Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Чи можна доливати електроліт в акумулятор при низькій щільності?

  1. В якому випадку електроліт варто доливати в акумулятор?
  2. Що робити при більш низькій щільності електроліту?
  3. Чи можна доливати електроліт в акумулятор при щільності нижче, ніж 1,20 г / см³?

Наша сеть партнеров Banwar

Багато автолюбителів стикалися з такою проблемою: акумулятор починає швидко розряджатися навіть в тому випадку, якщо на нього не проводиться високе навантаження, наприклад, включення кондиціонера в пробці або гучної музики при заглушеному моторі.

Доходить навіть до більш серйозних ситуацій - наполовину заряджений акумулятор на наступний же день при спробі завести автомобіль виявляється повністю розрядженим. Автолюбитель відносить акумулятор на зарядку, його повністю заряджають, однак на наступний же день АКБ виявляється наполовину сів. Що робити в такій ситуації? Нова акумуляторна батарея коштує досить дорого, проте її заміна потрібна аж ніяк не завжди, деколи досить перевірити щільність акумулятора і долити електроліт, привівши тим самим акумулятор до нормального робочого стану.

Однак у багатьох автолюбителів виникає питання: чи можна доливати електроліт в акумулятор при низькій щільності або ж рекомендується повністю замінити акумулятор? У цій статті ми розберемо кілька ситуацій, в якому випадку це найкраще робити, а також дамо відповіді на інші питання.

В якому випадку електроліт варто доливати в акумулятор?

Загальновідомо, що електроліт в автомобільному акумуляторі складається з кислоти і дистильованої води. Ці рідини змішуються в різній пропорції і кислот там все ж значно менше. Як приклад, вам необхідно отримати електроліт щільністю 1,28 г / см ³, то для цього до 1 літру дистильованої води вам потрібно буде додати 0,36 літра акумуляторної кислоти. Тобто співвідношення повинно дорівнює десь 1 до 3.

З метою техніки безпеки варто додати, що заливати потрібно саме кислоту в воду і ніяк навпаки. Так як існує велика ймовірність появи хімічного "відповіді" даної суміші з виділенням тепла, бризок. Про наслідки потрапляння сірчаної кислоти на шкіру або очі говорити не варто. А вся справа в тому, що вода за своєю структурою легше кислоти, а значить, перемішування рідин відбуватиметься дуже повільно.

Саме співвідношення кислоти і води, і показує ареометр - прилад, призначений для визначення щільності електроліту в акумуляторі. Коли щільність електроліту стає надмірно низької, він починає погано тримати заряд. У разі якщо під час перевірки щільності її значення виявляються трохи менше, ніж необхідні 1,25-1,30 г / см³, то рекомендується все ж долити електроліт, а не воду.

Варто відзначити, що щільність електроліту змінюється в залежності від ступеня зарядженості АКБ. Саме тому точні показники щільності акумуляторної рідини можна отримати лише на повністю зарядженій батареї. До того ж заряджати АКБ найкраще слабким струмом протягом декількох днів!

Що робити при більш низькій щільності електроліту?

Отже, проблема така: акумулятор перестав тримати заряд. Чи варто його змінювати? Чи можна доливати електроліт в акумулятор при низькій щільності, або ж працездатність АКБ вже не відновити? Відповідь на це питання залежить від віку акумулятора і показників ареометра при перевірці.

Якщо акумулятор досить старий (наприклад, йому близько 4-5 років), то його нездатність тримати заряд в першу чергу пов'язана навіть не з щільністю електроліту, а з порушенням цілісності пластин в акумуляторних банках. У такому випадку навіть відновлення колишніх показників щільності не вирішить проблему. Однак якщо акумулятор відносно свіжий, вирішити проблему можна доливкою електроліту. Питання лише в тому, чи потрібно заливати саме електроліт?

Середні показники щільності електроліту в "робочому" АКБ складають приблизно 1,25-1,30 г / см³. Причому дана величина повинна бути приблизно однаковою у кожної акумуляторної банки з відхиленням не більше 0,01-0,03. Якщо щільність електроліту менше 1,25, але більше ніж 1,20 - найімовірніше долівка електроліту допоможе вирішити проблему.

Також дивимося відео, як правильно підвищити щільність електроліту в акумуляторі:

Також радимо почитати статтю, як продовжити життя акумуляторної батареї автомобіля . У даній статті описані основні причини короткого життя акумулятора, як її продовжити, і ознаки того, що він скоро перестане працювати.

Чи можна доливати електроліт в акумулятор при щільності нижче, ніж 1,20 г / см³?

Так, але це навряд чи допоможе відновити працездатність АКБ, так як долівка електроліту не дозволить досягти необхідних 1,25 г / см³. Якщо показники знаходяться в межах 1,00-1,20, то необхідна долівка акумуляторної кислоти, так як вона має набагато більш високу щільність, ніж звичайний електроліт.

У разі якщо показники ареометра нижче 1 г / см³, навіть долівка акумуляторної кислоти вже не допоможе. Найкраще купити новий акумулятор. Однак якщо можливість зміни АКБ відсутній, може допомогти повна зміна електроліту. Для того щоб її зробити, необхідно відкачати з кожної акумуляторної банки за допомогою груші стільки електроліту, скільки можливо і покласти його набік. Потім потрібно просвердлити в дні кожної акумуляторної банки невеликі отвори, діаметром приблизно в 3-5 міліметрів, і ретельно промити акумуляторні банки дистильованою водою. Далі необхідно запаяти отвори (підійде будь-яка кислотостійка пластмаса, але про всяк випадок краще перевірити її реакцію на електроліт) і залити в кожну банку свіжий електроліт.

Варто відзначити, що навіть після такої процедури акумулятор навряд чи прослужить вам довго, так як термін його подальшої експлуатації залежить від багатьох факторів. Однак при дбайливому догляді його термін служби може бути продовжений до декількох років. Справа в тому, що після повного зливу електроліту стінки акумуляторних банок деякий час контактують з киснем, що запускає прискорений процес утворення корозії. Тому довго їздити на акумуляторі, що пережив повну заміну електроліту - не рекомендується, бажано поміняти його на новий якомога швидше.

Тепер ви знаєте, чи можна доливати електроліт в акумулятор при низькій щільності, і в яких випадках це найкраще робити. Ми сподіваємося, що даний матеріал виявився для вас корисним. Бажаємо успіхів!

В якому випадку електроліт варто доливати в акумулятор?
Що робити при більш низькій щільності електроліту?
Чи можна доливати електроліт в акумулятор при щільності нижче, ніж 1,20 г / см³?
Що робити в такій ситуації?
Однак у багатьох автолюбителів виникає питання: чи можна доливати електроліт в акумулятор при низькій щільності або ж рекомендується повністю замінити акумулятор?
В якому випадку електроліт варто доливати в акумулятор?
Що робити при більш низькій щільності електроліту?
Чи варто його змінювати?
Чи можна доливати електроліт в акумулятор при низькій щільності, або ж працездатність АКБ вже не відновити?
Питання лише в тому, чи потрібно заливати саме електроліт?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов