботи печі


Обігрівач управляється контролером, від якого надходить сигнал на включення грубки Обігрівач управляється контролером, від якого надходить сигнал на включення грубки. Водій виставляє температуру в салоні. Якщо датчик температури фіксує, що температура опустилася нижче встановленого рівня, то контролер посилає сигнал на зміну ширини відкриття заслінки печі. У ряді випадків відбувається збій в електроніці, замість гарячого повітря подається холодний.

Також контролером регулюється кількість обертів вентилятора. Він посилає сигнал на додатковий резистор, а той, у свою чергу, коригує роботу вентилятора за допомогою вбудованого опору. Резистор може зовсім не використовуватися - тоді вентилятор працює на максимальній швидкості. Таким чином він виконує роль «гальма» для цього вузла. При поломці резистора вентилятор може не запускатися зовсім.

Водій може регулювати, в якому напрямку буде направлятися потік повітря. Для цього йому потрібно виставити значення на приладовій панелі . Регулятори управління гавкають команду на переміщення заслінок.

Чому може вийти з ладу вентилятор

Існує кілька видів несправностей вентилятора обігрівача Пріори. Найбільш поширені такі:

  1. Обігрівач повністю перестав працювати. У більшості випадків до цього призводить вихід з ладу запобіжника 25 А або F 9. Харчування не подається, вузол не спрацьовує. Другою причиною може бути несправність блоку управління обігрівачем.
  2. Шум при роботі вентилятора найчастіше пов'язана попаданням в нього стороннього предмета. Найчастіше між лопатями застряють сухі листи (особливо восени), це і призводить до появи сторонніх звуків.
  3. Працює тільки 4 режим грубки, у всіх інших вона не включається. Цю поломку може викликати несправність резистора або блоку управління.

Перевірити і відремонтувати непросту систему грубки може не кожен автолюбитель. Якщо ви погано розбираєтеся в автоелектриці, то варто звернутися до професіоналів. В іншому випадку можна використовувати наведену нижче інструкцію.

Проведення діагностики і ремонту: з чого почати


Розберемося з найскладнішим випадком, коли грубка не запускається Розберемося з найскладнішим випадком, коли грубка не запускається. Для початку необхідно перевірити систему охолодження двигуна, адже збої в роботі можуть бути пов'язані саме з нею. Перевірте кількість рідини в розширювальному бачку. Рівень її повинен бути між відмітками мінімуму і максимуму. Якщо ви постійно доливаєте рідина в бачок, необхідно усунути текти в системі охолодження. Перевірте патрубки і підтягніть хомути. Взимку можна заливати лише мінімум рідини, так вона швидше нагріється і тепле повітря піде в салон.

Перевірте циркуляцію рідини. Вона може бути недостатньою при поломці помпи або засмічення системи охолодження. Перевірка термостата відбувається на прогрітому до 75 градусів двигуні. Якщо при нагрітому двигуні патрубок радіатора холодний, то циркулює рідина по малому колу. Допомогти при цій поломці може заміна термостата. Якщо пічка працює, але дме холодним, то проблема може бути в освіті повітряної пробки в системі охолодження двигуна.

Якщо вентилятор працює, але дуже погано або слабо нагнітає повітря, то починайте діагностику з перевірки салонного фільтра. Він може бути забруднений, що призводить до недостатнього кількості повітря в системі. Поломки зазвичай передує появі неприємного запаху пилу.

При відсутності потоку повітря необхідно:

  1. Перевірити запобіжник 25 А.
  2. Якщо запобіжник цілий, то перевірте сам вентилятор. Можливо, він вийшов з ладу. Цей елемент не ремонтується, тільки змінюється цілком. Він же змінюється при появі свисту або гудіння.
  3. Іноді потік повітря може бути відсутнім тільки на одній з швидкостей, наприклад, на перших трьох або четвертої. У цьому випадку замініть резистор, саме він неправильно подає опір і стопорить роботу вентилятора.
  4. Перевірте блок управління обігрівачем. Якщо всі інші деталі робочі, то проблема може бути в ньому або в датчику температури, розташованому в салоні.

