- Коли винне втягує реле
- Вийшла з ладу обгону муфта
- немає контакту
- Коли іммобілайзер - перешкода
- Інжектор теж може підвести
Наша сеть партнеров Banwar
З ситуацією, коли раптом у ВАЗ 2110 не крутить стартер, може зіткнутися практично кожен автовласник цієї, в принципі, кращої машини вітчизняного автопрому (що вже казати про гірших!). Але, як відомо - НЕ заведеш, не поїдеш, значить, потрібно по-перше, знайти причину, чому все ж стартер відмовляється крутити двигун, а по-друге, усунути виявлені несправності.
Новий стартер для ВАЗ 2110
Спробуємо піти по шляху розгляду симптомів і пошуку рішень.
Коли винне втягує реле
Ви сіли за кермо, повернули ключ, включається панель приладів, заробив бензонасос. Повертаєте далі, але панель відключається, а стартер мовчить. Відпускаєте ключ, знову світиться панель і працює бензонасос.
Насамперед перевірте, чи йде на втягує реле напруга. Йде? Пробуйте замкнути стартер. Відмовляється крутити? Відключіть сигналізацію, в ній теж може бути причина, як і в самому замку запалювання ВАЗ 2110.
Відповісти на питання, як зробити ремонт стартера в автомобілі, допоможе даний матеріал: https://vazweb.ru/dvig/remont-startera-vaz-2110.html
Виявили, що все працює в «самостійному режимі», але в сукупності відмовляє? Значить, точно - несправності має втягує реле , І його слід замінити.
Вийшла з ладу обгону муфта
Холодний двигун заводиться без найменших проблем. Ви спокійно їдете, десь зупиняєтеся - зайти в магазин або в інших справах. Повертаєтеся через кілька хвилин, і стикаєтеся з неприємністю: стартер клацає, а працювати відмовляється. І тільки після охолодження двигуна машина заводиться.
Перший винуватець такої ситуації - обгону муфта (в народі - Бендикс, від назви відомого виробника цієї деталі). Краще замінити її на редукторного.
Але перевіряєте, а несправності немає? Черга за проводами, що йдуть на акумулятор. Огляньте їх уважно. Цілком можливо, що саме заміна проводу вирішить всі питання.
Може бути й інша ситуація: в дорозі починає мимоволі вимикатися магнітола, незважаючи на ваші спроби її включити. Зупинившись подивитися, і заглушивши свій ВАЗ 2110, незабаром виявляєте, що від стартера досягти провертання не виходить. Перевірили АКБ, все в порядку, але машина, яка до цього нормально заводилася, раптом норовиться.
Починаєте штовхати, і спрацьовує, знову все працює. Майже напевно - проблема в Бендиксен.
немає контакту
Стартер заводиться з працею, перед цим клацає. Спочатку ви лише злегка стривожені, а ситуація повторюється знову і знову: спочатку клацає, і тільки потім крутить двигун.
А ви давно оглядали контакти? Починати потрібно з акумулятора, може, стартер звинувачуйте марно, а причина в окисленні клем. Прочистили їх, а стартер знову клацає? Потрібно перевірити, як у вашого ВАЗа контакт маси з кузовом, а потім і контакти самого стартера, адже вони також схильні до окислення.
Ще один метод перевірки: попросіть когось повернути ключ запалювання, а самі в цей час постукайте по реле, тільки твердим предметом. Якщо заводиться, значить, прикінцеві контакти (п'ятаки) залипають, і легше поміняти реле, ніж займатися його розбиранням і ремонтом.
Коли іммобілайзер - перешкода
Двигун заглох несподівано, стартер його крутити відмовляється, з «поштовху» теж не заводиться. Акумулятор перевірили - заряджений, справний, клеми чисті і на своєму місці.
Однак у вас працює іммобілайзер, і швидше за все - проблема в ньому. Спрацьовує захист, двигун мовчить. Потрібно буксирувати ВАЗ 2110 на діагностику в автосервіс.
Для того щоб обійти і відключити іммобілайзер самостійно рекомендується ознайомитися з наступною статтею: https://vazweb.ru/desyatka/elektrooborudovanie/kak-otklyuchit-immobilayzer.html
Інжектор теж може підвести
По суті, майже всі несправності стартера, пов'язані з роботою карбюраторного двигуна ВАЗ 2110, ми розібрали. Є ще і інжекторні, які сьогодні модно ставити на машини. Так, вони і більш екологічні, і зменшують витрата палива, збільшують показники потужності, двигуну не потрібно прогрів взимку.
Але інжектор навряд чи буде «радіти» недостатньо якісного бензину, його ремонт дорожчий, оскільки він працює під управлінням мікропроцесора. А в наших умовах експлуатації це також може стати причиною того, чому стартер працює погано. Можливо, інжектор вимагає промивання (а проводити її потрібно регулярно, оскільки бензин низької якості сприяє відкладенню смол і домішок).
Промивання форсунок в автомобілях ВАЗ 2110-2112 детально розглянута тут: https://vazweb.ru/desyatka/pitanie/zamena-forsunok-vaz-2110-8-klapanov.html
Ми розглянули основні несправності стартера ВАЗ 2110, але не єдине можливі. Якщо ви будете стежити за роботою всіх вузлів і приладів на машині і своєчасно реагувати на навіть незначні збої, тоді ваш стартер буде справно крутити двигун, машина - заводитися, а ви - подорожувати собі на втіху.
Оцініть статтю: Поділіться з друзями!
Йде?Відмовляється крутити?
Але перевіряєте, а несправності немає?
А ви давно оглядали контакти?
Прочистили їх, а стартер знову клацає?