Наша сеть партнеров Banwar
Якщо на колишній машині не було такого обладнання, чи можна взимку включати кондиціонер в машині, ви напевно не знаєте. В інструкціях зазвичай дана тематика описана досить розпливчасто, причому одна інструкція може суперечити інший, хоча всі автомобільні кондиціонери створені по одному і тому ж принципу.
Як бути взимку - питання дуже важливий. Ви ж не дарма переплатили енну кількість грошей за наявність на борту додаткового комфорту, і явно бажаєте користуватися ним довгі роки.
Бажано - без ремонтів, які, зауважимо, часто виливаються мало не в половину вартості самого кондиціонера. Так що напередодні холодів добре б прояснити темний момент. Втім, для багатьох питання включення кондиціонера в зимові місяці взагалі здається дивним. Коли за бортом мінусова температура, що їдуть в машині потребують грубці, а не в охолодженні. Але така думка теж є проявом технічної неписьменності.
Чи можна взимку включати кондиціонер в машині, ми з'ясовували і за інструкціями до обладнання, і в бесідах з людьми, ремонтують його, і за опитуваннями бувалих користувачів. Вичавку з усіх точок зору пропонуємо вам.
профілактичні заходи
У керівництві до будь-якого кондиціонера обов'язково зустрічається згадка, що в холодну пору року апарат потребує контрольних запусках. Залежно від виробника, проміжок між ними може варіюватися від 2 тижнів до 1,5 місяців. Пояснюється це кількома чинниками.
- Всі вузли кондиціонера зсередини покриті масляною плівкою. При довгому простої масло стікає в найнижчі точки системи (що природно і пояснюється елементарними законами фізики). В результаті при запуску після простою велика частина деталей кондиціонера буде працювати всуху. І чим довше він не діяв, тим більший час знадобиться для нового розподілу мастила по вузлах. А чим загрожує функціонування без оной, пояснювати не потрібно;
- Під час роботи кондиціонера в не змазати стані деталі стираються і утворюється дрібний пил, що розноситься по всій системі. Навіть якщо ви зміните компресор, попередня промивка кондиціонера повністю пил не усуне, і при роботі вона почне впливати і забивати новий елемент;
- При тривалому невикористанні кондиціонера все ущільнювачі і трубки пересихають і розтріскуються. В результаті фреон моментально випаровується через щілини, змушуючи вас до передчасної заправці . Див. Статтю " Ремонт трубки кондиціонера авто своїми руками ";
- За літній час в випарник неминуче потрапляють пил, дрібні комахи і квітковий пилок. Якщо кондиціонер не працював кілька місяців, то в його надрах починають з'являтися нові форми життя. І при весняному включенні вам доведеться вирішувати, що робити з вкрай неприємними запахами. Без сумніву, випарник може бути помитий з антисептиками, але це процедура витратна і вимагає розбирання приладів консолі.
Головна незручність в профілактичних запусках - необхідність їх робити в теплих приміщеннях. Клапан Шредера, який стоїть в ресівері фреону, при низьких температурах просто розмикає електроланцюг, і кондиціонер не включається. Опалювальні бокси є далеко не у всіх, а знімати датчик ризиковано: примусове включення при низьких показаннях термометра може просто угробити кондиціонер.
Температури та вологості характеристики
Використання кондиціонера взимку зовсім не є примхою. З запотівання стекол знаком будь-який водій. І диво-агрегат здатний впоратися з ним в лічені хвилини. Однак на використання його є певні обмеження.
Включати кондиціонер можна тільки тоді, коли движок прогрітий повністю і встиг трохи поторохтіти на робочих температурах.
Працювати кліматизаторами тривалий час в сукупності з пічкою може тільки в дні, коли температура за бортом не нижче -5 ° C. Це пояснюється тим, що на випарнику осідає конденсат. При не дуже низьких температурах він встигає розтанути і стекти назовні до охолодження двигуна. Серйозніші морози ведуть до замерзання конденсату в зворотному шлангу або в піддоні зливу. А потрапляння кристалів льоду в вузли кондиціонера веде до негайної його поломки.
Режим рециркуляції в зимовий час використовується виключно для прискорення прогріву і підсушування салону. Причому включатися він повинен до того, як люди сядуть в автомобіль. Інакше рециркуляція дасть найсильніший парниковий ефект, і вікна запотіють все до єдиного.
При температурі нижче -5 ° C використовувати кондиціонер категорично не рекомендується. Навіть для профілактики потрібно або їхати в гості до одного з теплим гаражем, або користуватися моментами відлиги. Запам'ятати нюанси точної відповіді на питання, чи можна взимку включати кондиціонер в машині, нескладно. І знання його допоможе вам набагато довше зберегти це зручний пристрій в працездатному стані.