Ще одна часта проблема - коли вентилятор ганяє холодне повітря замість теплого. У цій поломці винен радіатор або заслінка. Якщо остання відкривається повністю, то шукайте проблему в радіаторі.

Якщо ви вирішили замінити або встановити кондиціонер, то найкраще купувати його марки «Панасонік». На відміну від ще однієї популярної марки «Халла», він працює тихіше. По терміну служби кондиціонери цих фірм приблизно однакові, хоча багато автолюбителів вважають «Панасонік» менш надійним. По своєму зовнішнім виглядом вони відрізняються. Якщо ви хочете встановити ту ж модель, що і була на вашому авто, зверніть увагу на верхню магістраль опалення. У «Панасоніка» вона являє собою гнучкий шланг.

Автомобіль «Лада-Пріора» користується заслуженою любов'ю і повагою наших співвітчизників. Непогане співвідношення ціни і якості, поширеність запчастин і чудова ремонтопридатність роблять її лідером вітчизняного автомобільного ринку. Проте, будучи результатом російського розробки, цей автомобіль має і деякі недоліки.

Як відомо, «Пріора» - це глибокий рестайлінг попередньої моделі - 2110-й. Тому більшість вузлів і агрегатів перейшли з «десятки», в тому числі і пристрій системи опалення та вентиляції салону. Велика частина основних деталей даної системи - «десяточний».

Тому така уніфікація дуже допомагає при ремонті. На жаль, ця особливість виходить боком при виникненні несправностей. Доволі частими є випадки, коли грубка на "Пріорі" не працює. Ситуації різні. В одному випадку проблеми можуть бути з вентилятором, в іншому - з заслінками і т. Д.

Основні причини

Причин, чому не працює грубка на "Пріорі", може бути кілька:

  • Неправильне функціонування термостата.
  • Засмічення радіатора опалювача грубки.
  • Неправильна робота моторедуктора заслінки обігрівача або електродвигуна обігрівача.
  • Несправність блоку управління обігрівачем.
  • Неправильна робота салонного датчика температури повітря.

Підготовчий етап

Усунення несправностей роботи обігрівача слід починати за умови, що силовий агрегат і система охолодження двигуна в порядку, щоб виключити їх вплив. Для цього треба переконатися в тому, що тосол залитий в належній кількості, двигун справний і функціонує нормально. І після цього вже з'ясовувати, чому ж грубка на "Пріорі" не працює. Спочатку слід перевірити рівень охолоджувальної рідини в розширювальному бачку. Далі потрібно запустити двигун і прогріти його до робочої температури . Після цього треба перевірити справність термостата - помацати товсті шланги, які йдуть від нього до радіатора автомобіля.

Верхній повинен поступово ставати гарячим. Якщо гумовий патрубок все ще холодний, значить, термостат несправний. В цьому випадку продовжувати роботу можна тільки після заміни даного елемента. Благо його вартість невелика.

Ще одна причина, по якій мотор може не прогріватися до робочої температури, - негерметична кришка розширювального бачка. Вона повинна тримати надлишковий тиск в системі. Часто простою заміною цієї кришки вдається повністю позбутися від проблем.

На «Пріорі», на відміну від «десятки», організація системи охолодження виконана по-іншому. І формування повітряної пробки там практично виключено. Виникнути вона може при негерметичність системи або при заливанні тосола в повністю порожній розширювальний бачок. Усувається це досить просто. Треба на прогрітій машині заїхати передніми колесами на якусь гору і енергійно погазовать на місці. Кришку розширювального бачка при цьому слід зняти.

Несправності радіатора опалювача

Ще однією причиною того, що в автомобілі «Лада-Пріора» не працює з дефлекторів), може бути накопичення бруду в теплообміннику. При роботі системи охолодження в самому блоці двигуна з часом накопичуються відкладення, які потім розносяться по всій системі, в тому числі і в радіатор грубки. Ці відкладення заважають його ефективній роботі. Система буде нагрівати повітря гірше. В цьому випадку радіатор грубки можна замінити цілком. Він виймається з боку двигуна. Перед початком роботи треба обов'язково злити тосол з системи охолодження. Потім демонтувати повідці склоочисників, накладку «жабо» і відсунути частина шумоизоляционного щита. Після цього розібрати корпус печі, від'єднати дроти, зняти електродвигун вентилятора разом з крильчаткою і вийняти теплообмінник, від'єднавши від нього підводять шланги.

Проблеми, пов'язані з моторедуктором заслінки або електродвигуном вентилятора

Поширена несправність на автомобілі «Лада-Пріора» - не працює грубка. Чи не дме повітря взагалі.

По-перше, слід переконатися, що моторчик пічки працює - з дефлекторів повинен дути хоча б холодне повітря. Якщо немає, то треба перевірити цілісність запобіжника F9.


Якщо він цілий, значить, не працює вентилятор печі. «Пріора» оснащується «десяточний» вентилятором. Тому зняття його в точності повторює процедуру на «десятці». У деяких випадках вентилятор не крутиться тому, що між крильчаткою і її корпусом потрапили листя або інші сторонні предмети, які можуть блокувати обертання. В такому випадку можна буде почути характерний гул.

Холодне повітря з дефлекторів може йти ще й тому, що не працює моторедуктор, керуючий заслінкою, яка перекриває потік гарячого повітря. Доступ до нього також здійснюється з-під капота.

Часто причиною відмови моторедуктора стає окислення струмопровідних контактів. Їх необхідно зачистити наждачним папером, розібравши корпус. Також слід звернути увагу на силу повітряного потоку. Якщо навіть на максимальній швидкості повітря дме слабо, можливо, справа в засмічень Він розташовується під капотом в корпусі отопітеля і створює додаткові перешкоди.

Несправність додаткового опору

Часто зустрічаються ситуації, коли не працює перемикач грубки на «Пріорі» - моторчик функціонує тільки на четвертій швидкості або тільки на першій. Причина тут може полягати в додатковому опорі, яке уповільнює обороти обертання вентилятора пічки.


Це опір є блок резисторів (четверта швидкість - пряма, без уповільнення). Розташовується в корпусі отопітеля з лівого боку і кріпиться двома гвинтами. Це опір також уніфіковано з багатьма вітчизняними моделями (2110, «Калина», «Шевроле-Нива»).

Неправильна робота салонного датчика температури

Є ще причина, по якій грубка на "Пріорі" не працює правильно. Виникає вона через несправність салонного датчика температури. Він розташований в стельовому плафоні.


Елемент, вимірюючи температуру повітря в салоні, дає команду редуктора заслінки на відкриття або закриття. Таким чином регулюється мікроклімат в салоні. Його справність теж слід перевірити.

Несправності блоку управління обігрівачем

Робота системи опалення повністю зав'язана на обігрівачем. Він розподіляє повітряні потоки, інтенсивність обдування різних зон салону і температурний режим. При його відмову грубка, природно, перестає працювати.


Можуть мати місце несправності перемикачів ( «крутилки»). Несправність блоку управління повинна перевірятися в останню чергу, тому що цей блок електронний і ремонту рідко піддається. Тому його для перевірки бажано тимчасово замінити на свідомо робочий, позичивши у одного або в магазині під заставу.

Особливості обігрівача в «Пріорі» з кондиціонером

Частою причиною, чому не працює грубка ( «Пріора» з кондиціонером), є відмова блоку регулятора частоти обертання (РЧВ), який розташовується на корпусі отопітеля під капотом. Він регулює інтенсивність роботи електродвигуна вентилятора. При його відмову грубка перестає функціонувати взагалі або діє тільки на четвертій швидкості.


Причиною несправності часто стає тривала робота обігрівача в режимі рециркуляції (із закритою повітряною заслінкою) і, як наслідок, його перегрів. Тому його працездатність також слід перевіряти.

висновок

Таким чином, знаходження причин, через які грубка на "Пріорі" не працює, - не таке вже й складне заняття. Головне - дотримуватися чітку послідовність дій і розуміти, від чого залежить робота того чи іншого вузла.

Охолоджувальна система або мотор?
Вся справа в фільтрі?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов