Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Чи не крутить стартер ВАЗ 2110: несправності і ремонт

  1. Основні вузли стартера ВАЗ 2110
  2. Бендикс і планетарний редуктор
  3. втягує реле
  4. несправності стартера
  5. Зняття і розбирання електростартера

Наша сеть партнеров Banwar

Стартер в будь-якому автомобілі призначений для розкручування колінчастого вала двигуна в момент запуску Стартер в будь-якому автомобілі призначений для розкручування колінчастого вала двигуна в момент запуску. Він повинен мати значну потужність, щоб долати силу тертя і виникає в процесі роботи компресію в циліндрах. Іноді виконується ремонт стартера ВАЗ 2110, так як з часом він приходить в непридатність, деякі вузли зношуються і потребують заміни.

Але призначений стартер тільки для короткочасної роботи (до 20 секунд). Вкрай небажано змушувати його працювати тривалий час, тому що струм споживання у стартера досить високий, можливо оплавлення проводів харчування і розрядка акумуляторної батареї.

Для виконання ремонту можна придбати як готові ремкомплекти, так і всі деталі окремо. Але все залежить від виробника стартера, який встановлений на автомобілі ВАЗ 2110 . Навіть на конвеєрі свого часу ставили пристрої різних виробників. А так як «десятки» вже довгий час не випускаються, такі вузли замінялися усіма власниками.

Якщо ж не змінювалися, то проводився капітальний ремонт. Але не завжди виникає необхідність в «капіталки», іноді стартер відмовляє в дорозі без причини, абсолютно несподівано для господаря. Для діагностики досить виконати кілька маніпуляцій, які допоможуть визначити причину несправності і можливість її усунення.


Основні вузли стартера ВАЗ 2110

Електростартер автомобіля ВАЗ 2110 - це простий колекторний двигун постійного струму, який має живлення від акумуляторної батареї високої місткості. Потужність такого двигуна досить висока при будь-яких його оборотах. Це властивість колекторних двигунів успішно використано в електростартер. При будь-якому навантаженні на ротор потужність буде однакова. Але якщо не крутить стартер ВАЗ, потрібно провести кілька маніпуляцій з виявлення несправності. Основні частини електростартера ВАЗ 2110:

  • ротор з обмоткою і ламелями;
  • статор з обмоткою;
  • втулки в задній кришці;
  • планетарний механізм з 3 однакових шестерень, що приводяться в рух ротором електродвигуна;
  • втягує реле;
  • Бендикс - механізм, за допомогою якого здійснюється підключення осі обертання стартера до вінця маховика двигуна внутрішнього згоряння;
  • корпус.

Всі елементи мають високу надійність, але при виході з ладу потребують повної або часткової заміни. Так, якщо не спрацьовує стартер, можуть стиратися щіток. На деяких типах електростартер їх можна замінити, просто викрутивши старі і встановивши на їх місце нові.

А деякі виробники роблять «одноразові» вузли, тому доводиться вдаватися до пайки. Причому паяти оловом вкрай небажано внаслідок високого нагріву щіток при роботі. Бажано проводити зварювання мідних проводів шляхом впливу високого струму.


Бендикс і планетарний редуктор

Конструктивно ротор електричного двигуна постійного струму відділений від ротора стартера планетарним механізмом, який складається з сонячної шестірні, що має форму кола з зубами на внутрішній стороні. А ще 3 невеликих шестерні, що обертаються всередині сонячної і внутрішніми зубами з'єднані з останньою шестернею, яка пов'язана жорстко з валом електродвигуна.

Але такі типи стартерів встановлюються порівняно недавно. Старі зразки виконані без планетарного редуктора і мають менше число обертів. Це і є їх основний недолік, незважаючи на те, що надійність у них трохи вище, так як планетарний механізм досить швидко здатний зноситися.

Бендикс електростартера - це механізм, який складається з 2 основних частин. Ними є обгону муфта і шестерня, встановлена ​​на ній. Причому обгону муфта пов'язана з валом стартера за допомогою шліців, загорнутих по спіралі. Саме по ним відбувається пересування пристрою в момент запуску. Якщо не працює стартер ВАЗ, то нерідко причина криється саме в Бендиксен.

Крім того, на ньому встановлена ​​вилка - дві пластини з металу, які кріпляться на обгінної муфті з двох протилежних точок. Другий край пластин має прямокутну форму. При повороті ключа запалювання втягує реле впливає на ці пластини і переміщається шестерня по валу на спіралеподібних шліцах, поки не відбудеться зчеплення з вінцем маховика.


втягує реле

Втягує реле стартера - це найпростіший електромагніт, який складається з наступних елементів:

  • корпус з немагнітного матеріалу;
  • якір з магнітного матеріалу;
  • обмотка, розташована в корпусі реле;
  • 2 мідних контакту і пластина, яка замикає їх.

Принцип роботи досить простий. До втягує реле підходить 2 плюсових проводу: від акумуляторної батареї і від замка запалювання. Причому на другому з'являється напруга лише в той момент, коли ключ запалювання повернуть за годинниковою стрілкою до упору. При відпуску ключа напруга на керуючому дроті пропадає.

У момент появи напруги відбувається спрацьовування електромагніту, обмотка в корпусі реле виявляється під постійною напругою. Внаслідок цього відбувається притягання якоря з магнітного матеріалу, який впливає на невеликій шток в нижній частині реле. Цей шток жорстко пов'язаний з перемичкою, яка при подачі напруги на керуючий провід замикає 2 силових контакту електростартера.

Одночасно з цим відбувається переміщення шестерні Бендикс щодо вала стартера. В результаті слід подача напруги на обмотки електродвигуна, чому починає обертатися маховик і, відповідно, колінчастий вал двигуна. Саме таким чином працює стартер ВАЗ 2110 на автомобілі.


несправності стартера

Діагностувати несправність можна буквально по одній спробі запуску. Для цього потрібно тільки повернути ключ запалювання за годинниковою стрілкою до упору. Прислухайтеся, чи є якісь зміни. Якщо електричний двигун крутиться, відповідно, втягує реле спрацьовує, то несправність криється в планетарному редукторі або в обгінної муфті. У другій частіше трапляється поломка. Для її усунення необхідно зробити заміну Бендикс.

Якщо ж проблема в планетарних шестернях, буде потрібно розбирання електростартера і підбір аналогічних шестерень. Можливий ще такий випадок, при якому після повороту ключа в замку запалювання не слід ніяких змін, навіть клацань втягує реле немає. Перевірте наявність напруги на керуючому виведення реле. Можна навіть встановити автомобіль на гальмо стоянки, включити нейтральну передачу і, відключивши від втягує провід управління, подати на нього плюс від акумулятора за допомогою відрізка дроту.

Якщо спрацьовує електромагніт, то несправність варто шукати в замку запалювання, проводці, запобіжниках. Якщо ж немає клацання, то обмотка електромагнітного реле пошкоджена. Кращий вихід з такої ситуації - це заміна втягує, добре що вартість у нього не дуже велика. Ще один випадок: спрацьовує втягує, але стартер не крутиться. Причини може бути 2: залежать від того, чи є напруга на силовому виведенні реле, який з'єднаний з обмоткою електростартера.

  1. Є напруга - несправність криється в щітковому вузлі або в обмотках ротора, статора.
  2. Немає напруги - забруднення контактів усередині втягує електромагнітного реле. Для ремонту досить буде розібрати його і наждачним папером зачистити контакти. Але так як необхідно паяти, ремонт стартера ускладнюється і автовласникові простіше встановити нове реле.

Ось так можна перевірити стартер ВАЗ: швидко і без повного демонтажу вузла. Але якщо несправність всередині пристрою, потрібно буде його знімати і розбирати практично до гвинтика.


Зняття і розбирання електростартера

Для зняття буде потрібно кілька ключів на 13. Кріплення електростартера проводиться за допомогою 3 гайок, які накручуються на шпильки. І не скрізь зручно до них підлізти простим ріжковим або накидним ключем. Якщо «десятка» карбюраторних, то нічого заважати демонтажу не буде. Але якщо ж інжекторна, доведеться для зручності зняти корпус повітряного фільтра, який кріпиться за допомогою 3 гумок до кронштейнів на кузові. Щоб випадково не замкнути стартер, вимкніть акумуляторну батарею.

Перед зняттям стартера викрутити силовий провід від втягує реле і вийміть тонкий керуючий. Після цього можна проводити демонтаж вузла. Для цього викрутити 3 гайки і потягніть корпус стартера в сторону лівого колеса. Тепер можна провести його розбирання. Спочатку знімаєте втягує електромагнітне реле, для цього викручуєте два болта, якими воно кріпиться до корпусу електростартера. І не забудьте про дроті, який йде на харчування обмоток. Він кріпиться до контакту реле за допомогою гайки з гранями під ключ на 10.

За допомогою хрестоподібної викрутки викручуєте 2 болта, якими кріпиться до верхньої кришки щітковий вузол. Ключем на 10 викручуєте гайки, що стягують всі частини стартера. Після цього ви зможете швидко роз'єднати всі складові. Якщо електричний двигун буде розібраний, ви отримаєте доступ до ротора, щітковому вузлу і обмоток статора. Маючи його в такому вигляді перед собою, можна швидко знайти несправні деталі. І якщо крутить стартер ВАЗ 2110 погано, після капітального ремонту картина зміниться.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов