Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Чи не крутить стартер ВАЗ 2114 інжектор 8 клапанів в мороз, причини

  1. Стартер не крутить, що робити?
  2. Пристрій стартера, принцип його роботи
  3. Схема підключення
  4. Причини і способи усунення несправностей
  5. інші несправності

Наша сеть партнеров Banwar

У статті розглянуті причини чому не крутить стартер на автомобілях серії ВАЗ 2109, 2110, 2112, 2113, 2114, 2115 і способи їх усунення.

Також для кращого сприйняття матеріалу були розглянуті питання влаштування, принципу роботи, схеми підключення стартера на прикладі ВАЗ 2114. Нижчевикладений матеріал підійде і для власників вищевказаних моделей авто.

Стартер не крутить, що робити?

У житті власників ВАЗ-2114, і інших автомобілів, наближених до цієї лінійки (дивіться вище), іноді виникає такий неприємний момент, коли потрібно кудись їхати, але ось завести силову установку не представляється можливим через те, що стартер не крутить моховик двигуна.

Тобто, повернувши ключ запалювання в положення «пуск» нічого не відбувається.

І якщо влітку можна спокійно шукати причину несправності, то взимку, в лютий мороз особливо-то довго не покопатися в пошуках несправності. А для того, щоб швидко усунути поломку, необхідно знати, де її шукати.

Як швидко завести машину в мороз, дивіться нижче.

Як швидко завести машину в мороз, дивіться нижче

Пристрій стартера, принцип його роботи

Стартер автомобіля ВАЗ-2114 (заводський індекс - 5712.3708) - це силовий електродвигун постійного струму, додатково оснащений обгінної муфтою з шестерінкою (Бендикс) і втягують реле.

Принцип його роботи дуже простий: при включенні запалювання напруга надходить на втягує реле. За рахунок створення магнітного поля в ньому відбувається втягування якоря, з'єднаного з вилкою.

Ця вилка переміщує Бендикс по валу ротора електродвигуна і вводить в зачеплення шестерні з зубчастим вінцем маховика.

При цьому якір, повністю входячи в реле, замикає контакти, і напруга вже подається на сам електродвигун, який включається в роботу.

У завдання обгонів муфти входить також захист електродвигуна. Після запуску силової установки швидкість обертання маховика значно перевищує швидкість шестерні. Виходить зворотна дія - вже маховик крутить шестерню.

І щоб зусилля не передавалася назад, після перевищення швидкості обертання електродвигуна, шестерня починає вільно обертатися на валу до тих пір, поки водій не відключить харчування втягує реле, після чого пружина поверне Бендикс в початкове положення, вивівши з зачеплення шестерню.

Більш детально читайте: Пристрій стартера автомобіля .

Схема підключення

Тепер про те, як здійснюється підключення стартера до електромережі автомобіля. Розглянемо схему підключення дещо спрощено.

Оскільки електродвигун стартера ВАЗ 2114 і інших авто - силовий, то споживається значна кількість енергії, яка подається від АКБ. По суті, пристрій є основним споживачем.

І щоб віддача енергії була максимальною, між собою акумулятор і стартер з'єднані безпосередньо «плюсовим» проводом значного перетину.

Цей провід йде від клеми АКБ на один з висновків втягує реле.

Цей провід йде від клеми АКБ на один з висновків втягує реле

Другий висновок цього реле з'єднаний з електромотором. Щоб електродвигун працював тільки коли потрібно, між цими висновками є розрив ланцюга.

Також в схемі є ще один «плюсової» провід, який йде від АКБ на замок запалювання і призначений для живлення самого втягує реле. Додатково в схему включені монтажний блок і запобіжники.

Знаючи схему підключення, можна зрозуміти, як все працює. Повертаючи ключ у положення «пуск», водій замикає ланцюг живлення реле і напруга подається на його обмотку, в результаті утворюється магнітне поле, що впливає на якір.

Той в свою чергу після переміщення усуває розрив ланцюга між контактами реле, і енергія надходить на електродвигун.

Причини і способи усунення несправностей

Розберемо причини чому не крутить стартер на ВАЗ-2114.

Причини несправності можуть критися не тільки в ньому, а й в інших елементах, задіяних у ланцюзі.

Причому поведінка самої ланцюга при замиканні може підказати, де шукати поломку.

Ключ в положенні «пуск» стартер не запускається.

Якщо після перекладу ключа в положення «пуск» стартер не крутиться, але спрацьовує втягують реле (чути виразний клацання, який вказує на те, що якір перемістився), при цьому лампи на приладовій панелі помітно потьмяніли, то причина може бути:

При повороті ключа всі контрольні лампи горять.

Якщо при повороті ключа всі контрольні лампи горять, але навіть реле не спрацьовує, то це може вказувати на:

  • Перегорання запобіжника ланцюга харчування, що веде на замок запалювання або недостатнього контакту в місцях з'єднання. При цьому напруга від АКБ не поступатиме на замок, і відповідно, на обмотку реле, що втягує. Тому в першу чергу слід перевірити стан запобіжника і при потребі замінити його, а також перевірити всі місця з'єднання;
  • Підгорання контактної групи замка запалювання. З цієї причини що ланцюг не буде замикатися і реле не спрацює. Перевірити це можна досить просто - потрібно викруткою з'єднати між собою висновки на втягуючому реле (по суті, подати напругу на електродвигун в обхід реле). Якщо при цьому стартер почне крутити, значить, причина в замку. Додатково можна перевірити шляхом від'єднання проводів від замку і замиканням тих, які ведуть на реле (але для цього потрібно знати, де який провід). Якщо замикання призведе до включення стартера, то несправність точно криється в замку і усунути її можна шляхом заміни згорілого елемента на новий;
  • Замикання обмотки реле, що втягує. В результаті останнім перестає виконувати свої функції. Перевірити це можна шляхом все того ж замикання контактів на ньому викруткою. Якщо виявлено, що реле не працює, то останнім замінюється.
  • Заклинювання якоря. Магнітне поле не може його втягнути і ланцюг не замикається. Перевірка робиться як завжди - замиканням висновків. Усувається ж все розбиранням реле і чищенням.

Це основні причини чому стартер не крутить. Якщо послідовно перевірити всі елементи ланцюга, то несправність можна буде виявити дуже швидко.

Важливо почитати: Ремонт стартера своїми руками .

інші несправності

Є й інші види поломок, які можуть статися з системою пуску силової установки ВАЗ-2114, і кожна з них має свої ознаки:

  1. Якщо стартер крутить навіть після відключення його на замку, найчастіше провиною є заклинювання якоря реле під утягненому положенні. В такому випадку зупинити стартер можна тільки шляхом відключення АКБ від бортової мережі (зняттям одного з клем). Усувається все шляхом перебирання реле або його заміною;
  2. Якщо стартер самовільно включається в роботу, ймовірно, що кришка реле пошкоджена. В результаті пружина якоря, яка його утримує в отжатом положенні, втрачає упор і сам якір може самовільно переміщатися всередині реле, періодично замикаючи контакти. Шляхом заміни втягує можна усунути таку несправність;
  3. Стартер включається в роботу, але маховик не розкручувалася, при цьому чути тріск. Причин у цієї несправності дві. Перша - слабший болти кріплення стартера тому останній відійшов і перекосився. В результаті шестерня не може увійти в зачеплення, але при цьому вона крутиться і контактує з маховиком (звідси і тріск). Друга - зуби шестірні викришиться або стерлися, в результаті немає зачеплення. Для усунення спочатку слід перевірити затяжку болтів, якщо вона в нормі, то потрібно знімати вузол і оглядати стан шестерінки;
  4. Стартер включається, але маховик не крутить, і сторонніх звуків немає. Це вказує на те, що шестерня не доходить до маховика. Щоб зрозуміти чому це сталося, доведеться теж знімати стартер і проводити огляд.

Читайте по темі: Як перевірити стартер автомобіля, корисні поради .

Як видно, найчастіше проблеми виникають не з самим електродвигуном, а з його додатковими елементами - реле і Бендиксен.

Виникнути несправності можуть і через інших елементів, включених в ланцюг - замок, запобіжники, а також від стану місць з'єднання проводки .. Подивіться відео чому не крутить стартер на ВАЗ 2114.

Стартер не крутить, що робити?
Стартер не крутить, що робити?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов